/norgetråden/

Feministisk Initiativ-utgaven

Forrige:

Attached: F!.png (1382x1150, 48K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=vmxqleZUf40
youtube.com/watch?v=CKCvf8E7V1g
youtube.com/watch?v=P7hA-vnFRHs
nb.no/nbsok/nb/58485b76e9910ae5fd82097e6f197227?index=1#0
twitter.com/NSFWRedditGif

Stem rodt

Attached: jenterforbjørnie3.png (750x750, 793K)

Samer btfo

Attached: Ancestral DNA Components in Modern Uralic Speaking Populations.png (751x872, 88K)

*slurp*

Attached: KirinoReaction_EP02_001.png (410x500, 232K)

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Og jeg så himmelen åpnet, og se, en hvit hest, og han som satt på den, heter Trofast og Sanndru, og han dommer og strider med rettferdighet. Hans oine er som ildslue, og på hans hode er det mange kroner; han har et navn skrevet som ingen kjenner uten han selv, og han er klædd i et klædebon som er dyppet i blod, og han er kalt Guds ord. Og hærene i himmelen fulgte ham på hvite hester, klædd i hvitt og rent fint lin. Og av hans munn går det ut et skarpt sverd, forat han med det skal slå hedningene; og han skal styre dem med jernstav, og han treder vinpersen med Guds, den allmektiges, strenge vredes vin. Og på sitt klædebon og på sin lend har han et navn skrevet: Kongers konge og herrers herre.

Attached: eea8905418abc06a4ab9a3cc0da0d1bf.jpg (920x1280, 285K)

Jeg forstår faktisk ingenting

dfn ingen utforsker jv

Attached: 1533967555515.jpg (827x1169, 927K)

t. same

*slurp*

Attached: 1536546824990.png (805x720, 553K)

Vedder på at Dora har knullet apen sin.

hvem /hårtap/ her?

Attached: Spiller.jpg (400x400, 26K)

*prrroooomp!!!* *prrrrfffffftttblllmpfh*
Oi, jeg bæsjet visst på meg.

Attached: 1537769934905.png (594x604, 499K)

Meg og en eller annen irre i den videon her

youtube.com/watch?v=vmxqleZUf40

planen var at jeg skulle få fri fra jobb i dag
i dag sier han at han at det ble endring i planene, og han skal bestemme seg i morgen om vi skal få fri eller ikke
innafor å ta selvmord hvis han sier nei?

>Hun forvalter ikke en dritt. Hun gjor ingenting i Ikke en dritt AS
Feil. Hun forvalter pengene sine.
>Og det er samfunnets onske at dette er penger som kan brukes på sykehus, eldrehjem, barnehager, kollektivtransport. >Systemer vi har brukt mange år på å fungere, som nå står i fare for å forfalle.
Dumt det ikke er statens penger. Hvis folk ikke får igjen for arbeidet sitt, er det ingen som vil jobbe for å skape verdier. Hvis ststen bare tar det den ser passende, blir det til slutt ikke verdier igjen å ta.
>du leste ikke artikkelen en gang. Ferd-formuen er bygget på faktisk slaveri fra tobakksplantasjer.
Det har ikke noe å si. Ferd-arvingene har ikke gjort noe galt.
>Du blir rik fordi andre kjoper produktene dine eller tjenesten din,
Riktig.
>da skylder du det samfunnet som har skapt deg noe tilbake.
Feil. Du har allerede gitt noe til samfunnet og det er produktet eller tjenesten din.
>Det står i håvamål til og med.
Javel? Det står mye i den boka som du ikke vil kjenne deg ved, hva sier du til det?
>Du vil vel ha færre arbeidsplasser
>argument tatt ut av lose lufta
Nei, det er et fornuftig og viktig argument.
>færre produkter i hyllene
>argument tatt ut av lose lufta
Nei, det er et fornuftig og viktig argument.
>lavere skatteinntekter og samtidig flere staten må ta hånd om
>argument tatt ut av lose lufta
Bare fordi noe folger av logikk, betyr ikke det at "det er tatt ut av lose lufta".

>Joder ikke har politisk makt i vesten
Det er ingen andre enn tullinger på kanalen og infokrig som tror at joder på mystisk vis styrer alt. Vet du hvorfor? Fordi det er en tullete teori som ikke har noe som helst å stotte seg på

Skal jeg?

Attached: 1537618432949.jpg (1000x1502, 560K)

Allerede tilbakevist

Spors på hvorfor

Basert og rodpillet.

Det kan jeg trygt anbefale, henging er en veldig enkel og sikker måte å ta sitt eget liv på.

Dette fåvæ.
Det er mange jǿder i eliten som styrer alt, men ikke alle av dem er jǿder. Så det blir feil å si at "jǿdene" styrer alt.

>Hvis folk ikke får igjen for arbeidet sitt, er det ingen som vil jobbe for å skape verdier.
Helt feil, rike skaper ikke verdier. Det er det middelklassen som gjor.
youtube.com/watch?v=CKCvf8E7V1g
Men siden du ikke kommer til å se denne heller, siden du operere med Civita-stråmenn

>I have started or helped start, dozens of businesses and initially hired lots of people. But if no one could have afforded to buy what we had to sell, my businesses would all have failed and all those jobs would have evaporated.

>That’s why I can say with confidence that rich people don’t create jobs, nor do businesses, large or small. What does lead to more employment is a “circle of life” like feedback loop between customers and businesses. And only consumers can set in motion this virtuous cycle of increasing demand and hiring. In this sense, an ordinary middle-class consumer is far more of a job creator than a capitalist like me.

>Anyone who’s ever run a business knows that hiring more people is a capitalist’s course of last resort, something we do only when increasing customer demand requires it. In this sense, calling ourselves job creators isn’t just inaccurate, it’s disingenuous.

>Our current policies are … upside down. When you have a tax system in which most of the exemptions and the lowest rates benefit the richest, all in the name of job creation, all that happens is that the rich get richer.

>Since 1980, the share of income for the richest Americans has more than tripled while effective tax rates have declined by close to 50%.

>If it were true that lower tax rates and more wealth for the wealthy would lead to more job creation, then today we would be drowning in jobs. And yet unemployment and under-employment is at record highs.

slutt å brev lange brev takk

>penger bare dukker opp og hoper seg opp hos de som gjor minst og fortjener det minst
Hva slags hendelser kan fore til slike vrangforestillinger? Jeg er oppriktig bekymret for deg.

Du ignorere alt som ikke er Civita-stråmenn ja.
Igjen. Dersom rike mennesker skaper jobber, hvorfor har vi skyhoy arbeidsledighet nå? Hvorfor forer ikke skattelettene, fjerning av arveavgift og formueskatt til annet enn at de rikeste blir rikere, mens alle andre blir fattige og står uten arbeid?

Og ellers har du det bra?

Hvorfor har vi skyhoy arbeidsledighet nå? Hvorfor forer ikke skattelettene, fjerning av arveavgift og formueskatt til annet enn at de rikeste blir rikere, mens alle andre blir fattige og står uten arbeid?

Legger meg jeg. Natta, venner.

Attached: 1537479128773.jpg (259x194, 9K)

Natta kompis

Hva var det egentlig som ble fjernet her?

Sosialisme må være en mental sykdom.
Uansett, ta en titt på hva som skjer med land som beveger seg i retning kommunisme, så har du egentlig svaret ditt.
Folk jobber ikke gratis, folk risikerer ikke gratis, folk satser ikke uten mulig gevinst.

Attached: 3114080090e256097a419b8de230708c.jpg (1034x1700, 437K)

ekte rodpillet

Jeg stemmer for at vi dreper alle sosialister.

Attached: 1536256559997.jpg (900x807, 147K)

er ikke det du vil da? at folk skal jobbe gratis og gi de rike alle pengene sine, smilende.
>kommunisme
så fordi et samfunn skal kreve at de pengene som har vært i sirkulasjon og bygd opp mennesker til rikdom ikke skal fraroves den sirkulasjonen. Så er det for deg kommunisme.
Den tanken kom de sikkert på helt selv, og er ikke et beskyttelsessytem de rike har for å fjerne enhver kritikk mot sin særdeles usolidariske holdning for nasjonen sin.

bare å lese dette får deg bannlyst på fjesboka, dokument, resett, dagbladet, vg og kvitter

synes du er jævla taper, og det syns pappan min også!
t.rikmanssonnanon

Attached: 1525782980088.jpg (334x334, 88K)

Det er flott det. Man trenger ikke vise noe annet til folk flest enn hvilke holdninger rike har til middelklassen for å åpne oynene deres om hvor lite solidaritet, empati og folelse for nasjonen sin de har.

Jodene eier all verdens media og styrer bankene.

ja for å sitte å skrike og hyle om nav penger til fattige negere og straffing av alle som gjor noe med livet sitt og tjener penger er jo så mye bedre

Jaja, blir tur til en hjerte- og lungespesialist i morgen, da. Får satse på at alt går bra, hvis ikke og jeg må få kirurgi gjort så får jeg vel nesten bare do.

Det er bare å fortsette. Os ut med hatet over folk. Så viser du selv hvor mye folk bor sympatisere med deg.

>han tror uironisk på dette

Mange dumme folk på kanelen vet du.

Har vel ikke noe å si om hva rike folk mener eller gjǿr med pengene sine.
At noen mener de har et rettferdiggjort krav på å ta rikes penger fordi de mener at det skaper arbeidsplasser eller at rikingene er slemminger, gjǿr det ikke rett å forsyne seg av andre menneskers frihet.

Vi lever i nasjoner, hvor vi sammen skaper verdier.
Jeg har allerede vist hvordan rike ikke skaper arbeidsplasser, det er det middelklassen som gjor. De samme pengene middelklassen bruker, velger de rikeste å ikke videre investere i det samfunnet de bor i som har gitt dem sin velstand. De vil heller holde det for seg selv. Da innskrenkes alle andres frihet når systemer som er bygd opp gjennom århundrer faller sammen fordi rike ikke bruker pengene sine i de systemene.

Jeg vet at det er noen som tror dette selv om det er feil, men tror du virkelig på det?
Eller er du et troll? Jeg må faktisl vite.

jeg kan ikke logge på nav å ta mellekortet hvordan skal jeg ha råd til sprit hvis jeg ikke får inn arbeidsavklaringspenger for fredag...

Attached: 1513541012847.jpg (753x725, 85K)

kanskje hvis jeg vippser over 300 spenn til deg?

jeg trenger jo en hel liter med vodka 300 er ikke nok

t. selveste Satan

fy faen
nå vippser jeg bare over 150, som straff

Selvsagt er han ikke et troll, jeg er villig til å vedde på at minst 1/3 av Norges befolkning (mest sannsynlig mer) tror på det han skriver.

Brev ting som får dere til å vræle innvendig, gutta.

Attached: 40298729_263410007835836_5678219627722903733_n.jpg (720x720, 79K)

da har jeg gjo ikke råd til ol engang

Du burde ha sendt meldekortet ditt på sǿndag.

soren...

Jeg vil ikke leve her mer.

Jeg tror nok ikke så mange tror på det jeg snakker om, men fler vil nok våkne etterhvert.
Vi så det samme under Weimar-republikken. Kommunister som onsker å odelegge suvereniteten, og liberalister som ikke nærer nasjonalfolelse for å bli fodt i et land som har gitt dem god velstand og kun onsker å profittere, aldri gi noe igjen.
Men alle må bidra, fattige som rike - om vår nasjon skal bestå og det vil innebære store omveltninger om vi igjen skal kunne se på oss selv med stolthet og vite at vi står i det sammen.

>Men alle må bidra, fattige som rike
Rike bidrar vel strengt tatt mye mer enn de fattige. Og å si at liberalister ikke har nasjonalfǿlelse blir jo bare helt fjasete.

jeg har meldt meg ut, snakkes

Nei du har vitterlig bevist din forakt for din felles nordmenn her, om og om igjen. Og du demonstrerer det igjen ved å gjore det til en konkurranse om hvem som bidrar mest, og viser nok en gang at for deg handler det om penger - ikke de du deler en nasjon med. Liberalister har like lite respekt for nasjonen som kommunister har. De er to sider av samme mynt.

youtube.com/watch?v=P7hA-vnFRHs

Horer kun på ekte afrikansk hiphop fåvæ

Eg må drite

Attached: 1525265439423.png (912x869, 128K)

Attached: jews corporations.png (690x5604, 552K)

m-men jodene ble forfulgt og hadde ikke noe annet valg.

Attached: IMG_0159.jpg (858x1057, 132K)

mokk lei av sosialister

Forhåpentligvis går alt til helvete snart og disse fjolsene blir voldelig av seg slik at vi kan knuse dem en gang for alle.

Det er ikke sant. Jeg elsker Norge, men er ikke villig til å la det ta fra meg frihet.

sosialister er gærne

Tsk. Det er så mange mekanismer for å beskytte sosialismen og velferdsstaten at det vil være umulig.

kjeks

Attached: kilden blåst.jpg (697x762, 97K)

All den satsingen på infrastruktur..

Baktanken er vel masseforflytting av mennesker eller hva?

>han er sosialist

Attached: 1533453892870.jpg (542x540, 62K)

Nei, jeg treger nordmann i tråden

hva er du då?

Hvorfor har du lært deg norsk?

Jeg lærte meg svensk forste, da skjonte jeg at språkene er like så startet jeg med norsk og dansk.
Men fy, det er virkelig vanskelig å ove språkene. Jeg har gitt opp mange ganger.

Norsk er egentlig ganske lett fåvæ. Har du noen å ǿve med i det virkelige liv?

Nei fæva. Bare Jow Forums, freak.no og boker. Noen ganger jeg prove å se på videoer i norsk, men jeg kan ikke forstå meget, og det er ganske vanskelig å finner videoer med tekst.

Nyere norske filmer og serier er berǿmte for elendig lydkvalitet, så dårlig at de litterært tekster det på norsk (!) når de sender på TV her. Sats på eldre filmer, f.eks. Olsenbanden. Klar og tydelig norsk uten for mye innslag av dialekt.

takk så meget for tipsene, jeg vil prove å laste ned filmen og tekst.
NRK.TV er virkelig bra, men det finns meget filmer/serier ikke tiljgentlig utenfor Norge(rasist)
Vet du hvis jeg kan kjope eboker i en norsk bokhandel utan en zip-code? Jeg her noen lydboker men jeg trenge å lese og hor.

Nesten ingenting er tilgjengelig utenfor Norge, det er nok ganske irriterende ja. Hvis du har mulighet, last ned en norsk VPN, så kan du se NRK nett-TV direkte. Da kan du også se sportssendinger med norske kommentarer.

>Vet du hvis jeg kan kjope eboker i en norsk bokhandel utan en zip-code?
Jeg aner ikke. Hvilke bokhandlere har du sett på?

Jeg her ingen VPN og jeg vet bare Hola. Jeg vil soke litt senere.

> Da kan du også se sportssendinger med norske kommentarer.
har du noen link eller namv?

Jeg har sett på Bokkilden, Ark.no, og Tanum. Ikke sikert hvis jeg provde å kjope eller nei, men når jeg provde å kjope eboken i svensk jeg trengte en svensk postnummer, som jeg selvfolgelig ikke har.

Har aldri prǿvd å bestille fra utlandet, men synes det ville vært rart om det ikke gikk an. Du må nesten bare forsǿke, men i verste fall kan du jo bare oppgi et tilfeldig norsk postnummer (fire tall, f.eks. 0550 som er et sted i Oslo), du skal jo bare ha en lydbok og ikke noe som må sendes fysisk uansett.

Jeg vil prove igjen å kjope i Bokkilden. Jeg bare onsker å ha noen e-boker i Norsk. Jeg har en Kobo og jeg vil kjope en Kindle snart.
Fy, ikke sikkert på oppgitt et tilfeldig postnummer, det hores ut som problemer.

JEG HAR FEBER!!!!

Attached: 1537847826612.jpg (646x595, 39K)

nb.no/nbsok/nb/58485b76e9910ae5fd82097e6f197227?index=1#0

Oi neger!

Tror du virkelig jeg gidder å lese

*all den driten*

av Anonsen?

Nattadult

SATAN FOR ET TRASIG LIV

Attached: 1481594999364.jpg (200x143, 4K)

Nå må dere stå opp

Er oppe jeg da

Da kan du legge deg igjen

Nei, må på jobb.

Drit i jobben, de klarer seg uten deg én dag vel

Noen som har discorden til norgetråden?

DISCORDEN?

Attached: mr-robot-season-3-finale-usa-elliot-rami-malek.png (620x440, 168K)