/mämmi/
Masennusta perjantain ja lauantain välisenä yönä - painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
yle.fi
yle.fi
twitter.com
Oispa talvi
Jos sinulta kysytään juuri nyt montako ystävää ja montako kaveria sinulla on, mikä on vastauksesi?
Määrittelyn helpottamiseksi, ystävä on ihminen jonka luokse pääsisisit vaikka tänään nukkumaan jos tilanne niin vaatisi ja kaveri on ihminen joka kuuntelee sinua mielellään vaikka päivittäin (mutta se ei vaadi että keskustelette päivittäin).
0
0
Kyllä varmaan muutaman luokse pääsisi ainakin pariksi yöksi. Pidemmän aikaa jos pitäisi viipyä niin varmaan heittäisi pihalle. Sanotaan 1 ystävä irl ja 10 nettikaveria siihen päälle
hauska tutustua
Katoin Golden Kamuy:n jakson numero 17 ja itkin vaikka olin lukenut mangan.
Sovitus jättää väliin osia, mutta humalatila ei välitä.
Aika vaikea määrittely
>Ystäviä:
Varmuudella 3 ja 2 jotka hieman epävarmoja.
>Kavereita:
3-6 ystävien lisäksi. En osaa ihan tarkkaan sanoa kun heidän kanssaan ei tule oltua kahdestaan oikein koskaan.
Pitääpi aamulla Alkosta rommia isälle
sehän ois toi
>0
b&r
En ole vegaani enkä vegetaristi mut olen tuon sarjakuvan kanssa 100% samaa mieltä.
Ihminen on ainut eläin jolla on älyä pohtia etiikkaa ja muuta hömpänpömppää, ja se tarkoittaa että ihmistä pitää pystyä pitämään vastuussa teoistaan. Ja kun on olemassa ruokaa jota saa tappamatta eläimiä, joita ei voi pitää vastuussa teoistaan, ei voi olla oikeutettua tappaa niitä elukoita ruuan vuoksi. Jokainen lihansyöjä on osasyyllinen kaikkien aikojen suurimpaan elämän joukkomurhaan eikä siltä vastuulta voi paeta sanomalla vaan että 'ihminen on lihansyöjä.'
En siis mitenkään nyt henkilökohtaisesti ketään syyttele että tässä tilanteessa ollaan enkä todellakaan aio itse ikinä lopettaa lihan syömistä, mutta silti. Sarjakuva-artisti tuossa on vaan niin kaunis ihminen.
Suffering is a social construct
CHECKMATE YOU SALAD EATER HUH ?!
Tässä kyllä vähän argumentti ontuu koska muutkin eläimet elää täysin työkalujen varassa. Ja kyllä sanoisin et ihmiselle lentäminen on luonnollista.
truth-bombbeja vaan tulee
emmä tiedä tekeekö toi artisti näitä ironisesti tai postaako nyymi ironisesti, mut kiva nähdä et joku muukin hiffailee näitä juttuja.
Mä vietän nimittäin ihan vitusti aikaa miettimällä että mikä on oikein ja mikä tekee miehestä hyvän, niin kiva huomata että on samiksiikin.
Tässä sarjakuvassa on ongelma se että tuo kuolemien vertailu ei ole minkäänlainen argumentti itsessään.
Aivomantelit alkaa olla jo yliaktivoituja
0
Nyymit
Please watch Finn cunts
youtube.com
Puhelin paha?
Toimeentulotukihakemus: lähetetty
oot natsi jos käytät puhelinta
Täytyy myöntää, etten näe itseäni näissä.
Jännästi kuitenkin siellä jenkeissä on "natsit" vastustanut näitä antifantteja. Ei hirveästi ole näyttänyt siltä että pelottaisi ne roskisten kaatamiset.
masentaa
Mene nukkumaan
ei väsytä
tai no väsyttää mutta ei sillä tavalla
Väsyttää kuitenkin
how do I get a finnish gf?
You don't
Mitä tykkäätte tästä puputytöstä?
>katso wikiä sarjan hahmosta
>spoilaa kolme päähahmon kuolemaa ensimmäisessä lauseessa
Miettiikö nää näitten kirjoittajat ollenkaan tekojansa
joo sori siitä
sori
:D
Mitä tekisitte jos heräisitte tämmösen vierestä?
D:
Huom! Alko aukeaa tunnin päästä
:v
Pienenä halusin parran, nyt vaan vituttaa ajaa leuka ruvelle aamuisin.
haluan vieläkin parran mutta en saa
paske
Haluutko olla mun tyttöystävä?
halaisin, rapsuttelisin ja pusuttelisin
suomalaiset julisteet ovat söpöjä
Oi tosi hyvä miitti taas kerran. Ja miitti jatkuu edelleen.
weird fetish but ok
Tarttuisin solmuun ettei se pääsisi katoamaan
it's not a sexual thing. I want to care for Finnish posters and prepare them breakfast for when they wake up
koira olis kiva mut niitten paskojen noukkiminen on hyvin oksenusherkkä harrastus
juliste means a poster as in the hang on the wall type of poster
ah. sorry, I used google this time. I'm starting to learn both Dutch and Finnish in two days but I have no clue if there is enough material to learn Finnish in English
kaveri saa lapsen.
ollaan vissiin kasvettu vähän erillen.
Ihan yhtä normo sinäkin olet kun sulla on kaveri
olen pahoillani että olin sosiaalinen yläasteella aikana ennenkuin olit syntynyt.
Mulla on ollu enemmän tyttöystäviä kuin kellään mun kavereista mutta kaikki me ollaan nyt sinkkuja joilla ei ole mitään semmoista enää
Paistaisinko sieniä?
Nyymioletettu kantoi cittarista lavan Monster Ultraa ulos noin 10 minuuttia sitten
Cittari on porvarikauppa, ei mämmiläiset siellä käy.
>stk vaihtamassa kasvinsyöntiin mutta en mistään puunhalaajahippi moraalisista syistä
toivottavasti en tapaa näitä ihmisiä koskaan
tai ehkä pitää vaan kertoa niille että syön pelkästään lihaa että kauhistuvat ja menevät pois
Nukuin viime yön kylpyammeessa, ihan comfy
Joku sitten meni hommaamaan koko Oulun DNA laajakaistalle rangebännit. En ollut minä.
Jos Britit pitäis uuden kansanäänestyksen jossa ne äänestäiskin "jäämisen" puolesta, voisiko EU potkaista britit ulos joka tapauksessa?
Ei ne voi äänestää uudestaan. Katkaisisi ns. kamelin selän
Miksi ihmeessä EU haluaisi britit ulos?
vantaa
britit eivät voi järjestää toista äänestystä laillisesti millään tempauksella
rikkoisivat EUn periaatteita niin pahasti että niitä ei voisi enää ottaa takaisin vitunmoisia byrokratomagiaa
ja sitä paitsi EU on päättäny jo polttaa brittien kanssa sillat ja jos et ole seurannut niin EU tekee tahallaan kaikesta mahollisimman vaikeaa, jopa laittomasti mutta kukaan ei laita EUta vastuuseen EUn omista sisäisistä rikkomuksista
Vantaalainen sammuu ammeeseen mutta mä vein peiton ja tyynyn sinne
oon lesbo
>EU tekee tahallaan kaikesta mahollisimman vaikeaa
No juu, mutta niin tekee kyllä myös brititkin.
yle.fi
>Jon Vuorisalon kolumni: Ilman isää kasvaminen saa pohtimaan, mitä on olla mies
hrmh, kyllä aika selkeesti näkee päällepäin että nyt on ilman isää kasvettu...
Jus beat off n mastubated to a finn
Menin suihkuun valot pois päältä ja istuin lattialle ja kuvittelin että olen shamaani sateisessa yössä ja mietiskelin totuuksia
teen tälleen aina silloin tällöin
Mikä pe-öa yönä masentaisi, mukava yö kun tietää että viikonloppua vielä kaksi päivää jäljellä ja lauantaina usein jotain mukavaa tekemistä
yle.fi
>"Näin se silloinkin alkoi" – holokaustista selvinnyt Margot Friedländer huolestui juutalaisvastaisuuden noususta Saksassa
Päivittäinen 6 goriljoonaa muistutus!
Ystäviä vissiin joku 4
Kavereita taas sit sen verran laaja piiri et vaikea antaa numeroa.
oispa kavereita
>Tällä viikolla tuli kuluneeksi 80 vuotta kristalliyöstä
Tuon takia otsikoissa, tuo lukee siinä ennen kuin artikkeli varsinaisesti edes alkaa
Mä rakastan energiajuomia. Oispa 1.95€/litra energiajuomalta maistuvia limuja
Mä haluun aina tehän tän mut mun suihkunlattialla on ihan takuulla tsiljoona eri sientä ja en halua sieniä peräaukkooni
voi ei
vai oliko so oy vey?
taidanpa laittaakin päähäni perinteisen karjalaisen lakin
Tuplilla lisää viinaa.
Parillisilla mättöä.
Juurikin näin. Holotauski on ehkäpä euro- MAAILMANHISTORIAN tärkein tapahtuma! Ihan hyvä että tuodaan suomenkin mediassa esiin muutaman kerran viikossa
>vain neljä laatikkoa lohikäärme peniksiä
häpeällistä
Siinähän lukee "Dragon dildo" eikä "dildos".
Eli siinä on yksi valtava lohari dildo jaettuna neljään laatikkoon helppoa kuljetusta varten.
asioiden vieminen liian pitkälle ei tee niistä humoristisia
En mä muutamasta kerrasta viikosta tiedä (tai satu samoja uutisia lukemaan) mutta tässä kristalliyön vuospäivän tiimoilla aika relevanttia noi juutalaisvainot. Mut kai sekin jo harmittaa joitain.
Vittu oot lammas.
Jassoo vai niin, kyllä se varmaan niin on sitten