/norgetråden/

Norsk-samisk vennskapsutgave

Forrige tråd:

Attached: Sapmitråden.jpg (1920x1248, 861K)

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/norge/comments/9qr3x0/norske_incels_sokes_til_intervju/?utm_source=reddit-android
twitter.com/SFWRedditImages

Neger forbudt i denne tråden!

Nei!
Alle er like!
Alle er norske!

Attached: 1538744483901.jpg (1191x689, 270K)

>ser et suksessfullt og germansk par
>kommenterer på det
>"RASERENHET ER DÅÅÅRLIG, AUTISMEEEE!"

Ugh, what could have been...

TUNIS
has some libya/algeria
Independent from TURDS
Good map

>Independent from TURDS

Good post

Attached: Turkey.jpg (1024x657, 409K)

Slurker litt Asahi öl.

Attached: 2018-10-24 09.46.05.jpg (683x1024, 262K)

At lögum skal land várt byggja en eigi at ulögum oyða!

Attached: 1494692515074.png (406x464, 113K)

anime?

Attached: 1466248877215.jpg (1280x720, 63K)

>slurker öl kl 10:40 på en onsdag
dette er ikke greit! du skal være på jobb og tjene penger for staten din slabbedask!

Attached: 1525245496324.png (799x799, 432K)

snart ferdig på nav for i dag...
blir å kjöpe en kjöttbullsbagette og energidrikk etterpå

>du skal være på jobb og tjene penger for staten din slabbedask!
Nei, jeg er et naut, så jobben min er å passe på at skattepengene som lonnshanreiene betaler faktisk blir brukt til noe.

det er fodselsdagen min i dag

Attached: gZ38ujB.jpg.png (657x527, 27K)

gz anonsen

Attached: 1525674619292.jpg (410x368, 26K)

Eg må drite

Takk!!!!!

Attached: Yrnewx8.png (1027x731, 28K)

>Nei, jeg er et naut, så jobben min er å passe på at skattepengene som lonnshanreiene betaler faktisk blir brukt til noe.
De pengene kunne gått til en somalisk storfamilie! Fy faen, du stjeler litterært mat fra munnen til norsk-somaliske barn!

Attached: 1537420384113.png (976x807, 1.2M)

gratulerer da!

Attached: 1540357688745.jpg (640x505, 37K)

Gratulerer user!

Attached: AnonAnonsen.jpg (719x236, 27K)

>de tre forste brevene i norgetråden handler om rase
>d-det ække autisme!!!!!!

Hahaha fy faen, er dere på ekte?

håll skjeft, neger!

Attached: 1479594596352.jpg (1456x896, 369K)

gratulerer med dagen kompis
din kjære,
sverigeanon

Attached: 1536924998563.png (636x562, 14K)

Jeg bryr meg ikke om somalske barn. Hvis jeg hadde vært diktator i Norge hadde vi hatt årlig jaktsesong på innvandrere og en konkurranse hvor vinneren er personen som har flest drap.

gratulerer med dagen, anonsen. håper du får en fin dag.

Attached: file.png (500x622, 466K)

Gratulerer bror

>somalske barn
det heter afro-norske barn

Rapportert til PST, Kripos og Antirasistisk Senter

>afro-norske barn
Nei, det heter norske barn!

Attached: 1539858911562.jpg (960x960, 169K)

Attached: 1506899806409.jpg (388x500, 14K)

>Norsk-samisk vennskapsutgave
>Forrige tråd: Norsk-samisk vennskapsutgave

Hvordan er dette tillatt?

De er norske barn

Attached: 526231.jpg (1420x660, 142K)

Så en sotnos med sånn genser på UiT her i forrige uke, måtte anstrenge meg for ikke å le.

sånn går det når onge sverigeanon ikke har lov til å mekke tråder
neste blir vell anime....fy flåbbe...

Hva er egentlig galt med norsk-samisk vennskapsutgave?

var hun blond? har sett en blond sotnos med en slik genser på både uit og jekta et par ganger

La ikke merke til hårfargen, men det kan godt hende.

FRITT SAMELAND

TEL HÆLVETE MED SORINGA

Attached: 1527268840052.jpg (1316x942, 1.07M)

Hvor mye tar dere i kneboy?
Hvilken type jentevenn vil dere helst ha?

Attached: Oslo vs Vestlandet vs Tromsø.png (1558x638, 236K)

/Hvem her er trist for at sesong 9 blir den siste?

Attached: MLP3.png (344x274, 10K)

Gjennomsnittlig rnårge-bruker.

Sterkt bilde fåvæ. Lurer på hvor hun politikvinnen er nå.

Når vi så etter ny leieboer i kollektivet jeg bor i var det en av sökerne som hadde sånn genser på bildet sitt. Gadd ikke svare han en gang.

Attached: 1527669806453.jpg (1080x1080, 81K)

Hvis du er interessert...

reddit.com/r/norge/comments/9qr3x0/norske_incels_sokes_til_intervju/?utm_source=reddit-android

Bort med deg!

Attached: 1530019693155.jpg (1000x805, 173K)

Wow så kantete og kule dere er!

*promper så hardt at jeg bæsjer på meg*

Attached: 1534738520018.png (1055x574, 93K)

Ikke kall dem migranter
Ikke kall dem flyktninger
Kall dem barn

Kjöp tskjorten, for å signalisere din stötte til disse barna

Attached: npc pic.png (425x425, 18K)

heng deg

Attached: 1436661960225.jpg (385x375, 35K)

Si det höyt, si det klart! BARN ER VELKOMMEN HER!!!!
DET HANDLER OM BARN

DET HANDLER OM BARN!

Attached: liberal.jpg (720x900, 115K)

Jeg brever i det minste ikke animebilder.

>sjekker norgetråden på dagtid
>kun passiv-aggressiv drittposting om utlendinger

Forestill deg mitt sjokk.

Attached: green troll guy.jpg (471x301, 45K)

100% enig, kun kvelden og nattskiftet er bra.

Gå bort, neger.

Der kom standardresponsen, ja.

Attached: 1539284146873.png (416x435, 108K)

PROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMP

>kun passiv-aggressiv
Tror nok hvertfal et par av dem er mer enn bare "passiv"

>folk blir avfyrt over at /norgetråden/ snakker om den störste trusselen mot norge: utlendinger spessielt ikke-hvite
dette er /norgetråden/ ikke /negertråden/
norge for nordmenn, hurra!

Attached: hm.jpg (544x549, 39K)

Hei Sverigeanon! Jeg ser at du nevner kjottbollebaguetten rimelig ofte, er det favoritten din? Hvilke andre baguetter har de? Hva er favorittretten din?

>Ethundreogfemogsytti kilo for fem repetisjoner.
>2D

Jeg er en sånn person som ikke helt skjonner hvorfor sommertid og vintertid er et tema. Fåvæ ser jeg virkelig ikke problemet med å stille klokka 2 ganger i året

>kneboyautist og animehomse

Kan det bli verre

basert og rodpillet

Storste trussel? Det er ingen vei tilbake, Norge blir aldri som det var. Vi vil havne i mindretall uansett hva

Artig hvordan dere drittbrever uavbrutt, men ikke tåler at noen drittbrever om drittbrevingen deres uten å slenge ut summeord som "avfyrt" og "negerelsker". Viser jo bare hvem det er som egentlig er avfyrt her.

Attached: Fliretryne.jpg (705x605, 203K)

Svitsj-Internett user her.

Etter å ha snakka med fattern så blir det trådlost i leiligheita, så fant en meget god ruter på finn.

Tingen er at en ny ruter av den typen er 2250,- ny og selgeren vil ha 2100,- for en brukt en (kjopt i mars) inkl. frakt

Hvor langt kan jeg prute ned? 1500 inkl. frakt?

hanrei/10

Om det er en enn så mager trost så kan det alltid bli verre. Jeg kunne ha vært lystmyrdende blåmann domt til psykiatrisk vern på livstid og satt forti kjoterunger på Silje for jeg fant ut at det er 2D som gjelder, og du måtte ha betalt for hele sulamitten med skattepengene dine sånn at jeg kunne dra på ferie til Eritrea med et knippe terapeuter.

Godt forsök, men splitt og hersk teknikken din funker ikke i /norgetråden/

Attached: (PNG Image, 263 × 192 pixels).png (263x192, 3K)

Du vet det er sant, eneste veien tilbake er å systematisk fjerne alle ikke norske fra Norge. Noe som aldri vil skje

Vel, når du sier det på den måten...

ja? synes du sa det var ingen vei tilbake..

Et livs tips til alle 20 åringer her i tråden: Ikke slös bort livet deres på 3d jenter, skaff dere en 2d jente eller 3d gutt

han tar ikke feil, norge kommer til å bli fult av svartinger til slutt

Vi vet alle at det aldri vil skje

Har allerede gjort det, er det håp for meg så er det håp for alle dere.

Attached: 1534847408053.jpg (768x780, 86K)

2d jente ja, 3d gutt nei. homse miljoet er noe av det mest manipulerende som finnes

det finnes jo allerede en mild form for systematisk negerfjerning i Norge. og når folket våkner opp ser jeg ikke hvorfor det skulle være noe problem å eskalere den negerfjerningen

>homse miljoet er noe av det mest manipulerende som finnes
Snakker du av erfaring eller noe?

Attached: index.jpg (194x260, 10K)

t. Ervin "Jǿdefaen" Kohn som ikke vil at Norgetrådens brevere skal bringe sine gener videre

Det eneste som kan redde Norge fra å bli sortnet er en total ökonomisk kollaps. Om velferdsstaten forsvinner vil de fleste negerne dra vekk av egen fri vilje.

Attached: 1539248081285.gif (367x498, 820K)

2d jv ja, det hadde vore noke.

Attached: Violet feet 2.jpg (395x477, 45K)

Basert

Attached: Cyr6x8oXAAATGXh.jpg (1200x675, 87K)

Ja....

>han er svartpillet og demoralisert
Det er psykologisk krigforing

Attached: خطوات-التخريب-الأيديولوجي-الأربع-1.jpg (1068x1285, 222K)

Jeg kunne ha hatt en etterkommer nå hvis ikke min daværende jv hadde valgt å benytte seg av retten til selvbestemt abort.

Skal komme med en sidenotat til user som postet angående "drop 2d, få 3d jente" greia.

Jeg gjorde det, bodde på en ensom leiligheit til jeg droppa alt av anime postere, anime figurer og anime titting, dro ut og whoopdi, noen måneder senere fant jeg ei og vi flytta sammen etter 3 måneder. Her sitter jeg fortsatt 1 år etterpå med samboer, ser fortsatt på anime i ny og ned, men er ikke oppslukt i det slik jeg var for.

Så hor på'n gutta, det fungerer, dere må bare skjerpe dere.

Attached: 1525411082753.jpg (400x400, 108K)

Blir folk "avhengige" av anime og klarer ikke å stoppe? Foler det blir en så stor del av livet til folk av en eller annen grunn. Har aldri sett på anime, har provd men det er helt tåpelig synes jeg.

kollapsen er rett rundt hjornet.

DET HANDLER OM HVITE BARN, IKKE SORTE SMÅ UNDERMENNESKER!
SI HEI FÅVÆ!

Attached: 1538342102093.jpg (500x659, 104K)

Sitter samboeren din i rullestol?

>han har ikke et par neger kompiser som han henger med.
Fyfaen, du må jo utvide horisontene litt kompis. Har en kompis som jeg drar på hiphop konserter med på lokka med, han fikser dritbra weed mann.

ettersom jeg er en drittautist kommer jeg sikkert til å gå under i kollapsen... men men, det får så være.

Attached: eheh.gif (200x200, 2.9M)

Er ikke nodvendigvis at de blir "avhengige", men at de syns det er bedre enn alt annet og finner komfort/trost i det som kan til slutt fore at det blir altoppslukende.

Jeg droppa 90% av det fordi at det eneste jeg gledet meg til om dagene var den nyeste episoden av X og da blir det feil prioritering. Du kan jo se på folk i Japan som BARE sitter å ser anime og spiller, så det kan gå veldig feil.

Nå, personlig, så ser jeg bare 1-2 episoder i uka, men er ofte at jeg samler opp episoder til en helg å ser det da, fordi at jeg har ting og plikter nå slik at jeg ikke kan bare sette meg ned å se/gjore hva jeg vil.

Nei.

Tronder-user? Hvor i Trondelag bor du? Var det du som jobbet med fiskeoppdrett på Froya eller?

Innherred.
Nei, var en gammel kjenning i tråden for 2 - 3 år siden som NAVa meg igjennom livet samt brevet anime 24/7.

jeg hadde aldri klart å stole 100% på en utlending/neger siden jeg ikke er sikker på hvor lojaliteten deres egentlig ligger om noe skulle skje.
(en adoptert neger er noe annet)

Attached: 1519862758002.jpg (668x720, 285K)

De synes det er bedre å akseptere japansk kultur enn å ta del i sin egne norske kultur? Altså det innebærer jo å ta del i samfunnet og få seg en dame og barn. Er jo lettere å være et mannebarn og sitte og se på tegneserier da. Hadde skjont det hvis det var noe fett liksom, men det finnes ikke noe mer hanreiet enn anime-titting.

>det finnes ikke noe mer hanreiet enn anime-titting

Jo, lego.