Sigrid
Sigrid:
Sigrid
Sigrid:
Other urls found in this thread:
eub.no
dagbladet.no
nav.no
youtube.com
solosophy.net
twitter.com
twitter.com
/KVEN/ kaffi her?
Det er midt på natta mann
Og poenget ditt er?
At folk vanligvis ikke drikker noe som holder dem våkne kl 3 på natta
eg er /kaffi/
det står no og putrar bak meg
spǿr meg.......... om.... fnmm.......,,,,,,,,,,,,,,,fgjvbm,0+ol
eg beklagar, eg har litt vanskeleg for å forstå trǿndarar
Kjeks
Har nattevakt
Jammen da så. Hva jobber du med?
Vekter
FY faen, lǿp foran en trikk eller noe, jævla tyttebærpurk. Var opptakskravene til PHS for vanskelige?
Hvorfor skulle jeg ville blitt politi? Vi har jo helt forskjellig jobb
Dult
Hvorfor er tråden dǿd?
wow i love norsk now
Det kom eit skip... til /norgetråden/ i natt...
SPRING, GOYM DEG... det er overalt
kirby inhalerer sine fiender og når det senere
brev daier
Kan ikke noenting om koding
basert
Du godeste! Unnskyld, må jeg minne Dem på at dette er et kristent brett!
eub.no
Hahaha, fy faen. Tenk på de sote små dyra!!!
Jeg
>dfn ingen kaffedrikkende jv
she is very ethnik
brown hair and dark eyes
Visste ikke at INT ikke er et blått bord lengere
rullestoanon vil sikkert ha en pause
söt
rullestoanon?
Bra daier fåvæ
Hva mente han egentlig med dette?
Nå legger jeg meg
Håper jeg dǿr i sǿvne.
Natta tråden
Hvem av dere var dette?
>Oslo is 25% immigrants
I am tearing my hair out at this. Also I would like to immigrate to Oslo.
Blondes welcome.
morna, gutta
on my way :)
Det var han som drev å måbba JP i natt sikkert fåvæ
mobbing ijse kul, være ven kul
>Oslo
>25% immigrants
Prǿv igjen.
Fy faen.
Hvis jeg komme? Er eg vestlig eller ikke?
dagbladet.no
Hva faen jeg liker Trump nå.
God morgen folkens.
Nå drikker jeg en god kopp kaffe på jobb, klar til å shitposte hele dagen.
Hva telles som vestlige og ikke vestlige?
Fy faen for en bra dag idag, gutta. Fikk akkurat AAP godkjent, så nå skal det bli ferie i desember! Får vel feire med litt nytraktet kaffe, da.
Hva enn jodene sier.
Höres bra ut! Selv har jeg vært på butikken og kjöpt inn litt drikke. Nå skal det chilles, spilles og slurkes!
Jobb litt ekstra for meg da, lönnshanreier.
Blir en fin mandag!
Kjopte inn litt drikke på fredagen selv. Nå må jeg bestille turen min snart slik at jeg får det til en billig penge.
ravencoin karer, ravencoin.
basert. slurker red bull jeg
haha, fy faen!
Ja gutta, her kan vi naut kose oss med Brenn, Monster, Rod Okse og Batteri mens lonnshanreiene sitter og slaver for en rik arbeidsgiver mens de drikker sånn ekkel kaffe fra kaffemaskin. Men, men, de må vel bare slurke i seg den kaffen hvis de skal holde koken hele arbeidsdagen sin. Takk for at dere jobber hardt slik at vi naut kan kose oss hjemme.
Basert og komfortpillet
>slipper unna med dette
>Bibelversanonsen har blitt bannlyst to ganger siden det ble oppnevnt nye vaktmestere
Simon bekreftet vaktmester?
Nei, det er rart, du. Det er ikke lov å breve bibelvers, derfor.
Jesus han kommer og Jesus han går.
Jesus han spiser, fårikål.
Beviser vel bare det kulturelle og spirituelle forfallet til landet.
Nakenhet og degenerasjon er greit, men salighet skal bannlyses.
Hva har Bibelversanon med Simon og gjore?
Han er same og tilber hedenske sameguder.
Tull, Simon er mannen bak "vik fra meg, Satan, pris Herren"
>Oslo er 33% innvandre
Åsgårdgjengen som prover å holde seg relevante ved å presse ut andre trådpersonligheter, vil jeg tro.
Åsgårdgjengen?
ekke lov å reise på ferie når u er på aap
Det er det, jo. Alle på AAP får 4 uker betalt ferie som alle andre, du må bare melde fra til NAV for du reiser slik at de kan markere at du har brukt ferietid.
>får ferie fra ferie
hva mente velferdsstaten med dette?
Fikk journalen min når jeg bytta lege, min "Pectus excavatum" hadde gått fra mild til moderat over årene, det betyr at det er midt på tre'et ikkesant?
Noen som har det og har eventuelt operert det her? Vurderes sterkt da det odelegger treninga mi, får såvidt til å puste.
Gutta
Uavhengig om det er lov på et blått brett eller ikke, synes dere at dette er pent?
Staten mener at du skal få lov til å ha et liv som alle andre selv om du ikke har jobb, og en del av det er muligheten til å få reise på ferie til utlandet.
men vanligvis tar man jo fri fra jobb for å dra på tur, men om du ikke har jobb har du jo fri hele tiden.
Må få meg slike straffehåndtak i dusjen je au
det synes jeg hores rart ut, jeg fikk beskjed om at man ikke reiste på ferie når man var på avklaring.
Da hadde du en inkompetent saksbehandler. Jeg spurte min om jeg kunne reise på ferie og hun fortalte meg at jeg bare måtte fylle ut et skjema der jeg skriver når jeg er borte og sånt for da får jeg AAP mens jeg er i utlandet osv.
Hva vet du om noe av dette
>dark eyes
umm...
Dumme tosk
Ville dere ha hatt samleie med Sigrid mot hennes vilje?
Spor for en venn
ville heller hatt samsigrid med Vilje mot hennes leie.
hvordan stopper vi etniske hvite menn
Av alle jenter brevet i webm-form i tråden så langt er dette den styggeste.
Faktisk helt feil.
bare fortsetter som vi gjör nå, så vil hvite menn ikke finnes lengre om 100 år
>er etnisk norsk og hvit
hvordan kan man være noe annet enn etnisk norsk og hvit? finnes ikke noen etnisk norske som er negre
>kjonnsforskning.no
>t. Anonsen med ekstremt dårlig smak i jv-er
Shakkanon. Tromsömannen som bare brever hengdeg, sjakk, og paralyserte kvinnfolk.
Leste gamle tråder i arkiven for moro skyld og det slo meg hvor "normal" Shakk/Rullestolanon var den tia. Enten har han hatt en stroke siden det, eller så har det skjedd noe i livet hans som gjort at han blitt et annet menneske. Men men. Perioden jeg tenker på er sommer 2016, bare sök på rullestol jv.
Det er veldig vanskelig å få kontakt med han, siden han ikke prater om noe annet enn de få særintressene han har (sjakk og kvinner uten bruk av beina). Da tenker man liksom, at det er helt greit at han er her siden tråden faktisk förer samtaler om sjakk av og til. Men da ingen har nevnt intressene hans, sitter han bare her, og sier til folk at de skal avslutte livene sine. Han er som den fyren i klassen, som du aldri forsto deg på, da du prövde å få med han i gjengen liksom. Bare noe jeg tenkte på.
Hvis det handler om at det bare er meg han misliker, da hadde han gjort det helt fra starten av. Men det stemmer ikke, det er bare å lese de trådene jeg snakket om, da han fortsatt virket som et vanlig menneske, og var i stand til å breve noe annet enn "hengdeghenghdeghengdehgneghen"
Og jeg hadde ingenting imot han da heller, men nå syns jeg han er på plass 2 av de verste brevene, etter asasanon.
Det er liksom bare trist å se, hvor han kan gå fra en kvalitetsbrever som faktisk gikk an å snakke til, til en person som skreecher "hengdeghengdeghengdeg" hver tråd, hver dag. Det er som gamle intervjuer med Donald Trump da han er rolig og flink til å snakke for seg, og nå oppförer han seg som en gammel mann med dementi på debatter og intervjuer. Det har bare gått nedover, liksom. Men men.
>"en stroke"
Et slag
Er dette noe som Ribba har skrevet?
Han ringte meg og spurte om han kunne komme innom og breve dagens vers i dag når vi vel er ferdige på kråkejakt, og det sa jeg at det måtte han da gjerne.
Kommer dette på CV-en din?
>en stroke
>skreecher
Hvorfor brever du dette nå?
>twitter.com
hva mente du med
God morgen gutta. Sitter på do med diaré jeg, da, en ganske typisk start på dagen egentlig.
Sandi toksvig?