/NEDERDRAAD/

Attached: 1.jpg (900x506, 95K)

Fijn dat je een prima band hebt met je vader, maar gezien jij een linkse hippie bent heeft hij je niet goed genoeg (met de harde hand) opgevoed.

>En we praten in mijn vriendengroep gewoon niet over politiek, omdat we anders helemaal geen vrienden zouden kunnen zijn met iedereen.
Je vertelt net dat je "vrienden" de moord op Fortuyn elk jaar vieren, hoe doen ze dit zonder met elkaar te praten?

Ik praat ook niet over politiek met mijn vrienden maar extreemlinkse stinkhippies zijn niet moeilijk te herkennen.

justin en gosling en?
ik snap hem niet.

>welkom: ?
>niet welkom: ?

joran

>dvw geaccepteerd om maandag bij een bedrijf een dag meelopen met een groep anderen van m'n uni na selectieprocedures.

Heb er zin in oetz

Attached: giphy (5).gif (300x169, 429K)

>spam een paar dagen dezelfde plaatjes
>noem jezelf user

Attached: 3f1tj0x.gif (260x195, 1.34M)

Het is jammer en raar dat de uni niet gewoon aan stage doet zoals het HBO. Ik heb meer geleerd in mijn half jaar bij RWE dan 3.5 jaar op het HBO, en heb er ook een baan aan overgehouden.

Mijn piemel
Jouw bek

kanker belg

Veel plezier op je dagje meelopen wordt vast heel leerzaam

Geen idee maar normaaltjes worden altijd boos als ze kinderen zien en dat is gewoon grappig zie

ik ben dit met je eens.

het laat eigenlijk zien dat heel mijn schooltijd overbodig was met het werk dat ik uiteindelijk ben gaan doen.

Wat heeft dat met de nederdraad te maken?

volgens mij heeft het meer te maken met dat je de hele tijd praat over hoe geil je kinderen vind.

Ja dankjewel maar zoals je kunt begrijpen ben ik redelijk gespannen en kan ik orale verrichtingen van jou wel goed gebruiken.

Attached: 20180621_220921.jpg (900x1164, 477K)

De Nederdraad heeft helemaal geen centraal thema behalve het feit dat er Nederlands gepraat wordt

Maar 13-17 jarigen zijn geen kinderen.

Oh ja, Belgische vlaggen zijn pedofielen. Nu snap ik het plaatje van de draad.

Bij meeste tweejarige masters moet dat ook koek. Moet je voor 30 studiepuntjes 6 maanden stage lopen.

Attached: XJdp3Fd.jpg (2550x3969, 984K)

Boven: Oxford
Onder: Klepel

Belgische vlaggen zijn pedofielen.

Het is vooral dom dat de universiteit nog steeds doet alsof studenten komen om onderzoek te doen en onze kennis over verschillende vakgebieden te vergroten ipv gewoon een opleiding halen om hiermee aan het werk te gaan.
Geen enkele rechtenstudent is geïnteresseerd in het worden van de nieuwe Hugo de Groot maar allemaal willen ze Moszkowicz worden. Daarvoor is een stage meer van belang dan een onderzoek.

>Shadman

Attached: Tori-vega.gif (500x230, 958K)

>oxford
>trots
Koek

>Geen enkele rechtenstudent is geïnteresseerd in het worden van de nieuwe Hugo de Groot maar allemaal willen ze Moszkowicz worden. Daarvoor is een stage meer van belang dan een onderzoek.
Waar is jouw onderzoek om dit punt te bevestigen?

Oh hey, weer dat plaatje van Spamanon.

Sanne de Vries#589123 van sociologie is hiermee bezig.

Wie dan?

Niemand

Veel van mijn vrienden doen uni en sommigen zijn al begonnen aan hun master maar heb er nog niet één op een stage kunnen betrappen.

Ik ben bang dat Sanne de Vries haar scriptie niet gaat halen als ze kan bewijzen dat stage meer belang heeft dan een onderzoek voor het onderwijs.

Ik denk dat, als we de mensen in de draad zouden groeperen per plaatje, 99% bij het bovenste zou zitten

irritant figuur

>pedofiel denkt in hokjes
Hoi, dutroux.

JAAAAAAA ik kan het niet laten om mij uit te spreken tegenover pedofielen op een chinees plaatjes forum dat zal ze leren ik heb mijn deel gedaan in het gevecht tegen kinderverkrachters nu!

Attached: 1516895479537.jpg (387x437, 40K)

Je weet dat 99% van de scripties nooit meer gebruikt gaan worden voor onderzoek oid? Het is vaak gewoon troep dat aan bepaalde eisen moet voldoen om vervolgens ergens in een mediatheek verstopt te worden.

en over 20 jaar in het onderste aangezien de trend niet lijkt te stoppen.

Attached: 143501252983489.jpg (380x354, 26K)

>pedofiel is boos
Koek.

99% van die scripties komen terecht op hbo-kennisbank die ik vervolgens jat om mijn schoolprojecten mee te maken.
Wellicht troep maar wel troep die mij vooruit heeft geholpen

als ik echt dacht dat je een pedo was dan ging ik wel praten met mensen die ik van vroeger nog ken om je op te zoeken.
maar je bent gewoon een schijtpalende irritante kkrlijer en dus moet je doen wat je wil doen.

*blokkeert je pad*

Attached: control-plagio-1[1].jpg (450x226, 16K)

JAAAAAAAAA ik heb anderen mensen nodig om mijn problemen op te lossen JAAAAAAAAAAAA

ik kan 10 sojadrinkende nederlanders tegelijk aan

Ben ik helemaal niet

Attached: 123.png (644x800, 13K)

Wat rookt /nederdraad/?

Attached: 20180914_150801.jpg (2560x1440, 972K)

?

Lucky Strike maar ben ziek en probeer tegelijkertijd te stoppen. Gisteren maar 1 gehad en halverwege weg gegooid.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik woon in nederland het meest linkse sojaland ter wereld naast zweden ik ben heel stoer hoor JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 123.png (219x231, 6K)

Je moeders kutje Looooooooooooooool

>krijg een (Jij) van pedofielen
He bah.

Ik op school altijd.

Paling

>impliceren dat ik de tekst niet zodanig aanpas om de anti-plagiaatsysteem voor de gek te houden

Ik ben best wel creatief en ben tot zover nooit gepakt

Attached: plagiaat.png (1349x555, 42K)

hoi

Ik rookte altijd Gauloises, maar dat kan niet meer want ik heb en glutenallerige.

Attached: 2ed4a0074cf5e74a2d7617bf49ab2346.jpg (736x920, 101K)

Eh ik doe het ook altijd eigenlijk. Iedereen heeft wel eens werk van een ander aangepast en ingeleverd. Kan ook gauw als een leraar dezelfde opdracht 5 jaar achter elkaar gebruikt.

>Ja, ik ben Nederlander, en dan? Mijn vrouw mag gewoon geneukt worden door die zwarte man, wij hebben een open relatie.

Attached: 123.jpg (600x600, 64K)

Attached: snelweg2-blikopnieuws_0 (1).jpg (850x425, 54K)

>een selectieprocedure om één dag te mogen meelopen

Attached: DMhxl5uX0AImLWR.jpg (1200x900, 122K)

Hallo

>Geen enkele rechtenstudent is geïnteresseerd in het worden van de nieuwe Hugo de Groot
Omdat Hugo de Groot een gevaar was voor de staat

hbo is gewoon makkelijk frauderen oetz. Ook opdrachten waarbij je zogenaamd een externe opdrachtgever moet zoeken en uitvoeren voor het bedrijf heb ik allemaal gefaked.
Ze controleren het toch niet dus kan ik het vraagstuk zo makkelijk maken als ik maar wil.

Eerste deel is binnen

Attached: IMG_20180926_171237_083.jpg (1280x1078, 182K)

>Ja, ik ben Belg, en dan? Mijn kind mag gewoon geneukt worden door die pedofiel, wij zijn eenmaal Belg.

Attached: download (12).jpg (694x501, 81K)

Haha ik moest elk semester wel zo'n opdracht doen en heb enkel selfies genomen in de lobby van bedrijven en vervolgens een opdracht bij elkaar gelogen. Goede tijden

>Mashallah alaikum, mijn Belgische broeders. Hoezo jij hebt maar 1 vrouw? Hier in België hebben wij minstens 2 vrouwen die wij slaan en soms ook op ze spugen.

Attached: belgian-boy.jpg (634x631, 60K)

valt dat mee aan een spoorlijn wonen?

Attached: IMG-20180926-WA0002.jpg (720x921, 43K)

Ja er waren 100+ aanmeldingen en maar 10 plekken ofzo
Niks mis mee oetz, isolatie is hier idioot goed ik hoor er nooit wat van en ik kan altijd leuk treinen kijken

Attached: ox8zvu1l0amx.jpg (2400x3600, 1.51M)

Een dag meelopen is een grap man. Vermoedelijk ontvangen ze jullie om 10 uur ofzo en rond half 3 is er een drankje na en heeft de directeur een leuke dag gehad en zijn jullie geen stap verder.

heb jij een 1:12 modelspoorbaan in je 8ertuin?

Hebben ze geneukt?

Attached: 555.jpg (1280x720, 69K)

>spamanon

Nee dat is het normale spoor van de NS.
Ik vind het leuk, vorige keer dat ik dat deed kreeg ik een aanbieding omdat ik die case had gewonnen met het meeste geld halen met realtime traden koek, alleen wisten ze niet dat ik toen nog 2e jaars bachelor student was. Als ik afgestudeerd was hadden ze me een serieus aanbod gedaan. Enige wat nog mistte in die mail van ze toen was het contract

Attached: 1537972355406.jpg (600x800, 254K)

dan ben jij zeker op schaal 12:1

Ik ga even boodschappen doen. Moet ik nog iets voor jullie meenemen?

een blikje citroencitroen van 7op

energie en frikandelbroodje

Graag nog een koude espresso koffie aub

Attached: 165325-Victoria-Justice-Dancing-Gifs-Tori-Vega-Victorious-Pictures.gif (160x286, 788K)

ik denk niet dat je weet wat mensen van pedos vinden.

en ik bedoel trouwens ook mensen die handig zijn met computers.

>Hallo ik ben Belg

Attached: 1537897787235.jpg (666x890, 102K)

Ja en dan domme kankerneger? Wat gaan ze doen?

hoe krijg je in godsnaam een vd?

ik heb echt alle sojajongen hollandertjes weggejaagd uit de draad haha ze zijn bang

nu niks aangezien je geen pedo bent hoekige flikker

hoi

>pedofielen die (Jij)s vissen
Gewoon zielig

Hallo alweer.

>tienerjongens met een dikke ass en skinny jeans aan
LUL IS DIAMANT

sorry
ik zag je net niet
kun je me helpen met me leren hoe ik een gesprek moet aanpappen?

Ja en wat ZOUDEN ze doen jij homo sojajongen? Alsof jij gewoon wat mannetjes kan bellen alsof jij de mafia bent haha HOMO.

Nou, je hallo was goed genoeg.

Türk var mı?

Attached: recep-tayyip-erdogan_5121.jpg (330x360, 18K)

AAAAAAAAAAAAAAGGGGHHHHHHGGHHHH
Ik HAAT presenteren. Maak me af, ik kan geen onderwerp bedenken, ik maak geen goede tekst omdat ik geen neuks geef en vergeet vervolgens de tekst die ik niet had.

>tienerjongens met een dikke ass en skinny jeans aan
Mijn lul is echt kkrhard jullir hebben geen idee hoe graag ik die ass wil strelen met mijn penis

echt?
oh dankje

presenteren is kkr makkelijk
wees gewoon jezelf

Graag gedaan.