Vorige:
/NEDERDRAAD/
>Geen editie info
>Geen welkom
>Geen niet welkom
Werkelijk waar de meest luie vorm.
Wat een kanker OP
>wanneer mensen denken dat ik een neuk geef om zandnegerland
laat ze elkaar maar gewoon doodmaken. behalve israel, want joden zijn gebasseerd.
>editie, welkom
>geen autisme dus
das juist goed.
Volgende:
dood jezelf vieze nieuwflikker
de echte editie
VERHUIZEN
>draad oorlog
doe eens normaal, homo's
Zo meteen tentamen
Wens me succes jongons
zou dit niet doen oetz
kanker lekker
succes anoniem wij geloven in je!
zou er alles mee doen oetz
Ik ook niet. Is het niet waard om mijn vd over te verliezen.
BRAAAAAAAAAAAAAAP
Breek een been!
Spreek voor jezelf.
ik heb striemen op mijn kont
ik ben een jongen
wat nu
Verder gaan met je leven
t. jongen met striemen op kont
WAT DE NEUK!!!!!?!?!?!?!?
Nek jezelf
alle vagina dragers zitten hier.
waarom
Ik ben over 1,5 jaar als het goed is klaar met studeren en heb dan m'n master gehaald. M'n vriendin wil afhankelijk van waar ik zal gaan werken of in Den Haag, Leiden of Amsterdam wat goedkoops huren waar zij dan 500€ per maand voor wil neer leggen zelf en ik dan ongeveer 500-800€. Nou wil ze ook een hond hebben als zij dan aan haar master begint omdat ze dat al haar hele leven wilt en ik eigenlijk ook wel. Maar ik zie een hond niet echt zitten want zo'n beest hebben is echt duur en het is zielig om dat beest alleen te laten voor meer dan 4-6 uur lijkt me. Wat vinden jullie?
leuke manier om toch te blogpalen victoria autist
>zij 500
>jij 500-800
cuck
>ze begint met studie, jij gaat werken, en zij wil een hond
en wie gaat voor de hond zorgen wanneer zij op haar studie is en jij op je werk?
hij maakt ten minste geen nutteloze autisen paal zoals die van jou
Hey jongens, ik heb vandaag 100€ binnengehaald en ben nu een biertje aan het drinken. Ga straks nog lekker quick eten en mijn dagje zit er weer op was echt gezellig. Maar wat denken jullie van bier?
half uurtje geleden klaargekomen en ik ben er nog steeds niet goed van. het leven kan simpel zijn
Ja dat bedoel ik dus, vind het dus redelijk zielig voor zo'n beest als hij alleen is. Haar redenering was dat ze tussen colleges door thuis kan blijven en hem kan uitlaten als ze studeert in dezelfde stad als dat we wonen, wat dan leiden zou zijn.
Naja zij is dan nog student en ik werk en heb meer besteedbaar inkomen dus dat ik meer zou betalen lijkt me wel zo redelijk.
Ik hoor eigenlijk werk te doen voor uni vakken maar ik kan me er niet toe aanzetten oetz
Niet zo flauw doen.
Dank
>quick
djz randstad
Ik zie geen nut om voor meer dan €1000 iets te gaan huren in Leiden, zeker met zijn 2en en als een van jullie nog studeert. Zeg maar tegen haar dat ze alleen een hond mag als jullie een huis kunnen vinden met een (niet te kleine) tuin. Dan kan je een hondenluik installeren en dan kan hij naar de tuin en weer terug naar binnen.
de winter is in het land
paal comfortabele plaatjes
Hoeveel kan je dan sparen per maand? Met 1000€ huur?
Naja ik zie het nut er wel van in aangezien samenwonen erg fijn is en ik wel moet gaan verhuizen voor m'n eerste baan hoogstwaarschijnlijk, en ik duurder zou uitkomen als ik in m'n eentje zou gaan huren in Leiden, Amsterdam of Den Haag. Alleen die hond praat ik haar wel af.
Redelijk veel als je bedenkt dat het starterssalaris ongeveer 2200 netto per maand zal zijn voor me en ik 500-800 per maand kwijt ben aan huur zelf. Haal dan daar nog verzekeringen (300) en internet+tv (50) en boodschappen (300) per maand van af en ik houd nog meer dan 500€ over. Maar kom gerust met suggesties over waar ik nog meer kosten aan ga hebben want ik wil een goed beeld van de toekomst hebben
>winter
>in Nederland of Belgie
lmke
best veel lijkt mij. hij zou 500+800 doen. ik zou 500+500 doen voor huur. Dan zoveel mogelijk sparen als je kan (ligt aan je salaris).
>Naja ik zie het nut er wel van in aangezien samenwonen erg fijn is en ik wel moet gaan verhuizen voor m'n eerste baan hoogstwaarschijnlijk, en ik duurder zou uitkomen als ik in m'n eentje zou gaan huren in Leiden
ja ik weet niet veel over huur prijzen in Leiden, maar als je lager kan zitten dan 500+800, doe dat. Zeker als je voor het eerst gaat samenwonen, wil je het niet meteen duur maken.
>hond praat ik haar af
doe dat als het niet te gevoelig ligt, maar je wilt haar ook niet zuur maken ermee als het teveel betekent. dus misschien zeggen dat het oke is als ze iets met een tuin kan vinden
Lijkt mij ook de juiste oplossing idd, ik heb zelf een persoonlijke doelstelling van ongeveer 15-20% van mijn netto salaris sparen. Als ik dat kan halen ben ik zelf blij oetz. Die hond komt later wel als we allebei een baan hebben, zij gaat daarentegen ook een twee jaar later starten met werken dan ik wat ervoor zorgt dat we de eerste twee jaar als ik werk echt goedkoop moeten gaan doen aangezien ik zelf salaris heb en zij van haar ouders elke maand 1200 krijgt zolang ze studeert.
Maar als zij erbij komt met een starterssalaris gaat het al van 3400 netto per maand naar 4800+ per maand aangezien ik dan al 2 jaar werkervaring heb gehad en m'n salaris niet vast zal blijven op 3000 bruto per maand.
Ik zie de toekomst niet heel negatief in als ik eerlijk ben.
Vaste kosten met een eigen huis:
Aftbetaling (huur): 700€
Internet en telefoon: 88€
Zorgverzekering: (is maar 250€/jaar hier)
Elektriciteit en gas, kijk naar je verwarming, verwarmen op elektriciteit is veel duurder: 145€
(kijk ook dat je geen warmtepomp hebt want dat verbruikt massas stroom)
Verzekeringen: 100€ (brand, niet bij een huurhuis)
Kadastraal inkomen 1x per jaar (niet bij een huurhuis): 500€/jaar
Eten en drinken: 500€
Uitgaan: 200€
Benzine: 100€/maand
Autoverzekering en wegentaks: geen idee in Nederland
Onderhoud auto: 500€/jaar
Kleren: Kies je zelf
Dat zijn al mijn kosten ongeveer
klinkt goed.
I do not understand
>zorgverzekering meer dan €120
>Internet en telefoon: 88€
>gas en electra €145
>eten en drinken €500
HAHAHAHHAHAHAHH wat? is belgie zo kanker slecht of haal jij die cijfers uit je reet?
Ik eet en drink gewoon duur, zou het voor veel minder kunnen doen.
Electra; Woon redelijk groot en laat computers enzo allemaal opstaan ben niet echt zuinig.
Internet ook, best mogelijke abbonement
Zorgverzekering is 250€/jaar = 20€/maand
Interessant. Kleding had ik bijvoorbeeld nog niet meegerekend. Auto is redelijk goedkoop aangezien je bij de meeste ok startersbanen in mijn sector of een lease auto krijgt of een cash uitbetaling per maand voor je auto ipv het leasecontract.
Ik had zelf dit in gedachte maar wist niet of het realistisch was:
- Huur 750€
- Auto (100-150€, meeste betaald door werk maar dit zelf nog betalen)
- Eten (300€)
- Leuke dingen doen (50€)
- GWL (200/2€)
- Zorgverzekering (120€)
- TV+Internet (50€)
- overige verzekeringen (50-100€)
- Benzine (100€)
- Kleding (100€)
De rest sparen
Zorgverzekering was per jaar bij hem hè. Dus 21 euro per maand.
Gas en elektra is hier niet anders. En internet thuis en een telefoon abbonement is ongeveer net zo duur hier.
ik ben net uit bed en moet bijna kotsen bij de gedachte aan bier
ik denk dat je meer kwijt bent aan eten en leuke dingen doen niet? Nu ja trek je gewoon van het spaargeld af dan, toch zuur hoeveel er verdwijnt per jaar
ook, krijg je geen tankkaart als je een auto krijgt?
Niet echt, meestal krijg je hier gewoon een kilometervergoeding van 19 cent per kilometer. Dus als je zuiniger rijdt dan 1:10 kost het naar je werk rijden niks. Ik bedoelde met de benzine kosten ook voor privégebruik trouwens. En als ik geen auto zou nemen dan krijg je van je werk de ov kosten naar je werk volledig vergoed. Alleen bij consultancy willen ze wel echt dat je een auto hebt vanwege klanten enzo, maar als trader of analyst zit je meestal op kantoor dus is het niet zo erg.
jezus, wat een gierigaards
>betalen voor vaste telefoon
>in 2018
>Elektriciteit, en gas, kijk naar je verwarming, verwarmen op elektriciteit is veel duurder: 145€
>Hij steelt geen stroom van de buren
Koek d’r zitten echt mongolen op de weg.
Ik reed net op een rotonde, geef gewoon netjes richting etc. wil er ineens zo’n kamper in zo’n Mercedes SLK voorschieten. Daarna reed ik op een 50 weg en een tegenligger wilde linksaf slaan (ik reed rechtdoor), duwt ie hem er tussen, dus ik moet in de remmen. (Was zo’n mongolisch taxibusje dat natuurlijk haast had)
Het is HERFST, mongool
Klopt koek. Nederlanders en vooral bedrijven hier willen je zoveel mogelijk uitmelken en op je besparen. Als je least kom je zelfs duurder uit dan als je je eigen auto koopt meestal. Want met leasen via werk moet je nog BPM per jaar betalen, wat neer komt op de bijtelling keer de cataloguswaarde van de auto van als je hem nieuw kocht. Dus zelfs met een kanker golf of polo kost het je nog minimaal 100-200€ per maand aan eigen kosten om te leasen via een bedrijf. Maar meestal word je via je Werkcook voorzien van een telefoon + onbeperkt alles abonnement + een laptop. Daarom zal ik ook nooit gaan leasen aangezien je gewoon duurder uit komt dan als je een tweedehands betrouwbare Lexus zelf koopt. Aangezien je hem ook gewoon nog door kan verkopen later en onderhoud niet heel veel is.
agossie moest je remmen?
>trader
heb je 5 jaar gestudeerd om kontmuntjes te verhandelen?
Ja, factuurtje voor de remblokken komt jouw kant op anoniempje.
Zal hem opsturen naar kuikensweg 53 Beverwijk :^)
>Heb auto van de zaak als taxichauffeur
>Irriteer zoveel mogelijk normaaltjes op de weg die naar hun werk moeten snel
>Laat ze express remmen en hun auto verpesten en duurder laten uitkomen
>Lekker snel rijden want benzine wordt betaald door de baas
>Dvw er zo'n mongool moest remmen in zijn auto door mij
Bij een natuurramp is vaak het mobiele netwerk (die je smartphone gebruikt) down, maar is het netwerk waar je vaste telefoon op aangesloten zit nog bereikbaar. Mij lijkt het wel handig om nog te kunnen bellen bij een ramp.
Fucking really? Monsters, shoot to kill on sight.
Nee ze handelen meer in ETF's en ETP's en gaan voor the arbitrage en de spread IPV futures en forwards.
Maar ik ben NOOT dus ik heb geen haast, ik rijd in een oude japanse schijtdoos van pappie en mammie en die onderdelen kosten geen drol.
maakt niet uit, een natuurramp gebeurt niet zonder dat andere mensen het merken. Als ik in mijn eentje geen telefoon heb, verandert er weinig.
dus er is een natuurramp en jij wil gezellig gaan zitten bellen? zou je niet je buren helpen en jezelf nuttig maken luilak
Waarom in de absolute neuk zou je dit voor iemand anders doen als je het volledig onder de knie hebt!?
En dan kan je bellen met wie?
Omdat je het niet onder de knie hebt, de software om te handelen in ETP's en ETF's niet zelf hebt want dure aanschafkosten en het programmeer werk voor de algoritmes met handelen gedaan wordt voor je. Plus je krijgt er wel een goede compensatie voor voor het gemak om het zelf niet te hoeven doen elke dag. Ook heb je zelf wss niet genoeg eigen kapitaal om mee te handelen aangezien de winst op arbitrage en spreads niet heel veel is koek
haha ja
>frituur bij me in de buurt maakt curry ketchup door gewone ketchup te mengen met currypoeder
eikes
Dus je bent een dom normaaltje die enkel maar wat knopjes kan indrukken, maar niet de kennis heeft om zelf algos te programmeren of arbitrage mogelijkheden te vinden. En daar studeer je dan 5 jaar voor, om enkele knopjes in te drukken.
FUCKING DUTCH PPL
De fabriek doet ongeveer hetzelfde, maar dan waarschijnlijk met slechtere kruiden en ketchup.
Niet dom, de testen om binnen te komen zijn lastig. En je moet de programmeurs een idee geven van wat je ziet als mogelijkheid voor meer winst en kansen. Je moet natuurlijk ook het nieuws bijhouden en de hele tijd de algoritmes aansturen waar ze moeten kijken en hoe.
Goeie muziek dit oetz
is dit normaal?
youtube.com
dat is niet normaal
dat is abnormaal
youtube.com
Nee, letterlijke Tokkies en mensen zonder smaak
>0:57
NEDERLAND
JA
ja inderdaad dus zelf hoef je niks te kunnen
met schakel naar het fimpje
Mooie nummertjes.
Maar ja het is meestal gewoon de selectieprocedure door komen en dan 50-60 uur per week werken voor een leuk salaris. Trader bedrijven zijn een leuke werkgever van wat ik gehoord eb en ik heb mezelf ook al aangemeld voor een weekend met een tradersbedrijf in Amsterdam.
>avondvullend
dus gewoon 1 a 2 uurtjes
>50-60 uur per week werken
kzal jou eens in de avond vullen
>50-60 uur per week werken
Alle gekheid op een stokje, het is vast wel een leuke baan zo met het geld van anderen spelen. Ook mogelijkheden in het buitenland. Als ik jonger was had ik vast ook zo'n opleiding gedaan.
straks PSV en Club Brugge kijken
JAAAAAAAAAAAA VOETBAL
ik ben blij dat jij het ook leuk vindt
Ja dat denk ik ook, wil zo snel mogelijk m'n studieschuld afbetalen en zo lukt het wel. Ook idd om nog de optie voor het buitenland open te houden vind ik een fijne optie.
Wel het weekend helemaal vrij
Club Brugge zijn goeie mensen man. Sta zelf sinds m'n 5e op midden-noord bij ADO en onze supporters hebben een goeie band met Brugge oetz. Zonder hooligans en harde kern is voetbal in het stadion kankersaai.
>het weekend helemaal vrij
>niet 100 uur per week werken
plebejer, zo klim je nooit naar de top in de sociale hierarchie.
ik geef je gelijk
youtube.com
den haag is ook een topclub oetz!!
Ik mis het Zuiderpark echt enorm oetz.
Wat doet gij?
Hij heeft zich 5 jaar lang afgerukt en verdient nu waarschijnlijk goed door enkel knopjes in te drukken. Gij?
Dit is pas in 2 jaar hè. Ik studeer dit jaar af voor m'n bachelor en het volgende studiejaar m'n master.
oh oh den haag, mooie stad achter de duinen
dat gaat vast geen uur duren ofwel