/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

volksmuziek uitgave
youtube.com/watch?v=3onIk64ZNLc

Welkom: volkse mensen
Niet welkom: de bourgeoisie

Attached: 1535741991545.jpg (960x720, 121K)

Other urls found in this thread:

atimes.com/article/great-depression-ahead-imf-sounds-dire-warning/
youtube.com/watch?time_continue=1&v=b3kpqduUDHw
facebook
youtu.be/oaAiRtqik14
youtu.be/1TjAc5iM7Ys
volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/in-zijn-stamkroeg-lanceert-timmermans-zijn-europese-campagne~b2faa389/
youtube.com/watch?v=9crRLsMZ51c
twitter.com/NSFWRedditVideo

schaamloze zelfstoot

Attached: 1534834716300.jpg (1536x1958, 523K)

zelveloze schaamstoot

Hup hup, naar bed jij.

victoriaanon er komt een financiele crisis aan, bereid je voor

atimes.com/article/great-depression-ahead-imf-sounds-dire-warning/

RIV draad

Piemels...

is dit wat er van de nederdraad over is

bots

bots

Het is pas kwart voor acht!

Wees blij. Ga gewoon slapen

Buikpijn

Gister was een slechte dag. Hopelijk is vandaag wat beter. Het kan alleen maar beter gaan, toch?

Attached: dog-foam-latte-art-hot-260nw-787768006.jpg (390x280, 15K)

komt goed koffie

Het kan altijd slechter

Ik moet gewoon even een spel vinden dat mij opvrolijkt. Had tenminste vannacht geslapen, dus dat is iets.
Dat is wel waar, een oorlog kan uitbreken en het kan alles omgooien wat ik heb opgebouwd in het laatste jaar. Maar had even een persoonlijke crisisje en ik ga gewoon weer herrijzen vanuit de as daarvan.

Attached: 2761cd59bc1f5300011411f358818235--dragon-fire.jpg (236x228, 12K)

Ik hoop het

Het is 07:23 en ik ga vandaag mijn laatste jointje oproken

Koek kut boemers.

Attached: Screenshot_20181011-072714__01.jpg (1080x1319, 183K)

Ik gespannen en nerveus en ik kan me niet ontspannen

Zie , wil je een trekje?

Ik heb nog tot 10:20 voordat ik naar m'n college moet gaan op de uni
Wat zal ik doen?

jossen

haha weer werken
leuk

Het is vandaag betonschaar-dag ja

zeg maar a.

lekker alle beurzen crashen ook effectief

Ho, ik ben geen flikker

Waarom stapt Alexander Pechtold op? Heeft ie ergens een beter baantje gekregen?

Ik wuif mijn piemel in de wind

heb je weleens een vinger/piemel in je kont gehad?

nee, nu ze weer de helft van hun zetels in de peilingen kwijt zijn lijkt het ze beter om met een totale onbekende gladde ambtenaar met 0 charisme te gaan.

ik hoop echt dat het nu definitief af is gelopen met D66. Dat gewoon de partij niet meer in het Parlement komt.

Huisgezinnen, gelijk men er thans zoo vele aantreft, waarin de vrouw numero één geworden is en manlief de ongeschikte speelt, zijn zondig samengestelde huisgezinnen; door de revolutie het binnenste buiten gekeerd; en ingaande tegen het bestel god. (…) Een man die zijn vrouw in huis ‘den baas laat spelen’’, is niet maar laf en onmanlijk; och, dat is minste nog!; maar hij is in rechtstreekse overtreding; hij schendt de wetten zijn Heeren; en de wil van God.

vrouwen moeten sterven

da

da's best een homofiele opmerking

het is het meest heteroseksuele dat een man kan zeggen.

want seks (met vrouwen en mannen) is zondig en het celibaat gezengd door god.

zeg eens wat

Ik vind die nieuwe kerel heel fijn hoor.
youtube.com/watch?time_continue=1&v=b3kpqduUDHw

de Nederdraad is al jaren dood.

eens wat

steek je vinger in je gat dan ruik je wat

nee, wij belichamen de nederdraad en houden haar levend.
ik moet wel zeggen dat het allemaal niet meer zo vers is en dat er weinig nieuwe en originele miems gemaakt worden. Dat is wel jammer.
hij is 'boodschapvast'.

maar oetz, wie ziet dit flikkertje nu als een serieuze leider? Zelfs Thierry is nog mannelijker dan dit.

>vinger
twee handen owo

laat klepel met rust

Het is wel een beetje slap, Pechtold spreekt over "nieuw leiderschap" terwijl die nieuwe kerel qua standpunten gewoon exact een kopie lijkt zonder iets vernieuwends te brengen.
Nou ja, ik heb nooit D66 gestemd, ik vind het wel amusant verder.

maar ik ben klepel gekje hihi
ik eet sperma voor ontbijt :3c

Hij heeft echt 0 eigen inbreng en kopieert alles dat hem letterlijk wordt ingefluisterd. Iemand die niks vindt, braaf zijn mondje dichthoudt en wacht tot de leuke baantjes gaan komen. Echt een perfecte D66'er dus. Ook volledig 'democratisch' benoemd door de Pechthold. Heeft verder buiten de politiek 0 ervaring en zelfs in de Tweede Kamer is hij nieuwe.

Ik vind het diep triest hou dit soort gevallen onze volksvertegenwoordiging corrumperen. Daar zouden mensen moeten zitten die in naam van de gemeenschap de regering controleren. Die het de macht zo moeilijk mogelijk maken. Die opkomen voor de rechten van hun stemmers.

Niet typjes die zo onder de plak zitten van de macht dat ze alles doen wat ze worden opgedragen. Die braaf de eenlijners uit hun hoofd leren. Die geen antwoord geven op vragen van journalisten. Die op geen enkele manier iets willen veranderen of toevoegen in Nederland. Dit is gewoon parlementariër onwaardig. Zoiets mag al helemaal geen lijsttrekker zijn. Het toont hoe erg het al gesteld is met Nederland als dit soort types gewoon autocratisch door de regenten aan de macht worden geholpen omdat het een verzorgd mannetje is in een strak pakje dat leuk praatjes voor de camera kan houden.

Nee

liegbeest.
liegbeest.

Alleen mannen kennen echte liefde, daarom is homoseks de meest pure form van liefde.

een man kan alleen van god houden.

Absoluut mee eens.
Hoe kan iemand trouwens met "bestuurskunde" politiek bedrijven? Waar ligt zijn expertise of zijn interesses?

Attached: Screenshot from 2018-10-11 10-35-04.png (579x466, 201K)

dit creatuur heeft mij zojuist gevolgd op de gram

Attached: jeffrey_de_bie_42934500_250927575571146_2693291248776642560_n.jpg (1080x1080, 110K)

in de 'targets' uitvoeren die zijn 'supervizor' heeft gesteld.

facebook
.com/jeffrey.debie/friends?lst=100004047658362%3A100002363441377%3A1539247348&source_ref=pb_friends_tl

interessant figuur

Kan iedereen, indien fysiek niet gehandicapt een 6/10 zijn als hij/zij goed voor zichzelf zorgt?

ja

nee, want er is alleen 'aantrekkelijk' en 'niet aantrekkelijk' (dus een 10 of een 1)

beetje aantrekkelijk --> niet aantrekkelijk

>Hij geeft om dieren
>Hij stemt voor dierenrechten

Dit soort partijen horen niet te bestaan, het heeft niks met politiek te maken.

Attached: 1539178595938.jpg (1502x2048, 304K)

onder 170cm is automatisch onder 5/10(maar telt misschien als fysiek gehandicapt)

6016137
overduidelijk aas
paal verborgen.

Meestal word je aantrekkelijker als je zelfverzekerd bent, dat straalt namelijk uit in je gezicht en lichaamstaal.

De /nederdraad/ thema en levenswijze

youtu.be/oaAiRtqik14

ja, vereisten: mager zijn, proper zijn, gezond gebit, verzorgd zijn, mooie kleren (zeer belangrijk)

vereiste vrouw:
>

de incel gevonden

>sta op het punt af te studeren
>financiële crisis

OH NEE NEE NEE NEE

Attached: images (2).jpg (252x200, 10K)

>gezond gebit
Dit is wel heel belangrijk hoor. Een zwerver met een goed gebit ziet er altijd beter uit dan een strak, gespierd kereltje in driedelig pak met een verrot gebit.

ad hominem.

Het is gewoon waar. Voor elke vrouw is wel een verliezer te vinden.

Als man kun je dan alleen nog 'liefde' kopen

Blijft een lekker nummertje.

Attached: dans2.gif (812x457, 1.81M)

youtu.be/1TjAc5iM7Ys

Attached: 1539205467246.png (990x1200, 922K)

Had je maar niet zoveel moeten lenen.

>leen enorm veel geld
>investeer het in een studie als redelijk waardevaste zelfinvestering en een noodzakelijkheid
>door een crisis zakt de waarde van je geleende geld compleet onderuit
>je schuld is nu nog maar een fractie waar van wat het voor de crisis was

>dvw geen animoevriendin met wangetjes om in te prikken

AAAAAAH MAAK ME WAKKER!

Attached: 27.gif (196x300, 5K)

IK KAN NIET WAKKER WORDEN

Attached: 1367107432.png (617x695, 203K)

En voor elke man is een verliezer te vinden.
Er lopen ook flink veel lelijke wijven rond, je ziet ze alleen niet omdat zij dus niet gaan stappen met de maidon, en tja je kijkt er niet echt naar om als een lelijk wijf langsloopt dan een 8/10 schattigtaartje.

>En voor elke man is een verliezer te vinden.
>Er lopen ook flink veel lelijke wijven rond, je ziet ze alleen niet omdat zij dus niet gaan stappen met de maidon, en tja je kijkt er niet echt naar om als een lelijk wijf langsloopt dan een 8/10 schattigtaartje.

Dat is dus niet zo. Ik vind meisjes over het algemeen ook niet zo lelijk en ook al zijn ze dat wel stellen ze vaak nog torenhoge eisen. Daar komen ze ook mee weg want zelfs voor hun een leger aan wanhopige mannen die alles zouden doen zelfs voor 'lelijk' eendje want een vrouw is nou eenmaal een vrouw. Er zit een definitieve waarde achter het vrouw zijn, terwijl mannen die waarde niet hebben. Mannen zijn wegwerpbaar en inruilbaar. Dus er vindt een brute selectie tussen mannen: sommige krijgen (vaak op willekeurige kenmerken of kenmerken die de Amerikaanse mediajoden proberen op te dringen zoals een bruine huid) een enorme bijna god-modus status terwijl andere mannen tot letterlijke zelfmoord worden gedreven als genetisch

ik vind het vervelend dat je dat niet gewoon onderkent dat onze maatschappij systematisch in elke mogelijke vorm vrouwen bevoorrecht. Zij hoeven minder hard te werken, krijgen makkelijker sociale contacten, relaties, liefde, steun en seks ligt binnen handbereik met het knippen van je vingers, mensen zijn aardiger en beleefder tegen je, je krijgt betere cijfer op school, veel makkelijkere carrière kansen, medische aandacht, vrouwen worden ouder etc. etc.

Ik kan me ook voorstellen als je je hele leven in die bubbel hebt geleefd dat het dan moeilijk is om in te zien dat je inderdaad een mega mega megabevoorrecht bestaan leidt ten opzichte van de andere helft van de bevolking. Daarom zijn vrouwen ook zo verschrikkelijk onuitstaanbaar. Ze zijn fysiek en mentaal in elk opzicht het mindere geslacht, maar ze manipuleren zichzelf - ten koste van mannen - naar de macht.

Voor die mannen heb ik nog meer minachting. De letterlijke idioot die zichzelf laat gebruiken voor liefde etc.

ik denk dat je wat vaker naar buiten moet gaan

Paalt Sataniapaler hier nog?
Ik wil die maagd bedanken.

>ik denk dat je wat vaker naar buiten moet gaan
bah, normaaltje.

mijn hemeltje

Attached: franstimmermans.jpg (1240x827, 366K)

relax

Attached: forsenw.jpg (900x900, 40K)

Beurzen kapot
Crypto kapot
Voetbal kapot

Zijn jullie klaar voor het einde van de beschaving?

Jongens ik ben echt geen robot en mijn teksten zijn echt niet ingeprogrammeerd hoor!

Attached: de-trekker-van-"""democraten""".png (189x167, 46K)

Attached: franstimmermans~2.jpg (239x333, 28K)

>normaaltje
ik zou soms willen dat ik er een was, maar helaas.

normaaltje aub.

>Partij van de Allochtonen

Oei, wat moet die dikkop trouwens? Hij heeft toch een goed baantje in de Oeropese Oenie?

hij wil de nieuwe juncker worden

:^) volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/in-zijn-stamkroeg-lanceert-timmermans-zijn-europese-campagne~b2faa389/

Dat was mijn jeugd
youtube.com/watch?v=9crRLsMZ51c

Attached: kikkerdans.gif (264x384, 840K)

>Oke user laten we nu beginnen met de mond-op-mond beademing. Ga maar even liggen, laat ik je zien hoe het moet.

wat doe

Attached: 1539247346524.jpg (698x1024, 99K)

Ik ga liggen.

Attached: 1519518602673.jpg (349x305, 22K)

>mgw PvdA een privé feestje had bij het café waar ik werkte bij de vorige verkiezingen
>mgw al die betreurde gezichtjes omdat ze 9 zetels kregen nadat ze 38 in 2012 hadden

Attached: K5NlE.gif (236x253, 677K)

>Impliceren dat ik ooit in die situatie terecht kom

*glijdt uit en valt per ongeluk met billen op je gezicht*
oeps! *bloost* hihi, sorry user :3

Walvissen kan je niet redden met mond-op-mond

>vader loopt het huis binnen
>gaat slaapkamer binnen
>doet de deur dicht
>blijft 10minuten lang weg
>hoor hem hoesten even vloeken
>loopt dan ineens weer naar buiten
>'zo...'
(dacht dat hij zijn kleren aan het wisselen was maar hij had hetzelfde aan en op de kamer is niks anders)

w-wat was hij aan het doen?