Sverigetråden - Uralslaktupplagan

Attached: 39-5144975bb67b9b9a207.jpg (300x300, 13K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RtOpJdbRXCI
exhentai.org/g/1195372/7ce2327861/
youtube.com/watch?v=ICRao3PDnqI
twitter.com/NSFWRedditImage

GUSTAFSSON VS JONES 2

>dkn är tyst rasande ungefär 75% av tiden

Attached: 1531966445203.jpg (604x582, 60K)

Sög inte den filmen?

Var Gift en bra film? Funderar på att se den i helgen.

Nej, ska först till Rotterdam och sen till min favoritkommun Haarlem. Centrala Amsterdam är fruktansvärt, det kan jag hålla med om, men åker du en bit utanför så är det fortfarande underbart.

se Förste Man istället

Skulle du?

Attached: Svartpaj ler.webm (480x480, 1.53M)

knula? ja
frua? nej

>dkn

Attached: DpGWBU8UUAAnhDI.jpg:orig.jpg (1600x1102, 214K)

Varför user?

Attached: 1532883158897.png (343x274, 101K)

Barnvänlig "icke hjälte" som är fri från blod och allt roligt för att 13 åriga Martin inte ska börja gråta. Extrem besvikelse.

Prövade att ensamäta framför datorn idag, toppmys. Kyckling med currysås och ris blev det.

f1 lik en gammal klasskompis

DET HOTAR DEMOKRATIN

knula? nej
frua? ja
jamal får knula henne, jag blir hennes hanrej :3

Dags att spela himmelskant favä

så jävla idiotiskt, de anonserade ju filmen som en mer allvarlig tagning, hade f1 mycket hopp om den

nej

Dra i ett halvt grönt äpple och lök med kycklingen samt dra litet äppelcidervinäger på innan du drar in den i ugnen.

Ska ensamäta kötbullsmackor sen

Välkommen till ensamätarvärlden.
Har 28 års erfarenhet av detta.

vad fan gör du annars?

Hej ensamanon:3
user... Inte kvävaren...
(Du)ktig flicka

Attached: 1538685326762.png (644x679, 332K)

Att jag är ett misslyckande, inte får knulla etc. antar jag. Min mamma berättade om någon grej att Stockholms stad hade anmält en app för att de gjorde någon tjänst utan att betala skatt och jag började skaka av raseri för att dessa jävla smällare försöker stoppa framsteg etc. Inget jag normalt skulle bry mig mycket om men just nu får jag raseriutbrott av nästan allting.

Är det sojigt att cykla?

Eller det är väl inte cyklandet i sig utan snarare livsstilen

d1a f1h1 mann1

Jävla nbögar och deras fetischer för dessa skitiga filmer är helt otrolig. Sannerligen minimal hjärnkapacitet

>Hej ensamanon:3
Hej, varför lajar du runt?

Attached: 1532883158898.png (341x223, 52K)

>äpple
Väldigt tvek, älskar lök dock så det kanske jag prövar nästa gång. Jag dampar bara på med curry som en jävla pajeet. Har dock mycket sallad till sen.

Brukar äta med mina korridorare i vårt delade kök.

Allt är sojigt, gör ingenting.

>user... Inte kvävaren...
Alla måste veta att du är min ägodel från och med nu~

Attached: 1508721585857.jpg (640x360, 36K)

brevade att jag åt ensam framför datorn på /v/ för kanske 8 år sedan och fick massor med hat och att jag var patetisk etc. Blev helt paff för jag trodde att de flesta där var singlar så vem fan ska man äta med

Idioterna fick filma/animera om runt 65% av filmen när bolaget ändra sig, tog bort allt köttigt, alla svordomar (nästan) och i princip allt blod.
Och nu får den så dåliga recensioner att det är prat om nedläggning för del 2.

Var kan man köpa kläder online som inte är stayhard?

Cykla är ingen livsstil. Billigare och sundare än att köra bil iaf.
Lajar???

Attached: 1534185721901.jpg (900x703, 95K)

Ensamanon....

Attached: 1536664468682.png (286x688, 475K)

Nej, det är sojigt att cykla, gör det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har du någonsin sett en alfahanne på en cykel? Han har en bil för att han inte är fattig eller så går han för att han inte är en jävla latmask

1. Ifall du skryter om det på jobbet att du nu skaffat dig en annorlunda men hälsosam miljöpartistlivsstil
2. Ifall du köper varenda jävla plagg, hjälm och annan skit som kostar TUSENLAPPAR. Skydd kan vara bra ifall du konsekvent ska upp i över 25 km/h överallt dock.
3. Ifall det är ännu ett fall av att du ska ödmjukt skryta inför andra

>Brukar äta med mina korridorare i vårt delade kök.
KRIIIIIIIIIIIIIIINSCH

Sämsta sättet, user. Ta det från nån som bor i korridor.

Nej, cyklar i alla väder, året runt.

Attached: 30583514680_4158d77c87_b.jpg (1024x680, 171K)

Jag cyklar för att jag inte har råd med bil och mitt cyklande sparar mig nästan en timme om dagen jämfört med att gå. Hade jag råd hade jag dock definitivt kört bil istället, det är rätt jobbigt att cykla när man måste cykla på gatan och vid övergångsställen eftersom bilister hatar en och man är ganska utsatt.

Nää, jag tillhör alla.

Attached: Felix_dab.jpg (1280x720, 137K)

Det är väl så man äter när man bor själv? Till och med nbögarna som inte har flyttat ihop med sin respektive ensamäter väl framför datorn?

kek

youtube.com/watch?v=RtOpJdbRXCI

Attached: 1530088600659.gif (652x562, 626K)

Nej jag tycker om det, de är mina vänner och vi trivs bra ihop. Din korridor suger väl.

Det är rödpillrat att använda sina muskler för transport. Det är blåpillrat att vara en vegancyklist som alltid måste påpeka att han cyklar.

Syrligheten i äpplena skänker en viss mjukhet och mörhet till kycklingköttet.

hörde att det var sojigt att andas bäst man slutar med det då

Gå bara.

Eller så kanske det är jag som är för hjärndöd för cykel och får panik över min omgivning när jag sitter på en.

exhentai.org/g/1195372/7ce2327861/
Varsågod
t. Dåjinanon

Attached: 236485698569.jpg (720x711, 136K)

Det är det jag menar. Rent hypotetiskt skulle en riktig man kunna cykla men det händer inte.

Det är alltid någon sojig kontorsarbetare klädd i chinos med soj-mun och skägg

Fuck Swedes

*drops the mic*

Attached: 53C22C8A-9FAB-4874-9B7B-125F5BC25D3A.jpg (204x247, 19K)

Glöm inte Halloweenmoddar för fina dekorationer i städerna :3

Jag ska lyssna på hela istället när den går att ladda ned. Jag har inte tid att sitta framför datorn i fyra timmar nu när de livesänder.

ja är du bög eller?

Nej, jag trivs med mina korridorare men nån måtta får det vara. Skulle inte ens vilja äta med min familj eller närmsta vänner varje dag.

May I please fuck your sister?
t. arab

Fy fan för Hollywoodproducenter

>Är det sojigt att cykla?
Ingen aning men orka bry sig.
Cyklar året runt, varje dag.
Kör i normala kläder på en gammal damcykel med korgar och hela köret. Snabbare än att gå, billigare än bil. Och slipper alla förbannade trafikköer.

Baserade Ånga

Attached: 1532721815868.png (627x146, 20K)

Attached: 1530705217625.png (495x600, 159K)

Inte jag heller, ska lägga mig snart

Don’t have one

Varför inte en elcykel?

Då var det dags igen, tråden:
31:a Oktober kommer kanalfolk världen över sätta upp dessa. Drar du ditt strå till stacken?

Attached: okejattvaravit.png (1600x2262, 36K)

Faktiskt Hollywood som ville göra den 18+. Men Sony som äger hela sa nej. Jävla Sonybögar.

Hallå, ni vet väl att det är sojigt att göra [vad som helst som inte är bajsbrevande]? Sluta upp med det, annars är ni sojapojkar. Det sa en på 4kanalen.

youtube.com/watch?v=ICRao3PDnqI

Varför inte bara åka till Thailand och skaffa en ung fruga?

Att ha elcykel är fan sojigt. Ifall du inte är en gammal gumma på 70 år, då kan jag köpa det.

Nej, jag försöker undvika att vara krinsch.

Vad brukar ni sötbrevare spela för karaktärer i sådana här spel? Genuint nyfiken.

Oironiskt ett jävla bra album

Attached: main-qimg-0b4d3539b314fb898a95d424fe1af853.png (500x500, 324K)

>"Hihi, ser ut som jag tappade min penna. Bäst att jag böjer mig ned och plockar upp den"
Hade ni?

Attached: Untitled.jpg (141x156, 7K)

May I please fuck your brother then?
t. greek

Nej,är ju den gyllene medelvägen mellan cykel och bil.

Inte längre~ nu är du bara min...

Attached: 1536923166694.gif (300x316, 1.53M)

Det låter ganska autistiskt favä.

Bättre album med samma filosofi bakom produktionen.

Attached: nldw-front-censored.jpg (608x608, 43K)

Någon som har koll på politiken i Nederländerna? Känns som ett rätt så bra land men har ingen koll på politiken favä.

döda dig själv maltacucken

Skönt att vara sojig då, fan ta 19 sekundmeter motvind med snöblandat regn med en vanlig cykel.
Min E-hoj är det bara slå på, sätta sig och trampa utan motstånd med mössan neddragen och kragen uppe. Så fan mycket skönare.

Något säger mig att ditt ansikte och din kropp skriker sojakonsument.

Vill veta vad lajar är!

>autistiskt att inte vilja vara krinsch
Hehe mm, lär känna några nbögar så ska du få se.

>Sony
det förklarar allt

Attached: Nu-male Sony spider.png (1199x840, 731K)

Geert Wilders är deras Jimmie (dvs kulturnationalisthanrej men bättre än alternativen) och stadsminister.

å godegud

Attached: Untitled2.jpg (141x156, 7K)

är inte sötbrevare, vet inte varför jag gjorde :3 symbolen.
Jag har spelat Nord, Katt, Rödvakt. Orc Resten är *lvskit

Eh, nej...

Man blir lyckligare om man skiter i vad främlingar tycker favä. Rekommenderar att du provar det.

Precis allt knark är lagligt, barnen lär sig röka brass innan de lär sig gå. Statstelevisionen har en porrfilmskanal som går dygnet runt. Tidelag räknas som sport.

asg

>Geert
>statsminister
Nej, user. Var har du fått detta ifrån?

Hitler gjorde inget fel.

Attached: 1508024016645.jpg (393x863, 41K)

>nbögar
>Lyckliga
Enbart på facebook, jobbigt att behöva passa in och inte kunna göra vad man vill och känner för nån kanske tycker man är konstig.
Sant

Attached: 1538294679498.jpg (850x1202, 138K)

>"män" som cyklar
>bor i lägenhet
>spelar datorspel
>klär sig i tighta kläder, chinos, fin-skor och skjortor
>drömmer om att sitta på kontor

Hela den livsstilen får mig att spy och det tragiska är att det stämmer in på mig själv