Waarom hebben negers toch zoveel kontpijn als het over den Kongo gaat? editie
Welkom: iedereen die geen kontoijn heeft
Waarom hebben negers toch zoveel kontpijn als het over den Kongo gaat? editie
Welkom: iedereen die geen kontoijn heeft
Watover oetz.
Er zijn veel vissen in de zee.
how many of you don't live in amsterdam
Kanker veel oetz
De meeste, en nu Nederlands lullen.
@96455170
VPN vergeten deze keer?
>meisjes dat je leuk vindt vertelt letterlijk dat ze jou ook leuk vindt
>verneukt het nog
hoe oetz?
ben dus te lang wegeweest. het word dus echt gelijk roodhet hier
Toen ze zei dat ze me leuk vond zei ik dat ik haar ook leuk vond, ik heb haar nooit echt 'gevraagd' want dat vond ik niet meer nodig. Want we wisten beide dat we elkaar leuk vonden.
Maar niet voor lang als mensen de zee blijven overbevissen.
Belgen hebben 10-20 miljoen Congolezen afgeslacht en moeten ze hiervoor MILJARDEN beginnen terugbetalen. Jullie hebben dat land leeggeroofd, het land compleet kapot gemaakt, ongelofelijk. En het beste is dat jullie helemaal GEEN schuldgevoel erover hebben, hoe onmenselijk zijn jullie?
iancommunity.org
>The idea that people with ASD have an "extreme male brain," and that high fetal testosterone levels can cause this, makes an intriguing theory.
Oetz nu valt alles op zijn plek. Vanwege mijn autisme ben ik zo hyperalfa.
Haar vriendje is letterlijk een jongen die ik al langer ken dan zij.
En wie de neuk zitten jullie te qouten.
>Dat gevoel wanneer je oude crush zegt dat je goed uitziet maar ze heeft al een vriendje
Dit was mijn originele paal
@96455508
mooi aas
hyperomega.
>hoi ik vind je leuk
>oh, als je een uurtje over hebt, vind je het dan lekker om op de bank te ploffen en te netflixen?
>ik ben de laatste tijd vooral verslaafd aan foute spaanstalige series
ALLES wat je had moeten zeggen.
>ik ben de laatste tijd vooral verslaafd aan foute spaanstalige series
zwijgt
>Belgen
>Leopold II Land
nog even en je gaat nederland beschuldigen van wat de VOC heeft gedaan
>t. Rob Jetten
Ik luister niet naar een domme omega
>vinden elkaar leuk en zeggen dat tegen elkaar
ik zie het probleem niet
Dan ben je alleen nog geen stel.
Zo ging het ook ongeveer, alleen hebben tienermeisjes nog een bevestiging nodig anders is het niet 'officieel'.
Normale landen geven een grote verontschuldiging en betalen ook terug. Maarja, waar begint ge met het terugbetalen van 20 miljoen zielen en heel het land leegroven? Een eerste oplossing is natuurlijk meteen elke Congolees toegang geven tot belgie + al hun behoefte betalen. Nog maar 2 procent van wat ge fout hebt gedaan.
Ongelofelijk dat niemand een neuk geeft internationaal om jullie misdaden. En dan nog het lef hebben om ertegen te zijn om standbeelden van Leopold 2 te verwijderen. Letterlijk het meest racistisch volk op aarde.
Wacht maar. Ik laat je wel luisteren.
niet totdat je je dikke sluff uit je broek haalt
Zeg is het ondertussen geen bedtijd voor je?
@96455858
zwak aas
Nee, dat doe je na je officieel een stel bent.
Niet ervoor, want dan ben je slechts een scharrel of een viezerik.
>
Ik ook niet.
Totdat we naast elkaar zaten in de aardrijkskunde les en ze op een papiertje moest zeggen dat ze een ander leuk vond.
Ben nog steeds niet klaar met je moeder.
Ik snap echt nooit waarom mensen bij feestjes 2 kratjes Heineken halen bijvoorbeeld.
Haal gewoon een 6pack en de rest gewoon huismerk bier. Na twee bier proef je het toch niet meer, dus wat maakt het uit of je nou A-merk of huismerk drinkt.
Ze willen niet als volledige plebs gezien worden voor hun NPC maatjes?
>"i use the 'gue' theory to pick up women that's "get ugly early", don't have to buy them any drinks, bang them early and you can go back out again same night"
ankerslim oetz
youtube.com
>Ik snap echt nooit waarom mensen bij feestjes 2 kratjes Heineken halen bijvoorbeeld
Ik ga bijna nooit naar feestjes maar als ze godverdomme heineken drinken ga ik weg.
Neem gewoon zelf drank mee
youtube.com
zeer belangrijke informatie. mis het niet.
>Heineken
>A-merk
Tenenkrommend
Basé
rood en gebaseerdpild
>de "heineken is slecht" miem
wanneer houden we daar een keer mee op
Zodra ze goed bier gaan produceren
>wanneer houden we daar een keer mee op
moest het nu eens wat deftig van smaak zijn, dan pas
Wanneer ik geen maagd meer ben; nooit dus.
Het houdt op wanneer ze bier maken zoals hertog of Grolsch
>feestjes
ben je 12?
Als normaaltjes het verschil leren tussen bier en pils
alsof jij geen viezerik bent
Ik ben geen viezerik, want ik heb een vd.
Maar als je allebei weet dat de liefde wederzijds is, wat maakt het dan uit dat je geen verkering hebt gevraagd?
wees nou eens eerlijk alle mannen zijn viezerikken
Dan ben je dus geen stel en zit ze dus niet aan je vast, jachtseizoen is nog open.
Als je dan zon kankerwijf niet genoeg aandacht geeft dan zoekt ze een ander die dat wel doet. Dan maken die gevoelens geen flikker uit. Vrouwen zijn hoeren.
alle vrouwen ook
vuile slet
Your own government took the land from Leopold.
glaasje water voor mij aub
niet waar
Net 400 sit-ups gedaan en voor 20 min gemediteerd
Stress is weg en endorfiene slaat in
Voelt goed
omdat ze liegt.
En?
mijn vader deed laatst stoer dat hij 200 sit ups per dag deed en toen zei hij daarna dat hij het op zijn bed deed. Doe jij dit ook? Want dat heeft niet zo veel zin.
wacht maar tot je mijn piemel ruikt
>dat hij het op zijn bed deed.
Wat maakt het dan uit als je het 'officieel' maakt? Als ze een slet is blijft ze het lastig vinden en zou ze altijd een ander willen neuken.
wie /herfstvakantie/ hier
Ik doe het op een yoga matje
nog niet, binnen een week 2 weken thuis oetz
Minderjarige aub
Ik heb hier niet zo veel verstand van maar tenzij je al een gespierd lichaam heb denk ik niet dat je het goed doet als je er 200 kan doen in één sessie
ik werk met kinderen
*likt aan het topje*
ieuw peniskaas
Ik heb een jaar geleden best veel aan wielrennen gedaan
Dus het valt best mee voor mij qua intensiviteit
Ik wilde gewoon die dopapine high krijgen
>log in op werk vpn om mezelf iets te mailen
>neukend langzaam
waarom zijn er flikkers aan het werk
jij kan er niet eens één.
>high
sterf
Ze kunnen zelf niet met geld en macht omgaan. Iedere koning verrijkt zichzelf met corruptie op GROTE schaal.
Ja makkie
Ik doe het al zo
Grote of kleine glas?
Ik ben net voor 75m gescammed op runescape vma. Ja, ik ben dom
koek dombo
verdorie ik had vorige week nog gedoucht
favoriete lovecraft verhaal?
tassets + pegasians
"remove quick" scam. Na een paar test trades waarin jij bijna wint schakelt de tegenpartij een script in die de muis overneemt en zijn waardevolle spullen in 1 tick verwijderd...
Geen fijn gevoel oetz
Slapen jullie met een hard of zacht hoofdkussen?
kan dat nog?
>dvw je niet veel meer of minder op dingen kon bieden dan de GE prijs
>"remove quick" scam
Je vroeg er ook wel een beetje om he sukkel
Alleen pegs zijn al meer dan mijn bank oetz
>dvw arm
ja osrs
als wij buitenaards leven opmerken is het al te laat
1) wij zijn uniek
2) wij zijn niet uniek
als we buitenaards leven opmerken dan zitten we in situatie 2 en bestaat er dus veel meer leven, waaronder leven slimmer dan ons
Zoiets?
>dan ons
>dvw geen vd
juist. er zal sprake zijn van een zekere hiërarchie of botsing tussen verschillende beschavingen. Als de tirannieke of dominante ons niet als eerste bereikt, zal die zeker weten volgen, een kwestie van tijd, wanneer een vriendelijke beschaving ons eerst bezoekt. en ze zullen waarschijnlijk niet eens tijd nemen om te bezoeken omdat ze te druk bezig zijn met vechten/vluchten, en niet een primitieve rots mee te sleuren in hun strijd.
tevens is ons bezoeken een zeker risico dat waarschijnlijk alleen een roekeloze, parasitaire, gevaarlijke soort zou nemen.
dat was meta, bedankt voor het opmerken