Inga bögbrev tillåtna, bara inre frid
Sverigetråden - meditationsupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
svk.se
cornucopia.cornubot.se
youtu.be
twitter.com
>de gay
Jag och mitt stånd skyddar tråden från bögarna
Var precis ute och de e helt dött vafan
som de ska va
samma här, är det någon slags högtid på gång?
Baserad
Jag när jag snor anons reaktionsbild.
>blir introducerad till svartmetall via sverigetråden
>någon user länkar till ett obskyrt finskt band, riktigt jävla bra
>aldrig hittat något lika bra nånsin igen
vem av er var det? youtube.com
Tycker synd om er som är incels. Jag tror oironiskt över 10 tjejer försökt ligga med mig bara den här veckan och då har jag inte ens flirtat, bara levt mitt liv som vanligt.
>obskyrt
>346k visningar
lmao
Krig är det enda rätta.
Tuffingen...
*trycker in dina ögon i skallen tills blod forsar*
haha oj
>dkn ingen 2d fv
Jvdk
jag med grått hår..
Runka sedan 2D, ses tråden.
sitter och fantiserar om tjejer och krut
vad gör ni?
>polare berättar att han i stort sett blev våldtagen av en tjej
har SLAY kulturen gått för långt? Sa att det var en kvinna han inte gillade, att han var så pass full att han knappt kunde stå upp, och att kvinnan som inte ens nästan var lika berusad hade sex med honom. Han minns knappt sexet, förutom att det kändes fel även då hon gjorde det.
Anmäl horan
#mefuckingtoo
Läser tråden och väntar på att kranen ska ringa. Kanske tar ett bad och börjar läsa något istället, om han inte ringer snart.
Jag och min blivande fv på bilden :3
tja, äru singel?
>dkn inget badkar
>dkn ingen pall i duschen
försöka sova bort bakfyllan några timmar och sen glo på film
eller se på filmen nu bakfyllan till trots?
Jag hade gissat att det är att angripa någon central knytpunkt för el/internet.
Om du letar upp en karta över var kablarna går kommer du se att om du angriper typ tre olika punkter kommer en stor del av landet vara utan ström. Och de är ofta mitt ute i obygden, så ingen övervakning alls.
Hur fingrar man en tjej?
Det är fan sjukt svårt att hitta klittan
>klittan
den finns inte mannen
ja.. m-men vad är det för frågor du ställer user det är skämmigt!
Fråga om du får använda grannens badkar.
>Om du letar upp en karta över var kablarna går kommer du se att om du angriper typ tre olika punkter kommer en stor del av landet vara utan ström. Och de är ofta mitt ute i obygden, så ingen övervakning alls.
baserat
>ja
Inte längre! Från och med nu är vi ett par :3
vad är det svåra exakt?
eller har du ens fått undersöka ett hål?
då är det ju rätt svårt
a-user!
jag har inte tackat ja..
lol.
>kranen
vem är d1a?
Vilka jagjag var det som kom från KC förutom wojack?
Finns det någon kabel att klippa för att göra varenda vidriga cuckholmare strömlös?
Helt hypotetiskt förstås.
Snart skiter jag i det här, säljer allt och packar en stor vandringsryggsäck med allt jag behöver sen drar jag åt helvete härifrån. Den här livsstilen har bara gjort mig olycklig och det är dags för radikal förändring.
baserad, får man hänka?
Du kommer inte göra någonting.
För vem skulle ljuga om sånt här
Ditt hjärta har redan sagt allt det jag behöver höra~
brukar ofta tänka på att göra samma, bara resa runt med tåg tills pengarna tar slut sen bli hemlös luffare när pengarna tar slut. vem bryr sig ändå, livet är piss.
Nej, gör det själv istället.
Dag ut och dag in
fittunge, hoppas du ramlar och bryter benet
Varför tåg? Att gå är gratis. Har du bråttom?
hur hör du mitt hjärta!?
det dunkar väl inte så hårt...
>våldtagen av en tjej
Ännu bättre borde vara att spåra ur ett tåg eller tre.
>gör några kilo termit, finns instruktioner på internet
>ta bilen, åk ut vid någon av de stora järnvägslinjerna som går genom landsbygden där folk arbetspendlar
>åk ut runt 05:00, dvs. precis innan morgonrusningen och då knappt ingen är ute
>lägg ut på rälsen och tänd på
Antingen så märker de det, stannar tågen, och lagar det, och då blir det förseningar, eller så märker de det inte och då spårar ett tåg ut.
svk.se
Det är bara att börja leta. Dock är det nog lite effektivare att ha sönder en transformatorstation.
Gör du det på vintern kan det bli riktigt allvarliga problem, eftersom att vi knappt producerar ström längre utan får importera allt.
Ja jag har bråttom, vill massa mil ifrån min hemstad före jag börjar sakta ner.
kollapsa breven då, så slipper du se alla svar
Äcklig
Det är ju för fan folk på tåget ditt CP
Älskling... Hela du skakar och ditt bröst är på väg att explodera~
brb runk
Du är ett fitthår ifrån att jag måste starta en utredning din absoluta jävla galning.
t. SÄPO
Har ni någonsin kommit på en förälder när de onanerar? Tror fan min farsa runkar nu, luktar ollon, vågar inte lämna rummet.
s-sluta din dumbom!
cornucopia.cornubot.se
>Strömmen går över hela södra Sverige. Ledningsstolpar utanför kärnkraftverken i Oskarshamn, Forsmark och Ringhals sprängs sönder samtidigt som matarledningar från Norrland får ett antal stolpar fällda av sprängladdningar. Spänningsfallet gör att även försörjda delar automatiskt slås av. Sabotörerna drar sig tillbaka i terrängen och inväntar reparatörerna, samtidigt som de ställer in kikarsiktena på prickskyttegevären.
>Stambanorna Stockholm-Malmö-Göteborg-Örebro-Stockholm, och Göteborg-Jönköping sprängs ute på öde platser i skogen. Med det sprängs också en stor del av de fiberkablar grävts ner i banvallarna och bär viktig delar av den svenska teletrafiken av. Även här drar sig sabotörerna tillbaka och inväntar att någon kommer ut och inspekterar.
prata privat ist
>eftersom att vi knappt producerar ström längre utan får importera allt.
Lel mm
>dkn jag hamnat mitt i unabomberupplagan
>*biter dig*
Så nu är du bök
>uhh folk kanske råkar illa ut och det är dåligt trots att de positiva konsekvenserna överväger detta med råge
Du kan ta mina bilder om du vill.
Skicka till Aftonbladet? Kan nog bli en artikel av breven
>luktar ollon
bögvarning där
Ni är oironiskt anmälda, ha så kul med abdis kuk i röven
hhmm, visst... vi kan sluta om du verkligen vill. Men det verkar som att din kropp gillar det~
>inte duschat på över en vecka
>inte bytt tröja
>luktar så illa att jag själv känner det
Nbögar blåsta åt helvete ahhahaha
Hur ser er bakgrund ut?
Medelklassprängare uppväxt i en renrasig kranskommun till hufvudstaden. Tryggt och trevligt. Päronen skilde sig när jag var 20+
duktig flicka :3
Du glömde att breva bild på anmälningsfunktionen eller innan du skickar eposten.
önskar fan att någon gjorde detta på riktigt.
Sverige har haft det för bra för länge favä.
Vad förhindrar mig från att åka ut på E20:an med lyktorna av klockan fem på natten med en påse fotanglar?
Varför skiljde de sig?
min farsa blev bög
h1
Morsan var trött på farsan. Han är kanske inte superrolig men ingen dålig person.
Brukade bli upprörd av kriminella gäng, islamister osv. men nu är jag bara avundsjuk. De grupperna, poliserna och militärerna har en mening med livet man själv bara kan drömma om
Vad som helst är bättre än nihilism.
När kommer lidandet upphöra?
>Vad förhindrar mig från att åka ut på E20:an med lyktorna av klockan fem på natten med en påse fotanglar?
en feg mentalitet
Hade alla ungarna flyttat hemifrån?
>jag med grått hår..
>tja, äru singel?
>ja.. m-men vad är det för frågor du ställer user det är skämmigt!
>Inte längre! Från och med nu är vi ett par :3
>a-user! jag har inte tackat ja..
>Ditt hjärta har redan sagt allt det jag behöver höra~
>hur hör du mitt hjärta!? det dunkar väl inte så hårt...
>Älskling... Hela du skakar och ditt bröst är på väg att explodera~
>s-sluta din dumbom!
>hhmm, visst... vi kan sluta om du verkligen vill. Men det verkar som att din kropp gillar det~
inte snällt att retas så här aaaaaah!
lågklass/sjukpenning förälder, uppväxt i dåliga området av min stad, bott i lägenheter hela livet. Päronen skiljde sig när jag var 8.
Hade du ens haft orken att tillverka och göra det hade du inte suttit här och pratat om det
eller så är han inte sjuk i huvudet
Hur känns det att detta kommer bli vår nya statsminister
Brorsan bodde kvar då men var runt 21.