En Netflix original-utgave
Forrige
En Netflix original-utgave
Forrige
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
dnbnyheter.no
regjeringen.no
youtube.com
lichess.org
dagbladet.no
twitter.com
sånn virkelig utoya og breivik er ikke noe å tulle med, dette er en kringlete utgave
Eg må drite
Can you understand each other even tho someone writes bergen/oslo/trond?
Sånn blir det når man må gjore alt selv her
I he ikkje noko med deire soperan neri oslo
i e de kjǿle fole gale here uti molle
Æ nækte plent å lesa brev fra forrbainna ostkant homsa så det veit æ fint lite om du. Oslo e itj min hovedstad
Aywa, vi skjonner bergensk og trondersk her i Oslo
Jeg bevitner at det er ingen guddom utenom Allah og at Muhammad er hans sendebud
Selvstendig Kurdistan når?
Hei fiende, den kurdiske nasjon lever med dens språk
Kan ikke bli beseiret av våpen noen gang
La ingen si at kurderne er dode
Kurderne lever
Kurderne lever, vårt flagg vil aldri falle
Vi, ungdommen, er den rode farge av revolusjonen
Se vårt blod som vi mistet på denne veien
Kurderne lever
Kurderne lever, vårt flagg vil aldri falle
Vi er barn av Medya og Keyhusrew
Både vår tro og religion er vårt hjemland
Både vår tro og religion er kurdisk og Kurdistan
Kurderne lever
Kurderne lever, vårt flagg vil aldri falle.
vi hadde en kurder på skolen vår. han likte å ta vennene mine på ballene, og nå jobber han som security vakt. korrelasjon?
بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ
الحَمدُ لِلَّهِ رَبِّ العالَمينَ
الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ
مالِكِ يَومِ الدّينِ
إِيّاكَ نَعبُدُ وَإِيّاكَ نَستَعينُ
اهدِنَا الصِّراطَ المُستَقيمَ
صِراطَ الَّذينَ أَنعَمتَ عَلَيهِم غَيرِ المَغضوبِ عَلَيهِم وَلَا الضّالّينَ
الم
ذٰلِكَ الكِتابُ لا رَيبَ ۛ فيهِ ۛ هُدًى لِلمُتَّقينَ
الَّذينَ يُؤمِنونَ بِالغَيبِ وَيُقيمونَ الصَّلاةَ وَمِمّا رَزَقناهُم يُنفِقونَ
وَالَّذينَ يُؤمِنونَ بِما أُنزِلَ إِلَيكَ وَما أُنزِلَ مِن قَبلِكَ وَبِالآخِرَةِ هُم يوقِنونَ
أُولٰئِكَ عَلىٰ هُدًى مِن رَبِّهِم ۖ وَأُولٰئِكَ هُمُ المُفلِحونَ
إِنَّ الَّذينَ كَفَروا سَواءٌ عَلَيهِم أَأَنذَرتَهُم أَم لَم تُنذِرهُم لا يُؤمِنونَ
tok du hamn på nossene?
Tenk at en 23 år gammel amerikaner sikkert prover å bli pult til 22.juli Netflix filmen akkuratt nå
nop
eneste som skjedde mellom meg og ham var at han dissa meg for å ha rödlig hår, så jeg sa at tyrkerne ikke gjorde en god nok jobb med folket hans. sto også opp for et par venner som ble mobba og befölt av "jegblirfotballspiller".
Tenk at en 23 år gammel amerikansk Jow Forumshomse sikkert sitter å runker til 22 juli Netflix filmen akuratt nå
Ta denne
Du finner vel ikke det her digg?
er buksa hennes litt stram? ser ut som det er unaturlig lang lengde mellom navlen hennes og buksa
Tenk å ha en jv med skikkelig tynne bukseben som likevel er nesten posete rundt leggene hennes
Tenk å faktisk ha ei jentevenn....
>horer romkameraten knulle i rommet ved siden av
er ikke det mest behagelige lyden jeg har provd å sovne til
kjenner litt til den folelsen, selv om romvenninen sin stonning egentlig er litt digg da:3
var kanskje dröyt av meg å komme med det utsagnet om at kurdere burde bli turk'd hele gjengen, er ikke rasistisk, burde heller bare fighta mr. molested. finnes sikkert mange gode kurdere. men generelt, selv om media hevder at de er freedom-fighterz, er ikke kulturen så forskjellig fra dem de slåss mot.
Har du noen gang hǿrt romvenninnen tisse?
KVEN /kaffi/ her?
klokka halv 2 på natta?
Jeg.
natt i oslo ja
pule grisa hipp hurra
trang som en sau
nesten dau
natt natt natt
Galmann!
sykt å tenke på at user er en taper
>Norske jenter gifter seg med muslimer
>Lurer UIRONISKT på hvorfor ting gikk til helvette
Hva faen er det som feiler normiss jenter? Bruker dem ikke hodet i det hele tatt?
ja :3
praktisk talt ingen som gjor dette
har du noen gang hort rommet tisse seg inn?
fult av sporsmål angående forhold med muslimer og problemet rundt det på ung.no, jentene er somregel 16-20.
Bare gå å se.
det som kjennetegner de muslimske mennene som får seg en fin norsk konevenn er:
>de er maskuline/opptatt av trening
>utadvendte
>dominante
>ikke soyagutter
de har med andre ord tor tordenkuk, finnes også muslimer som er desperate som velger å bli sammen med norske roastbiffer
de har med andre ord mye til felles med tor*
>I januar 2016 bodde det 1 127 400 barn under 18 år i Norge og det er 22 prosent av befolkningen.
>Av disse hadde 64 prosent norsk landbakgrunn, 19 prosent kom fra land i Europa inkludert Tyrkia, 4 prosent fra land i Afrika og nær 10 prosent fra land i Asia.
Haha, minimumsandelen som er utenlandske i dette landet i lǿpet av to generasjoner er 36%, og det er uten noen som helst form for vekst i innvandrerandel. Tar man hensyn til hvor mange innvandrere det er som enda ikke har fått barn, får man et enda verre tall. Hvis man i tillegg ikke er liberal med hva "norsk bakgrunn" betyr, er tallene, ja, jeg vil helst ikke tenke på det.
Jeg ler og jeg ler, men egentlig griner jeg på innsiden.
Fikk du ståkuk av det?
>1/3 av de under 20 er innvandrere
det er over for oss ja. mitt folk forlater kysten.
youtube.com
ikke glem at tredje generasjon går inn under norsk landbakgrunn. pakistanere har vært her siden 60-70 tallet, enkelte av de er lang inn i tredje og fjerde generasjon nå.....
er alt sammen over? flestparten av etniske nordmenn sier ikke noe i mot denne utviklingen
hǿres ut som en anektode
få se litt faktisk data user
(ellers smeller det)
alt er over. vesten vil falle og fylles av miksede brasilianer-hapas, og ingen vil lenger huske alt som var vent og vakkert.
hvemfor er alle (jeg bare spǿr) navna fjerna egentlig
>europa
>blir bygget opp over mange tusenår
>vitenskap, kultur, oppdagelser osv. som har endret verden
>blir totalt odelagt ilopet av en 100 års periode
>Skriver anmeldelse på engelsk vedrorende et norsk parti
Alltid lurt på det her, hva er poenget? Du skal ha veldig sære interesser hvis du bor utenfor Norge og bryr deg om norsk politikk
*sparer i fond*
Hun til hoyre var finest, synes jeg. Hvem ville du valgt som din jentevenn?
Trenger råd her, vennene mine som var hasj brukere har nå begynt med methamfetamin. Har ingen peiling på hva jeg kan gjore for å hjelpe de, de nekter å hore på at de odelegger seg selv. Bor jeg sende bekymringsmelding til politi? Hva er fremgangsmåte her
Vi er alle norske! Lenge leve det fargerike fellesskapet
dnbnyheter.no
jenta i midten fåvæ
men men
bare ei som aldri kommer til å være glad i meg
Jeg, Aksjeanon, vil bare påpeke at slik jv får man seg faktisk ved å investere i aksjer.
Bra, jeg vil nemlig ikke ha en slik jv.
Jeg er sikker på at det er overfǿrbart til de rullende også, med mindre de er skikkelige anti-kapitalister, i hvilket tilfelle de er vandrende (ehm, rullende) sǿppel uansett.
Det vet du ingenting om.
Jaså ja........... jeg tror jeg bare går til en annen tråd så lenge jeg folkens........ snakkes...........
>germanere er okkupanter i germania
>Sapmi
Selv om de kalles urfolk så betyr ikke det at de var her forst. Dette har til og med stått på regjeringen sin nettside i lang tid
regjeringen.no
Hvorfor er 90% av samer helt sprengt i hodet?
>survivor of cultural genocide
Nei kjære Veronika, fornorsking av samene politikken tok slutt lenge för du ble födt.
>samisk SV dame
Sier alt
Gutta! Jeg kommer til å få mareritt i kveld pga. hva en burger brevet
pingle
Hvor var disse klimahysterikerne da det var 18 kuldegrader i april? Åja, da var det jo bare "helt normale variasjoner".
Brev hårete jentetisser
der har du en gjeng
help with what they're saying?
youtube.com
> Ble ufarlig.
> Jeg ser bare etter ungen, Skjervald. Ungen.
> Nå stil er hvor vi ______, min venn.
Gidder ikke mer. Melder meg ut.
Jeg foretrekker jentetisser uten hår fåvæ.
Hvorfor? Er du pedofil, Anonsen?
Okei, en liten kopp til, så er det faktisk kvelden.
Bra brev, setter på kaffen nå
Hvem av dem var Sjakkanon?
dagbladet.no
Ja ja, det måtte selvfolgelig være en feil ja.
Haha
hello
god morgen
Det er fredaag!
er så trött så jeg gidder ikke skrike på animegjenger'n engang. NAV snart....
Skal jeg bruke resten av nautpenga på polet eller pils?
Eller sånn gronn busk? Er veldig usikker på hvordan jeg skal glemme livet denne helga. Helst ikke sånn gronn busk siden det ikke er så godt fåvæ.
Hater at jeg er så kringlete. Er for lenge siden jeg gikk på en drikke binge så jeg har husket for mye i det siste.
Kjop deg heller en lengde tau, du.
Dette et altså kraften til kokovenstre
Dette pisset er litterært bare et problem i Oslo. Det er flere steder å bo i Norge fåvæ.
Selv i kommunen min driver de og fletter inn negre i alle hjǿrner av byen.
pls
Tenkte på boligprisene, ikke rasistfantasiene dine.
"Nå skilles våre veier min venn"
>rasistfantasiene
Oisann, unnskyld at jeg ikke elsker multikulturalisme og fremmedfolk i hjemlandet mitt.
Boligprisene presses oppover her også, men det er fordi folk flokker til de hvite områdene som er igjen.
thanks, what about the second line of dialogue? I think it's only 70% correct, I couldn't make it out
>alle problemer i et samfunn kan spores til at staten slapp inn et par titallstusen utlendinger
Rart hvordan du ikke klager over svenskene, som er den störste innvandrergruppen til Norge.
Men det er kanskje greit at Norge blir svenskt, polsk eller litauisk, så lenge det bare ikke blir muslimsk og brunt?
"Jeg sörger bare for at ungen har det bra, Skjervald."