Philippa
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
F1 jävla 1h
införe tjejen på bilden är typ 21 men ser 35+ ut
h1*
Hon är 19
hon ser oironiskt ut att vara äldre än 29
sorgligt. vad fan är det med sv ho? är det solen som förstör dem?
Tycker jag behöver tvinga i mig mat ibland jag, mest för att man inte är hungrig.
Tror inte det hjälper.
Alltid lika kringerande när folk på kanalen leker vetare om hur folk ser ut i olika åldrar.
>äldre än 29
uhmm aa. Ansiktet kanske men inte resten
>in före vitknekt
Men ärligt talat så har folk på kanalen överdrivna standards när det gäller tjejers ålder. Nej, den där tjejen ser inte alls ut att vara 35+
Är hon medelmåttig 5-6/10? Ja, men hon ser inte ut att vara 35+
>ramlar ner från ett hus och dör
>vaknar
FÖHE
>vaknar
>ramlar ner från sängen och dör
JIPPI
kvinnor åldras som rutten mjölk
Tänk att man missade tonårskärleken
ska man konvertera till protestantism? känns som man inte borde då man inte kommer ta det seriöst då ingen kyrka i Sverige verkar seriös
Det är för tidigt för det här, sluta.
>bönderna ska påtvingas stenhård djurhållning oavsett om folket efterfrågar det eller inte för annars kommer folk göra andra val än vad jag gör
>t. johannes bonnier-cuckélius-aschberg-värdegrundélius
Fast är det något en majoritet av svenskar verkar stolta över så är det nog ändå hur Sverige behandlar sina djur jämfört med andra länder.
Sen att svenskar är hycklare och inte vill betala priset för det, ja, det är väl en annan femma.
>inser att du inte är död utan har bara jävligt ont istället
SKIT
>Sen att svenskar är hycklare och inte vill betala priset för det, ja, det är väl en annan femma.
D1a, sedan får vi ju inte avkräva sådant för import för lelEU
Håll käften mongo. Inga bönder klagar på djurskyddslagarna och vad fan är det du har emot att visa andra liv lite respekt? Det som skadar bönderna är t.ex. dieselkostnaden och att folk köper billigt skit från typ Brasilien och Danmark
läs kyrkegård, den nordiska protestantiska kyrkan är förlorad
post something Swedish
bli gnostiker istället
Fårskalle
Gillar Japan
det är inte något man väljer att bli endast det skarpaste av sinnen ser igenom arkonernas lögner
ja det är klart JAG HATAR DIG NÄR DU FÖROLÄMPADE MIN DÖDA MORSA OCH SNACKADE SKIT BAKOM MIN RYGG UNDER HELA VÅR FUCKING UPPVÄXT DIN FITTA:
>ugh..dumma miljöpartister som tycker att man ska behandla djur på ett humant sätt..ugh
>önskar att jag bodde i USA, där har man iaf frihet... SKATT ÄR STÖLD xD
Trodde det var en babbe som sjöng den skiten
Gillar dig jag.
Baserat brev
Gillar dig user
what's easier to get a swedish boyfriend or girlfriend?
Om en stor del av Sverige skiter i hur djuret har behandlats så ska inte all köttproduktion pådyvlas massa extra regler som bara Emelie Cringén bryr sig det minsta om.
Ugh... ja jag önskar också jag bodde i usa, det enda som hindrar mig att bli lyckad och rik är svenska staten som inte låter mig vara fri
Tack, gillar dig med
Ska köpa sommarstuga i norrland hade jag tänkt
Kristendomen har aldrig varit något mer än en gammal motsvarighet till feminism. Utan statlig makt hade kristendomen som max haft ungefär lika många anhängare som eckankar eller dylikt.
pull my trousers down and find out
han hade oironiskt rätt om kristendomen
>staten är bra
Tack user
Mötte en Halvjappsare halvamerikan häromdagen, hon hade jättevit hud
Blir att luncha med henne någon dag
Vita barn här kommer jag
det är sminket
Det är ju fredag, hade bråttom att betala min snacks / folköl och få komma hem och spela RDR2. Står en man runt 50 framför i kön, han är långsam. Börjar bli irriterad, som man blir. Han frågar kassören hur han mår, vafan tänker jag. Kassören säger att jo, det är fint. "Ah, bra bra. Kan du hjälpa mig att betala, jag ser lite dåligt - vad är det här för sedel?" säger han och drar fram en hundring ur plånkan. "Själv är jag lite rädd nu, dom har hittat en knöl i mjälten.." Han försökte så desperat att bara få prata med nån. Plötsligt bara snörpte det ihop sig i bröstet på mig, fy fan.. Här står jag och är irriterad för att det tar tid, så är det en nästan blind man med cancer jag stör mig på.
Kassören var såklart inte så pratvillig - så medan jag packade mina varor bredvid honom började jag prata lite, sa att läkarna är ju så duktiga numera så det där går nog bra. Han blev så jävla glad av att nån snackade med honom så det riktigt lyste i ögonen. Behövs rätt lite för att göra någons dag ibland.
Glad fredag reddit - må ni leva länge med synen i behåll och utan mjältcancer.
De flesta bryr sig ju faktiskt. Annars skulle vi inte ha de här lagarna. Om du någonsin träffat bönder skulle du veta att de flesta bryr sig mycket om sina djur och inte önskar att lagarna skulle bli slappare
>tjej skriver till mig 24/7
>vill ses
>jag vill inte träffa henne
>säger hela tiden att jag inte har tid
>för feg och velig för att neka henne helt
>hon fortsätter skriva och vilja träffas trots att jag behandlar henne som skit
>jag blir bara mer och mer psykfall
Gud och gudar hade en närvaro i din vanliga människas liv för inte alls länge sedan
när grödorna såddes så tog man av sig sin mössa och vandrade saligt genom sitt fält, att kalla kristendomen för statens verktyg fångar bara vissa aspekter av tron
Gud finns
Självklart var det Maltablatten som dampade loss igen
>96690005
>96690519
Filippa~
trodde det var en anime flicka på hennes pin haha så jävla förstörd i huvudet är man
Varför röstar inte hela landet om vilka maträtter som ska ätas varje vecka, och sen så kastas alla som lagar annan mat i fängelse?
>gud finns
uhmm aa. Han har verkligen en stor påverkan på mitt och andras liv
behöver en fucking pistol och en sprängväst. sv ho måste straffas.
Gud finns inom oss alla
Du behöver inte dra allt till sin spets din autist
Tänk att vara en så här patetisk och stjärtsmärtad incel. Jag hade tagit livet av mig direkt.
åh nej det kräver ju 10 års erfarenhet som hudläkare
man bara vet att hon äter bajskuk
Sluta vara bittra
VAD FAN VET DU OM MIG OCH MITT LIV?
>jag spelar rdr2
Det är inget som helst skillnad, du är bara sur över att en väldigt liten del av befolkningen skulle efterfråga kött med någon speciell djurhållning. Dessutom är det lite muhammedanaktigt att kräva att djur sköts och slaktas på ett speciellt sätt.
>hanrejsbrevare och andra incels
Finns det några lägre stående människor? Det skulle väl kanske vara "söt"brevare då....
Bra jävla spel
Vad har tänker unga flickan ;)))) har du kuk i åtänkte.,,,, slurp sexbätäng flicka,,, fitta ;)) ,,,,, vill ha kuk i mun,,, ;))) sex wau bätäng
>telia är ålagda att blockera bukten
>svettigungkarlsgroda.jpeg
sötbrevare är toppen av pyramiden bror
vad tycker ni som spelar RDR2 om det?
user i förra tråden påstod att två motståndsmän dog på sjukhuset i Norge.
Är detta sant?
Skulle ni låta den här feta kossa rida ert ansikte?
>när det kommer upp en reklam för Wahlgrens Värld på tv:n och hjärtat hoppar till lite
Fan alltså vilken känsla
Tillräckligt. Stick iväg till Jow Forums nu, din lilla tönt.
Att låtsas man har ett förhållande på kanalen och uttala sig om att lite smådumt gullprat aldrig förekommer mellan två vuxna som älskar varandra är ganska patetiskt
ingen större förlust lol
Hallå vad gör alla ikväll?
>dkn ska titta på serier hela kvällen
Vet inte vem av dom som har den smutsigaste fitta
Tror nog de jobbade på hästkukarna just för skriveriernas skull
nej din lättlurade idiot, kommunistbögen håller på att rollspela som vanligt
hä
di
bö
jä
Ska spela brädspel med min studentkorridor + några sötpajer
Funderade helt ärligt på att kanske köpa en xbox för att spela typ rdr2 men så ser jag att fps-gränsen är satt till 30. Plötsligt påminns jag om varför jag håller mig till PC. Hur fan orkar man spela på så skitiga inställningar?
Låter riktigt roligt favä, saknar tiden då jag hade folk att spela brädspel med
Ska agera lite chaufför sen är det hemåt för att spela lite randvärld
Vidrigaste människorna i tråden:
1) "slyn"brevare
2) "söt"brevare
3) cuckbrevare
4) snubblare
5) stormbögar och kommunistbögar
Sluta avatarbreva, dampunge.
bianca är den finaste svensktalande kvinnan 2018
Lökade hela dan idag
Hatare kommer hata
>Det är inget som helst skillnad
Att vilja att djur får ha drägliga liv är inte Muhammedaktikt på något sätt. Lagarna gör det av "humana" anledningar och mussarna gör det för att det står i Koranen. Om man inte bryr sig om hur andra liv behandlas, varför skulle man då bry sig om hur människor har det? Och du återkommer hela tiden till "möh väldigt liten del" när det faktiskt är en övervägande majoritet som tycker att djuren ska få ha bra liv och inte plågas till döds. Det kostar inte bonden extra att ha korna på beta ett visst antal månader eller att kultingarna ska få vara med suggan x antal veckor
Kom ihåg att rapportera 2dpedofilerna.
Ska bli riktigt kul. Och fan vad ledsen jag blir för din skull. Hatar att det ska vara så svårt i Sverige att hitta nya vänner (studentlivet är väl fan det enda undantaget). Folk ska inte behöva vara ensamma.
>Randvärld
Vad är det?
Va? Hur avatarbrevar jag?
Nej, dom vidrigaste brevarna är dom som inte har några egna åsikter utan bara gnäller på andra.
ok, tack för din åsikt
aha okej
Alltid lika roligt när skivbolag och dylikt lägger en massa kosing på att få en operatör att stänga ner en torrentsida som inte ens är relevant längre.
Ibland måste man väl göra vad man vill
Mitt problem är ju att jag vill vara ensam större delen av tiden så kan inte hålla relationer med folk under längre tid
>Folk ska inte behöva vara ensamma.
det finns bokstavligt talat ingenting som stoppar folk från att få vänner
Vet inte exakt vad det är med henne, kan inte sätta fingret på det, men man blir helt kär bara av att se henne. Grejen är att hon inte är speciellt snygg på bild men det är på film hon blir fantastisk, tror det är en feminin energi av något slag.