*dabt*
/nederdraad/
zou mijn Thaise vriendin mijn hitler collectie appreciëren?
why so cucked tho
betaal gewoon je schuld
nee
Dutch cunts watch and study please
youtube.com
immigranten = geld.
geld leidt de wereld.
je vecht een strijd die je nooit zal winnen.
>British Nationalist, Anti-EU, Pro-Nation State, Anti-Mass Immigration, Pro-Personal Responsibility, and bloody handsome to boot.
>You can support me on PayPal - paypal.me
>And Patreon - patreon.com
lol
Imagine spreading this fake news and earning money for some random edgelord
kys retard
bots
bots
>Dvw geen vriendin om zwanger te maken
live NPO doet het niet?
godver ik wil gewoon staatstelevisie kijken terwijl ik koffie drink
ligt aan jou werkt prima hier
Yes, destabilize the west.
Over paar jaar ben ik uit deze land
Nee, dan is het land veranderd in een vazalstaat
Maakt niet uit ik ben dan uit deze vazalstaat
>8:02 zal trein vertrekken
>8:02 nog geen trein in zicht
>8:03 trein komt binnen
>vertrekt 8:04 zonder enige melding van vertraging
KankerNS ik haat je
>creëer miem "land"
>wordt vazalstaat van deze miem
>in België waren er in 2011 19578 abortussen
>sindsdien is men gestopt met cijfers bijhouden
Hou me vast want ik ga flauwvallen.
Omdat het beter te verwoorden.
Immigranten = toekomstige leningen.
Ik wil je wel vasthouden aan je pipi
Enkels en ik blijf maagd tot de dood, dubbels ik krijg ooit een vd
>Abortussen
Boeit niemand.
Je weet dat alleen blanken die zwanger zijn van een blanke abortus plegen?
Dat is niet helemaal waar, maar alsnog, we hoeven geen kinderen met slechte ouders.
Maar die plegen juist geen abortus
>wordt wakker
>rangegeblokt
Jongens wat is er gebeurd?
Kinderen met slechte ouders is het grootste non argument dat ze bestaat.
Met welk recht ontzeg jij iemand het leven omdat zijn ouders er niet klaar voor zouden zijn? De opvoeding is een fractie van een heel mensenleven en een mens is meer dan zijn ouders. Een mens groeit en wordt ook sterker als hij het slecht heeft gehad. Velen zullen ook zeggen dat ze hun kinderen zelf veel beter zullen opvoeden.
Ik ben TEGEN abortus. Nog geen 0.5 procent van de abortussen in België zijn er na verkrachting. De rest allemaal zijn allemaal zwakkelingen die hun verantwoordelijkheid ontlopen. En natuurlijk zijn abortussen alleen voor blanken...
Zwarte vrouwen zijn gemaakt voor de blanke man, diep van binnen weten alle zwarte vrouwen dit. Ze zijn hier naartoe gehaalt als neukspeeltjes voor ons, en ze zijn honderden jaren lang geselecteerd en geneukt op fysieke elementen die blanke mannen geil vinden, maar ook op onderdanigheid en grote lippen waarmee ze hun witte overheersers kunnen verwennen. Diep van binnen weten zwarte vrouwen dat het uirbroeden van onze kinderen hun taak is, en dat ons verwennen is voor ze voor gemaakt zijn.
Het is een kwestie die mij niet zoveel uitmaakt. Als mijn vriendin zwanger zou zijn zou ik haar ook aanmoedigen voor een abortus.
Ik ook, kinderen van jou zie ik liever niet
Als je het belang van het leven niet inziet dan vind ik ook dat je je beter zou onthouden van zulke verantwoordelijkheden.
Onthouden kan ook gewoon door middel van anticonceptie, maar dan moet je wel wat altruïstisch zijn.
>ga naar de AH
>wil fles drpepper kopen
>is er nog 1
>staat helemaal bovenin
>166cm
nou dus geen dr pepper kunnen kopen wat een kanker leven
>166cm
SCHATTIG!!!
>Hitman 2 is maar 6 levels
>43 euro is de laagste prijs
20 euro en geen stuiver meer
>166 cm
IK WIL NU EEN KORT VRIENDJE
Ik vond hitman 1 echt wel een goede.
Sommige levels vond ik leuker dan andere maar toch wel veel plezier mee gehad.
Momenteel heb ik geen geld voor spelletjes dus speel ik fortnite.
>dvw geen kleine vd met schattige voetjes
Begrijp echt niet dat je geld aan spellen kan uitgeven misschien wel aan multiplayer PS4 spellen. Maar zo’n hitman die download je toch gewoon?
Staat hij aan onze kant?
>bl*nkie
>ONZE kant
kk hommo wat lul je wa7ed zemmel dacht het nie
Waarom is het zo moeilijk om te geloven dat er ook niet blankies in de nederdraad zitten?
>muh huidskleur
typisch niet-blanke
>"Kara boga"
>"AFRIKAANSE LEEUWEN"
Er zijn kinderen op fortnite die me een noob noemen omdat ik geen geld uitgeef aan skins.
Hoe dom zijn kinderen wel niet
n00b
Hoe vernietigen we Marxisme eens en voor altijd?
Nu opgekankerd uit mijn land homo
Ga jezelf wassen viezerik. Je hele handen zijn zwart.
twitter.com
Soms vraag ik mij echt af wat er door de hoofd van een feminist gaat.
Niet veel vermoed ik, maar toch.
niet dat femmies diet debiel zijn maar dat is letterlijk een Jow Forums tier valse vlag
volkskrant.nl
We zijn weer eens doorgelekt naar de echte wereld.
Misschien de tweet wel, maar hoe verklaar je dan het artikel?
>nee hoor fvd is helemaal geen racistische partij
Joden zijn geen ras
Hebben ze nu dit artikel geplaatst zonder FvD om een reactie te vragen en dan later met lettertype 4 de reactie helemaal onderin weggestopt? Wat een joodse kutkrant
>heel artikel over antisemitisme en jongerenhaat
>geen enkele verwijzing naar moslimsjongeren die écht antisemitisch zijn
>ipv een paar semihoekige miemers
mamma succesvol geroodpilled.
van pvda-stemmer naar pvv-stemmer.
Als George Soros ook in deze FvD-Whatsappgroep ter sprake komt, lijkt er geen rem meer te zijn. Hij is ‘Der Ewige Jude’, die de Stemwijzer in Nederland zou subsidiëren, ‘bekend’ van de ‘rellen’ rond de Zwarte Pietendiscussie, iemand die landen ‘verneukt’ en 8,3 miljard dollar waard is aan ‘pure politieke beïnvloeding’. Er worden verschillende memes over Soros gedeeld, ondere andere een die de Joodse Hongaar een quote toeschrijft waarin hij beweert dat hij Amerika omver wil werpen door ‘zwarte haatgroepen’ zoals Black Lives Matter te financieren.
>Wijzen naar (((links))) voor het verspreiden van homopropaganda en anti-blank propaganda, terwijl je de lul van (((rechts))) zuigt die beweert dat kleinere soevereine staten net zo sterk staan als federale staten als Rusland en Amerika.
Doet je kontje zeer jongen?
nee hoor
>:) het wordt gewoon tijd dat we het antisemitische moslim tuig flink gaan aanpakken om onze semitische monoculturele broeders te beschermen van geweld en haat
mvg. haakneus
>identiteitspolitiek
antisemitisme gemeld bij de volkskrant, MIND, de politici, Brein en de aivd.
Maakt niet uit, ik ben een FVD-er dus je kunt me niets maken. Sultan BAUDET zal mij wel beschermen.
Typisch zo'n ding overgewaaid uit Amerika, die jodenhaat. Net als atheismehaat.
Jodenhaat is Evropese cultuur. Joden waren altijd welkom in de nieuwe wereld.
maar atheïsten zijn ook gewoon cultuurloos tuig. niks meer dan de #1 islam fanclub
Jodenhaat bestaat al letterlijk honderden jaren in europa
Soros komt geeneens in de buurt van de top oetz.
>t. Jordaan
>Laat je land vol lopen met buitenlanders, maar waag het niet om op te komen voor je eigen ras!
B A U D E T
Echt een held, hoe hij de klimaatobsessie doorprikt
Nu weet ik wel dat Nederland wanhopig was in de 80 jarige oorlog dat ze zelfs nog liever de KARA BOGA bij hun zijde hadden dan sp*njaarden, maar heeft de KARA BOGA ook daadwerkelijk geholpen?
joden>fvd-stemmers>pvv-stemmers>niet poltitiek-bewuste hardwerkende Nederlanders>centrum-rechtsstemmers>moslims>mijn honden>linkse stemmers>multiculturalisten
niet direct.
wat ik er van weet zijn ze bij de Sultan geweest. Die lag toen op zo'n gigantisch bed. Heeft de hele tijd niks gezegd, terwijl ze hem cadeau's overhandigde.
toen kregen ze een dag later te horen dat de Sultan de cadeau's vond tegenvallen.
Kan ik een snelle rennaarbeneden krijgen over identiteitspolitiek?
Waar past mijn werkloze gele seksslavin tussen?
liever kuzu dan rutte
aziaten zijn krioelende insecten en geen mensen.
de sjinese korf is de vijand van de toekomst.
Volgens Jordaan kwamen (((ze))) er achter dat mensen niet meer geloven in de klasse politiek die het communisme hebben veroorzaakt. De nieuwe vorm van marxisme zou het post modernisme zijn met identiteitspolitiek gebaseerd op geslachten, rassen, culturen etc. Hij vindt dat je te plaatsen bij een identiteit slecht en gevaarlijk is.
Jordaan is niet tegen het mengen van rassen en dat is jammer. Hij is zeer intelligent op het punt van zelf verantwoordelijkheid en individualisme.
Stel je voor dat je je zaterdagochtend zou doorbrengen door onlijn politiek te bespreken met 30 jarige maagden
Koek.
Ik heb het opgezocht, ze hebben inderdaad niet direct meegeholpen maar strategisch gevochten.
>During the Dutch Revolt, the Dutch were under such a desperate situation that they looked for help from many places no matter their religion, and "indeed even a Turk", as wrote the secretary of Jan van Nassau.[1] William of Orange had already sent ambassadors to the Ottoman Empire for help in 1566, and it is speculated that it was in response to William's request that Selim II sent his fleet to attack the Spanish at Tunis in 1574.
>While the Turks had a reputation for cruelty, they were also known for their religious tolerance within their dominions,[4] whereas the King of Spain did not tolerate the Protestant faith
En dan dit
>The Dutch hardly contemplated life under the Sultan. Moreover, there was no direct contact between the Geuzen and the Turkish authorities. The Turks were considered infidels, and the heresy of Islam alone disqualified them from assuming a more central (or consistent) role in the rebels' propaganda
>wees wanhopig
>vraag om steun
>wordt geholpen
>ze zijn zelfs tolerant tegenover jouw religie en doen letterlijk niets kwaad
>spuug op degenen die jou hebben geholpen omdat ze een ander religie hebben dan jou
t*ttas zijn altijd ondankbaar.
Maar identiteit is een persoonlijke kwestie en hoort niet thuis in de echte politiek.
Tenzij je een zwak mannetje bent natuurlijk die zichzelf niet kan beheersen en geilt op alles met een dikke kont.
bij de provinciale staten verkiezingen ga ik kankerhard op DENK stemmen om die tatta's te knotpijnigen lmke
zojuist een blikje coke vanilla opengekraakt
IPv4 test, IPv6 is gerangebanned
>t.
ik heb geen toestemming daarvoor gegeven
>He user leuk dat je een keer met ons mee uitgaat. Maar waarom ben je altijd zo stil?
>Identiteitspolitiek
IPv4 gebruiken
Hoeveel mensen zouden hier zitten die echt zo sociaal autistisch zijn? Ik zit ook de hele dag op mijn kamer, maar in sociaal gezelschap ben ik altijd juist 1 van de betere sprekers.