Attached: 39-5144975bb67b9b9a207.jpg (300x300, 13K)
Sverigetråden - Uralslaktupplagan
Chase Thompson
Other urls found in this thread:
youtube.com
exhentai.org
youtube.com
twitter.com
Ian Clark
GUSTAFSSON VS JONES 2
Camden Parker
>dkn är tyst rasande ungefär 75% av tiden
Henry Martin
Sög inte den filmen?
Tyler Gray
Var Gift en bra film? Funderar på att se den i helgen.
Chase Scott
Nej, ska först till Rotterdam och sen till min favoritkommun Haarlem. Centrala Amsterdam är fruktansvärt, det kan jag hålla med om, men åker du en bit utanför så är det fortfarande underbart.
Xavier Thompson
se Förste Man istället
Aaron Rogers
Skulle du?
Grayson Wilson
knula? ja
frua? nej
Isaac Thomas
>dkn
Jace Mitchell
Varför user?
Daniel Turner
Michael Cruz
Barnvänlig "icke hjälte" som är fri från blod och allt roligt för att 13 åriga Martin inte ska börja gråta. Extrem besvikelse.
Daniel Perry
Prövade att ensamäta framför datorn idag, toppmys. Kyckling med currysås och ris blev det.
Juan James
f1 lik en gammal klasskompis
Ian Perry
DET HOTAR DEMOKRATIN
Ryder Foster
knula? nej
frua? ja
jamal får knula henne, jag blir hennes hanrej :3
Isaac Brown
Dags att spela himmelskant favä
Nathaniel Brown
så jävla idiotiskt, de anonserade ju filmen som en mer allvarlig tagning, hade f1 mycket hopp om den
Xavier Anderson
nej
Ethan Price
Dra i ett halvt grönt äpple och lök med kycklingen samt dra litet äppelcidervinäger på innan du drar in den i ugnen.
Jason Flores
Ska ensamäta kötbullsmackor sen
Kevin Torres
Välkommen till ensamätarvärlden.
Har 28 års erfarenhet av detta.
Lucas Hall
vad fan gör du annars?
Cooper Murphy
Hej ensamanon:3
user... Inte kvävaren...
(Du)ktig flicka
Justin Cook
Att jag är ett misslyckande, inte får knulla etc. antar jag. Min mamma berättade om någon grej att Stockholms stad hade anmält en app för att de gjorde någon tjänst utan att betala skatt och jag började skaka av raseri för att dessa jävla smällare försöker stoppa framsteg etc. Inget jag normalt skulle bry mig mycket om men just nu får jag raseriutbrott av nästan allting.
Mason Nelson
Är det sojigt att cykla?
Eller det är väl inte cyklandet i sig utan snarare livsstilen
Caleb Clark
d1a f1h1 mann1
Gavin Roberts
Jävla nbögar och deras fetischer för dessa skitiga filmer är helt otrolig. Sannerligen minimal hjärnkapacitet
Mason Thomas
>Hej ensamanon:3
Hej, varför lajar du runt?
Levi Hall
>äpple
Väldigt tvek, älskar lök dock så det kanske jag prövar nästa gång. Jag dampar bara på med curry som en jävla pajeet. Har dock mycket sallad till sen.
Brukar äta med mina korridorare i vårt delade kök.
Cooper Mitchell
Allt är sojigt, gör ingenting.
Levi Nelson
>user... Inte kvävaren...
Alla måste veta att du är min ägodel från och med nu~
Tyler White
brevade att jag åt ensam framför datorn på /v/ för kanske 8 år sedan och fick massor med hat och att jag var patetisk etc. Blev helt paff för jag trodde att de flesta där var singlar så vem fan ska man äta med
Logan Garcia
Idioterna fick filma/animera om runt 65% av filmen när bolaget ändra sig, tog bort allt köttigt, alla svordomar (nästan) och i princip allt blod.
Och nu får den så dåliga recensioner att det är prat om nedläggning för del 2.
Jackson Flores
Var kan man köpa kläder online som inte är stayhard?
James Perez
Cykla är ingen livsstil. Billigare och sundare än att köra bil iaf.
Lajar???
Mason Green
Ensamanon....
Austin Reyes
Nej, det är sojigt att cykla, gör det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michael Cooper
Har du någonsin sett en alfahanne på en cykel? Han har en bil för att han inte är fattig eller så går han för att han inte är en jävla latmask
Jonathan Peterson
1. Ifall du skryter om det på jobbet att du nu skaffat dig en annorlunda men hälsosam miljöpartistlivsstil
2. Ifall du köper varenda jävla plagg, hjälm och annan skit som kostar TUSENLAPPAR. Skydd kan vara bra ifall du konsekvent ska upp i över 25 km/h överallt dock.
3. Ifall det är ännu ett fall av att du ska ödmjukt skryta inför andra
Juan Murphy
>Brukar äta med mina korridorare i vårt delade kök.
KRIIIIIIIIIIIIIIINSCH
Sämsta sättet, user. Ta det från nån som bor i korridor.
Cooper Williams
Nej, cyklar i alla väder, året runt.
Cameron Martinez
Jag cyklar för att jag inte har råd med bil och mitt cyklande sparar mig nästan en timme om dagen jämfört med att gå. Hade jag råd hade jag dock definitivt kört bil istället, det är rätt jobbigt att cykla när man måste cykla på gatan och vid övergångsställen eftersom bilister hatar en och man är ganska utsatt.
Nolan Thompson
Nää, jag tillhör alla.
Julian Green
Det är väl så man äter när man bor själv? Till och med nbögarna som inte har flyttat ihop med sin respektive ensamäter väl framför datorn?
Aiden White
kek
Ayden Walker
Josiah Butler
Nej jag tycker om det, de är mina vänner och vi trivs bra ihop. Din korridor suger väl.
Landon Wright
Det är rödpillrat att använda sina muskler för transport. Det är blåpillrat att vara en vegancyklist som alltid måste påpeka att han cyklar.
Jack Reyes
Syrligheten i äpplena skänker en viss mjukhet och mörhet till kycklingköttet.
Jaxon Perry
hörde att det var sojigt att andas bäst man slutar med det då
David Lopez
Gå bara.
Eller så kanske det är jag som är för hjärndöd för cykel och får panik över min omgivning när jag sitter på en.
Liam Robinson
exhentai.org
Varsågod
t. Dåjinanon
Jacob Martin
Det är det jag menar. Rent hypotetiskt skulle en riktig man kunna cykla men det händer inte.
Det är alltid någon sojig kontorsarbetare klädd i chinos med soj-mun och skägg
Sebastian Lee
Fuck Swedes
*drops the mic*
Brody Adams
Glöm inte Halloweenmoddar för fina dekorationer i städerna :3
Josiah Campbell
Jag ska lyssna på hela istället när den går att ladda ned. Jag har inte tid att sitta framför datorn i fyra timmar nu när de livesänder.
Brody Nguyen
ja är du bög eller?
Dominic Phillips
Nej, jag trivs med mina korridorare men nån måtta får det vara. Skulle inte ens vilja äta med min familj eller närmsta vänner varje dag.
Samuel Fisher
May I please fuck your sister?
t. arab
Carson Clark
Fy fan för Hollywoodproducenter
Nolan Morris
>Är det sojigt att cykla?
Ingen aning men orka bry sig.
Cyklar året runt, varje dag.
Kör i normala kläder på en gammal damcykel med korgar och hela köret. Snabbare än att gå, billigare än bil. Och slipper alla förbannade trafikköer.
Owen Rivera
Baserade Ånga
Ryder Murphy
Luis Edwards
Inte jag heller, ska lägga mig snart
Luke Roberts
Don’t have one
Camden Harris
Varför inte en elcykel?
Zachary Barnes
Då var det dags igen, tråden:
31:a Oktober kommer kanalfolk världen över sätta upp dessa. Drar du ditt strå till stacken?
Blake Morris
Faktiskt Hollywood som ville göra den 18+. Men Sony som äger hela sa nej. Jävla Sonybögar.
Jaxon Butler
Hallå, ni vet väl att det är sojigt att göra [vad som helst som inte är bajsbrevande]? Sluta upp med det, annars är ni sojapojkar. Det sa en på 4kanalen.
Parker Watson
youtube.com
Varför inte bara åka till Thailand och skaffa en ung fruga?
Chase Fisher
Att ha elcykel är fan sojigt. Ifall du inte är en gammal gumma på 70 år, då kan jag köpa det.
Justin Fisher
Nej, jag försöker undvika att vara krinsch.
Isaac Cox
Vad brukar ni sötbrevare spela för karaktärer i sådana här spel? Genuint nyfiken.
Dylan Lopez
Oironiskt ett jävla bra album
Henry Johnson
>"Hihi, ser ut som jag tappade min penna. Bäst att jag böjer mig ned och plockar upp den"
Hade ni?
Joseph Lewis
May I please fuck your brother then?
t. greek
Daniel Davis
Nej,är ju den gyllene medelvägen mellan cykel och bil.
Xavier Thomas
Inte längre~ nu är du bara min...
Jonathan Roberts
Det låter ganska autistiskt favä.
Lincoln Rodriguez
Bättre album med samma filosofi bakom produktionen.
Henry Anderson
Någon som har koll på politiken i Nederländerna? Känns som ett rätt så bra land men har ingen koll på politiken favä.
Lucas Williams
döda dig själv maltacucken
Leo Davis
Skönt att vara sojig då, fan ta 19 sekundmeter motvind med snöblandat regn med en vanlig cykel.
Min E-hoj är det bara slå på, sätta sig och trampa utan motstånd med mössan neddragen och kragen uppe. Så fan mycket skönare.
Jaxon Brooks
Något säger mig att ditt ansikte och din kropp skriker sojakonsument.
Carson Wilson
Vill veta vad lajar är!
Gavin Morris
>autistiskt att inte vilja vara krinsch
Hehe mm, lär känna några nbögar så ska du få se.
Justin Smith
>Sony
det förklarar allt
Connor Sanchez
Geert Wilders är deras Jimmie (dvs kulturnationalisthanrej men bättre än alternativen) och stadsminister.
Evan Robinson
å godegud
Joshua Harris
är inte sötbrevare, vet inte varför jag gjorde :3 symbolen.
Jag har spelat Nord, Katt, Rödvakt. Orc Resten är *lvskit
Jonathan James
Eh, nej...
Levi Collins
Man blir lyckligare om man skiter i vad främlingar tycker favä. Rekommenderar att du provar det.
Connor Green
Precis allt knark är lagligt, barnen lär sig röka brass innan de lär sig gå. Statstelevisionen har en porrfilmskanal som går dygnet runt. Tidelag räknas som sport.
Brayden Turner
asg
Chase Flores
>Geert
>statsminister
Nej, user. Var har du fått detta ifrån?
Nolan Allen
Hitler gjorde inget fel.
Dominic Kelly
>nbögar
>Lyckliga
Enbart på facebook, jobbigt att behöva passa in och inte kunna göra vad man vill och känner för nån kanske tycker man är konstig.
Sant
Noah Hall
>"män" som cyklar
>bor i lägenhet
>spelar datorspel
>klär sig i tighta kläder, chinos, fin-skor och skjortor
>drömmer om att sitta på kontor
Hela den livsstilen får mig att spy och det tragiska är att det stämmer in på mig själv