Det gamle trådstarter billede, det ægte udgaven
/danmarktråden/
jeg er begyndt at fole et stort had til en bestemt gruppe mennesker (jeg vil ikke sige hvad for en, men det er ikke pointen), og jeg har aldrig for oplevet at fole sådan en vrede for noget
det er ikke bare noget jeg har folt i de sidste par dage, faktisk har jeg regelmæssigt folt et enormt had for denne gruppe i de sidste mange måneder
det er faktisk blevet lidt slemt her i de sidste par uger, og nogen gange hvis jeg bare tænker på disse mennesker i bare et ojeblik så kan jeg kastes ud i en flere timer lang indre diskussion og monolog hvor jeg argumenterer overfor mig selv hvorfor jeg hader disse mennesker og det kan godt være lidt ubehageligt
ikke fordi jeg er bange for hadet, jeg syntes bare godt at det kan være lidt ubehageligt og det skulle ikke undre mig hvis det ikke er sundt at gå rundt og fole had sådan hele tiden
Når jeg horer ordet bolschnevisme forestiller jeg mig et par KGB betjente der spiser Kongen af Danmark bolsjer.
Det er spild af tid og energi at hade andre mennesker, min ven.
Det er sundt at have en periode hvor man er sådan, men kun hvis man senere får oplevelsen af, at det går op for én hvordan det er spild af tid og energi at gå rundt og hade en gruppe folk bare fordi de er som de er
Det er meget befriende når aha oplevelsen kommer og du kan lægge hadet bag dig. Du kan ikke tvinge oplevelsen til at ske, den kan kun komme naturligt
Alternativ losning: Gå til psykolog
der stadig lidt plads omme bag i hvis i rykker jer lidt sammen
jeg syntes at det er ok at gore, for jeg ved at det giver mening
disse folk lyver konstant og har destruktive planer
jeg gider bare ikke at hele tiden tænke på det
det tager al min energi
>vind folketingsvalget
>"Nej hov, det gider vi faktisk ikke"
>et par år senere
>"haha, vi mente det ikke under sidste valg. Nu vil vi gerne ;)"
Selvfolgelig synes du, at du har ret. Det er sådan meninger fungerer. Lige pludselig vil det dog gå op for dig, at det er spild af tid at gå og være sur på folk, der ikke har noget med dig at gore
rodpillede hyggeholdninger
>du har ret
ja
Jeg ligger stadig i sengen
Nu skal du ikke komme for godt i gang, mester
Jeg er lige stået op efter en forfærdelig nat med febervildelse hvor jeg har været badet i sved og havde hoste anfald hver femte minut.
>han er ikke på arbejde
samfundsnasser
tilbage til dine opgaver
Jeg har ferie så ingen uni
Det har jeg provet for
Godt du klarede den
...
Russians are HIV infected Slavic trash
>dfn du hygger som fortidspensionist.
>dfn din indtægt stiger mindre end inflationen.
I år får jeg 26kr mere udbetalt end sidste år...
hvor gammel er du
Hej John fra MongoTV
livet er at have et kontorjob, hvor man skal lade som om man laver noget når chefen kommer på besog 2 gange i året. Jeg hygger 8 timer om dagen på arbejde, og får penge for det.
ikke spor hyggeligt sagt
jeg hygger 16 timer om dagen som du betaler for
han gor mig sur
Ja, men i det mindste synes min omgangskreds ikke at jeg er en taber. Det samme kan man vidst ikke sige om dig.
>omgangskreds
hvad pokker laver du på Jow Forums
skal du ikke lave noget da
Engang i mellem, men det er ikke meget.
Hejsa.
Hvornår kommer der mere Anders And blade lydbog?
youtu.be
Hvorfor?
som hvad
geninstallere en PC, eller noget andet lignende. Tror jeg i de 8 timer jeg er på arbejde, nok faktisk laver noget ca en halv time.
Tak, user!
Er du ikke bare glad for at bo i Danmark som tager sig ret godt af fortidspensionister?
Hvordan har NEETs det egentligt med tanken om at de enten ville være hjemlose eller dode hvis de var fodt et andet sted? I er ikke bedre end handicappede og folk med downs syndrom
>min ven var pc supporter i et call center
>havde absolut ingen erfaring udover egen brug af computer og brugte google til at lose problemer
baseret
Egentligt fint nok, den eneste måde min tilstedeværelse er nogenlunde det værd lige nu, er hvis jeg er neet. Ellers vil jeg nok hellere do.
betal din skat og hold din mund
Hvorfor NEETs og folk med arbejde ikke bare være venner?
Jeg har et arbejde og har intet imod at betale min skat, fordi jeg rent faktisk mener at den går til et godt formål.
alle PC supportere nogensinde
Jo selvfolgelig. Mit brev var mere ment som kritik af den NEET kultur der hersker på 4kanalen hvor folk på overforselsindkomst praler af at hygge dagen lang mens lonslaver betaler gildet.
>"v-vi kan kun sende dig en enhed når microsoft sender os en"
>"ok, så vil jeg bare gerne have mine penge tilbage"
>[han stopper med at svare]
ubaseret
>alle de her sure lonmodtagere i tråden
det er snart frokost så kan i få lidt i maven :)
Det er ikke logn. Selve uddannelsen er langt mere ovre i netværksmand / sysadmin kategori end reel support af produkter og kundehåndtering. Det er lidt underligt at en uddannelse der hedder "IT-Supporter" ikke har en support del i uddannelsen
>fordi jeg rent faktisk mener at den går til et godt formål
nye grafikkort og kyllingenuggets til overvægtige autister, eller bornepenge og boligstotte til Abdul?
bitcoins miner jo ikke sig selv
>dr.dk
kan vi få en arkiveret udgave af disse kommunist links?
er det normies
tåkrummende
han er en ret sjov type også
>Beskriv dig selv med tre ord: Hvad er din storste svaghed? Den slags banaliteter, som de fleste af os tager for givet i jagten på et nyt job, var for ham en ’sindssyg parringsdans’.
får man virkelig sådan nogle sporgsmål til jobsamtaler?
grunden til at jeg sked ude i haven igår var fordi jeg var sur
og grunden til jeg var sur var fordi jeg lige havde skidt og jeg skulle skide igen
kan ikke lide at skide
venlig påmindelse om at der er mennesker der får over 40.000 om måneden for at stille de her sporgsmål
jamen hvorfor
og hvorfor gore det udenfor
du har vel et toilet
What are your favorite Danish movies, Denmark bros?
jeg tror bare du laver skæg og ballade user
Crocodile Dundee in Los Angeles
Der er jo ikke kliks eller reklamer på dr
Du betaler til dem uanset hvad igennem skat og muligvis også licens
Crocodile Dundee 2 (1988)
dr.dk
overvej at blive cucked af finanstilsynet til et job
kan ikke lide at bruge toilletter
Pusher III, I think.
captcha vil ikke loade på android
hjælp
Det er svært at argumentere for at licens er fortidslevn når man samtidig bruger DR's produkter.
Derudover ville det være rart hvis DR selv kunne få ojnene op for hvor forældet en institution de er, ved at konstatere at de kommercielle konkurrenter har flere seere og mere trafik på deres sider.
Bare rolig, user. Licensen bliver fra 2021 100% en del af hvad du betaler i skat
DR nyheder er toppen af poppen dog, det er en hver journaliststuderendes våde drom at komme derud. Vi kan sagtens diskutere deres underholdning som er mere subjektivt, men deres nyhedsafdeling fejler ikke noget
>*laver en nyhed for dine licenspenge du ikke kan lide*
>det er en hver journaliststuderendes våde drom at komme derud
Ja, selvfolgelig. De bliver jo betalt i hoved og rov fordi de får så mange penge fra borgerne.
Det er beskidt.
Synes det er fint vi har DR, så længe det bare var 1 kanal der fokuserede på nyheder.
hvorfor er DR forældet bare fordi clickbait-medierne har mere trafik?
vil du bare have DR privatiseret således, at vi kan få TV2 nummer 2?
fuck private medier og deres klynkeri
>alle skal tvinges til at betale for unodvendige TV-kanaler og underholdning
vi kan godt blive enige om, at den store bagedyst er et TV2-program lavet af DR.
og der er desværre flere af den slags programmer.
men jeg er ikke enig i, at DR udelukkende skal være nyheder
Det må jeg give dig ret i, men de konkurrerer heller ikke på lige vilkår med andre. Kommercielle nyhedssider afhænger af kliks, så hvor dr.dk ville skrive 'user Bryder Sig Ikke Om Toiletter, Sked Udenfor' ville Berlinske skrive 'user Sked Udenfor: Du Gætter Aldrig Hvorfor"
På den måde er mit boykot af DR lidt dobbeltmoralsk: Jeg nægter at læse dr.dk, men jeg nægter også at blive holdt for nar med clickbait på andre sider.
>Jeg nægter at læse dr.dk, men jeg nægter også at blive holdt for nar med clickbait på andre sider.
så du læser slet ikke nyheder?
Hvorfor skal folk tvinges til at betale for andres underholdning?
Baseret.
bare læs eb.dk
underholder SAMTIDIG med at de informerer, se det er fint
absolut galning
>Instragram model smider kludende
>Det gor ONDT hvor lækker hun er
kan ikke se problemet, artiklen var fuldkommen objektiv
bump
Læser stort set ikke danske nyheder. Vi har ikke et sidestykke til internationale outlets som Reuters, New York Times og Associated Press der formår at levere nyhedsdækning på niveau med statsejede instanser som BBC, DR og Al Jazeera men uden at være statsejet. Synes egentlig at TV2 og Politiken plejede at være rimelig fornuftige, men de er desvære gledet i retningen af EB og BT.
>NYT
åh nej nej nej nej nej nej nej nej
hvad foretrækker du?
Reuters og Ritzau er fine, men mange af de der amerikanske mainstream medier lugter langt væk af politik.
selvom NYT nok er i den bedre ende, så er deres eneste fordel de mange læk de åbenbart får ind af doren hele tiden. Jeg foretrækker DR og TV2. TV2 plejer dog i deres dækning af USA være mere venstreorienteret, Jesper Steinmetz kan vist ikke rigtigt lide trump så det skan man tage med et kilo salt.
Hvor lang tid tager det at lære norsk og er norske piger det værd?
Overvejer at sælge nogle af min ure fordi jeg ikke har så mange penge, men jeg orker ikke at oprette annoncer på DBA.
jeg har på en eller anden måde kommet til at skrive til det forkerte firma vedrorende bærbaren med fejl
i 3 uger har jeg skrevet og diskuteret med et firma der ikke har solgt mig noget
Det er sgu imponerende
Hold da op. Imponerende at man kan skrive så meget forbi hinanden.
Hvorfor har de så sendt dig en ny bærbar?