Hird-utgaven.
Forrige:
Hird-utgaven.
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Basert
J-jeg...
PÅ VIKINGTOKT
TIL FREMMED LAND
Onsker å knulla med brasil-user.
Feil sang.
>dfn allerede vært i et over 3 år langt forhold og det var forferdelig så nå er jeg frisöl
>dfn har mistet alt men ting ordner seg
>dfn kommer aldri til å bli hel innvendig igjen men det er greit
Oj, her er den riktige.
youtube.com
Kul historie bror
det blir gått og såve
Jeg har okt til et hoyere nivå av intelligens. Jeg forstår nå at tid er kun gjentagende og om trillioner av år senere vi bli fodt for å gjenta rutinen. Men hvordan kan jeg bevare min ekstravange kunnskap og forståelse av simple skapninger som mennesker? Spar meg hjernedode svar som tidskapsuler. Alle disse vill bli spist opp av solen, jeg trenger noen med metaphysologisk forståelse.
Anime
weebs burde vurdere å avslutte seg selv
hvis du har rett, så har det du vet ingen betydning uansett
motte en vdjvstmii i kveld
Anime?
Anime :3
Nordland.
dfn intet idyllisk sprengerliv
dfn ingen perfekt tomt ved sjoen som du fikk for det ble populært
dfn ingen kone fra da det ikke var globalisert konkurranseutsatt kjærestemarked
dfn ikke et enkelt liv med de du var glad i og noen som elsket deg
dfn du vil leve lenge og ulykkelig i det anonyme, urbane helvete der du aldri får råd til en verdig tomt, aldri mote den rette, vel vitende om at de yndige pikene som kunne gjort livet verdt å leve blir hamret av noen nye og spennende hver helg, at landet ditt blir mangfoldig mens du står og ser på og blir latterliggjort og at slekta di ender her
nei, jeg gir meg ende over. jeg fikk ikke lov til å bli voksen for langt uti tjueåra, får meg ikke hus for om enda flere år, blir kanskje gjeldsfri innen jeg må pensjonere meg og må sikkert do med gjeld. all den tid jeg skatter millioner for at araberne skal være varme hender eller [årets nåværende gode unnskyldning for å cucke landet] og jentene bare morer seg med gratiskondomer subsidiert av forutnevnte skatt. gidder ikke mer, dette her er for jævlig. takk mamma, takk pappa, takk farmor og mormor. takk farfar og morfar, jeg kjente dere aldri men dere mente sikkert godt ved å ta de valgene dere tok dere også.
takk til tråden, dere var alltid der. takk nusse, du har vært dod i noen år nå men vi motes igjen, lille venn. unnskyld for skuffelsen jeg sikkert har vært i deres ellers perfekte jappeliv
læjandi skalk deyja...
Hvis vi spoler 50 år tilbake, er det svenske folk egentlig renere enn nordmenn? De jeg ser som er svensker, har blondt hår, blonde bryn, blondt skjegg og blåe oyne.
Nordmenn har morkt skjegg, morkt hår og morke bryn, og mange har brune eller gronne oyne.
var det ordet ekstravagant den lille intelligensen din strakk seg etter? er på min tolvte syklus nå, det er ting som kommer til deg etterhvert som du kommer inn i rutinen du kan jo forsåvidt prove å sende vibber ut mot enden av galaksen for det kan hende du er heldig og at de kommer i retur innen du er klar for gjenbyrde
Dere latterlige enkle klovner tror dere vet best, og derfor kommer med spydigheter, Dere er typen som utslettes totalt og jeg syns meget synd på deres simple tankegang.
Vetta faen, jeg.
Jeg satt på Public i Bådåddjo og så en kar prove å balansere på to fotter og feile spektakulært med det.
Om Nordland ikke er en feiltagelse, er i alle fall Bodo det. Jævla forblåst vindhol med Dubai-priser for Freetown-standard.
jeg vil IKKE i kasjotten
det er politikerne som styrer samfunnet
det er politikerne som selger ut nordmenns fremtid
Kanskje lufte Lecablokka di en tur på bunnen av havnebassenget, det vil kunne lose mange problemer.
Alle vet jo at Bådåddjo var en feiltagelse.
Jeg legger meg jeg da, ha en god kveld vidiere.
Ha en god kveld vidiere du også Anonsen
Faen, mente å skrive videre selvfǿlgelig.
Helvete, to ganger. Mente Wideröe åpenbart.
bra brev
bare berver
Can I move to Norway?
Steak, eggs and sausages
har han lært fransk ennå?
Hvem /drikkeralene/ her?
дa
Hvorfor i alle dager vil du til Norge av alle steder?
jeg har egentlig lagt meg men vurderer å ta en öl eller to i senga
er det innafor?
>Han bruker faktisk SMOR til å steke biffen sin
Må riste på hodet over disse. Neste de gjor er dynke biffen i ketshup. Oljebasert koking av biff er videnskapelig bekreftet til å være best. De som benytter smor kunne ikke nevne forskjell mellom 10 min stekt biff og en stekt på smor i over 2 minutter
I like your country.
Man må jo bruke både smor og olje, så man kan braissere biffen ordentlig.
Stekte min biff med melange jeg. Det er jo ikke smor det.
Jeg er ingen kokk, men jeg ble fornoyd
Nei, smor setter seg i kjottet (som er ok om du liker dette)
Sa den domestikerte apen som satt i sitt territorium oppfort på dode trær med blekk-ekstrementer. At du ikke evner at min virkelighetstunnel har hatt ett lengre lop enn din bryr meg fint lite. Jeg har avlagt ed om å være behjelpelig så langt det gjores.
Du kan gjerne få tro at jeg er av typen som utslettes totalt, men jeg kan også si deg at jeg er del av de som kontrollerer artefaktene per dags dato
du drikker ikkje aleine anonsen
du drikker med oss
såklart
>Spiser biff og chips foran PC'n
Ja, forventet intet standard fra deg annet enn trist, ensom taper. Jeg mener, vi er alle triste tapere her, men noen av oss har iallfall kunnskap om mat.
Jeg har tannkosten på soverommet jeg da. Gidder ikke gå ned til badet for å pusse tenna. Er det innafor? Vasker jo tannkosten neste dag.
>noen av oss har iallfall kunnskap om mat
>chips
Du trenger å bruker smor og olje, fitte.
Stek biffen med olje forste og fullfor med smor, hvitlok, og urter.
>oljeanon begynner igjen
NEI NÅ
>t. smöranon
Meg fåvæ
>Han spiser kjottstykker uten en Concha y Toro i hånden
Barbarer, vedder på at dere er nordlendinger, bergensere eller grosss, Oslofolk
Beklager, men her i NORGE så spiser vi ikke apekattmat som du er vant til.
Det vet jeg, det er derfor vi snakker om biffen. Og du koker sikkert som en ape.
apekatten har faktisk rett vetdu...
du freser biffen med litt olivenolje og melange i starten, så steiker du ferdig med smǿr og timian
Går mer og mer opp for meg hver dag som går hvor mye dette landet går til helvete.
Jeg har vært på Jow Forums i 12 år, men noen uker på jodel har odelagt meg fullstendig.
>Troller om hvordan man lager bigg rett
>Sier akkurat hvoran biff skal lages med feil om flytenes smor
Hva er sluttpillet ditt?
Slutt å diskutere steking av biff for faen
sulten?
én time på benken med salt og pepper
höy varme, masse smör
1,5 minutt på hver side
la biffen hvile noen minutter
server med et kaldt glass vann fra springen
fikk lyst å frese opp en biff men har ikke lagt en i rometemperatur og orker ikke vente
Normisser har den effekten på våkne mennesker.
Det er ikke et sunnhetstegn å være justert for et sinnsykt samfunn.
Smor er best å braissere med, så det liker jo alle som liker en god biff. Men du må blande med olje òg så du får optimale forhold.
d her brevet forstå eg ikkje noko av desu
Lurer på om vi kan slå sammen kokker fra andre land i en felles tråd. Som å sporre tyskere, angloer, den nå skjeldne tyrkern, japanern om hvorda man lager god og fornuftig priset mat. Da ville vi i det minste være som gamle Jow Forums for flagg, og bli godt likt som et folkeslag.
>Biffen med vann
Og folk sier at jeg er en ape.
O-ok.
Tidenes beste brev, takk for det.
Tenk at disse normissene også har definisjonsmakten via psykologer, politi og media også. Hvis du er så uenig med dem som jeg er, så får du faktisk bare en diagnose som sier at du ikke vet hva virkeligheten er. Kanskje synes de du er farlig, fordi du tenker som du gjor, så de tar fra deg våpen, sertifikatet, sikkerhetsklarering (dermed også jobben). Derfra kan de bokstavelig talt innlegge deg hvis de mistenker at du har mistet lysten til å leve eller kanskje vil skade noen andre.
Jeg tror jeg vet betydningen av Kafka nå.
det er ikke noe galt med å bruke olje til å steke biff
problemet jeg hadde var om det var BEDRE enn smör (det er det ikke)
og oljeanon sa på forrige nattskifte at han bruker OLIVENOLJE noe som er veldig dumt
du får mekke en /inc/ tråd imorgen å sjå om noen kjem då
God natt da, gutta
Biff har finfordelt fett i seg, så man trenger hverken smor eller olje. Kun om plata ikke har blitt brukt siden oppvask, er det greit å smore den inn med en liten klump med smor eller en dråpe olje.
Blir den ikke svidd for den i det hele tatt blir medium stekt da? Hva slags varme skal den stekes på?
God natt, user. Sov godt.
dette er agn. men det er bare å pröve og lære
Med teflonplate steker jeg på 6/9, men plater er forskjellige. Vet ikke hvor mange watt min er, men det er ikke induksjon. Medium hoy.
Uansett, triglyserider i panna er bare nodvendig hvis man sliter med å steke uten å svi (f.eks hvis du har dårlig teflon eller steker i jernpanne)
Teflonpanne*, litt trott
>ingen svar
G-gutta?
ka?
Puss tennern, du fer berre dei du he
Les nå hva jeg skrev da for dere svarer
>putter ikke hvitlok og rosmarin i panna.
Fy faen
Du må he vann o tankrem
Puss tennern skikli
Vann skyller jo bort tannkremen. Du skal jo ikke egentlig skylle munnen etter du har pusset tenna
Du må pusse tenner med vann, jo. Poenget er skummet.
>menn: 4,8%
>kvinner: 7,9%
kvinner er altså 65% mer sykemeldt enn menn
Hvor dum er du? Forskjellen er på 3.1%
Hva bruker du for å braissere biffen da? Du spiser den vel ikke uten?
>biff smaker ikke nok i seg selv
den absolutte norske tilstanden
Jeg har faktisk tenner.
artig med balkong og observere fulle folk på vei hjem
anbefales
D U L T
U
L
T
hold kjeft
hold også kjeft
håll sheft