Nordmenn-utgaven
Forrige:
Nordmenn-utgaven
Forrige:
jeg sendte NPC bildet til ham og han har enda ikke svart, men han har sett bildet. mulig han faktisk er NPC
>nordmenn
daglig påminnelse om å boikotte nestlé
hva faen jeg elsker Hillary nå
I landet Us var det en mann som hette Job; han var en ulastelig og rettskaffen mann, som fryktet Gud og vek fra det onde. Han fikk syv sonner og tre dotre, og han eide syv tusen får og tre tusen kameler og fem hundre par okser og fem hundre aseninner og hadde en stor mengde tjenere; han var mektigere enn alle ¥stens barn.
Hans sonner pleide å holde gjestebud på hver sin dag i hver sitt hus, og de sendte da bud til sine tre sostre og innbod dem til å ete og drikke sammen med dem.
Og så ofte en omgang av disse gjestebud var til ende, sendte Job bud efter dem og helliget dem; han stod tidlig op om morgenen og ofret brennoffer, ett for hver av dem; for Job sa: Kanskje mine sonner har syndet og sagt Gud farvel i sitt hjerte. Således gjorde Job alltid.
>Mener drapssiktet afghaner var psykotisk da Håvard (18) ble drept
>NTB: De rettspsykiatrisk sakkyndige har konkludert med at den siktede mannen var psykotisk da han drepte Håvard Pedersen i Vadso 14. juli i år, skriver iFinnmark.
>Mannen vurderes som utilregnelig og de sakkyndige mener det er hoy risiko for at siktede vil begå framtidig voldskriminalitet dersom han ikke underlegges tvungen behandling. Det kommer fram i kjennelsen etter fengslingsmotet i Nord-Troms tingrett mandag,
>I mandagens fengslingsmote konkluderte Nord-Troms tingrett med å opprettholde varetektsfengslingen ved tvungen plassering i psykiatrisk institusjon i fire nye uker. I en tidligere kjennelse fra Nord-Troms tingrett kom det fram at det er sannsynlig at det blir reist sak om overforing til tvungent psykisk helsevern dersom det viser seg at mannen var utilregnelig på drapstidspunktet.
>Den siktede afghaneren ble etter drapet innlagt på sikkerhetsavdelingen på Dikemark sykehus i Asker, men ble i september overfort til sikkerhetsavdelingen ved Åsgård i Tromso.
>Pedersen ble drept med kniv inne på Coop Byggmix i Vadso, der han var på jobb. Noe motiv for drapet er ikke blitt avdekket.
Ute igjen om et år sikkert, og får selvsagt bli i Norge på evig naut-gryn.....
Om du var tvunget til å velge, ville du spist på Burgerkongen eller McDonalds?
burgerkongen, de har litt mindre törre burgere enn mcdrumph
Kongen er bedre enn klovnen
Hva er galt med de da?
det er egentlig vår feil. hvis en blåmann kom til norge for hundre år sida og drepte en nordmann hadde fem hundre menn i byen gått sammen og dratt negeren ut av fengsel og drept han på gata, öye for öye tann for tann. vi er feige og jævlig veike i forhold til forfedrene våre. jaja, bare noe jeg tenkte på. hvil i fred håvard
romkameraten har brukt 5 minutter på å dusje nå!!!! fyfaen som jeg hater uit-studenter
Var på MAX i sverige og der hadde de selvbetjente automater hvor jeg stille og rolig kunne velge akkurat det jeg ville ha uten å kjope feil ting pga stresset i kassa. 10/10 opplevelse.
Vet ikke engang hvilken vekt jeg får på burgerne fra BK siden de ikke lister det på noen plakater eller skjermer jeg har sett.
Kongen, de pleier å ha sånne maskiner som gjor at jeg slipper å snakke med betjeningen.
rb.no
Huff eeeeer så dååårlig i tennene! Jeg eeeeer så sjuuuk.
Ufooooooor
Istedenfor å tygge på gommen og få betennelse så ta imot gebiss når det offentlige tilbyr det! Makan til surving og vaaaaas!
Hvorfor er det så skummelt da? Ingen bryr seg jo uansett
Er sånne maskiner på McDonalds også (ihvertfall hos min lokale)
burgerkongen, spiser bare der når jeg er i glasshuset
Burgerkongen. Finnes ikke McDonald's eller god kebab her i Tromsö
Har bare ett valg i denne byen
Egon :^) Nesten like elendig mat, men litt bedre
>hvis en blåmann kom til norge for hundre år sida og drepte en nordmann hadde fem hundre menn i byen gått sammen og dratt negeren ut av fengsel og drept han på gata, öye for öye tann for tann
Sant
husker det var en fyr som ble stabba i glasshuset den lille tiden jeg bodde i Bodö
vi var så baserte för... hva skjedde?
npc og stolt!
haha fy faen, det der ser jo ut som et sånt kjopesenter i usa der negere henger
det heter ISK
Adolf Hitler skjedde, hadde det ikke vært for Hitler hadde nasjonalisme vært helt normalt idag
Kan noen definere npc? Er det egentlig bare et nytt ord for normiss?
>hadde det ikke vært for Hitler tapte krigen hadde nasjonalisme vært helt normalt idag
Sovjetunionen vil ha et ord med deg
de har det samme på mcdonalds. er magisk å kunne gå inn og ta seg god tid til å bestille. de ansatte roper ikke engang når maten de kommer, det står på en stor tv skjerm.
basert brev sverigeanon. tenk deg om alle i bygda til håvard fikk fatt i gutten mens lensmannen sto med "ryggen til i gjerningsoyeblikket". slik hadde det blitt gjort for i tiden, men ikke etter 2 verdenskrig, det norske folk har vært hanreier siden da
nordvpn har tilbud
er dette virkelig et eksklusivt tilbud eller gjör de som enkelte andre aktörer og kjörer samme tilbud hele tiden?
Nå skal det nevnes at jeg er så sunn at jeg bare har vært på Mackern en gang, BK to ganger og MAX tre ganger men er fint at de tar grep for oss usosiale. Elsker selvbetjenten nede på matbutikken her.
Faktisk bare negerungdommer som henger der om kveldene
Samme hele tiden. Kjoper du flere måneder av gangen blir det billigere, ikke noe spesielt der.
Vi skal takke, ikke klandre sinnsjuke afghanere for at vi får lov til å være gode medmennesker og ta vare på ham. Vi skal være veldig glade for at vi får lov til å bruke en ikke ubetydelig del av det allerede oppblåste og ekstremt dyre helsevesenet vårt på dyr, langvarig psykiatrisk behandling og tryggingstiltak for han. Og ikke minst skal vi være glade for at vi får lov til å finansiere han når det er på tide for han og komme tilbake til samfunnet, tusen takk kjære afghaner, hva enn du nå heter og hvor enn du nå er.
anime UT !
takk for svar
nei du
basert
Dette var en skikkelig kvalitetsfrosk herr froskelår.
takk
Tenk å faktisk leve og arbeide hele ditt liv i Sverige og så på dine eldre dager bli fattig og så dö i sykehuskö fordi den nå-korrupte staten din bruker skattepengene dine på å importere en ny underklasse for å overbelaste og avskaffe velferdsstaten dine landsmenn har bygd
GOD NATT! I KRISTI JESUS NAAVN!
Han fikk i det minste vokse opp i et sverige uten 33% negere.
Velferdsstaten kunne aldri vare evig. Vi skal takke, ikke klandre innvandrerne for at de kommer hit og river ned velferdsstaten og sorger for fortsatt okning i boligprisene.
RÆÆÆÆÆÆÆ
dette
hitler tok med seg alle som ville kjempe for livet i doden.
dette var en vakker tale. jeg gråter nå ;_;
han var en sommerfugl i vinterland ;_;
mangfold er vår styrke
Mangfold betyr styrke
Og felleskap det betyr styrke det òg
Anime?
imaginiser...
Nei!!!
fan prateru om a
bra valg av kinotuber fåvæ
SOURCEEEEEEE
Kjeften din, homse.
bra dobbeltenk
knulle deg gi kilde
Jeg sa jo at du må vente til amabhuluanon er tilbake, han hakke vært her siden lordag.
Gir ikke kilde til skitne utlendinger som ikke kan snakke norsk.
når kommer han på nettet og snakker engelsk
Det vet vi ikke, han er sporadisk innom
snakk bedre enn deg, Ahmad
Listen cunt, I will personally tell Boeranon that you want the source as soon as I see him, if and ONLY IF you stop spamming the thread. Deal?
J A
Deal. I'll come tomorrow.
>bruker masse penger på å fargelegge gangfelt rode
>blir slitt ut etter under 4 måneder
er tromso kommune mer tilbakestående enn oslo kommune?
Gleder meg til mai etter at Tromsoværinger har kjort med pigg siden oktober :3
De feltene kommer til å se helt odelagte ut
bra brev
godnatt gutta!
st*denter burde ikke ha stemmerett egentlig
men men
bare noe jeg tenkte på
nei vent
Folk uten fast inntekt og uten eiendom burde ikke ha stemmerett
hvorfor?
er du kansje racist?
hva FAEN har jeg sagt om dette? hæ?
UT!!!
Hehe, lurte han homoen fra makedonia godt.
Kun folk som eier land, har jobb og betaler skatt, eller er veteran fra militæret burde kunne stemme
studenter har et unaturlig og ekstremt hǿyt insentiv til å stemme for hǿyere skatter, mer velferd, osv.
de forholder seg ikke til skattepenger på samme måte som alle oss andre.
du skal være glad for at jeg ikke vil gasse dem
>t. centurion
jeg er student
og du har ret, sådan er jeg. hehe
Tromso kommune er tilbakestående
>rundkjoringene ved Lagnes forer daglig til ko
Og de planlegger 2-3 rundkjoringer til
et tu, fǿroyar?
eg elskaði teg....
Langnes*
Nå er det tegneserie tid
bara róligt, eg steðgi at geva teimum atkvöður tá teir byrja at senda sandnekarir hendan veg
Nei. Japanske tegneserier og tegnefilmer er kreft
Har hatt denne videoen åpen på den ene skjermen i 3 timer snart gutta.
hvem er bra ressurs for å lære islandsk
tenker å flytte dit en dag. alle sotrör jeg har prata med vil ikke til island pga det er en "gudsforlatt holme" (dvs kaldt, mörkt og miserabelt)
Nå er det snart jul igjen gutta
Du tar faktisk helt feil
Kek, de har gjort noe sånt her hvor jeg bor også. Brukte millioner på en ubrukelig rundkjǿring som de så måtte bruke enda flere millioner på, fordi den var for liten til at bussene kunne kjǿre rundt i den. Den er helt flat og de har enda ikke satt opp skilt, så mange kjǿrer rett over fordi de tror det er et kryss. Politiet gjemmer seg ofte i nærheten og bǿtelegger nevnte "forbrytere". Dette landet er en vits.
hvis jeg bodde i en storby ville jeg kjopt eskort bare for å få vite hvordan det er å ha sex
LEGALISER
Det ville du aldri gjort