Sverigetråden - Mysiga nattupplagan

Attached: 1510427444853.png (1280x720, 954K)

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/16703084
youtube.com/watch?v=0XxYwWg7F8I
unv.is/aftonbladet.se/nyheter/a/m623Mp/nafisa-tvingades-ta-av-sig-slojan-for-att-fa-gora-hogskoleprovet
strawpoll.me/16709536
twitter.com/AnonBabble

>du är en arbetslös incel

Attached: enpeecee.png (600x712, 60K)

Första för renrasigt land med kommunism

Känner det motsatta. Jag är leds på mina kollegor som tjatar om invandringen och feminister hela tiden, de har absolut ingenting att säga, det är bara samma tomma klagomål varje gång.
Är så jävla leds, vill bort från det här folket. Samma sak inom familjen, har en pappa som bokstavligen brukar prata om "SJWs" och inte för så länge sedan drog han upp Jordan Peterson, undrar om han fattar hur vrickat det är för honom som misslyckad förälder att ta upp Jordan Peterson med sin son.

Skulle vara så glad av ett byte i miljö. Skulle vara glad att hänga med "galna" feminister och vänsterbögar.

>dkn kommer aldrig vara flickan på bilden och få använda pojkens skrev som en kudde

Attached: 1513676934698.jpg (577x575, 42K)

Du kan alltid hänga med mig i Göteborg

Attached: 1534113252212.png (790x397, 159K)

>renrasigt land
>röstar V
haha mm

*sätter mig med skrevet tydligt öppet*

>Man kan bara rösta på V om man är för kommunism

Attached: 1509542374511.png (485x443, 22K)

>Incelen som dampade loss och projicerade sin incelhet på andra i förra tråden

Attached: Pepelaugh1.jpg (220x230, 8K)

Mm, men bodde jag i göteborg hade jag inte haft det här problemet. Jag bor i en bajshåla som inte är nära.

Är det bara tomt gnällande i samma tonläge kan jag förstå det. Men ifall jag hade kollegor jag hade kunnat skoja om negers hela tiden och dra vidriga skämt man i stort sett kan bli sparkad för och bryta emot företagets värdegrund på daglig basis på fikarasterna hade jag varit nöjd.

Även ifall din pappa misslyckats som förälder, kan han rehabiliteras och bli en bra förälder någon gång?

Sandalanon....

När tar vi över Sverige och kastar ut den underlägsne homo/hetrosexuella mannen?

strawpoll.me/16703084
strawpoll.me/16703084
strawpoll.me/16703084

Har ni haft sex?

Attached: 1540238200324.jpg (2273x2511, 874K)

Jag antar bara att du röstar V för att du pratar om den där böken sjöstedt hela tiden. Men vilka rösta du på då?

Attached: 4b7pdXc.jpg.gif (920x1024, 283K)

ah! d-det ser så mjukt och inbjudande ut...

Attached: 1511397254996.png (444x640, 290K)

Fy fan. Jag vet att det finns hålor på Västkusten, men att bo i en håla som inte ligger på Västkusten måste vara 100000 gånger värre

På vilket sätt är t.ex. Göteborg bättre än din skithåla? Kan du inte bara resa på sommaren, spara pengar och ta tjänstledigt en månad och bara backpacka bland mongos som du knullar och knarkar med?

*bajsar dig i ansiktet*

Hmmm, det verkar inte vara någon som är intresserad ikväll... Aja, en annan gång kanske.
*börjar sakta stänga igen skrevet igen*

Jag är sugen på att flytta till Gnosjö oironiskt.

youtube.com/watch?v=0XxYwWg7F8I

Ska jobba på morgonen och har fortfarande inte lagt mig

Attached: 1508568027840.png (638x359, 247K)

>19 oskulder i tråden
på riktigt?

Attached: 1382346853903698.jpg (256x256, 9K)

Ingen aning var det ligger. Kan du peka på kartan

Attached: sverige.png (2488x3176, 93K)

Vad är den stora varbölden till vänster med en massa text?

>Jag är inte oskuld

Attached: graffnpc.jpg (640x640, 79K)

Sveriges kärna

Det är samma. Vissa gubbar är roliga, men de är inte rasister, de har bara en väldigt slapp inställning, här om veckan på jobbet behövde någon invandrare hjälp över telefonen, då svarade han med "Tjena, svartskalle" sånt tycker jag kan vara kul, om folk kommer överens och behandlar varandra som människor, inte särbehandlingen som vänstern ger invandrare, där man kan tro att de ser de som bäbisar som behöver skyddas, inte vuxna människor som kan hantera verkliga livet.

Det är bara att de flesta typerna som folk romantiserar är inte intellektuella, inte pålästa, de har egentligen ingenting att säga. "Hollywood suger nu, jävla kvinnor i varje action film!!" ja, vad kul att du klagar på feminister igen. Ingenting blir sagt, alla bara håller med varandra är som en stor grupprunk.

Min pappa kanske kan rehabiliteras men jag tvivlar på att han har stort nog intresse att göra det, även om han gör det har han fortfarande förstört min uppväxt. Tycker ändå inte han har rätt att nämna Jordan Peterson till mig, känns piss.

>vara oskuld

Attached: 1527957868903.jpg (1278x1181, 222K)

*tar tag om dina ben innan du hinner stänga dem*
v-vänta! jag vill... om det är ok...a-alltså om du vill...
*lägger mitt huvud mellan dina ben och blundar*
aahh, det luktar så starkt och g-gott...

Attached: 1524784063782.jpg (768x768, 88K)

Fan vad cringe, varför har ni sådant mindervärdeskomplex till Cuckholm?

t. Skåne så neutral

*bögbrevar du i tråd1 kommer din mamma dö i sömnen inatt*

Under vättern.

unv.is/aftonbladet.se/nyheter/a/m623Mp/nafisa-tvingades-ta-av-sig-slojan-for-att-fa-gora-hogskoleprovet

det här måste vara psyops

pfft det är bara tugg. Sluta bli så kränkt

Påminnelse

Attached: 1540405778279.jpg (960x960, 190K)

Skulle va f1h1 om hon inte fick ha tröjan på heller

Trodde basshunter sjöng om att han spelade dota på dreamhack eftersom jag trodde han sa vättern

Göteborg och egentligen vilken större stad som helst är bättre för att det finns olika typer av människor där, och då menar jag inte invandrare (för det är min håla full av) jag menar olika subkulturer av folk, alla är inte tråkiga för det finns liv i staden.
>Kan du inte bara resa
Kanske jag kan, men då lär jag ju inte känna folk, då blir det ju bara att flyta runt. Sen är jag också lite för gammal för det där nu, suger att ha slösat hela sin ungdom på en skithåla där ingenting intressant hände.

Vänta nu lite,
Du säger att du både tycker att det luktar starkt, och gott?

Säg inte att du faktiskt _tycker om_ att lukta på dessa starka dofter som utsöndras där nere ifrån?

Berätta mer varför.

strawpoll.me/16709536

sparad

>Sen är jag också lite för gammal för det där nu
Nej det är du inte. Ni zoomers tycker 25 är gammalt

Haha, ska upp och inte göra ett JÄVLA DUGG på jobbet kl 07, men sova är så inåt helvete överskattat.

Kan du fucking hålla käften

Håll käften jävla sojasörplande bajsbög

Jag kan säga att jag vuxit upp i en storstad. Inget har härdat mig såpass mycket som att växa upp i en sådan. Slagsmål, bråk med blattar och slå sönder folk som försökt råna mig. Folk som är från storstaden vill flytta härifrån ifall de är etniskt vita. Jag vill ha lugn och ro. Dra ut och jaga älg med Connysar och snacka om äckliga negers som förstör mitt land samt att dra upp kommunister i lyktstolpar. Du romantiserar något som du inte vet hur dåligt det är.

Det du borde göra är att jobba utomlands 2-3 år, typ Danmark, Holland eller så.

>Du romantiserar något

Attached: 1455588426343.png (550x535, 246K)

Vem träffar nya människor och vänner efter 25? Hur ska jag någonsin lyckas komma in i en grupp där folk redan är vänner med varandra?
Sen är ju mina bästa år förbi, nu måste man slava för att kunna leva, det som är trist är att man inte var del av något intressant när man var yngre och hade all tid i världen.

På landsbygden röstar man på kommunister favä
T.o.m. i stormbögarnas högborg Ludvika så kom Kommunistiska partiet in istället för NMR

>m-möh sojabönor!!

Attached: FB_IMG_1526153620622.jpg (720x621, 39K)

h-haha, näää asså d-det är bara en intressant och i-inb...inbjudande doft. Gillar den absolut inte >////

Attached: 1510679827178.jpg (811x720, 127K)

Jag tror att den där slaktaren har mer nbögskompisar än Orkberg o c/o

Säg hur gammal du är istället. Tycker du 25 är gammalt så är du inte gammal

Attached: 1530577004077.png (434x327, 46K)

OwO vad är det här? En bajskorv? :333 vad got nu ska vi äta bajs *äter bajs och bajsar samtidigt*

Attached: anime-sunglasses-5.jpg (1280x720, 94K)

Det luktade kärlek sade bögen och klämde ut en enorm bajskorv.

Slaktaren är baserad. Skulle vilja se NMR faktiskt gå rakt in och haverera ett bankmöte. Men nä, den bästa kampen mot bankerna är att klibba den lokala förskolan tydligen. Och hitlertårta

Ehm.. Jag antar att alla har sina olika.... preferenser.

Med tanke på att du typ ser rent berusad ut i ansiktet av det redan så antar jag att jag inte har något emot om du vill fortsätta.

Är du säker? Jag tycker mig se något som påminner om "Skjuteborg" bland texten och det ligger ju nånstans i typ Danmark.

Jag har ingen åsikt favä. Jag skiter i ludvika.

bor du i förorten? bor man centralt då växte man upp med typ 2 invandrare i klassen (givetvis mer idag, men pratar 20+)

Har gjort både och. Jobbat i fina områden och i förorten. Städerna börjar ruttna oavsett områden.

Jag är 26.

HAHAHAHAHAHAHA. 26 är ingen ålder din jävla zoomer.

*hukar sig och lägger en enorm bajskorv i byxorna*

Attached: 1540385446204.jpg (1080x1350, 176K)

Du är lika gammal som min lillebror som fortfarande spelar CS alltså. Lägg ner ditt "åh ja e så gammal"-skitsnack

Attached: 1538087645073.png (376x341, 103K)

Jaha? Vad vill du ha sagt då?
Kan docl hålla med om att sådant prat är irriterande i längden. Men vad bidrar du med?
Lyssnar hellre på Ronnyconnysar än vänsterbögarna på mitt jobb som oironiskt inte kan förstå varför någon skulle rösta på SD.

La creatura..

jag vill bara ligga här och sova.. m-men det kommer kanske bli svårt med tanke på att din mjuka kudde plötsligt har blivit hård...

Attached: 1518183412696.png (500x280, 231K)

>Gillar du snopparna eller snippan?
Ja

Attached: Untitled-2.png (2000x1200, 179K)

>15 blev av med oskulden i tonåren

Attached: 1527769730365.png (633x758, 23K)

Sluta äckla er i tråden, era missfoster. Vad fan håller ni på med?

Du var minsann petig! Jag tyckte du sa i ren desperation hur mycket du ville ligga i mitt skrev precis?

Ja med din jävla pissinställning så är det kört. Läs ditt jävla brev igen din mespropp så kanske du inser hur patetiskt det låter.

Kanske är "Gräset är grönare" typ av situation. Men jag känner då verkligen inte samma, hade gärna varit runt mer ungt folk som var lite mer "moderna", inte vill jag vara runt galningar som inte alls har något sunt förnuft, men skulle inte ha något emot att vara kompis med feminister eller """SJWs"""".

Baserad

baserat

Attached: 1529513083870.jpg (800x782, 77K)

Byt jobb då. Har haft kul med flera kollegor i min egen ålder. Negerskämt ibland, historia, sport, filosofi ja lite gott o blandat. Det gäller bara att hålla sig undan från tråkmånsarna vid fikabordet. Överdrev kanske lite väl mycket i mitt första brev.

Erkänn att du är en utav bögbrevarna? Det riktigt osar bög om dina brev.

Hah. Överbittra amerikamoderatorn orkade inte hålla sig utan avslöjade sig till slut.

Attached: kotsmoke.jpg (960x960, 46K)

o-om jag måste ta hand om problemet för att ligga kvar så gör jag väl d-det...
*drar ner dina byxor och börjar runka av dig*
usch...s-snoppar är så äckliga. men de luktar ganska gott ändå... u-undrar om de smakar lika gott...
*ger dig försiktigt ett slick*
urk, v-vad salt den är! den smakar bara som svett! s-så varför kan jag inte sluta slicka på den?
*börjar suga av dig*
*drar av munnen precis innan du kommer*
ah! d-du kom över hela mig! nu luktar hela jag som den där starka kukdoften... åhhh, det kommer ta flera minuter innan jag blir ren nu. jag som bara ville ligga kvar mellan dina ben och sova...

Attached: 1518467549380.gif (540x303, 505K)

kuken är hård

Problemet ligger i staden, finns ingen direkt subkultur av intressanta typer här som jag sa. Men ja, jag behöver byta jobb det är sant.
Nej.

>finns ingen direkt subkultur av intressanta typer
du låter helt störd

Jag kan avslöja att många personer i storstäderna hatar folk som dig. Du flyttar hit, driver upp priserna men bidrar inte ett skit till den lokala kulturen. Du är för IRL vad bögbrevarna är i tråden. Besök gärna, men flytta för fan inte hit.

Attached: 1538175689271.jpg (523x349, 126K)

Vad förvånad jag blir av att du är en bögjävel och kommunist.

Kan inte 2d-bögrollspelarna för i helskotta lägga ner någon gång. Det är så krinch att det borde vara förbjudet

Har förmodligen sugit mer kuk än hela tråden tillsammans och jag är fortfarande mindre degenererad än någon av bögbrevarna...

Det är ju inte hans fel utan mupparna som känner behovet att höja priserna för att försöka dribbla med honom.

tänk att vara så rövsmärtad

Attached: 158494981515.png (600x580, 572K)

Fast ingen är mer hatad än NMR i Göteborg favä

Jag är inte den typen alls. Säger bara att jag önskade att jag tog del av en mer intressant miljö under uppväxten.

Just nu bevisas det att även när ingen brevar 2d så måste Dampus dampa på något ändå, så det spelar ingen roll.

Du har väl förfan bil och internet? Går ju att hitta massa roliga typer om man bara letar o kan åka en bit.

Dabbar alla kommunisthatare

Attached: dab.gif (554x400, 122K)

Tråden har för många icke-oskulder

Attached: Untitled-124141251515.png (1153x459, 165K)

Du är fan efterbliven. Det finns inget intressant i storstäder. Bokstavligen NPC-farmer. Är du inte intressant som person själv (vilket jag tvivlar starkt på) kommer du inte hitta på något intressant här ändå.