/NEDERDRAAD/

Noord-Brabanteditie

Welkom: Noord-Brabant
Niet welkom: Niet-Brabant

Attached: Noord-Brabant-vlag.png (2000x1333, 27K)

Other urls found in this thread:

podcastluisteren.nl/ep/Radio-Bergeijk-Radio-Bergeijk-27-september-2002
youtube.com/watch?v=NXVV1fkCz6A
youtube.com/watch?v=a6K5L-wjNsQ
twitter.com/NSFWRedditVideo

Gebaseerd

Ik persoonlijk vind het niet het belangrijkste maar meeste mensen en het politiek vinden dat wel.
Buiten dat als echt zo was, was het ook wel zo gegaan.

Ik weet niet hoe het in belgie is maar hier krijg je nog steeds kinder bijslag en zo.
Maar het helpt nog steeds niet genoeg.
Het komt er gewoon op neer dat mensen liever vaker op vakantie gaan dan 3 kinderen maken.

eerste

Attached: 9mpkhqqcwzo11.jpg (2350x1657, 334K)

Dat krijg je dus als de helft van je mannen homo of genderfluid wordt, en vrouwen zo geëmancipeerd dat ze geen moeder meer willen worden. Je kan Oost-Europese landen verwijten dat ze homo-onvriendelijk zijn, maar ze beschermen daarmee wel hun eigen etnisch volk.

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1538937533171.gif (2000x800, 540K)

Ja maar niemand wilt meer terug naar zo een opzet. De regering gaat dat ook niet forceren.

>maagden die klagen dat anderen geen kinderen nemen

migratie = meer handen aan het bed

>Buiten dat als echt zo was, was het ook wel zo gegaan.
geblauwpild
mensen zijn veel te beledigd en bezorgd om hun reputatie om zo maar 1 2 3 passende maatregelen te nemen of zelfs maar feiten te erkennen (want dat is racistisch)

Mensen die een normale seksleven hebben voegen anders ook niet veel toe.
Het gaat niet om neuken maar om kinderen maken en heel veel mensen neuken liever tot hun 30ste rond dan na hun studie een gezin te stichten.

Nog anderhalf uur tot Zondag met Lubach

En dus is de conclusie dat ons ras over 100 jaar een minderheid is. Al onze rijkdom wordt overgedragen. We kunnen alleen maar hopen dat ze tegen die tijd genoeg van onze waarden hebben overgenomen zodat wij als minderheid niet dezelfde onderdrukking meemaken als minderheden in het huidige midden oosten.

Als ik het zelf kon dan zou ik het wel doen, maar als grote leider kan ik mijzelf niet bezighouden met zulke triviale zaken

>een normale seksleven

Attached: images.png (211x239, 4K)

Dat is allemaal nep nieuws.
De elite boeit dat echt niet.

JAAAAAAAAAAAA

dit lmke
stelletje kankerincels ga eens naar buiten

mijn werk is klote, het leven is klote

ik ben serieus van plan om met mijn geld naar een land als Mexico te vertrekken en als mijn geld op is gewoon een shotgun door mijn hoofd. Goed idee?

Beste idee ooit

>klaag over migranten die de boel uitzuigen
>wees NOOT en heb nog nooit een dag van je leven gewerkt

Hoe genees ik mijn gele koorts!?!?!?!?!

Ga tenminste naar Zkorea en neuk de meisjes!

Attached: 7553237523.jpg (1100x1016, 139K)

Ik ga mee

Ik ben maagd en ik wil ook kinderen nemen.

Attached: 1.gif (500x326, 990K)

>De elite boeit dat echt niet.
ah vandaar ook de linkse partijen en hun voorgekauwde repliek, ik snap het

Dood jezelf gewoon direct.

Net of die binge iets gaat veranderen.

Werken verlamd mensen dan ook helemaal en zorgt ervoor dat ze zich niet kunnen verzetten tegen de overheid.

Voor zover ik het weet hebben we een centraal-rechtse regering.

>
Of je moet niet janken dat andere mensen niet werken terwijl je dat zelf ook niet doet.

laten we een huisje in de ardennen huren voor een lang weekend en bier drinken en een vlaamse schone als seksslaaf ontvoeren en dan in stukken zagen en aan een uitgehongerd everzwijn voeren

ik begin alvast met de vallen te zetten voor het everzwijn zoeken jullie een wulpse kech?

Maat seks voor het huwelijk en moord zijn haram.

We zouden samen een huis kunnen huren en de kosten verdelen zodat we langer kunnen gaan?

duur

Als ik naar de prijzen kijk kan ik in een kutland als Mexico of Turkije een 3-4 jaar op luxe leven voordat mijn geld op is. Ik wil gewoon niet meer werken, alles is kut.

Dat zou grappig zijn haha

Ik jank daar niet om, ik wil gewoon geen lelijke negers en Marokkanen zien.

Opgeslagen en aangegeven bij de aivd. Ik zou een onschuldig meisje ook nooit zoiets aan doen.

En ik wil geen vieze tattas meer zien

voor zover ik weet hebben ze geen ruggengraat want de hele media en publieke sector en het halve land is linksgek
ze staan altijd maar politiek correct te janken om maar niet op teentjes te hoeven trappen en om de niet-westerse immigranten niet in het jihadistische harnas te jagen

Maar waarom nog 4 jaar in ellende leven? Wat hoop je daar nu echt uit te halen?

De stekker moet gewoon uit het apparaat.

dan is het in je eigen (en de onze) belang om te vertrekken en nooit meer terug te komen.

Nie in de spiegel kijken dan.

Dat valt zwaar mee anders waren linkse partijen wel de grootste.

>Heb dorst
>geen drinken meer op mijn kamer
Kanker

Het valt niet mee het is een feit
>anders waren linkse partijen wel de grootste.
dat slaat nergens op.

>Maar waarom nog 4 jaar in ellende leven? Wat hoop je daar nu echt uit te halen?

Ik doe een kut fabriekswerk. Als ik niet meer hoef te werken valt het leven wel nog mee. Kan ik nog goed eten en hoeren neuken voor goedkoop.

Leuk voor u.

Als mensen echt zo links zijn zoals je zegt waarom hebben ze dan niet masaal op linkse partijen gestemd?

geen TE spannende palen maken he user

niet werken is ook lijden.

Maar er zijn ook leuke banen, waar je jezelf niet van dood wilt maken. Ik was ooit leraar en dat was wel oké, maar daarin kan je in nederland geen werk vinden. Miss zijn er in belgie nog wel opties als je nog een opleiding kan doen?

Vandaag al pis gedronken oetz. Moest plassen maar mijn beker zat al vol. Was wel goor, dus nu gooi ik het maar uit mijn raam.

Middelbare schoolleraar, in exacte vakken zijn daar toch genoeg banen.

Worden niet overal leraren gezocht?

Dit is een vraag btw, vraagteken vergeten.

>Ik was ooit leraar en dat was wel oké, maar daarin kan je in nederland geen werk vinden

Attached: 1515239841684.gif (320x240, 1.99M)

Ja, maar dan moet je wel daarin zijn opgeleid en dan ben ik niet. Anders kon ik inderdaad morgen aan de slag.

Dit Er is een gigantische leraren tekort.

>Zal nooit terug gaan in de tijd en mijzelf opgeven als uitwisselingsstudent in Zuid Korea die uiteindelijk een harem opbouwt met een emotioneel afscheid op het vliegveld terug naar Nederland

Het leven is gay

Attached: 26426742356.jpg (659x825, 161K)

ik heb nadrukkelijk gezegd dat het 'halve land' links is (grove schatting) en dus niet 'overwegend' zoals jij denkt.
ik heb ook gezegd dat de media overwegend links zijn. en in mijn beleving zo'n beetje elk aanzienlijk bedrijf met PR ook.
Dat heeft alles te maken met angst voor reputatieschade uit de linkse flank. en die angst heerst ook in de tweede kamer.
dat is de rol en functie van oppositiepartijen, en dat lukt ze aardig.
zo goed zelfs dat serieuze politici en academici niet verder komen dan feiten benoemen omdat dat al te controversieel is. laat staan beleid voeren om die feiten aan te pakken (zoals immigratie waar we het over hadden).
Vandaar ook dat ik gelijk heb en jij, niet.

er is een halvering van het collegegeld voor lerarenopleidingen, ga ervoor meid

Attached: 1522601142557.png (420x420, 54K)

Nee, alleen bepaalde vakken op de middelbare (beta en talen). Maar dan moet je of een hbo 2de graads of een master + lerarenmaster voor eerste graads gedaan hebben.

Basisschoolleraren tekort is een mythe. Dat is er alleen op bepaalde scholen in de randstad waar niemand wil werken.

volgens diogenes is alleen het slechte leven lijden

>Nee, alleen bepaalde vakken op de middelbare (beta en talen).
bijna alles dus

>niet werken is ook lijden.
Valt mee als ge geld hebt. Het probleem hier is als ik stop met werk en hier blijf wonen is mijn geld veel sneller op als ik naar een goedkoop kutland verplaats. Een paar jaar geleden was ik NEET voor een goed jaar of 2, was fijn, maar na een tijdje gaat u geld natuurlijk op.

Ik heb een tante die 8 geleerd heeft om basisschool leraar te worden (Ik weet ook niet waarom). Ze werkte toen een jaar als invallerares en stopte toen ook omdat ze erachter kwam dat ze kinderen niet leuk vind.

Neukende lmke

zal ik nog even bij de albert heijn binnenwippen?

Heb al een studie gedaan en geen geld daar meer voor. Het gaat hem gewoon niet meer worden en dat heb ik al geaccepteerd.

Ga morgen ook soliciteren voor lopende bandwerk in een fabriek.

Zo dichtbij ligt de vrijheid en dan wordt er nog iemand slaaf!

Attached: 4-Ambiance-2015-42-km-photo-Goran-Mojicevic-Passion-Trail.jpg (4160x2340, 675K)

Tijd om pools te leren dan.

>We vertellen onze kinderen om een schuld te nemen zodat ze jaren kunnen leren om misschien later een baan te krijgen die je vroeger zonder studie kreeg

Best wel gay oetz

Hoe oud ben je dan? Kan je misschien niet of sparen en dan deeltijd een lerarenopleiding doen?

Dit is geen amerika.

Ja. Haal ook wat voor mij

ik ben eenzaam

Attached: DRCeFj3XcAALoad.png (906x1200, 829K)

Zoek vrienden

Attached: kacz_024.jpg (500x381, 96K)

Hoi eenzaam ik ben pa.

dubbels bevestigen

>Weer eens last van mijn darmen
En het leven gaat door

Attached: klaasjemarthe.webm (720x404, 715K)

>plaatje vergeten
keerzijde: extra (jij)'s

Attached: 7f0.jpg (1440x1440, 92K)

Minder durum doner met extra sambal eten.

Hallo Brabant,
Ik kom even langs om de fiets terug te geven. Ook wilde ik jullie mededelen dat ik hou van je geweldige podcast.
podcastluisteren.nl/ep/Radio-Bergeijk-Radio-Bergeijk-27-september-2002
Dag hoor!

Attached: 15672526276524.jpg (750x750, 71K)

Om eerlijk te zijn zie ik mijzelf wel zo overleven voor een goed 10 jaar. Mijn enige interesse is boeken lezen, letterlijk niets anders interesseer mij meer.

Ook problemen met mijn ouders natuurlijk die van mij verwachten dat ik ga trouwen etc.

>gratis fiets

Goeien handel

danke

Attached: a1WbyeBeo_480wa_v1.gif (320x240, 1.4M)

Is ziekte ah zahbé, ik eet door een slangetje in mijn neus.

Maar zal niet meer k3 palen, was een uitschieter.

Ik bin een goede Duitser.

kifesh eten door slangetje?

Ik vond duitsers altijd al aardig.
Italianen en fransen daarintegen kunnen opkankeren.

Wie hier heeft ook het Najaarse /knus/ gevoel te pakken? Ik voel het weer sinds vandaag.

Lekker /knus/
youtube.com/watch?v=NXVV1fkCz6A

Attached: 636253352.jpg (409x409, 19K)

Ik moet dood

Attached: 1537649824001.jpg (1024x647, 113K)

Uiteindelijk moeten wij allemaal dood, user. Tot die tijd moet je de tijd die je hebt goed besteden met je vrienden, familie en alle andere dingen die je lief zijn.

Onironisch, als de wereld ten einde komt ben ik een enorme last kwijt...

Ik hoef me dan nergens meer druk om te maken.

youtube.com/watch?v=a6K5L-wjNsQ

>dingen die me lief zijn
Heb ik niet

>VUILE TERING PROLETEN ZIJN HET

/onzejongen/

het is gewoon weer de hele week 20 graden

Ben ik de enige die altijd een uur lang zit te rochelen het eten van frieten en cola.

Het gaat ook meer over de donkere avonden voor mij.

Ik ben weer max /knus/ rond mid November.

>dvw geen dikke vd

Attached: Screenshot_20181007-213318~2.png (643x1080, 842K)

>Niet werken is lijden

Volledig gehersenspoeld, werken en werken maar, zielige mieren. Mensen die zoiets zeggen zijn letterlijk voor niets goed. Geboren worden, studeren, werken en doodgaan als een braaf muisje.

Attached: 1.jpg (508x508, 28K)

daarom ga ik te voet antarctica doorkruisen