Sverigetråden - Sister Upplagan
Sverigetråden - Sister Upplagan
Other urls found in this thread:
jstor.org
svt.se
twitter.com
O-OPHELIA
Kan vi göra en bra facking upplaga för en gångs skull? Börjar bli trött på dessa nonsensupplagor där det bara brevas en bild på en slumpmässig hora, eller autisten som gör "skallupplagorna" eller haplogruppsupplagorna. Fy fan, om ni nu måste vara snabba och skapa nya trådar kan ni väl skaffa er lite kreativitet?
>dkn man suttit och tittat på citizencon lajvström i 10 timmar
Jag har förlorat kontrollen över mitt liv.
Vad sägs om Germanska Upplagan?
håll käften och skapa ny tråd nästa gång
De är cp i huvudet ingen idé att försöka resonera med dem
Bögar är äckliga
vad föreslår ni?
Ping bögarna
Har ni bevis för att manskultingsanon, burkanon och städade user är samma person?
Vem är burkanon?
Hur får jag en sån här rumpa?
Han dricker ur en burk.
Bögarna tyckte VERKLIGEN inte om det och dampade i flera timmar om "burkcucken" och fick sedan för sig att denne user var dampus, dvs den enda i tråden som ogillar bögar.
>grodbrevande mobilbrevare
Tycker inte det är bra heller, men din åsikt har noll värde.
träna för hypertrofi
Igloo... det var en glass det... Där snackade man en prisvärd glass... eller ska man säga glassar hehe.. för en rimligt pris... Två för en.. Saftig Colasmak... Finns inget idag på marknaden som slår den... Kommer aldrig finnas heller...
>antyder att "sprängare" inte tänker tillbaka på den tiden när piggelin var billig
Piggelin är fortfarande billigt. 6 kronor är bokstavligen ingenting.
>sida 9
>tyskar
>germaner
Hur tränar man inte för hypertrofi? Menade du någon särskild hypertrofi?
>6 kronor är bokstavligen ingenting.
Krösus....
>b-bögarna dampade
Efterhandskonstruktion, på samma vis som dampe var den som dampade om lastbilscarro och sen sa att det var "bögarna" som lackerade urverk.
Ja. Tyskar är Germaner.
Låter baserat att dricka ur en burk.
Bara att läsa i arkivet. Tror det var nattråden tre eller fyra dagar sedan.
Tycker det ser estetiskt ut favä men jag brukar ha min gymflaska med vatten istället.
det här fast oironiskt
>Yiddish
baserat, israel medlem i germansk union när?
Drömde att jag hade en söt tjej från plugget i min famn och vi strulade. Jag vaknade precis när det började bli bra.
Jag är städade user och är inte ens en "dampus". Det enda jag brevade som var "dampus" var när jag sa att jag var helvetes less på flampans uppmärksamhetshorande.
>strulade
Markus 15 år...
Hånglade heter det
Nu så talar judar bara en kreol bestående av hebreiska och högtyska och är inte germaner i övrigt. Riktiga tyskar är å andra sidan genetiskt, kulturellt och historiskt närstående oss.
Nästan alla azkenazer är genetiskt germanska
Okej dampus
blandade ihop hångla och knulla när jag var liten
>haha, pappa, du knullade med många brudar när du var yngre
>MAN jag insåg mitt misstag
Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag blev singel igen. Ber för er som inte har någon att älska.
Är det därifrån de fick sitt krulliga hår och långa näsor?
lmfao
det går inte bra för bögarna
>försöker fortfarande ljuga
Burkdrickaren som brevar kanske
Sök hjälp
De är Brakycefaler.
Läs vidare
jstor.org
Nä, genom hundratals år av inavel
Ping user som menade att tyskar inte är germaner.
Utveckla vad du menar, tack.
DEN ÄR RÄDD!
Dampus:
>sitter i tråden 24/7, sover inte
>brevar 3 brev inom loppet av 5 sekunder
>bor i Göteborg, Stockholm och Lund
>propagerar aktivt för både AFS och NMR på fritiden
Hur fan hinner han med allting?
MEN HÅLL KÄFTEN MED DITT JÄVLA SNACK OM SKALLINDEX AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Lyssna nu din jävla autist. En far och hans två söner kan ha helt olika skallmått. En broder kan ha haft en viss hormonprofil i puberteten som gav honom en bred och kraftig skalle, medan den andra hade betydligt sämre hälsa under puberteten och därför är mycket mindre robust. Är båda blonda och blåögda så spelar det ingen roll, de är fortfarande vita.
>så mycket iranian
Varifrån skulle det ha kommit? Skyter? Perser? Vad jag minns var Khazarerna Turkiska.
Mår bra ändå
Dampus är en hel legion av dina hjärnspöken
dampus är ett hivemind
Elliot....
>Publicerad 1902
Tror vetenskapen kring genetik och folkgrupper har utvecklats en hel del sen dess. Man visste inte ens vad DNA var på den tiden
I'd put it in her pooper
Jag är svensk ditt cp
>dkn ingen fv
>*läser vidare om skallindex*
Stormbögarnas världsbild kollapsar när man tar hänsyn till DNA. Finns större genetisk skillnad mellan två stammar i Afrika som bor 10 km från varandra än vad det är mellan en svensk och en kines.
Vad är ditt skallindex utan att du dampar sönder?
>j-jag är flera olika män precis som min far!
Skärp er för fan, inte ens lunch era dampmongon.
10 kommentarer ovanför dig
Jag har en lång och smal skalle men jag har aldrig mätt. Bryr mig inte favä
think she would like it desu
Vem är Dampus? Kan någon ge mig en snabb nedspringning?
>Bryr mig inte
Med tanke på hur mycket du dampar så måste du väl bry dig eller hur
svt.se
om en rostbiff anklagar dig för våldtäkt ska ditt namn och ansikte publiceras så du får leva i terror resten av ditt liv.
Hade flyttat ifrån horlandet om det hände
Skallindexautisten menar att Dolph Lundgren inte är svensk eftersom han har en bred skalle, därför tycker jag att han är dum i huvudet. Har skallindexautisten ens blont hår och blåa ögon? Är han ens över 1.85? Annars är han själv inte nordisk.
den riktiga frågan är hur kan man inte veta?
Alla som klagar på bögspammet klassificeras som dampus av bögspammaren
dampus har funnits innan bögspammet blev del av det vardagliga brevandet.
Dolph Lundgren är en finsk invandrare, det ser till och med finnarna.
Vilken sprit gillar tjejer? Cider eller?
cider och vin
vin
Sötat vitt vin och champagne
Vodka med något sött äckelskit i och cider
>språk är desamma som etnicitet
Fråga om hon vill ha en sv ho. Red bull, vodka och sperma
OP är du besatt av Jessica?
bästa drink en sv ho vet
Vitt vin och cider är oironiskt skitgott. Häng er.
Särbarnet som går dampmissil så fort 2D (han anser att allt 2D är bögerier och därför är man bög om man brevar det) eller bögbrev brevas. När det inte brevas dampar han ändå om dem trots att han ständigt pratar om hur bra det vore om de försvann. Sambögar mycket med olika enheterar, blivit städad åtskilliga gånger som dessutom bekräftat det redan uppenbara sambögandet och lett till lite pinsamma avslöjanden om honom. Mer än han själv lyckats få fram om andra med sitt "doxxande" (som han ändå aldrig skulle våga göra något med).
Ja? Drick det som du gillar, vem bryr sig.
t. gillar öl, vin och cider
Bögiga händer skrev det här brevet
Fast nästan alla 2dbilder som brevas i tråden hänger ihop med ett vidrigt bögbrev. Förnekar du seriöst detta?
Hur kan man va så fet och samtidigt ha 0 bröst? Det absolut värsta som finns är feta tjejer med små bröst.
Emelie..
sjudande
Vitt vin är ok men cider är blaskigt som fan.
t. avtryckt animebög med GRIDS
God morgon Dampus :3
BRIDS
Förklara hermeneutik för mig
>GRIDS-damp
vad är GRIDS?
Hur är hon fet? Seriöst, jag vill inte veta vad du anses vara small
finns en söt finsk tjej i mitt gille
Går under många namn, bögcancer, bögpesten, AIDS osv
Det nya ordet dampus lärt sig, tyvärr tänkte han inte så långt att hans sambögande mer uppenbart, det är ett föråldrat uttryck för AIDS. Något han själv verkar ha då ett av symptomen är hög nivå av oprovocerad aggressivitet, kanske fick han det under någon passionerad natt och fick därefter ett stort hat mot homosexuella?