/mämmi/

Caesar oli SVOMALAINEN editio

Attached: csm_Julius_Caesar_Coustou_Louvre_MR1798_49bcea2f49.jpg (630x712, 67K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=JI5noh4OyXc
panimonurkka.fi/tuote/aloitussetti-siiderin-tekoon/
youtu.be/Q2uZV8vqUQM
youtu.be/d8MIAW2vYhc
twitter.com/SFWRedditImages

Oispa talvi

Oispa kaliaa

Attached: 1507752675361.jpg (505x670, 53K)

oispa VDMVRT BVLL gf

Talkkarilla töitä huomenna?

:D

>teräsbetoni

Attached: 1494590719984.jpg (500x499, 68K)

oho

Attached: bec7de322b6d4680846c8709549b3e64832f8335.jpg (763x1081, 373K)

Huomenna alkaa työkkärin kurssi.
Saako tuolta edes ilmaista ruokaa?

Attached: 1529466595384.png (903x696, 856K)

Muistitikku usb-porttiin ja ah ah

oispa loli

Pullakaffit ja jotain sellaista. Riippuu tietysti kurssista.

tyttörakkaus

Attached: 60148.jpg (600x800, 166K)

eihän nyymi vaan oo semmonen bigotti?

Attached: 1538330043068.jpg (1280x950, 247K)

>jättiläismäinen piirakka ilmestyy tyhjästä
Tämä kuvaa näiden pellejen ajatusmaailmaa niin loistavasti, että on pakko olla satiiria.

Attached: 1536560315078.jpg (256x256, 22K)

...on kiellettyä rakkautta

Kaunista ja luonnollista

Attached: 60388.jpg (700x588, 64K)

Kyseessä on Dobson niin ei ole.

Attached: Time_to_make_everyone_angry_with_the_worst_comic_artist__24b3a859a4bccd1ab64ac987b7437512.jpg (814x1096, 550K)

Ei helvetti, kuvataanko Kuopiossa jotain uutta poliisi tv-sarjaa nyt? Mistä tämän voisi tarkistaa?

Saatettiin meinaan just päästä sellaiseen, ei tehty mitään tyhmää mutta istuskeltiin kännissä puistossa ja poliisi tuli kameraryhmän kanssa hätyyttelemään kun mummot paheksuivat. Saattoi toki olla joku muukin dokkari tai jotain mutta eivät kysyttäessä suostuneet vastaamaan.

>Kyseessä on Dobson
En edes hoksannut.

Tekisi mieli huutaa, mutta kerrostalo

Attached: 1537399030688.jpg (1242x696, 55K)

on ihan ok jos se on 2D, 3D huorat pitäisi tappaa.

how do I get a finnish gf?

Huuda ikkunasta pihalle. Haluan kuulla.

Mene metsään huutamaan.
Mutta kaikki on hyvin, nyymi.

Tää on hyvä biisi:

youtube.com/watch?v=JI5noh4OyXc

Attached: 69f.jpg (600x485, 41K)

Joku hullu huutaa pihalla. Vois soittaa poliisit

hello mämmi
what is this

Attached: 111280.jpg (414x960, 73K)

What do you mean what it is? It's a joke.

Tekis mieli valmistaa omat juomat.
Onks tää setti menevä?
panimonurkka.fi/tuote/aloitussetti-siiderin-tekoon/

Attached: iso luu.png (800x600, 56K)

Kilju

No siis voi tuota kai siihenkin käyttää?

>väittelyn toinen osapuoli saa bannit
aina kivaa. suurin todiste siitä että olit oikeassa.

No siis väittelyähän ei voi pitää onnistuneena mikäli molemmat väittelijät ei saa bännejä yhtä aikaa.

huomenna luento mutta viina vie

Attached: [HorribleSubs] Mitsuboshi Colors - 06 [1080p].mkv_snapshot_12.20.png (1920x1080, 1.49M)

hyi vittu nyt on sunnuntai klo 23 55

Attached: yu 2hu 2.png (725x1019, 443K)

Attached: 1512926398695.png (640x434, 507K)

Hauskaa maanantaita, nyymit.

Subilta tulee joku ihan viihdyttävän olonen fantasialeffa. Harmi että aloin kattomaan näin lopussa

Vihaan maanantaita

Missä mun kela massit viipyy

youtu.be/Q2uZV8vqUQM
ai että on hyvä (elokuva)sarja ja musiikit
näytin koko trilogian kaverille kun se oli helvetin krapulassa ja liian heikko pannakseen vastaan

Attached: kiss-shot (2).png (1920x816, 2.63M)

Eli korkki kiinni ja luennolle

mutta siellä ei valvota osallistumispakkoa ja kurssitehtävät vaikuttaa semmosilta, että ne nyt saa tehtyä diat lukemalla
sinänsä tosi kiinnostava aihe mun mielestä että vois ihan sen puolesta mennä
kattoo sit huomenna

Attached: 1529720426477.jpg (285x301, 27K)

mikä onkaan tappavat puremat?

sama homma mutta ei kiinnosta kuolispa pois.

Oispa taas kesä

Attached: dbccdace38f188c57206a99394c24c8e.jpg (715x1000, 82K)

Kiva masu

Attached: 1536456896209.png (314x317, 156K)

näyttäisinpä tältä

Attached: d1a8eb38fe9a61f12b2834134e2363f7.jpg (450x600, 140K)

onko MITÄÄN seksikkäämpää kuin rusettipikkarit?

No ehkä pikkarit missä on kaksi rusettia.

youtu.be/d8MIAW2vYhc
sehän vihaa sunnuntaita

Katoin Chion-chanin koulutien. Onko jotain samantyylistä komediavammailua lisää?

miksi mämmiläisiä kiinnostaa masut niin paljon?

:3

Attached: 1397277717351.png (500x321, 126K)

haluaisin vain tupakkia

Attached: Nico rööki.png (195x227, 110K)

Sivuilta sidotut on paremmat

Attached: 59c961784a795203b10df7c542c97285.jpg (715x1000, 50K)

Hinamatsuri on komediavammailua samaan henkeen. Ehkä jopa hitusen hauskempi oli.

Attached: Chio wall butt.jpg (1920x1080, 229K)

voi niissäkin olla rusetti.

Miten mun pippelin pitäis kestää tommosia masuja ja pimppejä jotka oikeen huutaa nuolemista?

jos ei tarvii olla pelkkiä tyttöjen juttuja niin saiki koo on ihan 4/5 komediavammailu.

mitä porukka täällä tekee työkseen/opiskelee? tuntuu että kaikki on jotain teekkareita tai rottia
onko täällä yhtään toista huuhaahumanistia?

Attached: 1534758452221.gif (498x484, 770K)

Humanistit ei ole ihmisiä. Rotat ja nistitkin on parempia.

HAHAHAHA kattokaa kaikki joku vitun humanisti

juu saikin oon kattonut niin katon vaikka ton himamatsukin

Yritysomistaja

Itte asiassa oon suhteellisen hyvin toimeentuleva yksityisyrittäjä.

Attached: asd.jpg (900x716, 94K)

Mitä yrität?

Tekee aina mieli avata tuollaset nyörit hitaasti hampailla

Sua, kjeh kjeh.

Sanotaanko että oon TÖI_MIES jolla on oma pieni yritys

Ja pakettiauto?

Sairaseläkettä ne mulle tarjoaa, joka tosin ei ole niin dramaattista miltä se kuulostaa, neljän kuukauden ajaksi vaan. Tarkotus ois yliopistoon mennä kunhan henkinen ja etenkin fyysinen puoli olisi taas kunnossa ja paperit jos sais ulos ja isona töihin. Ja teknillisellä puolella tietty kun en oo homo, oon vaan paska.

Pelatkaa parasta peliä tällä planeetalla

Colonial Marines on hauskempi.

En myönnä enkä kiellä.

Ja oot postannu kuvan joskus jostain nukkumassa sen sisällä?

En myönnä enkä kiellä.

Kohta pääsee nukkumaan.

Attached: 1533205064412.png (694x863, 362K)

Jaa, että inspiroiduit siitä oululaisukosta ja muutit kuoppaan asumaan?

Luen aurinkokupolia.

Mistä saa apua jos haluaa tappaa itsensä joka päivä mutta ei ole mitään hoitosuhdetta minnekkään? En nyt tänään tapa itseäni kun en eilenkään tappanut enkä toissapäivänä mutta en vaan jaksa enää. Pelottaa että jos tässä paskassa pyörii vielä pari vuotta niin saa kerättyä rohkeuden itsensä tappamiseen mutta jos asiaa sitten voisi tarkastella vaikka 10 vuoden päästä (elossa ollessaan) uudelleen ei ehkä olisikaan tappanut itseään.

Voiko terveyskeskukseen vaan soittaa ja selittää että on tälläinen olo ollut jo vuosia, ohjaako ne jonnekkin päätohtorille. Oon tätä vältellyt kauan kun en halunnut leimaantua mihinkään papereihin mutta ei tässä tunnu olevan enää mitään menetettävääkään. Elämä on pelkkää sängyssä makaamista tai paskapostaamista ja satunnaista päihteilyä joka on oikeastaan jo päivittäistä.

Vittu kun on vaan niin helvetin paskaa.

Attached: 1526040783153.jpg (1080x1080, 765K)

Epäironisesti harmittaa kun nyymit postaa paskasta olostaan

>Mistä saa apua jos haluaa tappaa itsensä
Poliisin kimppuun jos käyt isolla puukolla, niin saat nopeasti itsesi hengiltä.

mee töihin

mikset vaan kokeillut googlea? taidat vaan kerätä huomiota kun noin pitkän viestin kirjotit täysin ilmiselvään ongelmaan

Ajattelin vaan kun täällä pyörii muitakin paskavammaisia että onko tässä joku kikka kolmonen. Niin monessa asiassa on aina joku kusetus niin on muuttunut vainoharhaiseksi. Kai mä sitten soitan aamusta terveyskeskukseen ja selitän tilanteen.

oispa nyymi jolta sais huomioo

tai soitat suoraan mielenterveyslinjalle niin jää yksi välikäsi välistä
laitas ihan mulle vittuillaksesi googleen että mielenterveys tai vaikka masennus ja nappaa eka numero jonka tarjoaa

Googletin kyllä ja siellä sanottiin että jos haluat tappaa ittes nyt niin soita 112 ja jos et just nyt niin soita terveyskeskukseen.

Tapa vaan mieluummin itsesi. Helpommalla pääsee.

Itse olin aika samoilla sun kanssa, kunnes sit ihan yksinkertasesti pyysin apua jostai. Jännä etten muista enää miten päädyin terveyskeskukseen mut pääsin lääkärin ja psykiatrin pakeille, siitä sit uuden psykon ja lääkärin pakeille kunnes päädyin kolmanteen pariin jotka on ollu mul ny vuoden ajan.
Eipä oo kyl apua ollu psykiatrista mihkään, sen sijaan ihan vitusti on ollu apua siitä et sosiaalityöntekijä käy kerran viikossa mun luona ja mä sit siivoilen tai teen ruokaa ko se on henkisenä apuna. Joskus ei tehä mitää ja mää vaa juttelen sen kaa. Omal kohal toi on ollu isointa apua ja auttanu mua vitusti vuoden aikana.

niin te normot tarviitte vaan jotain seuraa, ihan sama kuka se on ja mitä se tekee mut yksin jos joudutte olemaan niin kirjaimellisesti tapatti itsenne

Attached: Akun huutikset.jpg (240x240, 9K)

>Normo
Mut, ite koen et kyl toiki on aika henk.kohtasta. Kaipaan hitusen sitä kontaktia, muuten oisin seinähullu. Internet antaa mulle sosiaalista puolta kaiken edestä muutoin. Ei meistä kukaan ole täysin yksin ja nyt puhun ihan hermiiteistä jotka ei oo normoja missään määrin, ei ole internet kavereita, ei kaveeraa irl kenenkää kaa, kuhan on omissa oloissaan tekemässä ties mitä sit tekeekään.

>a nyt puhun ihan hermiiteistä jotka ei oo normoja missään määrin, ei ole internet kavereita, ei kaveeraa irl kenenkää kaa, kuhan on omissa oloissaan tekemässä ties mitä sit tekeekään.
Missä sä luulet olevas?

Attached: 1527691560414.png (637x480, 249K)

olen asunut viimiset 14 vuotta yksin paikkakunnilla joissa kukaan ei tunne minua, täysin yksin, ei nettikavereita, ei yhteyttä sukulaisiin ja en ole koskaan ollut onnellisempi
älä vastaa mun viesteihin normo

Itsehän pakenen masennusta muuttumalla pamauttelujaksi niin ei pienet murheet vaivaa

Attached: 1538005033712-int.png (577x387, 62K)

Kuulostaa kauhean keinotekoiselta, eikö sua häiritse että se ihminen on kuuntelemassa sua vaan siksi että saa siitä palkkaa? Toki jos se auttaa niin hyvä sulle.

Täh, kukaan joka puhuu täällä edes kerran ei ole ns. erakko. Eli siis vieroksuu kaikkea sosiaalista elämää, voi internettiä käyttää mut käyttää sitä sit johki tarkotukseen kuten taiteen tai kirjallisuuden parissa, ehkä kirjoittaa juttuja ite, tai asuu mökillä läpi vuoden ja tekee paljon metäsjuttuja. Noi on niitä kauimpana normoista olevia.

Juttelet paraikaa meidän kanssa täällä ja pidät kontaktia ihmisiin mämmin kautta. Ei siinä mitää väärää, pisti vain silmää tua termi 'normo' aiemmin kun en itse miellä itteäni normoksi missään määrin muutoin kuin että pikkasen kaipaan kontaktia ihmisiin, toisaalt viime aikoina tuntenu et ois kiva päästä taas suurempaan rauhaan eli 3 viikkoa ilman kontaktia paitsi kassaneiti.

ei mämmiin paskapostaus ole sosiaalista elämää koska se vaatii identiteetin jota anonyyminä ei ole

>Täh, kukaan joka puhuu täällä edes kerran ei ole ns. erakko
Miten niin ei?
>Eli siis vieroksuu kaikkea sosiaalista elämää
Mitä sosiaalista on anonyymiydessä?
>en itse miellä itteäni normoksi missään määrin muutoin kuin että pikkasen kaipaan kontaktia ihmisiin
Sillä mitä sinä, yrittäessäsi sopia joukkoon luulet olevasi, ei ole paskaakaan väliä, kun selvästi olet normo.

Kyllä tännekin kirjoittelu on sosiaalisuutta. Jos teitä ei kiinnostaisi mikään sosiaalinen kanssakäynti niin miksi te edes vastasitte äskeiseen viestiin?

t: eri

ilman identiteettiä ei voi pitää minkäänlaista yhteyttä, kontaktia koska mikään viesti ei ole sidoksissa keneenkään lähettäjään tai vastaanottajaan, kaikki voi ja on valetta, sarkasmia, humalaisen örinää ja narkkarin happotrippejä