/Norgetråden/

Mormor er atti idag utgave

Forigge:

Attached: 1518039956481.jpg (1080x1176, 360K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/D2xar8DwKi0
youtube.com/watch?v=G8N51coqv4s
youtu.be/ce0TNKeMK1M
youtube.com/watch?v=VOf0H1RFioM
tv2.no/storm/nordlys/
twitter.com/SFWRedditGifs

Baserte Boeranon, vår redningsmann.

Du er trådens beste brever av de uten norsk flagg.

>bild relatert

Du må hjelpe meg med en gallery for norgetråden Google drive

Hallå, kanskje en litt Greta van Fleet da?

youtu.be/D2xar8DwKi0

Attached: images (1).jpg (300x300, 8K)

youtube.com/watch?v=G8N51coqv4s

Hvilke bilder vil du ha?

Å bom faderi for et sjoslag det ble i går aftes, enn vi bare skulle ta en kjeft kaffe og konjakk etter at vi bar inn det nye våpenskapet mitt.

Du hadde rett boeranonsen, denne var faktisk veldig god. Sku bare hatt litt Cape Brandy attåt, så hadde det vært perfekt.

Attached: IMG_20181019_211213.jpg (2976x3968, 2.37M)

Mitt lokale samvirkelag har gått fra vettet og selger fenalår til 30 kr kiloene. Er det noen grunn til at jeg ikke skal kjope alt de har og fylle fryseren?

Fyfaen at dere klarte å få en tråd til å 404 uten at den hadde havnet på bǿmpegrensen.

Jeg er ikke en rullestoljenter connoisseur som deg, du velger og breve et Mega eller Google drive og jeg er skal legg det till driven.

Bra å höre, håpe du pröve mer sorafrikanske vin. Hva tenkte din kollegaer om det?

Attached: 260c937.jpg (1080x1349, 186K)

Oooh fenelår, jeg må egentlig begynne å lage et liste av norsk matt jeg må pröve

Attached: images (2).jpg (640x480, 68K)

>dfn ingen 4-bore elefantrifle
>dfn ingen svart sporer som kaller meg bwana og finner elefanter for meg
>dfn ingen gård å komme hjem til med tusenvis av kveg du har kjopt fra bantunegrene for tyve skjorter og fem musketter
>dfn ingen skipslast med elfenben å reise til Kappstaden med for å selge
>dfn ingen yndig gravid boermeisie jv som venter på meg når jeg kommer hjem med et smil, et oppvarmet bad og et fat fullt av braaivleis

Titter på Flekkiser statistikken min.

Attached: file.png (960x597, 135K)

slurker: monster orginal
snuser: general hvit
nå blire gaming, lördag er best på hele uka

Attached: 1476451698868.png (735x668, 29K)

Det er sykt mye god fisk du kan prove!
I januar-februar kommer skreien, og den er så velsignet god å spise fersk, med kun litt lever, rogn og potet til.
Rakfisk, gammelsaltet sei og boknafisk er også prima mat, selv om konseptene unektelig hores heslige ut - fermentert orret, sei som ikke er tappet for blod saltet i alt fra noen måneder til flere år, halvtorket torsk... I dag skal jeg spise lutefisk, og det er altså torrfisk av torsk som er blotlagt, forst i vann en uke, og så nesten et dogn i kaustisk soda, for den skylles i vann igjen, saltes en eller to timer, for den så stekes i ovn.
Også torrfisk da. Selv om vi kanskje ikke lengre har den store skikk for å lage mat av den her til lands er italienerne og nigerianerne veldig flinke til å lage mat med den, men den kan jo også spises som den er, nærmest som snacks til ol.

>tfw no norwegian gf

Beste brevere uten norsk flagg rangering:
1. Boeranon
2. Sverigeanon
3. Hva er til middag-user
Sikkert noen jeg har glemt..

How comes Norwegian girls are so pretty, but have disproportionately unattractive feet compared to other girls?

>Slurker
Batteri
>Knasker
Ostepopp (med spisepinner)
>Horer
D-Djeveler - Den 6. Porten (Dans Med Djevelen)

>but have disproportionately unattractive feet compared to other girls?
Where have you managed to find your detailed stats about Norwegian girls' feet that is representative for the whole country? I'm interested for scientific reasons, you see.

De bruker fottene sine til å gå og lope slik at de holder seg tynne og vakre, men årevis av tramping rundt i fjellene gjor fottene deres harde og lite tiltalende.

Har dere lagt om til vinterdekk da gutta?

Attached: 1540031394276231464089169786140.jpg (4032x3024, 2.45M)

Min bestefar kjoper konsekvent kun vin fra Robertson Winery, SA.

burgerinnen :3

nei, skal gjore det når det begynner å sno.

Jeg bytter faktisk nesten aldri dekk. Når hosten er over og det begynner å bli vinterfore så setter jeg bilen i et oppvarmet lager der jeg jobber.

Alle likte vinen. I neste uke skal jeg prove denne.
Ser du noe du vil anbefale på denne siden? Jeg mener å huske at du skrev at alt fra Western Cape var godt, og også at Stellenbosch var et godt vinområde, så kanskje noe derfra?

Attached: 1E6A8234-9A89-4F5A-A3CE-BB19972702A9.jpg (440x440, 18K)

Ække det der det verkstedet ved gamle svommehallen i Bodo?

Jeg er ikke så gammel... Men jeg har interresant historie fra min besteforeldre. De har fortsatt historie av deres foreldre som var i concentration camps i den tjuende boer krig. Veldig interresant å höre

Ja, sett på disse dokumentar om Norsk matt og det ser ut sa godt. Bedre en den normale "hehe pröve Grandis pizza! Prôve taco! Spiser kebab!" med ekte og interessant fisk og kjott (ikke den samiske matt) . Kanskje dyrt som faen men egentlig unik og etnisk norsk matt.

youtu.be/ce0TNKeMK1M

Attached: 408290a1-efee-4a1f-b42d-14b6ba1c0f60.jpg (1280x1919, 149K)

>Slurker
Pepsi Max
>Knasker
Kokt bokhvete med smor
>Horer
Tungtvann - 96%

>dfn ingen boer-jv

Attached: 42112239_126643058303130_7220177769844613628_n.jpg (1080x1262, 170K)

beklag nå med en eneste gang

Attached: 928js7a9s8jd7.png (666x404, 298K)

Nei, helt annen del av landet.

BMI skalaen burde egentlig skrotes fåvæ, fordi hvis du har svære muskler så viser skalaen at du er feilaktig overvektig, noe som ikke er rettferdig.
Burde heller bruke en ordentlig metode som tar forbehold om fett og muskler, da får du skilt de som er sterke fra de som bare er feite, som hun dama i bildet.

Ja, jeg fikk hore fra en venn i Stockholm i Sverige at fersk skrei fanget i havet rett utenfor hvor jeg bor var dyrere enn fersk tunfisk (makrellstorje) i butikken der. For meg er det litt fjernt, siden jeg har vokst opp her, og kan få fersk fisk aldeles gratis. Jeg brukte å skjære tunger som unge, men jeg var ikke så rask at det ble særlig lonnsomt, ha ha. Nå skjærer jeg bare noen titalls kilo og fryser det inn så jeg har å spise gjennom året.
Jeg kjenner faktisk Kalle i episode tre av den dokumentaren, en fantastisk flink kar.

Det er ikke så enkelt. Bildestǿrrelse? Naken, lettkledd, hvor mye hud? Hvilken grad av germansk opphav?

Bare gi meg noen retningslinjer, så skal jeg nok finne en håndfull jenter som passer.

At en person som sier det der har den dobbelthaka får meg virkelig til å tenke.

>troika spiller på sex i reklame
Kjeks

Brev reklamen.

brev jenter som er så svarte at de får blåskjær i huden

finner den ikke på nett, så den på televisjonet. ei lekker dame som faller ned på senga og klyper hardt i silkelakenet mens hun nyter en troika

Stakk innom butikken etter trening for å kjǿpe helmelk og havregryn, og jammen var det ikke to tiendeklassejenter som solgte saft, vafler, sjokoladekake og skoleboller til inntekt for klassetur.

Jeg smakte på skolebollene deres, de hadde en litt modnere smak enn de som ble solgt forrige uke, og disse hadde noe lyse greier rundt den litt klissete biten i midten.
Jeg har glemt hva det heter, men det var det der som ser litt ut som sukkerspinn, mose eller dun.

bare å lese dette er ulovlig

sykt å tenke på at user er en taper

Sto i fergeko på vestlandet en varm sommerdag og da gikk det to jenter på 14-15 år rundt og solgte jordbær. La oss bare si det sånn at de ikke akkurat var kledd i vinterklær og at de var i den overste delen av skjonnhetsskalaen.

Attached: 2dd.jpg (600x600, 37K)

Ja Roberson er kanskje det mest populære vin. Og for en grunn.

Mmmmmhm, jeg huske da jeg var unger at vi gikk till den svart berge området. Et by som heter Calitzdorp hadde veldig godt vin. Calitzdorp wine estate og Boplaas wine estate er navnene hvis jeg husker korrekt, men jeg er ikke sikkert hvis de send internasjonalt.

>bild relatert

Skal bruke du for en discount hvis jeg môte Kalle i fremtiden...

>Bildestorrelse
Stor, hvis bildet er blurry eller low res er det slettbar
>hud
Ikke så viktig, hvis hun er pen, sot eller sexy er det alle fint
>germansk
Ikke nödvendigvis germansk, kan kanskje være blåmann hvis hun er veldig
>viktig aspekter
Hvis du ser på bildet og du fikk en stor pikk eller en litt smil på grunn av hu. Sôthet, er bildet bra nok

Ja vel. Dette er i alle fall en klassiker. Jeg kan samle sammen en mappe og breve bildene her eller i en tråd på et annet brett.

Attached: esther-vergeer.jpg (1440x2164, 710K)

sa du hei da?

Attached: si hei.png (641x524, 20K)

jeg gjorde så godt jeg kunne/så mye jeg orka

Attached: geg.jpg (666x404, 73K)

Ja, selvfolgelig.

slett dette

det der er en mann, ikke sant?

Nei, det er hun som var den ubestridte dronningen av rullestoltennis i en årrekke.

åja, det forklarer jo alt
er det lettere/vanskeligere å skaffe seg en rollestoljv enn typiske jver?

Vanskeligere, det er ferre jenter i rullestol og de har samme standard som alle andre jenter.

Mye vanskeligere, fǿrst og fremst fordi de er sjeldne.

t. har hatt jv, men ikke rullestoljv

så det er virtuelt ingen forskjell på de og andre typise jver. fy faen.
finnes det jenter som ikke er stygge og/eller feite som har såpass lavere standarer at de faktisk må være lojale/monogame/kunne holde en interessant samtale i over 2 minutter/bidra med mer enn bare fitte?

>så det er virtuelt ingen forskjell på de og andre typise jver
De er penere, synes nå jeg.

jeg bare VRÆÆÆÆLER fordi jeg ser bare et hav av jver som ikke har særlig å tilby utover kjönnsorganet sitt og jeg föler jeg må lete under stokk og stein for å finne noen som kan tilby mer
kjenner noen interessante jver men det er kun fordi de er stygge og feite og faktisk må være hyggelige/interessante for å bli akseptert i samfunnet
hvor er min nisjejv???

hfbs egentlig

hfbs?

Attached: hvem faen bryr seg.jpg (805x317, 28K)

Eg må ga til festen nå. Ha en godt natt og helg gutta

Attached: 9770eb6fcf936759e1e7f3cbc48ad1b6.jpg (5616x3744, 1.08M)

Selvmordsjenter er varme fåvæ.

Sveits in Norge here.

Arrived in Bergen yesterday, it seems a lot whiter than Oslo. I took the train to get here, the views were very impressive.

I will go to Trondheim with Hurtigruten tomorrow. Did any of you ever use it or is it just a touristic thing?

How far will you travel with Hurtigruten?

The journey from Bergen to Kirkenes and back again shows you everything worth seeing about Norway in one trip.

youtube.com/watch?v=VOf0H1RFioM

Attached: nicht arbeten.jpg (885x596, 170K)

Just to Trondheim I‘m afraid.
I would have loved to do the entire trip but both my money and time are limited.

>it seems a lot whiter than Oslo
Yeah no shit. I fucking hate Oslo.
I've spent time on hurtigruten before. You will save money if you don't order a cabin. It's allowed and normal to sleep on some couch somewhere. Just a tip.

I recommend checking out Ålesund when hurtigruten docks there.

Så en nokså sot jente i rullestol på kjopesenteret.

Er det slik at en skal snike bilde av disse og breve i tråden eller hva er protokollen?

I actually booked a cabin lel.
Hmm, I‘ll see if we dock in Alesund.

Come meet me in bergen:)

Ja, så klart.

Some people use Hurtigruten, but it has been largely tourist-focused for a lot of years now. The only reason it's not a full blown cruise ship company is because the government has a contract with it to provide a regular service for the transport of people and goods up and down the coast, which I imagine goes a way towards paying the bills in the off season.

>Sverigeanon er i Bergen

Nei, nå vet jeg ikke lenger.

Det var bare wifiet jeg brukte, tjommi

Which ship are you traveling with?

Hvem kjopesenter?

Only if you‘re a girl.

ikke glem at sverigeanon har en greie for han ene i animegjengen. kanskje homsen sverigeanon jakter på sin fremtidige guttevenn

Polarlys, it looks pretty fucking cool.
I‘ve never been on a sea-going ship before so I‘m looking forward to it.
And I also hope to see some northern lights.

>Bergen
Check out Fincken when you're there, heaps of nice people. I think I paid for two beers there, but for the rest of the night people were really kind and bought me drinks.

>vil se nordlys
>drar ikke lenger nord enn Trondheim

ler og ler

>gay bar
Heh.

I worked there for three weeks a few years back! Really nice ship, that.

I know it‘s not really up north enough.
:(

>det er homo å like jenter som hadde uflaks og ble fodt som gutt
vi skal elske mennesker, ikke hate.

Attached: 1535367754464.png (614x614, 31K)

har masse nordlys her vi da
tv2.no/storm/nordlys/

That‘s pretty cool!
As an introvert, I found it very surprising how easy it is to small talk with Norwegians, you guys are way less autistic than Finns.

Who do you as a nation dislike the most?
Swedes, Danes or Finns?

Swedes, not even a question. Danes are kind of nice and Finns are kind of irrelevant.

Danes, stupid faggots all of them.

its more than north enough, this is from last week, image does not do it justice. beautiful northern lights daily here

Attached: IMG_7408.jpg (3264x2448, 1.05M)

Didn‘t Sweden and Denmark kinda both force you in a union or something?
I should really read up on norsk history.

Thanks a lot! I hope there‘s gonna be some clear sky while I‘m there.

sykt at Rǿdt leker bestevenn med KrF bare fordi de hater Solberg

Yes, but Danes are disgusting human beings.

Det der er jo ikke nordlys da din dritt-autist

var du der?

>hei fadderi og fadderullan dei
>hei fadderi og fadderullan dei
>hei fadderi og fadderullan dei
>hei fadderi og fadderullan dei
>hei fadderi og fadderullan dei
>hei fadderi og fadderullan dei

Attached: Fadderullan.png (319x354, 148K)

finnes det en bedre folelse enn å skikke inn i kjoleskap å oppdage at man ikke drakk opp alt alkoholisen natta for
ikke svar "å sperme inn i en trang vagina" fordi det kommer jeg aldri til å fole

Nei, men jeg ser forskjell på restene etter en solnedgang og faktisk nordlys.

>nordlys
>i trondheim
>daglig
Ler og ler