Slutt med ting-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
bitchute.com
youtube.com
twitter.com
Slutt, la tråden dö. Forrige skulle være siste
Heng deg diskård soper
Legges tråden ned?
Gi meg et kjapt lopned på Simon og hvemfor tråden dor uten han
Jepp, forrige tråd var ment til å være siste. Men spillet ingen rolle, tråden dör uansett hva sakte, men sikkert
Heng deg.
Folk tror at S*mon hadde noe å tilföre tråden utenom rullestolautisme (han hadde ikke det).
Anime var en feiltakelse
nei du
Han hadde ikke rullestolautisme?
Var alt sammen bare et spill?
Samen Simon
Samon
Eg må drite
du alltid må drite. Bare gå å drite allered eller drite i buksa.
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Men kjodets gjerninger er åpenbare, såsom: utukt, urenhet, skamloshet, avgudsdyrkelse, trolldom, fiendskap, kiv, avind, vrede, stridigheter, tvedrakt, partier, misunnelse, mord, drikk, svir og annet slikt; om dette sier jeg eder forut, likesom jeg og forut har sagt, at de som gjor sådant, skal ikke arve Guds rike. Men Åndens frukt er kjærlighet, glede, fred, langmodighet, mildhet, godhet, trofasthet, saktmodighet, avholdenhet; mot slike er loven ikke.
Sǿtnos :3
Hvem har bestemt det? Vi kan ikke la tråden dǿ, jeg har ingen venner å snakke norsk med utenom i denne tråden.
dette er hvordan det foles å være meg
Du kan jo ta Jegerproven. Da får du deg en god og sunn hobby mange andre har, og så kan du kjope deg et gevær til å skyte seg selv med, din skinkestikkende rævrunkende prostatapirat.
bitchute.com
Hvorfor skaper somaliere problemer uansett hvor de er?
den sǿteste!
Æsj, hvorfor er 2d jenter så stygge?
Og ellers har du det bra?
du tuller sant
de er ikke stygge, du er bare homo :3 vil du at vi skal breve 2d kjekkaser?
Homse?
Vær stille
Mythra :D
nei, hun er ikke så sǿt.
Brev anime
>jeg var 15 da Kavanaugh provde å voldta meg
24 timer tidligere
>husker ikke om det skjedde i 1983 eller 1984
Dro med med min Kar 98 på skytebanen, fikk en del blikk for å si det sånn. Den har hakekors og orn på lopet haha.
>Fuck kikes! We should embrace our real ancestry n shieeet!
>Proceeds to burn 300y old wooden church thats part of his cunts history
>YEAH!
Whats the tought process of the brainlets who do this?
hvem kaliber?
I have bad news.
berkele :DDDD
Min lille gule venn, kan du si hvem i animegjengen som har best smak?
As long as i ged (you)s :DDD
o-ok, men bare fordi du spurte
Det heter mævser på norsk. Er den i det minste nummerlik og i det utmerkede kaliber åttesyvogfemti IS?
7.62×51mm NATO
Brev deres fetisj, gutta
Du fikk blikk fordi du praktisk talt jukser.
Hva mener du? Hadde ikke kikkertsikte en gang
helo finland
Det er et utmerket våpen. Fikk beskjed om at jeg juksa da jeg skoyt opp med mauser selv.
for væpna revolusjon!
Synes det er morsommere å skyte med gode gamle kvalitetsvåpen en de nymotens med lyddemper og det hele
Lyddemper er for jentegutter fåvæ. Enten rett pipe uten noe piss på, eller rekylbrems, så det smeller litt ekstra.
Det er jo åpenbart meg.
INGEN SKAL EIE VÅPEN!!!
Kun politiet skal ha tilgang til våpen
Jeg er politistudent da.
NEEEIDAA.
>alle slutter og poste
Hva med forsvaret da?
Skarru bli sånn plattfotnegerpoliti, eller utdanner du deg til noe innenfor politiet som trengs, sånn at du faktisk får jobb?
Kjempesǿtt, du burde breve anime oftere fåvæ.
Hareide ferdig som KrF leder innen 1 år
Det var en spök.
Er rimelig sikker på at planen er at Listhaug skal ta over for Siv Jensen for neste Stortingsvalg. Skal sporre en jeg kjenner som er ganske hoyt oppe i FRP
Tror jeg har lyst til å dra til Paris. Intime gatekafeer, kunstgallerier og.. ja du kan se selv:
youtube.com
Litt surt egentlig, hadde vært fett å ha en mann på innsiden. Du kunne ha godkjent våpensoknadene mine og sånn
Kjærlighetens by!
Hvorfor skulle du ikke fått de godkjent på vanlig måte da? Får ikke autister skyte?
Anime er bra.
Har ikke pistolklubb her, men vil gjerne ha pistol. Jaktgarderoben er også snart full, men jeg vil ha flere våpen.
Hor med HA som vanlige folk da.
Hakke sånt her. Det er skytterlaget, seniordans, oldboysfotballaget, JFF eller pokerlaget her, og ikke mer enn én eneste motorsyklist. Ingen av dem har pistoler, hverken i eie eller til salgs.
Snakk med noen av gutta på seniordansen, kan hende de har noe liggende haha. NETTVERKING GUTT.
Enig, anime er livet!
Vi har ett eget anime brett!!!!!
når ble norge uavhengig?
oWo
det så ikke noe god anime ut
Det er dere som poster anime og er på discord som dreper tråden. Ingen vil assosiere seg med dere.
Klöft
Nei, det er jo en manga.
Det er ikke lov å breve på norsk der, så vi må forbli her.
3d jenter er ekle
Politiet burde ikke eie våpen heller. Jeg blir livredd når jeg ser dem med pistolene deres.
-Hildur 58
Du kan jo lade selv til antikke revolvere? Smith & Wesson, Colt, Webley, Merwin & Hulbert.. masse fint double action i .32, 38, 44 og 45 tilgjengelig som ikke krever papirer.
tenk å være så hore at du tar bilder av deg selv i bh
dra hjem til
I realised that you guys are the best neighbours we could ever have, you dont try to meddle in our business like the subhumans at east of us and you hate swedes as much as we do.
Du også Finland. Finland er uten tvil vår beste nabo
*beng beng*
jeg er en desperado!
pst er varsla
Men jeg brever aldri i kården.
spis bly purk! jeg skal ikke i kasjotten!
Bra brev
dfn ikke invitert til kården.
Har du noen sinne vært i Asia og sett og snakket med de som ser på anime? Du finner ikke mer fragile soyabarn enn det der, de farger håret sitt, er feminine og redd for jenter. Redd for jenter.
norrǿnt da?
Det er bra, om alle hadde vært i kården hadde tråden vært helt dau.
Jeg er også redd for jenter.
Dette, jeg kan ikke snakke med fremmede, spesielt ikke jenter.
hverfor er det så mye mas om han derre kavanaugh i nårsk presse? 100 saker om en eller annen fyr ingen hadde hört om för en uke siden.
>Somalisk brodrepar tiltalt for grov voldtekt og ran i Oslo
B E R I K E T !
jævlig mange kommunistklistermerker i bergen egentli