Attached: 1510427444853.png (1280x720, 954K)
Sverigetråden - Mysiga nattupplagan
Eli Parker
Easton Collins
>du är en arbetslös incel
Levi Taylor
Första för renrasigt land med kommunism
Kevin Campbell
Känner det motsatta. Jag är leds på mina kollegor som tjatar om invandringen och feminister hela tiden, de har absolut ingenting att säga, det är bara samma tomma klagomål varje gång.
Är så jävla leds, vill bort från det här folket. Samma sak inom familjen, har en pappa som bokstavligen brukar prata om "SJWs" och inte för så länge sedan drog han upp Jordan Peterson, undrar om han fattar hur vrickat det är för honom som misslyckad förälder att ta upp Jordan Peterson med sin son.
Skulle vara så glad av ett byte i miljö. Skulle vara glad att hänga med "galna" feminister och vänsterbögar.
Ryder Roberts
>dkn kommer aldrig vara flickan på bilden och få använda pojkens skrev som en kudde
Jeremiah King
Du kan alltid hänga med mig i Göteborg
Colton Rivera
>renrasigt land
>röstar V
haha mm
Jason Lee
*sätter mig med skrevet tydligt öppet*
Christopher Jenkins
>Man kan bara rösta på V om man är för kommunism
Cameron Myers
>Incelen som dampade loss och projicerade sin incelhet på andra i förra tråden
Nolan Evans
Mm, men bodde jag i göteborg hade jag inte haft det här problemet. Jag bor i en bajshåla som inte är nära.
Brandon Jones
Är det bara tomt gnällande i samma tonläge kan jag förstå det. Men ifall jag hade kollegor jag hade kunnat skoja om negers hela tiden och dra vidriga skämt man i stort sett kan bli sparkad för och bryta emot företagets värdegrund på daglig basis på fikarasterna hade jag varit nöjd.
Även ifall din pappa misslyckats som förälder, kan han rehabiliteras och bli en bra förälder någon gång?
Joseph Parker
Sandalanon....
Ayden Morales
När tar vi över Sverige och kastar ut den underlägsne homo/hetrosexuella mannen?
William Ward
strawpoll.me
strawpoll.me
strawpoll.me
Har ni haft sex?
Josiah Edwards
Jag antar bara att du röstar V för att du pratar om den där böken sjöstedt hela tiden. Men vilka rösta du på då?
Angel Gomez
ah! d-det ser så mjukt och inbjudande ut...
Jason Flores
Fy fan. Jag vet att det finns hålor på Västkusten, men att bo i en håla som inte ligger på Västkusten måste vara 100000 gånger värre
Jaxon Price
På vilket sätt är t.ex. Göteborg bättre än din skithåla? Kan du inte bara resa på sommaren, spara pengar och ta tjänstledigt en månad och bara backpacka bland mongos som du knullar och knarkar med?
Jack Johnson
*bajsar dig i ansiktet*
John Jenkins
Hmmm, det verkar inte vara någon som är intresserad ikväll... Aja, en annan gång kanske.
*börjar sakta stänga igen skrevet igen*
Lucas Green
Jag är sugen på att flytta till Gnosjö oironiskt.
Aaron Morris
Jordan Roberts
Ska jobba på morgonen och har fortfarande inte lagt mig
Thomas Green
>19 oskulder i tråden
på riktigt?
Liam Reyes
Ingen aning var det ligger. Kan du peka på kartan
Dominic Adams
Vad är den stora varbölden till vänster med en massa text?
Zachary Nguyen
>Jag är inte oskuld
Landon Smith
Sveriges kärna
Ethan Nelson
Det är samma. Vissa gubbar är roliga, men de är inte rasister, de har bara en väldigt slapp inställning, här om veckan på jobbet behövde någon invandrare hjälp över telefonen, då svarade han med "Tjena, svartskalle" sånt tycker jag kan vara kul, om folk kommer överens och behandlar varandra som människor, inte särbehandlingen som vänstern ger invandrare, där man kan tro att de ser de som bäbisar som behöver skyddas, inte vuxna människor som kan hantera verkliga livet.
Det är bara att de flesta typerna som folk romantiserar är inte intellektuella, inte pålästa, de har egentligen ingenting att säga. "Hollywood suger nu, jävla kvinnor i varje action film!!" ja, vad kul att du klagar på feminister igen. Ingenting blir sagt, alla bara håller med varandra är som en stor grupprunk.
Min pappa kanske kan rehabiliteras men jag tvivlar på att han har stort nog intresse att göra det, även om han gör det har han fortfarande förstört min uppväxt. Tycker ändå inte han har rätt att nämna Jordan Peterson till mig, känns piss.
Caleb Williams
>vara oskuld
Evan Howard
*tar tag om dina ben innan du hinner stänga dem*
v-vänta! jag vill... om det är ok...a-alltså om du vill...
*lägger mitt huvud mellan dina ben och blundar*
aahh, det luktar så starkt och g-gott...
Hudson Morales
Fan vad cringe, varför har ni sådant mindervärdeskomplex till Cuckholm?
t. Skåne så neutral
Ayden Rogers
*bögbrevar du i tråd1 kommer din mamma dö i sömnen inatt*
William Morgan
Under vättern.
Christian Mitchell
det här måste vara psyops
Dominic Price
pfft det är bara tugg. Sluta bli så kränkt
Benjamin Jenkins
Påminnelse
David Cruz
Skulle va f1h1 om hon inte fick ha tröjan på heller
Tyler Jackson
Trodde basshunter sjöng om att han spelade dota på dreamhack eftersom jag trodde han sa vättern
Aiden Long
Göteborg och egentligen vilken större stad som helst är bättre för att det finns olika typer av människor där, och då menar jag inte invandrare (för det är min håla full av) jag menar olika subkulturer av folk, alla är inte tråkiga för det finns liv i staden.
>Kan du inte bara resa
Kanske jag kan, men då lär jag ju inte känna folk, då blir det ju bara att flyta runt. Sen är jag också lite för gammal för det där nu, suger att ha slösat hela sin ungdom på en skithåla där ingenting intressant hände.
Elijah Kelly
Vänta nu lite,
Du säger att du både tycker att det luktar starkt, och gott?
Säg inte att du faktiskt _tycker om_ att lukta på dessa starka dofter som utsöndras där nere ifrån?
Jason Howard
Berätta mer varför.
Jaxson Morgan
Parker White
sparad
Ryder Morales
>Sen är jag också lite för gammal för det där nu
Nej det är du inte. Ni zoomers tycker 25 är gammalt
Isaac Reyes
Haha, ska upp och inte göra ett JÄVLA DUGG på jobbet kl 07, men sova är så inåt helvete överskattat.
Cooper Bennett
Kan du fucking hålla käften
Zachary Martinez
Håll käften jävla sojasörplande bajsbög
Brody Jackson
Jag kan säga att jag vuxit upp i en storstad. Inget har härdat mig såpass mycket som att växa upp i en sådan. Slagsmål, bråk med blattar och slå sönder folk som försökt råna mig. Folk som är från storstaden vill flytta härifrån ifall de är etniskt vita. Jag vill ha lugn och ro. Dra ut och jaga älg med Connysar och snacka om äckliga negers som förstör mitt land samt att dra upp kommunister i lyktstolpar. Du romantiserar något som du inte vet hur dåligt det är.
Det du borde göra är att jobba utomlands 2-3 år, typ Danmark, Holland eller så.
Parker Lewis
>Du romantiserar något
Thomas Diaz
Vem träffar nya människor och vänner efter 25? Hur ska jag någonsin lyckas komma in i en grupp där folk redan är vänner med varandra?
Sen är ju mina bästa år förbi, nu måste man slava för att kunna leva, det som är trist är att man inte var del av något intressant när man var yngre och hade all tid i världen.
Evan Myers
På landsbygden röstar man på kommunister favä
T.o.m. i stormbögarnas högborg Ludvika så kom Kommunistiska partiet in istället för NMR
Adam Scott
>m-möh sojabönor!!
Owen Howard
h-haha, näää asså d-det är bara en intressant och i-inb...inbjudande doft. Gillar den absolut inte >////
Isaac Kelly
Jag tror att den där slaktaren har mer nbögskompisar än Orkberg o c/o
Ryan Mitchell
Säg hur gammal du är istället. Tycker du 25 är gammalt så är du inte gammal
Alexander Price
OwO vad är det här? En bajskorv? :333 vad got nu ska vi äta bajs *äter bajs och bajsar samtidigt*
Jonathan Sullivan
Det luktade kärlek sade bögen och klämde ut en enorm bajskorv.
Jose Green
Slaktaren är baserad. Skulle vilja se NMR faktiskt gå rakt in och haverera ett bankmöte. Men nä, den bästa kampen mot bankerna är att klibba den lokala förskolan tydligen. Och hitlertårta
Nolan Cook
Ehm.. Jag antar att alla har sina olika.... preferenser.
Med tanke på att du typ ser rent berusad ut i ansiktet av det redan så antar jag att jag inte har något emot om du vill fortsätta.
Brody Davis
Är du säker? Jag tycker mig se något som påminner om "Skjuteborg" bland texten och det ligger ju nånstans i typ Danmark.
Thomas Flores
Jag har ingen åsikt favä. Jag skiter i ludvika.
Brody Sullivan
bor du i förorten? bor man centralt då växte man upp med typ 2 invandrare i klassen (givetvis mer idag, men pratar 20+)
Wyatt Powell
Har gjort både och. Jobbat i fina områden och i förorten. Städerna börjar ruttna oavsett områden.
Jayden Stewart
Jag är 26.
Jason Lewis
HAHAHAHAHAHAHA. 26 är ingen ålder din jävla zoomer.
Wyatt Rogers
*hukar sig och lägger en enorm bajskorv i byxorna*
Liam Martinez
Du är lika gammal som min lillebror som fortfarande spelar CS alltså. Lägg ner ditt "åh ja e så gammal"-skitsnack
David Moore
Jaha? Vad vill du ha sagt då?
Kan docl hålla med om att sådant prat är irriterande i längden. Men vad bidrar du med?
Lyssnar hellre på Ronnyconnysar än vänsterbögarna på mitt jobb som oironiskt inte kan förstå varför någon skulle rösta på SD.
Eli Adams
La creatura..
Evan Flores
jag vill bara ligga här och sova.. m-men det kommer kanske bli svårt med tanke på att din mjuka kudde plötsligt har blivit hård...
Daniel Evans
>Gillar du snopparna eller snippan?
Ja
John Wood
>15 blev av med oskulden i tonåren
Justin Edwards
Sluta äckla er i tråden, era missfoster. Vad fan håller ni på med?
Adrian Walker
Du var minsann petig! Jag tyckte du sa i ren desperation hur mycket du ville ligga i mitt skrev precis?
Daniel Reyes
Ja med din jävla pissinställning så är det kört. Läs ditt jävla brev igen din mespropp så kanske du inser hur patetiskt det låter.
Landon Evans
Kanske är "Gräset är grönare" typ av situation. Men jag känner då verkligen inte samma, hade gärna varit runt mer ungt folk som var lite mer "moderna", inte vill jag vara runt galningar som inte alls har något sunt förnuft, men skulle inte ha något emot att vara kompis med feminister eller """SJWs"""".
Asher Stewart
Baserad
Zachary Morales
baserat
Christopher Flores
Byt jobb då. Har haft kul med flera kollegor i min egen ålder. Negerskämt ibland, historia, sport, filosofi ja lite gott o blandat. Det gäller bara att hålla sig undan från tråkmånsarna vid fikabordet. Överdrev kanske lite väl mycket i mitt första brev.
Austin Nguyen
Erkänn att du är en utav bögbrevarna? Det riktigt osar bög om dina brev.
Ian Jenkins
Hah. Överbittra amerikamoderatorn orkade inte hålla sig utan avslöjade sig till slut.
Austin Bennett
o-om jag måste ta hand om problemet för att ligga kvar så gör jag väl d-det...
*drar ner dina byxor och börjar runka av dig*
usch...s-snoppar är så äckliga. men de luktar ganska gott ändå... u-undrar om de smakar lika gott...
*ger dig försiktigt ett slick*
urk, v-vad salt den är! den smakar bara som svett! s-så varför kan jag inte sluta slicka på den?
*börjar suga av dig*
*drar av munnen precis innan du kommer*
ah! d-du kom över hela mig! nu luktar hela jag som den där starka kukdoften... åhhh, det kommer ta flera minuter innan jag blir ren nu. jag som bara ville ligga kvar mellan dina ben och sova...
Lucas Smith
kuken är hård
Logan Young
Problemet ligger i staden, finns ingen direkt subkultur av intressanta typer här som jag sa. Men ja, jag behöver byta jobb det är sant.
Nej.
Hunter Long
>finns ingen direkt subkultur av intressanta typer
du låter helt störd
Dylan King
Jag kan avslöja att många personer i storstäderna hatar folk som dig. Du flyttar hit, driver upp priserna men bidrar inte ett skit till den lokala kulturen. Du är för IRL vad bögbrevarna är i tråden. Besök gärna, men flytta för fan inte hit.
Jordan Perry
Vad förvånad jag blir av att du är en bögjävel och kommunist.
Xavier Stewart
Kan inte 2d-bögrollspelarna för i helskotta lägga ner någon gång. Det är så krinch att det borde vara förbjudet
Har förmodligen sugit mer kuk än hela tråden tillsammans och jag är fortfarande mindre degenererad än någon av bögbrevarna...
Samuel King
Det är ju inte hans fel utan mupparna som känner behovet att höja priserna för att försöka dribbla med honom.
Christopher Gray
tänk att vara så rövsmärtad
Oliver Cook
Fast ingen är mer hatad än NMR i Göteborg favä
Jeremiah Ward
Jag är inte den typen alls. Säger bara att jag önskade att jag tog del av en mer intressant miljö under uppväxten.
Jace Hill
Just nu bevisas det att även när ingen brevar 2d så måste Dampus dampa på något ändå, så det spelar ingen roll.
Bentley King
Du har väl förfan bil och internet? Går ju att hitta massa roliga typer om man bara letar o kan åka en bit.
Noah Thomas
Dabbar alla kommunisthatare
Julian Rivera
Tråden har för många icke-oskulder
Brody Williams
Du är fan efterbliven. Det finns inget intressant i storstäder. Bokstavligen NPC-farmer. Är du inte intressant som person själv (vilket jag tvivlar starkt på) kommer du inte hitta på något intressant här ändå.