/NEDERDRAAD/

/nederdraad/
NAC editie
Welkom; Ruimte mennen
Niet-welkom; kut Terranen

youtube.com/watch?v=DtVBCG6ThDk

Attached: i love this song.jpg (750x1334, 181K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=sewad1OnOC8
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=sewad1OnOC8

JA, DA'S
M
I
J
N

K
L
U
P

Zou u willen stoppen met het plaatsen van dat haatsymbool? Bedankt.

Het spijt mij ten zeerste en ik heb het na het lezen van uw verzoek terstond verwijderd.

Attached: No.91058888.jpg (831x457, 106K)

rawr uwu

Attached: yolyo-art-bowsette.jpg (1500x2100, 411K)

Attached: bbbean.jpg (880x1133, 185K)

Holy shit!
Een meid waar ik verliefd op was heeft het uitgemaakt met haar beta vriendje.
Zou ik actie ondernemen?
Ze is een ENFP en ik ben een INTP/J

Attached: Naamloos2.jpg (600x600, 34K)

>ENFP
>INTP/J

Attached: vwvIyEj.jpg (500x368, 60K)

>deur doet zichzelf dicht

Attached: 16024747.jpg (401x401, 17K)

Waarom zou je een relatie willen met een afgelikte boterham

tegna ibahesj

En ENFP + INTP/P is niet zo slecht combinatie oetz
Valt nog mee, ze is 17

Attached: hehe_XD.png (360x594, 249K)

>ENFP + INTP/P

Attached: hwVkKHw.gif (426x213, 3.69M)

Fuck you, anoniem

Attached: c595d7e69ab2afa27ffb0a6f66ac125e.jpg (683x607, 56K)

hello!

Attached: DSCN2643.jpg (4000x3000, 2.52M)

>getrekkerd
>muh rode vlakjes

Attached: 1525385909471.jpg (405x482, 47K)

ah yes
autism

Wat ben jij dan?

anoniem en jij?

Je moeder

Attached: d9a28cb230751afa3287ab0bc77ea9e29f3bda8e8d065612fae3b000a8928d69.png (925x711, 16K)

>Je moeder

>kijk
>volgens deze grafiek
>deze letters passen bij die letters
>ik zal eindelijk bevrijd zijn van de ketens van maagdelijkheid!
*veegt kwijl van kin*

Attached: 337.jpg (1024x952, 121K)

kerels ik heb een kort verhaaltje.
Er was eens een oude school vd van me en ik ontmoete haar jaren later. Ze had een vriend(neger).
Heb haar nu alweer jaren niet gezien.
Zag op haar fb dat ze een kind had.
Raad eens waarom dit verhaaltje grappig is?

Attached: _20180304_171636.jpg (720x775, 112K)

>heey user
>lang niet gezien uwu

Attached: 1501028010257.gif (478x474, 1.09M)

nee ik werd niet gespookt door haar. Ze is heel aardig dus aan die kant is het wel kut voor haar.
maar het verhaal is wel echt typisch

>nee ik werd niet gespookt door haar.
woesj

Attached: 1355331549061.jpg (385x335, 12K)

Attached: 61XjRDO8uJL._SY355_.jpg (355x355, 15K)

ik ben geen racist dus ik dacht je mij bedoelde.
maarja die neger vriend liet haar achter met het kindje.
Echt typisch.

bots

>Valt nog mee, ze is 17
Al drie jaar lang uitgelebbert dus.

Voordeel is dat ze wel ervaring heeft en dus beter is bed.

Hey!!
Pas op waar je loopt turk!

Mamie ik heb buikpijn

Hier wat warme melk, zuipen en slapen, kreng.

Ik moet nog een paar lullen in mij krijgen vanavond, dus stil!

Attached: warme-melk-voor-het-slapen.jpg (1000x667, 851K)

I [24f] have been dating this new guy [26m] for the past 3 months and it's been going swimmingly. He's charming, funny, not a slob (important), we click, yada yada. The sex is also passionate and usually really good. His head game is on point and I reciprocate often. When giving him a blowjob he is vocal, which can't be said for many guys.

There is only one issue. He has a very "memey" sense of humor, which I generally enjoy. When I'm going down on him, he'll squirm and moan, but will only say variants of

Give me the succ
She succ me

She succ me through my boxers

She succ me with no clothes on

Succ baby succ

I get the succ

All aboard the succ train

How to get the succ

I'm like the Zucc but I get more succ

60 minutes of succ

Succy succy long time

Fat succ

She want to fucc but first she succ

Damn she fine when she succ

Deep succ

She succ me to Mars

She succ me to Antarctica

She succ me underground

Gimme dat first-class succ

She got a masters in succ

She got a PhD in succ

Succ as a second language

Suh Succ me like a hungry baby

Succ me into an existential crisis

Gimme dat succ-out-of-jail-free card

Succ at a 100

The first rule of succ club is give me the succ

I swear this is all he will say. If you don't believe me, I failed nearly every creative writing class in high school so there is no way I could've come up with all that shit. At first I thought it was the funniest thing on the planet. It's still funny. But it's hard to do my job when I can't stop cracking up. It's getting to the point where I can't really give him oral anymore because I start cackling even before we begin.
I kind of want him to stop because it's getting old, but then he will pull out some new outlandish phrase and grin devilishly as I struggle to pleasure him without choking on my own laughter. It's interfering with our forplay at this point.

Piemels...

JAAAAAAAAAAA Max

henlo jongents wie wil er mijn jongenskutje neuggen :3

Ik, wees voorzichtig met wat je wenst.

GEBASEERD

Attached: 573835325364.jpg (750x375, 32K)

>dvw geen vd

Ik kom nooit meer uit bed

Hier sterf ik

Lekker warm

Morgen weer school Francois

>online miempersoonlijkheidstesten serieus nemen
Heel erg on-INTP van je.

PIEMELS
I
E
M
E
L
S

Rustig aan Jean-Luc

De enigste man waar alle tokkies op geilen

Attached: 400px-Max_Verstappen_2017_Malaysia_3.jpg (400x600, 51K)

>>online miempersoonlijkheidstesten serieus nemen
>Heel erg on-INTP van je.

Attached: 4_eyes.jpg (457x480, 25K)

Hoe genees ik mijn gele koorts?

En hebben blanke meisjes er een probleem mee als het ooit met een aziatisch meisje hebt gedaan?

Attached: 43653346253.jpg (1600x900, 205K)

Geen idee
Ik erger me ook aan

Attached: 1528056935465.gif (600x600, 3.05M)

Heb jij er problemen mee als een meisje met een niet blanke is geweest?

Gecheckt

Ik zou het bijvoorbeeld wel kwalijk nemen als een blank meisje ooit met een ander ras is geweest, maar ik vraag me af hun dat ook voelen.

Ik kan het natuurlijk altijd verbergen.

Ik denk ook dat het iets anders is dan met mannen. Wanneer een man een vrouw neukt van een ander ras dan domineert een man een vrouw van een ander ras, dat voelt best kut voor de mannen van hetzelfde ras als de vrouw. Maar een man die zich een keer laat verwennen door een ander ras zou misschien niet zo kwalijk zijn voor een vrouw van hetzelfde ras als de man.

Attached: 3532346523.jpg (750x363, 83K)

Kankervies, wie neukt er nou een spleetoog.
Alleen op 4kin kan je hier op zitten geilen.

Je emoties tonen is een teken van zwakte

Ik heb mijn vd recht in haar gezicht gezegd dat als ze iets anders dan een blanke man heeft gehad ik weg ben.
Gelukkig zijn er alleen maar blanken in haar land, ze had wel iets met een europese moslim, maargoed die zijn overgenomen door de Türken.

Attached: 1536555129499.jpg (1280x960, 660K)

Je zwaktes laten zien verbeterd relaties

De echt knappe spleetoogjes zijn het helemaal waard

Klopt. Ik heb al jaren mijn emoties onder controle. Een man die zijn emoties beheerst is een teken van stabiliteit.

Balkanvriendinnetje? Hoe kom je daar aan.

Laten zien? Nee. Ze accepteren? Ja.

Attached: 7523535726.jpg (700x700, 145K)

>Balkanvriendinnetje
OkCupid

De beste manier om gele koorts te genezen is om eens naar een geel land te gaan. Dan zie je eens hoe vies ze allemaal zijn.

JE TRANEN VALLEN NIET, ZE STORTEN NAAST JE NEER

Attached: 5734625.png (645x773, 9K)

Dit waarschijnlijk ironisch. De gele meisjes waar ik op val zijn de uitzonderingen uit kpop en shit. Maar ik hier in Nederland ooit 1 heel lief Japans vriendinnetje gehad op uitwisseling. De hele school vond mij raar. Ze was eerst heel verlegen en wou alleen maar bij mij zitten en we liepen altijd met de handjes vast.

Attached: 576362364.jpg (1313x663, 117K)

T.Elliot Rodger

Je moet je zwaktes kunnen tonen om relaties te verbeteren.

Als je bijvoorbeeld een keer bent verkracht en je loopt er een soort ptss van op. Dan is het beter om er over te praten met je partner dan elke keer angstig en gestresst seks te hebben.

Klinkt bijzonder autistisch

Nee, ben 100% Nederlands.

Ja sure als het verkrachting is. Maar meestal hebben mannen zeer weinig zwaktes die het waard zijn om te bespreken.

Het was heel schattig en /knus/. Ze vond mijn ouders heel aardig. Ik snap dat het voor maagdjes misschien moeilijk te begrijpen is.

Attached: 74325336532.jpg (900x481, 55K)

>Maar meestal hebben mannen zeer weinig zwaktes die het waard zijn om te bespreken.
Dan is het ook geen zwakte

>Wanneer je de halve Belgische popwereld aan je lul hebt geregen en Samson blijft vragwn waarom je dat doet met al je vrienden er bij

Attached: 0018.jpg (640x360, 80K)

>te dik geworden voor mijn pak zodat ik morgen in een trui spijkerbroek en sportschoenen naar een sollicitatie moet
:( neuk mijn leven

Ga een tijdje alleen maar water drinken en normaal eten. Beste manier om snel af te vallen.

dik zijn vind ik niet zo erg, meer dat ik nu morgen als een shobbiejak naar dat gesprek moet terwijl er zoveel van af hing

Beetje je eigen schuld.

>nieuwe mars kolonie
>eerste ding dat er op komt is een donerzaak

Weet ik, maar ben de hele week al dingen aan het regelen. Kleding verwachtte ik al dat het geregeld was, maar dat blijkt niet zo te zijn.

jammer.

Als je een beetje een assertieve persoonlijkheid hebt doe je het meestal goed op elk solicitatiegesprek. Ga er gewoon voor.

Dvw weer helemaal geflipt.

ja ik hoop het :P maar zie er straks wel een beetje uit als een leerling. denk niet dat ze mijn sollicitatie serieus gaan nemen. maar het zal allemaal wel oetz. komt wel weer een volgende kans.

JONGENS FUCK IK ZIT IN DE PROBLEMEN

Een meisje waar ik het 2 maanden geleden mee heb gedaan is zwanger en wil het kindje houden.

WAT MOET IK FUCKING DOEN???

Allah is gay.

Snoeihard in d'r buik rammen

Het kindje houden oetz
Jij ook

Attached: 1536359997398.jpg (673x842, 33K)

en deze keer ga ik wel voor altijd van 4kan af.

Wat moet ik doen aan mijn gele koorts!?!?!

Tot vanavond!

Attached: 375523246253.gif (280x498, 1.82M)

Mee leven

Attached: 12.jpg (603x324, 130K)

IKKE TURK MEISJES NEUKEN!

Attached: 1538898382462.jpg (1600x2400, 467K)

Attached: 10B0D863-169E-4B0F-904B-B52B9B958D6C.png (500x474, 115K)

wat heeft racisme er nou weer mee te maken?

de grap is dat ze straks jou benadert om haar neger op te voeden.

A former Soviet-communist Russian

Als je helemaal serieus bent en dit is geen grap moet je linea recta een advocaat inschakelen en dit juridisch bevechten. Je hebt nul rechten omtrend dat kind, maar je kan wel zorgen dat je nergens voor hoeft te betalen en zei je niet kan dwingen om financieel voor dat kind te zorgen.

Vertel haar daarna dat als ze dat kind houd jij uit haar leven verdwijnt, verhuist, en er nooit meer voor haar zult zijn, maar dat je wil in staat bent de abortus te betalen, dan moet je beetje doen alsof je bij haar gaat blijven daarna.
Zet ze toch door dan kun je twee dingen doen, of je probeert zoveel mogelijk informatie te verzamelen over de situatie waar je in zit en hoe een kind in die situatie geen goed leven kan krijgen waardoor de overheid voor dat kind zorgt en jij niet, of, en alleen ik zal dit goedkeuren in deze situatie en de overheid niet, je zoekt haar op en stampt haar op haar bek wn dreigt dat je haar kind doodmaakt door later terug te komen.

Alexander ben jij dat?

Attached: 734263735.jpg (266x320, 18K)

Vriend van me kwam in deze situatie trouwens, advocaat vertelde hem dat je vroeg moet zijn, en zoveel mogelijk laster moet vinden omtrend haar en haar gedrag, maar dat je niks kunt doen.

Uiteindelijk zag ze er van af toen mijn vriend het gewoon vol op Facebook zette en haar zo belachelijk maakte dat ze van schaamte ervan afzag.

Maar de lul ben je zoiezo, je hebt letterlijk nul rechten, kinderbijslag kan altijd nog worden opgezet en gaat dan meteen in via de notaris.
Je kunt doen alsof je arm bent en dan mischien de kosten verminderen, maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon de lul.

Dus in deze situatie vind ik haar opwachten en lenstrappen niet eens zo gek.

...

>Wees jonge vent van 19 in de tijd van zijn leven
>Goede studie, gelukkige familie en hoopvolle toekomst
>Kom een keer een meisje tegen tijdens een event, neuk haar
>Gewoon veilig met condoom, maar op mysterieuse wijze wordt ze alsnog zwanger
>"Nee ik wil het kindje houden!"

Kutwijven

Hoe ben je zeker dat het door jou komt?

Het recht van vrouwen omtrend hun lichaam is in een liberaal kutland zoals Nederland altijd helemaal in handen van de vrouw, ook wanneer vrouwen zwanger raken van iemand, dan is dat kind wettelijk zolang hij in haar buik zit alleen van haar.

Nederland vind letterlijk dat abortus zwaarder valt dan torenhoge financiële kosten betalen en de weet dat er ergens een halve jou rondloopt wat voor enorm veel sociale problemen zorgt in je leven.

Daar komt de leuke andere helft, dat hoeft niet, al is het van iemand anders.

Je gebruikt het plaatje verkeerd!

Attached: 56456446456.jpg (299x168, 13K)

goedemorgen deze morgen

Maar even serieus jongens, tenzij je in een lange relatie zit met iemand die je vertrouwd, geen condooms achterlaten bij vreemde wijven. Neem hem mee en gooi hem thuis weg, gewoon in een plastic zakje of whatever.

Heel erg zeker. Ze vind het geen probleem om meteen een DNA test te doen en ze heeft het sinds mij niet meer gedaan. Mijn hele familie zegt ook dat ik de verantwoordelijkheid moet nemen.

Maar het is 1 of ander lelijk wijf van een event, daar wil ik geen toekomst mee.

Maar ik heb nog 1 plan. Ik ga haar en haar ouders uitnodigen bij mij thuis en ik ga mijn laatste pleidooi maken. Ik zal er waarschijnlijk een emotioneel optreden van maken want het zal me lukken! Ik ga geen kutkind opvoeden van iemand waar ik niet van houd.

>omtrend
>Nederland vind

Attached: 1531348395351.png (853x855, 83K)