/danmarktråden/

Jeg holder af hverdagen udgaven

Attached: Dan Turèll.jpg (960x540, 107K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-k0pQZ2GBPo
dr.dk/nyheder/indland/anklagemyndigheden-britta-nielsen-er-anholdt
reddit.com/r/Denmark/comments/9u43g0/26_år_jomfru_og_svært_ved_at_få_en_kæreste_jeg/
youtube.com/watch?v=gMWAt8amiQk
dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/har-du-set-tre-sjaeldne-skildpadder-tyve-har-stjaalet-fra-randers
twitter.com/NSFWRedditImage

Godmorgen

Jeg önsker alle jer Dansker en god dag og hyggelig aften

Var Dan Turèll baseret?

sweden>denmark

>mandag morgen

Attached: 1540184670019.jpg (234x250, 6K)

hvorfor ikke bare gå i seng igen?

youtube.com/watch?v=-k0pQZ2GBPo
100% baseret

far åt helvete eskimåjävel

hov hov tal pænt om vores kolonibefolkning, de er trods alt stadig en del af kongeriget.

dr.dk/nyheder/indland/anklagemyndigheden-britta-nielsen-er-anholdt


F

Attached: ham fra the julekalender.jpg (620x349, 41K)

Does a lot of people do coke in Denmark? Cause I met a lot of people doing it

om du menar coca cola, javisst

>om du menar coca cola, javisst
no

No

I have met a couple who do it, but not a lot.

maybe i just landed on druggie social circle.

akta så att vi inte knepper dig mens vi sprutar heroin i ögonen på dig

Dejlig video, der stadig er relevant i dag. Baseret og endda også rǿdpillet.

Nice quads. Hvorfor er det, at jeg tit ser udlændinge, som poster citater eller links fra Mork og Jul? Er det populært i Sverige?

han har en utrolig behagelig stemme, no homo

Så er det forste dag på mit forste arbejde
Håber det bliver godt, sidder til frokostpause lige nu

Attached: 1540185077038.png (588x918, 606K)

Jeg nod at være en NEET men er sku meget glad for at have fundet noget arbejde som interesserer mig

hvad er det for noget arbejde?

hvordan bliver jeg neet? gider ikke lave noget mere

vil jeg også gerne vide.
har nu aldrig lavet andet end at studere, men det er snart slut

jeg spillede diablo 2
er færdig med akt 1 nu

fortidspension

baseret spil.
overvejer også at spille det igen, men er lidt irriteret over 800x600

men jeg er vist ikke autist

også mig, den skærm jeg spiller på er 3000x2000, så i starten var vinduet mikro lille
spiller nu en modded version hvor jeg kan få resolutionen hojere op så det ser nogenlunde normalt ud.

så bliv det

bliver der ikke bare zoomet ud, så man ender med at se meget mere af verden end det er meningen?

nej det som jeg bruger skalere det hele, så man spiller som sædvagenligt

hvad hedder det?

reddit.com/r/Denmark/comments/9u43g0/26_år_jomfru_og_svært_ved_at_få_en_kæreste_jeg/
Kæft jeg hader Reddit normies

glide fx eller sådan noget tror jeg
bare google diablo 2 glide

youtube.com/watch?v=gMWAt8amiQk

>Altså jeg har haft meget sex og har haft fast kæreste og jeg er stadig fucking usikker og foler tit mild angst og opfore mig underlegent over for andre
idiot
>Få dig nogle venner, som du kan snakke det ud med
idiot 2

Jeg fik en god plads i bussen

>bussen


er glad for jeg formentlig aldrig skal tage en bus igen
bare tanken om at skulle stige på en fyldt med mennesker får mig næsten til at skide i bukserne

Attached: almost2.png (384x390, 213K)

det bedste er aldrig at skulle forlade sit hjem.
det må være drommen

vil faktisk hellere do end at arbejde

onanerer som en gal

>vær mig
>vær fortidspensionist i Jylland
>får knap 13,000 udbetalt
>mine faste udgifter udgor 5,800kr, hvilket inkluderer ALT: varme, el, tv, internet, vand, vandafledningsafgift, forsikringer, streamingtjenester, PS+ abonnement, telefonabonnement, gron afgift, vejhjælp og benzin til min bil, samt leje af en 70 kvm, to-værelses lejlighed til knap 4,500kr/md, hvilket bliver reduceret til lidt under 2,900kr med boligstotte.
>har godt 7,000kr til overs hver måned, hvoraf jeg bruger ca. 1,500kr på indkob.
>har med andre ord 5,500kr tilbage efter alle udgifter er betalt.

Attached: neetpepe.jpg (960x613, 114K)

hvordan bliver jeg fortidspensionist? jeg har aldrig været i arbejde, så jeg ved ikke om det er muligt for mig

Hvor i landet kan man bo så billigt? Det må næsten være ude på Lars tyndskids mark

Kan ikke helt finde ud af om jeg er misundelig eller synes du er en sorgelig eksistens

Selv er jeg diagnosticeret med autisme.

Det er i en lille flække med færre end 200 indbyggere.

er du ham i nordjylland vi fandt på et tidspunkt?

>hej Maria. Skriver til dig fordi det er frækt at se DIG tisse, og ikke Christian.
Er det tisseanon som skriver til P3 her?

P3 er normieradio på fuld hammer.

Er der nogle ikke-normie radioer?

Hehe... n-nej...

Attached: 1463362476961.jpg (804x802, 95K)

Jeg bor i en 71 m2 lejlighed i Aarhus til 4300kr i måneden, nærmere 5000 med el og internet osv. Den er rigeligt stor til at dele med en person så efter udgifter er splittet betaler jeg kun ~2400kr i måneden for lejligheden. Lejligheden er ejet af en forening, som min onkel er medlem af, det er ren nepotisme det her, men jeg klager ikke.

Rakkeby?

Attached: 1538427385719.png (568x433, 122K)

nej, men hvor kan man se Maria tisse?
og er hun lækker?

Nu sidder jeg og læser danmarktråde fra i sommers
de var godt nok hyggelige

Nu er jeg kommet hjem
Hoster stadig som om jeg er ved at do af det og kan ikke lide det overhovedet

Her er de 2 sidste posts fra vores 14-tråds maraton

Attached: sidstepost.jpg (468x161, 20K)

Attached: 1533042984656.png (1215x869, 549K)

Det var vilde tider.
Det var der hvor vi drak bajere hver aften/nat og spillede pik til videoer med rodhårende kvinder og tissende kvinder hele tiden.

Ja, det var sgu gode tider. Jeg glæder mig allerede til næste sommerferie.

nu er du bare en some jeg har kendt engang

Når, hvem af jer er det så, som har stjålet sjældne skildpadder fra Randers Regnskov?

Attached: Stjålne Burmesiske Stjernskildpadder.jpg (785x442, 37K)

Det er virkelig beskidt gjort. Stakkels skildpadder.

Nok nogen fra Randers

>dfn du moder nogen som ikke tror på månelandingen
>de er overvægtige

Attached: 1484168234545.jpg (1500x999, 746K)

Hvis I har skildpaddernes liv kært, så kom med 10 poser KiMs chips og 3 kasser bajere.

Attached: 1522715497493.jpg (228x221, 7K)

jeg har en kammerat som tror på alskens konspirationsteorier, men er derudover ganske fornuftig og normal
det er en underlig folelse

At stjæle dyr fra et beskyttet opdræt er en slem ting, men Randers Regnskov havde, så vidt jeg har læst, under allernådigste forhold fået otte skildpadder i alt, med henblik for beskyttende avl.

I år 2000 skille der havde været under 200 tilbage, så det er et forhold a lá Panda'en. Det svinsk. Tror i at det er et bestillingsarbejde, fra en eller anden sorgelig krybdyrsentusiast ?

dr.dk/nyheder/regionale/oestjylland/har-du-set-tre-sjaeldne-skildpadder-tyve-har-stjaalet-fra-randers

kek, men jeg ville sku havde være parat til at betale dig den ringe som, hvis det fik bragt staklerne tilbage.

horer det på vej hjem fra arbejde, korer med min arbejdsgiver

det værste er når de selv bringer de emner op midt i en ellers normal samtale for det bliver hurtigt tydeligt at de ikke kan argumentere for deres sag når man begynder at prove at fortælle dem at det er noget pjat de er i gang med at sige

Hvad mener du dog? Tror du virkelig ikke de kunne det? Det der taler for det, er muligheden for at gemme op til tre skildpadder under sædet, netop så mange som forsvandt af i alt otte. OG indbruddet i burdet så ud til at være begået med spark og vold. Jeg begynder faktisk at tænke, at det er Anders og Bodil som har læst at de var sjældne, og han har så givet hende dem i en romantisk gave, og nu er de allerede dode, efter at være blevet opbevaret i en murebalje ved siden af mokaï'ne.

Attached: randers.jpg (665x477, 193K)

Ham her er ret godt begavet og kan ofte tale sin sag fordi han har sat sig noje ind i tingene.
Jeg gider bare ikke diskutere det, for jeg har ikke sat mig ind i de ting som han har. Han kan derfor komme med alverdens gode argumenter for hvorfor 9/11 var et insider job eller hvorfor månelandingen aldrig fandt sted, for jeg har aldrig undersogt sagen, men tror fuld og fast på den "alment accepterede sandhed".
Han holder heldigvis en god og respektabel tone hvis jeg f.eks. sporger ind til hvorfor han tror andet.

Konssygdomme er luftbårne i Randers

normie meme i bogstavelig forstand

han lyder til at være i orden
jeg blev modt af et "du kan da ikke sige og kigge sådan på mig! jeg har ret til at have min holdning!" med hævet stemme efter jeg spurgte ind til hvorfor hun ikke troede på månelandingen
det er der man bare bliver godt gammeldags træt

t. randers

t. normie

Det lyder skisme også træls. Så er det lettere bare at lade være med at snakke om det.

troede kun den slags personer fandtes i memes og usa

alt for mange er begyndt at folge med i internationale internetbolger og lader sig forme af dem

dette
har også lagt mærke til at se antifa klistermærker, og tumblrpolitik når det kommer til kon.
Har virkelig intet imod almindelig feminisme, men det er til at blive psykopat af når almindelige danskere tror at USA og Danmark er det samme, når det kommer til politik og kultur

så starter madlavningen.
vi skal have pasta med med kodsovs

enig. er stor fan af ligestilling og kvinder, men det er belastende når dårlige undersogelser, der direkte lyver og laver dårlige sammenligninger bliver citeret og brugt som belæg for objektive forkerte holdninger
synes også, at det faktisk er direkte diskriminerende mod kvinder når "kloge hoveder" og sådan kommer ud og siger, at flere kvinder burde få X eller Y som job. jeg mener, helt ærligt, lad dem nu bare blive hvad de selv gerne vil og så kan det vel være lige meget om hun hellere vil være pædagog end direktor

jeg vil kneppe Simonsen....

spǿrg mig hvad som helst om oldnordisk, forresten

Attached: simonsen.jpg (948x1311, 236K)

var pædofili udbredt ligesom man har set i mellemosten og hos katolikker?

Nei.
Hos oss i Norge er det samefolket som i stǿrst grad bedriver pedofili.
(Tenker ikke at danske medier noensinne snakker om sånt, siden "urfolk" liksom skal "beskyttes". Så dette er sikkert nytt for dere.)
(Men men.
Bare noe jeg tenkte på.)

Hvad går de danske sagaer ud på? Jeg har overvejet at onske mig dem der er udkommet i julegave, og læse dem. Jeg husker at de blev beskrevet som mere rå og mere erotiske end de Islandske, hvorfor de ikke blev omskrevet til nydansk for.

Attached: 36112497.jpg (1024x768, 226K)

Det var godt. Aldrig hort om pædofili hos samerne.

nu vil jeg læse det sidste til i morgen så jeg kan hygge mig resten af aftenen
tror jeg vil se "fúsi" i aften

vi er lobet tor for sodavand

Hosten er ved at tage livet af mig

Attached: 1539795387310.jpg (1169x753, 411K)

Jeg er nu færdig med at læse. Nu vil jeg handle ind og så ellers bare hygge mig!

Attached: 1538422805982.png (793x904, 191K)

Jeg ville give en halv arm for at Jobcenteret stopped med at chikanere mig

Attached: 1540508928202.jpg (625x415, 32K)

vandt en kakaomælk fra aldi

Attached: Screenshot_20181105-185452.png (1080x1920, 442K)

skal jeg gå i fakta og kobe sodavand eller bare drikke vand i aften

skal du ikke betale skat