Sverigetråden

Fettoupplagan

Attached: 1529642719015.png (318x159, 7K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=YG5CAthBVa4&ab_channel=IvaDrumeva
youtube.com/watch?v=6WssngbaSoI
youtube.com/watch?v=nDxhugRKZ8g
dn.se/nyheter/varlden/trump-vill-dra-sig-ur-nedrustningsavtalet-fran-kalla-kriget/
twitter.com/SFWRedditImages

>dkn har gått upp 3 kilo den senaste månaden
känns bra favä

JAG VILL EN 2D

Attached: 1509966987944.png (914x1061, 1.09M)

>kassler

Attached: 1458566300160.jpg (592x492, 73K)

Jeg fant ut i dag at jeg har gått opp 7 kilo det siste året
Jeg veier mer nå enn jeg noensinne har gjort

>dkn sitter och svullar på smörpasta med ost

183cm, 92kg
Tränar par ggr i veckan, går ej ner i vikt.

Attached: 1540076258889.jpg (465x399, 34K)

autism

Vad ska du göra när SD har 30% och kasslern kommit in då? Kanske inte iår, men ge det en mandatperiod eller två. Det ser bra ut för högern men dåligt för vänstern favä.

Skönt att höra. Tack!

>24 år gammal
>hennes senaste tweets are typ "skryta" om svart pojkvän, skrika om feministgrejer och hata rasister
vad får hon ut av det här?

Attached: Namnlös.png (468x599, 385K)

måste fan tappa ännu mer vikt
väger under 70 kg och är 1.80 lång men likväl så har man degmage

påminnelse till kukkultingaf

Attached: 1540061457993.webm (1214x1214, 2.18M)

Samma favä

Attached: 1523530880154.png (353x354, 91K)

Nån som kan fnöskes algoritm? Första månaderna fick jag typ 10 matchningar. Fick inte svar från någon. Efter det har jag inte fått en enda matchning på säkert ett år. Sveper höger på alla som inte är gravt feta, negrer eller asiater.

>tränar
hur menar du?
all träning får dig ju inte precis att gå ner i vikt så länge du äter

#
Som en heltids support säger jag ja. Du behöver bokstavligen bara warda för att vinna spelet, behöver inte kunna mechanics överhuvudtaget. Att vara en jävligt bra supp är annat.
Ombrev

Feta flickor är inte h1, moku...

Bögtransa, ifall du inte får seriöst anslag av test när du tränar för att du är på bögpiller kommer dina muskler inte växa och du kommer fortsätta vara fet oavsett vilka vikter du drar.

om du åtminstone går upp i styrka så betyder det nog att du går ner i fett. det är svårt att se sådant i spegeln dock.

ingen bryr sig om en äcklig jävla niggermaddrass

mmr?

jag på videon

youtube.com/watch?v=YG5CAthBVa4&ab_channel=IvaDrumeva

Tänk att ha en sådan här vacker fv?

Attached: image.png (547x434, 555K)

Ta livet av dig, din feta, äckliga bögpedofil.

Hade samma. Första veckan fick jag typ 5 matchningar men också en del som typ försvann efter en timme. 2 skrev dock till mig vilket jag har hört tydligen ska vara ovanligt och träffade en av dem. Men efter att inte fått en matchning på över en månad avinstallerade jag.

sitter och kollar på dansgaming favä

4k grupp, spelar inte solo. Jag är inte en bra support men mitt brev gäller fortfarande

Löpning 3-4ggr veckan och gym.
Tar inga piller, är inte bög heller
Vet, känner mig smalare iaf. Ska köra på och se hur det går.
Nej, gillar mitt liv.

Attached: 1540076464409.jpg (1280x720, 96K)

>han föll för karriär-, konsumism och hedonism-gycklet

javascript:quote('96418796');

Är väl inte omöjligt men osannolikt. Du kan säkert håva hem fina tjejer mellan 25-30 dock så länge du har någon slags social förmåga.

>när SD har 30%
ÅH NEJ NEJ NEJ ÅÅÅÅHH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Attached: 1531949520391.jpg (446x756, 32K)

youtube.com/watch?v=6WssngbaSoI

Håller med favä. Ifall en brud är stolt niggermaddrass och inte sköter sitt degenererade sexliv på ett diskret sätt så kan jag säga att jag bara skiter i det.

lol någon har inte fått sitt svartpiller

Breva rutin och sluta breva fucking animebilder. Jag kommer förbanna dina gainz med min voodoo ifall du inte slutar breva animebilder och du får inga gainz på ett helt år.

inget fel på att runka till BBC favä

bara en mikropenisperson skulle breva en sån här bild

Jag sätter dig på en tvångsdiet tills du är under 85 kg

Attached: 1540040380236.png (594x476, 701K)

Vart är den där bilden på killen som är nationalist och käkar upp svarta piller och spottar ur vita? Det är jag. Min optimism kommer aldrig dö.

90% av ryska kvinnor skulle kunna vara modeller i ett annat land. Slanka kroppar allihopa, klär sig väldigt feminint och äter säkert väldigt hälsosamt. Var riktigt deprimerande att åka hem till Sverige och se alla tjocka tjejer efter att ha varit i Ryssland i somras.

>14 nmol testosteron per liter

Attached: 1372368340161.jpg (360x479, 25K)

HAI HAI HAI
HAI HAI HAI
HEIL HEIL HEIL

Attached: ebba.jpg (1280x720, 407K)

>är inte bög heller

haha mm men jag känner igen dina avatarbrev, missfoster. Du är bögpedofilen Moku som vill våldta småbarn. Verkligen en högoddsare att du var en fet jävla gris också.

Är 15 cm och har blivit nekad av tjejer 3 gånger för den var för liten

t. virade måttbandet fem gånger runt kuken för att mäta längd

>borde sova
>sover inte
haha vem /absolut galning/ här??

ÅH NEJ NEJ NEJ NEJ NEEEEJ
>15 CM
HAHAHAHAHAHAHA

Attached: 1535411155894.jpg (184x184, 13K)

falskflagga, lol.

Det här måste vara bete.

Hello frens. Did you have a comfy Saturday night?

>Trump häver nedrustningsavtal med Ryssland
3:e världskrig inc

Känner en tjej (svensk) som oironiskt ser ut nästan exakt som den där tjejen, snyggaste svho jag sett.

youtube.com/watch?v=nDxhugRKZ8g
>My dad used to play this while he cleaned his house, or made dinner. I miss the way his house would smell from his delicious food and the way he tossed a towel over his shoulder as if he worked in a kitchen again. I often play tons of his old music with great memories. Rest well dad.

Attached: 1358846245044s.jpg (250x242, 7K)

Har 12cm lång kuk, och den enda kvinnan jag visat qkn sa hon tyckte den var söt och beskrev hur hon ville suga av mig.

är 18 och har varit om samma sak
varför blev man inte en neger

>dkn smal och liten kuk
>dkn aldrig blivit nekad av en tjej om vi varit påväg att ha sex

har fan f1 svårt att se att man blir nekad om man ändå lyckats komma så jävla långt

>12 cm

Attached: 1539456453846.jpg (798x770, 180K)

>saker som aldrig hände: brevet

Det finns inte en chans att tre tjejer har sett din qk

Attached: 1536359563132.jpg (1465x1209, 206K)

Rutin?
3*7 bänk, rodd, militär och lite ben om de klarar det, är ömma av all löpning. Ibland annat också, brukar köra ett helkroppspass
Neeeej, vad för diet?
Hmm, länka 1 brev där jag säger att jag är bög eller transa.
Du kommer bara med "Alla vet", "Tro mig", "orkar inte länka men..."
Bara för att du spammar skit så blir det inte sant. Du är fan värre än SJW-häxorna i media och twitter.

Attached: 1540076938647.jpg (736x1041, 85K)

Kvinnor har inte kukar bögjävel

breva länk

lmao vi kommer aldrig uppleva krig mellan stormakter. Det kommer bli proxykrig i all oändlighet.

dn.se/nyheter/varlden/trump-vill-dra-sig-ur-nedrustningsavtalet-fran-kalla-kriget/

Varför tar ni livet så seriöst

Släpp taget så tar instinkten över

det var en riktig kvinna, vem kallar du bög???

>Neeeej, vad för diet?
Salt och mjölk

Attached: 1527576974666.png (760x610, 278K)

mm haha och du fick säkert ligga med dom igen va?

Som jag trodde då, Ryssland bryter ändå mot det så det är ett meningslöst avtal från början

Hur långt springer du? För poängen med att träna så mycket ben som möjligt på ett nybörjarprogram är för att benmusklerna är kroppens största och du måste suga upp enorma mängder kalorier i kroppen för att kunna möjliggöra muskeltillväxt (vilket kroppen prioriterar).

Vilka vikter kör du?

>instinkten tar över
>våldtar 5 kvinnor och får livstid i fängelse och blir misshandlad
hehe tack

Attached: 1523635299460.png (820x768, 174K)

Med tanke på att det var folk jag dejtade så, ja. Engångsligg från krogen osv vågar jag mig inte på.

>mökpedofilen
Är det trådens sämsta brevare eller finns det någon värre?

Söta sommarbarn, om du bara visste...

Evangeline är värre

så lät det innan 1:a världskriget också
>det kan inte bli krig för alla är allierade med varandra :D
... och andra 2:a världskriget
>nu har vi lärt oss av våra misstag, inga fler krig nu :D

idag
>nu har vi inte haft krig på 70 år, därför kommer det aldrig bli krig
och sen såklart
>det kan inte bli krig, våra vapen är för kraftfulla
Alfred Nobel sa samma sak om dynamiten

Vem tycker du var värst då? Jag har alltid ogillat de oironiska blattarna. Det stör mig som fan när de ska lägga sig i politik, för de hör inte till landet och borde bara hålla käften.

Du var inte här när TPB (tumblrpedofilbögen) härjade som värst, va?

mm ok, folk skulle aldrig ljuga på kanalen haha

Atombomben förändrade rätt så jävla mycket mann1. Om Ryssland och USA börjar kriga kommer det vara igenom att de stöttar två olika länder som krigar med varandra.

Dricker typ 1L mjölk om dagen,mjölk är gott.
6-8km beroende på vilket skick jag är i osv.
70bänk
40 Rodd
40 militär
70 benböj(kan köra på 90 men får ont i knäna, löpningen du vet)

Attached: 1540077358743.jpg (1000x1401, 899K)

Jag har sett hans lajvande ibland. Han fyllde verkligen trådar med sambögande. Dock blev han nog inspärrad igen när jag började komma tillbaka till tråden. Berätta mer!

proteinpulver med vaniljsmak är helt OK

>dynamiten och kärnvapen är samma sak
mm

>mjölk är gott.
Duktig flicka :3

Attached: 1538883080120.jpg (363x353, 31K)

hur många har ens en 23 cm lång benis favä. kan inte vara fler än en på hundra

Inte bög men Jared Leto är sjukt jävla snygg

Attached: image.png (517x407, 291K)

Du får ont i knäna för att du stretchar för dåligt och har för dålig form. Sedan inga marklyft? har du vilodagar? Hur känns det att vara tjock mokupedofilen?

det var innan det fanns storspelare i Sydostasien och när containment fortfarande var en relevant policy

>ingen lust att spela
>ingen lust att runka
>ingen lust att kolla film/serie
>ingen lust att läsa
>är inte trött
Hatar allt favä

Fast det kan ju snabbt bli väldigt otrevligt det med. Det räcker ju för vår del att det är norden/baltikum de börjar tävla om, så sitter ju vi i smeten

Inte bög men kukar är sjukt jävla heta.

Attached: 1533234865080.jpg (494x580, 135K)

i det avseende på hur ett sådant krig faktiskt utkämpas kontra erfarenhet, ja

jvdk

Attached: 1522318635550.jpg (213x255, 8K)

Som äckelbögarna spammar nu fast istället för bilder på animeflickor så var det bilder på fjollbögar, transor och mjukbögporr. Jag snackar rent utsagt grisvidriga bilder på äckliga bögar som låtsas suga kuk, visar röven i trosor osv. Vid ett tillfälle började han breva bilder på killar som såg misstänkt unga ut som satt i blöjor och sa att han "runkar åt söpo i blöja :3" Han gav heller aldrig upp utan kunde sitta i timmar med sitt spam och högg ALLTID en "söt"brevare satte igång.

3%ig mjölk
Dissademarklyften då ben aktiveras mycket i den övningen, kan ersättas med kabelrodd.
Vilar 2 dagar i veckan.
Är inte pedofil heller, ytterligare något Dampusar spammar likt batikhäxor skriker att vuxna män är barn.
Tror du på det han säger så går du nog även på lögnen om skäggbarnen. Patetiskt ..

Attached: 1540077956244.jpg (345x458, 23K)

lmfao ägd oskuld

Attached: 1540075681214.jpg (720x1002, 76K)

Har spenderat de senaste 5 timmarna på att kolla när prankvideos av scammers på dutuben. Jag behöver hjälp.

Kanalen är en magnet för äkta troll.

Förlåt men du är en bögtobe.