Påminnelse att inte runka
Sverigetråden - Vargupplagan
Other urls found in this thread:
reddit.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
myanimelist.net
twitter.com
Vilka filmer såg ni? Såg ni senaste avsnittet AHS så spöar jag er, börjar med dig Fofefo.
Nattugglor rapportera in
VART ÄR FILMKVÄLLEN?
ÄR DET user ELLER INGVAAR?
SVARA FÖ FAN
>Påminnelse att inte runka
bra där user
närvarande
Det var tydligen Anon1212. Jag missade också så han stängde nog ned eftersom ingen kom
*promper og sniker meg vekk for dere lukter den*
Liz Bathory, Medea, Spartacus, Medusa, Hassan of Serenity, Billy och Gaius Julius Caesar
varför brevade han inte det i kanalen????
har inte sett något om filmkvällen här på flera veckor, trodde hela filmkvällen vart död
Nej du är inte det. Däremot har du sådana enorma motivationsproblem att du behöver hjälp.
Vadå äta och laga mycket mat? Det enda du behöver göra förutom vanlig mat är att dra in 4 ägg och 100gr kvarg samt några bitar frukt efter varje gång du gymmat. Det tar max 5 minuter efter varje gympass ifall du är slö. Dålig ursäkt favä.
>Åland
>FÅTT EN FLASKA I HUVET
Haj dåmå
Söt bild, sparar den :3
vår bli popcorn och mjölk till middag
Ska upp vid ett imorgon, skitsamma ska stanna uppe hela natten
Gjorde så för idag, det är inte värt det favä
>fick pv at sova
>dags för LoL och mer alcohol
önskar jag hadde grönt men rädd att prata med babbar
youtube.com
>dkn tillbringade 3 timmar för att leta rätt på den här låten. Hoppas ni är nöjda f2p bögar
>fick pv att sova
>dags för bajs och aids
önskar jag hade nigger dick men rädd för att prata med nigger
dds bögfan
Sömn är för de svaga. Bara att ta lite ögondroppar och dricka ett glas oboy så klarar jag mig till sent på kvällen iaf. Ska bara träffa släktingar så behöver inte vara pigg och alert.
Ifall man är bög varför kommer man då hit för att breva om det?
>dkn ingen fv från Tjeckien
mentalasjukdomar
bögeri är själva sjukdommen
Tjeckiska brudar får SV HO att se ut som nunnor. Du har inte en aning om hur horiga de där brudarna är. De lever och är gjorda för en enda sak. KUK.
För de är mentalt sjuka i huvudet och måste få folk att tro de är normala. De har /lgbt/ men de vill aldrig stanna där av någon anledning.
Fick ett sug och löste en von Braun. Baserade babbe som svarar på sms kl 1 på natten.
Hatar att babbarna har nästintill monopol på droger favä
Jag blir bara mer och mer övertygad om att det var helt rätt att ha med homosexualitet som sjukdom. När jag var yngre tyckte jag det var coolt och rätt att bögar sjukskrev sig för bögeri m.m. för att det var så fånigt att det räknades som sjukdom. Men nu har jag ändrat uppfattning om liberalglobohomo-skiten.
>berserk
Närmar mig kapitel 200 och den heliga generalflickan som gillade eld är bästa flickan hittills. Hoppas Caska heemas snart
>överbett-deluxe
>han vet inte
/e-drank gang/ rerporting in
Monster Assault här
>De har /lgbt/ men de vill aldrig stanna där av någon anledning.
Bögeriet i tråden tillhör fan inte ens /lgbt/. ERP och alla former av rollspel tillhör /trash/. Vet att en av bögjävlarna IDT stack tillsammans med /balt/ till /trash/ och skiter upp tråden som "hämnd" mot ickebögar.
*suger av alla i tråden*
Snälla avslöja inget
Jag visste inte ens om att /trash/ fanns för några veckor sedan. Jag gick dit. Helvete vad det var efterbliven bögeri på allt.
Ni bögar har monopol bögeri så var glad för det
Nå Sover Jeg lite. Gonatt
Favorit snacks? Bio popcorn/smörade popcorn här.
Godnatt, sötnos. Hoppas du är här imorgon med~
griffith är söt
armhålor är inte så pjåkiga.
hatar att bögarna har monopol på aids favä
Baconchips favä
Att ska /trash/ var ett misstag. /trash/ har existerat i flera år nu. ERPbögarna grundade sig själva där och började attrahera mer av deras sort.
Finnen som spammar bögskit på Jow Forums var början av invasionen. Hoppas modsen rangebannar hela Finland.
Detta
Saltlakrits, det bästa är att man bara kan äta ett par innan man tröttnar, på så vis räcker det längre.
skapa*
nä tror jag lägger mig nu
/trash/ är det bästa brädet.
t. bög/furry
salt och vinäger chips, esterella
Håller med, om endast för /ftt/~
Patriciersmak, user
Godnatt, dags för sängen.
>dkn F:RZ S2 är bekräftad
Neeeeeej
Godnatt, sötnöt~ Ses imorgon :3
Källa?
Ööööööh...
tackar user!
Visst är hon underbar!
opiater med pepsi max och ferrero rocher
annars mår ni?
sjukt fin
Tror ni vi kan ropa efter nån med förstånd?
Som kan se vad vi gör och förstår vad vi menar?
Jag tror du söker efter mer än du ser,
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar
Vart jag än i världen vänder
Står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Nej.
hhhmmm, jag vet inte riktigt... Jag återkommer när jag lyssnat på hela klippet...
ramlar långsamt ner i en depressionsspiral
Dricker mig full för att dölja all smärta.
Själv då?
>feminist Emma
Öhhh, nä.
Bara massa spekulationer än så länge
a
Bäst namn på ett band favä.
8:30 eller så in i klippet räcker nog.
Ensam, kåt, uttråkad och lite små ledsen. Jag lever väl.
Träffade min nya psykolog för första gången idag. Han såg ut som arketypen av en sojapojke med mustasch och glasögon. Men han verkade bra, åtminstone av det första intryck jag kunde få av honom. Hoppas han har något nytt att säga och tipsar mig inte bara om att ta promenader
>bekräftad
>bara spekulationer
du vad
>uppsöker psykiatrin
Du har konstiga intressen, user
Allt tyder på att s2 kommer annonseras ut efter detta
myanimelist.net
Kravet som mina föräldrar ställde för att jag skulle få flytta in hos dem igen var att jag skulle kontakta vården. Så nu sitter jag hos en kurator, läkare och psykolog
reddits nya logga
Kul spel med söt tjej.
varför mår du dåligt fö?
Inga intressen, inga framtidsplaner, inga nutidsplaner, ingen livsglädje
Bara spola ner skiten
Akarin är en riktig TÖNT. Ingen bryr sig om henne
vitingar kan inte konkurrera med arabiska tjejer
PFFFFFFFTSCHH
Det enda jag tänker på när jag ser AR HO är att jag vill straffknulla och erövra dem. Men definitivt inte behandla dem väl.
m-mamma mjölkisar....
Ta bort ögonen och pannan 2cm ovanför nästippen och föreställ dig att det är en man. Visst ser "hon" ur som en man?