Oispa talvi -painos
/mämmi/
yle.fi
>Trumpille sattui kömmähdys viitatessaan Putinin tapaamiseen Helsingissä – ”Minulla oli oikeastaan hyvä tapaaminen Venäjällä…”
Mitä trumppi tarkoitti tällä?
Mitä nyt, minun painos oli ennen
Oho
sä et edes linkannu sitä edelliseen vitun hölmö
pistäkää talvi kuveja
Kylmä ja pimeää, en tykkää.
Hyi helvetti, kohta on taas talvi.
*nappaa nyymin lusikkaan*
*nappaa nyymin muuten vaan*
kuvas mä
kiitos tohtori
Oisinpa rotta.
Kaikki viikon läksyt tehty! ^_^
Nyt voi relata! jee!
hej
cunt
Tappakaa mut, en jaksa.
Hyvä puoli Sanaen intensiivisessä venytystreenissä on se, että hänen ei ainakaan tarvitse huolehtia immenkalvon repeämisestä sen seurauksena.
Tajusin juuri että vuosia käyttämässäni Becel-kevytlevitteessä on 18% pellavansiemenöljyä. Nyt sekin vittu selvisi miksi mulla on miestissit. Voi VITTU.
Ajattele asian valoisaa puolta, voit aina aloittaa ekstensiivisemmat hormonihoidot ja ruveta ansaksi.
>ekstensiivisemmat
>ansaksi
Anna suomismit ekstensiivisestä ja ansasta, kiitos.
Suomen kieli sisältää päivä päivältä enemmän englannin kielestä tulleita lainasanoja kuten se on aikanaan imenyt palasia ruotsista ja venäjästä. Diilaa sen kanssa. Tai piehtaroi yksin sen koulleen suomen kanssa.
laaja-alainen
hintti
>Suomen kieli sisältää päivä päivältä enemmän englannin kielestä tulleita lainasanoja
tämä onkin se ongelma vitun anglohomo.
ei ole luonnollista kielen kehittymistä vaan pakotettua jenkkipaskaa digitalisoitumisen takia.
>laaja-alainen
>ekstensiivinen
Ei ole.
>hintti
Valitat anglismeista, mutta et edes osaa tarjota varteenotettavia vaihtoehtoja?
>Ei ole.
on.
chino chan.
Eri konteksti.
e.g.
>an extensive book collection
>konteksti
tapa jo ittes, ei helvetti
Yläkerran rakki haukkui sitten viime yönä rapussa kulkijoita koko vitun yön. Aina kun nukahtamassa niin joku käy tupakilla ja hauhauhau
Jumalauta
Miten paljon pitää kahvinkeittimestä maksaa, että mokoma paska ei hajoa vuoden sisään?
Moccamasterin verran.
Pitänee siirtyä pannukahviin.
Menisitte töihin.
Mene vittu ite töihin.
Miten kahvinkeittimen saa hajalle? + kaikissa tuotteissa 2 vuoden takuu eualueella
Postaan töistä.
>itsemurha
Huutista :D
rollaan
vihaan neekerit
EDF SIJOITTAUTUU!
Hyvät viestit
makaronilaatikko
aineksien yhteenlaskettu hinta: 3 euroa 81 senttiä
yhteenlasketut kalorit: 3050 kcal
annoksia: 5
hinta per annos: 76 senttiä, 610 kcal
syökää edullisesti
Opettele omaa kieltäsi siitä verukkeiden sijaan
1. avara
2. laaja
3. laajamittainen
4. kauasulottuva
5. mittava
Aika kallista verrattuna niihin nyymin, tehtaalta ostamiin. Proteiiniakaan ei paljoa noista löydy.
Kuollutsuomen opetteleminen on vähän kuin latinaa opiskelisi. Vanhoja tekstejä pystyy lukemaan mutta ei sitä kielenä käyttämään pysty.
Olis ollut halvempaa jos olisit tehnyt vaan nistipataa.
>jauhelihaa, kananmunaa, maitoa
>"proteiiniakaan ei noista löydy"
Ei helvetti.
Huom. "paljoa", tyhmänyymi.
33 grammaa proteiinia per annos
Ja annos on paljonko?
610 kcal
Eli minun täytyy syödä vain 12 annosta päivässä että saan proteiinintarpeeni tyydytettyä. Röyh.
Mitä jos pitäisit sen turpasi kiinni. Maito, jauheliha ja kananmuna ovat parhaita proteiininlähteitä.
Jaahas, ylisjonnella ebin huutis :DD syötit taas esillä.
Grammoina, höhlä. Koko paketti?
en ole punninnut. 400g jauheliha+400g makaroni+600g maito+200g kananmuna+100g porkkana+100g sipuli+vesipaino makaronien keittämisestä-haihtunut vesi uunissa. laske siitä.
>alle 100grammaa jauhenlihaa per annos
Aika rottasetit, mutta mikäs siinä. Itellä menis tuo päivässä.
Aikuisen ihmisen tavallinen päivän tarve on 120 g
400g proteiinia päivään
en oo sami niin en tarvi 3k kalorin eestä lämmintä ruokaa päivässä
Oksettava pikku-luu. Pthyi
Ei ole tarvetta jutkujen juonille kun näen muutokset omassa kehossani. Keskimääräinen ei toimi ohjenuorana ylivertaisemmilla kehoilla siunatuille.
yle.fi
>Kasvattajan kouluun tuoma Hitler-kakku ja kaasukanisteri olivat liikaa kouluviranomaisille Australiassa
>Juutalaisjärjestö pitää tempausta järkyttävänä.
>Australiassa kouluviranomaiset tutkivat tapausta, jossa koulun työntekijä toi luokkaan Adolf Hitlerin suosikkikakun sekä antoi oppilaiden leikkiä toisen maailmansodan aikaisten aseiden ja asusteiden kopioilla.
>Oppilaat saivat historian tunnilla sovittaa natsiupseerin koppalakkia ja hypistellä muun muassa Zyklon B -kaasukanisterin kopiota. Kyseistä myrkkyä käytettiin keskitysleireillä vankien surmaamiseen
kjeh
>vitun lääkärit kylä minä tiedän parhaiten!
Ai vittu. Tein tätä.
Hyvää.
ylivertainen kehohan on sellanen joka pärjää pienemmällä proteiinimäärällä. ja itse asiassa se menee niin että kokeneet bodaajat tarvii vähemmän protskua kuin aloittelijat
Mitä tehdä kun todellisuus on havaittavasti erilainen kun joukko ihmisiä väittää?
Eli bodaajat loihtivat lihasmassaa tyhjästä kun eivät proteiinia tarvitse? Hämmentävää, mutta en ihmettele että moisia juttuja uskot ja levität.
>ja itse asiassa se menee niin että kokeneet bodaajat tarvii vähemmän protskua kuin aloittelijat
[citation needed]
>Mitä tehdä kun todellisuus on havaittavasti erilainen kun joukko ihmisiä väittää?
Eli olet syönyt 400g proteiini ja saanut uskomattomat gainzit? Mistä tiedät ettei normaali ~130g olisi riittänyt samaan
>ylivertainen kehohan on sellanen joka pärjää pienemmällä proteiinimäärällä
Miten vitussa ylivertainen keho rakentaa lihasta tyhjästä? Mieti vähän ennen kuin kirjoitat, tyhmänyymi.
Paljonko proteiinia / kg syöt?
hullujenhuoneeseen siitä psykoosia hoitamaan
Postaa kuva kehostasi tai painu vittuun, jonne.
suoraan sanottuna vituttaa tämä ylisjonne joka paskoo joka langan täyteen ebin syöttejään. sais laittaa tripkoodin päälle
Verkkokaupasta tilaamani Dr Pepper Cherry Vanilla 12-pack tuli perille, ja pakko sanoa että tämä on paras virvoitusjuoma mitä ikinä olen maistanut. Suosittelen.
ncbi.nlm.nih.gov
ncbi.nlm.nih.gov
ncbi.nlm.nih.gov
käyttävät sen protskun joka kehoon tulee tehokkaammin. vrt virtalähteeseen jossa laadukkaammat komponentit->korkeampi tehokkuus
jtp oli siitä tutkimuksia että vanhukset tarvii 2g/kg protskua päivässä koska niillä imeytyy huonommin
ehkä nyymi on vanhaluu
Maku: esanssinen
Onk toi bataattia
Olen testannut kahden vuojen ajan erilaisia dieettejä ja treeniohjelmia ristiin. Olen saanut geenilotossa hyperaktiivisen aineenvaihdunnan joka on vain voimistunut 25 ikävuoden jälkeen. Tämä olisi kai geneettisesti huono asia jos eläisin jossain helvetinreiässä jossa ruokaa ei ole mutta yltäkylläisessä länsimaassa tämä on oikein jepa.
Eli steroideja?
>vittu mulla on superhyberbody joka rakentaa lihasta ilmasta polttaa rasvaa pelkällä ajattelulla!
Ei vaan baskaa.
Avasitko edes koko tutkimuksia? Jokaisessa mainitaan että tässä ei oteta huomioon lihasten määrää, ja aihetta tutkitaan niiden ulkopuolelta. Ja että on itsestäänselvää että enemmän lihaksia = suurempi tarve proteiinille.
Ei vittu...
En tiedä teistä ali-ihmisistä, mutta minä omaan niin ylivertaisen vartalon että fysiikan lait eivät sitä koske.
Olen aina ajatellut että Adolf Hitler on henkinen ja sielullinen Mestarini siinä missä Halla-Aho on maallinen Mestarini.
>Children generally like equality, until they near puberty, but as their social intelligence matures they stop being rigid egalitarians and start becoming proportionalists; see Almas et al. 2010.
vasurit on siis henkisesti lapsia
yllättäen että sitten kun joutuu tekemään töitä asioiden eteen niin alkaa arvostamaan työtä ja vaatimaan reilua palkkaa työstään
>lapset jotka eivät ole henkilökohtaisesti vielä kokeneet miten perseestä neekerit ovat, eivät ole vielä oppineet välttämään heitä
oho
Ei yllätä että suurin osa vassareita kannattavista on naisia.
ei yllätä että suurin osa naisten äänioikeutta lobbaavista oli jutkuja
Ei yllätä että lähes kaikki rotumiksauspropaganda on suunnattu naisille