aki parviainen -painos
/mämmi/
Onhan se.
Oon tässä funtsinu tempasua ihan tosissaan, mulla ois helppo tapa millä tehdä se mut en varmaa uskalla.
oispa romanssi
average finnish "male" circa 2018
Thats a swede.
Neljäs kerta kusella käyty tälle päivälle. Alkaa jo huolestuttamaan koska en ole juonut kuin 2 litraa vettä.
And that's a good thing
Yksi kaxi kolme
VTI
K A R J A L A
A
R
Y
A
N
Oon googletellu ja ei oo löytynyt yhtään todistusaineistoa että tää Tuure ois hurri
yle.fi
>Saksassa saa olla kiitollinen, jos saa puhelinliittymän – siitä eroon pääseminen on vielä hankalampaa
Miks saksalaiset on vieläkin salaa natseja?
tuomas.salste.net
Sukunimi rajoittuu ruotsinkieliselle alueelle. Porissa on myös suomenruotsalaisia puoli prosenttia ja aiemmin oli paljon enemmän.
hs.fi
Et googletellut tarpeeksi kovaa.
What's it like being a Finn?
endless paoin
forever suffering
infinite torture
I feel nothing.
Suffering.
[spoiler]It's actually pretty neat.[/spoiler]
Se tunne kun mokasit ja nyt joku tuttu saattaa nähdä ja nolottaa.
En ole pessyt ikkunoitani kuuteen vuoteen. Ovat täynnä linnunpaskaa, höyheniä ja epämääräistä rasvaa.
meillä samat
> AMD kävi eilen 34 dollarissa
Älkää välittäkö minusta, potkin tässä vain itseäni perseelle kun en ostanut silloin kun sitä sai kahteen dollariin
Pesin ikkunani eilen
olen käyttänyt jo monta vuotta putkeen tämmöistä lidlin viiden euron pyöräilysadetakkia ulkotakkinani.
aika hyvä hinta/laatu-suhde kun takkirahoihin mennyt euro vuodessa. talvella tietenkin en käy ulkona ollenkaan kun ei ole talvitakkia mutta tämä menee ihan hyvin huhti-joulukuun.
Taidat olla "se" tyyppi
en ymmärrä mitä tarkoitat
ai tämmöstä muovipussia
Pitsukka uunista 13:45
ei mikään vitun kertakäyttösäkki vaan ihan kunnon oikea sadetta "kestävä" pyöräilytakki.
aattele kuinka paljon enemmän olisit säästäny rahaa jos oisit käyttäny tommosta
miten? noita joutuisi ostamaan joka kerta uuden pussin.
Sadepäivä.
ayy
Paska peli.
kaveri sano että sen äiti sano että näytän ihan tytöltä
Jumala minä toivon että tuo olisi minä
>aloita d&d rpg
>tee iso puoli örkki körmy
>pelin tutoriaalin jälkeen ryhmä npctä valitsee kenen mukaansa lähtevät seikkailemaan
>kaikki naiset valitsevat örkkini johtajakseen
no onpas realistista
Kaikkeen löytyy yllättävän looginen syy. Paitsi tuskin tuohon.
juuh
aika selvästi sanoin että ei ole kertakäyttötakki vaan ihan kunnon ulkoilutakki
En usko
En ole ikinä pessyt ikkunoita muuten kuin poismuuton yhteydessä.
Mun unessa oli epäironisesti mainoksia. Mikä on paras uniadblokkeri?
et sanonu
saatanan sammakot
HOMOSAMMAKOT
lähden kävelylenkille
*vatkaa nyymin ilotikkua*
Nyt lentää pitkälle!
Kannattaa tehdä pelkällä tangolla ensin. Tempasu on aika tekninen liike, joten sitä kannattaa harjotella ihan rauhassa.
Damn, man. I know the feel. Stay happy as mumin trollen
älä juo sitä hanavettä
takana 90-luvulla
Minä olin sisällä hyvin kuuluisassa TV-showssa
Kutsuttu Bojaska Hevosmies
Miksei nyymit ole bilettämässä Minskissä?
youtube.com
Oispa laiska rottanyymi jonka kanssa loikoilla sängyssä päivät pitkät
10min opiskeloitu. Eiköhän se oo leffan pituisen tauon paikka vai mitä?
Tykkään eräästä tytystä ja hänkin tykkäsi minusta mutta ei enää. Miten päästä asian ylitse?
oispa kirjaimellinen rotta jonka kanssa rottailla
Liikkeeseen tuli joku spadre vaatimaan turusta ostetuista osista rahoja takaisin, koska eivät olleet sopineet. Asentaja oli kuitenkin ollut ammatti mies ja ratkaissut ongelman asennus miehen taidoillaan. Oli asentaja kuulemma luvannut jo tehtyjä töitäkin ilmaiseksi, koska toimitus oli viivästynyt. En ole varma oliko ukko selvin päin, mutta olen aika varma, että asentaja ei halua tehdä töitään ilmaiseksi vaikka vähän hommat viivästyisikin, koska yleensä syy on toimituksen ja tuskin on moisia mennyt edes lupaamaan. Soitin sitten turkuun ja kysyin myyjältä, että mikä juttu ja hän sanoi, ettei ole saanut asentajaa kiinni asiasta, koska (ei ole jaksanut vielä soittaa) ei vielä ole kuulemma vastannut. Sanoin pappalle, että en voi auttaa enempää, koska kaupat on tehty muualla eikä minulla ole mitään käsitystä edes koko asiasta ja se lähti tuhisten pois.
Miksi vanhat ihmiset kuvitteleva, että saavat asioita maailmassa ilmaiseksi?
Epäironisesti viiruslinkki. Avasin ton videon puhelimella ja jostain syystä se meni taustakuvaksi mun puhelimeen siitä kohdasta kun suljin videon. Mitä vittua?
Onko nyymit normoja? Vastatkaa ihan rehellisesti. Sellainen olo että olen ainoa joka täällä ei ole normo.
Opiskelen eli olen normo
En vastaa.
työllisyyspalveluiden piireissä parhaillaan eli juuh
Ei kuulu sulle
Vois tempasta
En koskaan
Mul on tunnin pituinen hyppytunti. Mitä teen sen aikaa?
Hae kaupasta röökiä
mikä peli
Mul on turrin pitunen hyppytunti. Mitä teen sen aikaa?
Pitäs lenkille mennä mut siel on satanut koko päivän.
Mut tänä iltana pitäis larpata normoa menemällä opiskelijabileisiin (pitää kyllä vielä hankkia lippu sinne kun en ostanut ennakkolippua ajoissa, joten toivottavasti tavallisia lippuja on vielä jäljellä). Bileet sinänsä eivät kiinnosta ja menen melkein ainoastaan sosiaalisen protokollan takia (ja yhden tytön takia johon mulla on pinnallinen ihastus). Mutta en käytä päihteitä enkä jaksaisi burgeroida baarissa ja olis vielä ryhmätyö ja ruotsin sanakoe aamulla :D
Huomenta
Nyt on iltapäivä
no hyi saatana
Pitäisi käydä kaupassa, mutta ulkona sataa koko päivän
Nimenomaan :D
Meen kauppaan vaikka sataa. Tartteeko tuoda mitään?
En kun kävin just cittarissa ostamassa mättöjä
Laihdutan. Ostin Polar-juustoa ja rasvatonta youghjurttia.
yle.fi
>Yle selvitti puolueiden maahanmuuttonäkemykset: Suurin osa lisäisi paperittomien palveluita – vain kaksi puoluetta kieltäisi naisilta burkat
hmh juuh jaah niin. Perkele jos taas on pakko äänestää persuja..
yle.fi
>Yle selvitti puolueiden maahanmuuttonäkemykset: Suurin osa lisäisi paperittomien palveluita – vain kaksi puoluetta kieltäisi naisilta burkat
>Pakolaiskiintiön kasvattaminen saa tukea
Hyi saatana mitä sakkia
Demarit mukavalla paikalla
Sinisten lähtö oli kyllä mukavaa näin jälkikäteen mietittynä. Karisi paska rattaista. Oikea vastaushan on: ei yhtään kiintiöpakolaista ja olemassaolevien elätys vain ja ainoastaan lisää haluavien taskusta sekä asutus vain niiden nurkkiin.
Tänään olis fuksiaiset, onneksi itellä sattu hieman paremmalle säälle ne
Onko kellään täällä kokemusta kyssauksesta? Jos on niin pistä vaikka hyvät ja huonot puolet. Kiitos
PERUSTETTU KEKOOMUS
tää on ihan merkityksetön kysymys. suomi ottaa aika vähän kiintiöpakolaisia suhteessa siihen mitä tänne tulee laittomasti.
luonnollisesti molempien pitäisi olla nolla lukuunottamatta ehkä yksittäisiä poliittisesti tärkeitä henkilöitä joita vainotaan HENKILÖKOHTAISESTI ja jotka voisivat jatkaa työtään maansa hyväksi turvallisemmassa maassa. kaikki jotka pakenevat sotaa tai yleistä vainoa ovat vain pettureita kun eivät jää taistelemaan maansa tai kansansa puolesta.
lusikka
Täällä myös mut sateen kera
>kaikki jotka pakenevat sotaa tai yleistä vainoa ovat vain pettureita kun eivät jää taistelemaan maansa tai kansansa puolesta.
Saatanan karjalaiset paskakasat ja evakkolapset
Pippeli
Onko tästä jotain haittaa jos olen laittanut nettikaapelin suoraan seinän pistokkeeseen kiinni? Se kyllä toimii ihan hyvin.
Ens viikol eka koeviikko. Vittu et kuumottaa, en saanu eile unta ku jännittää ny jo nii vitust.
ite hoidan jännitystä viinalla
Voix ostaa mulle ja kamulle pari kulta lonkkuu?