Ogdoad-utgaven
Forrige:
Ogdoad-utgaven
Forrige:
Other urls found in this thread:
rgd.mcw.edu
twitter.com
Skal skotten være han som studerte juss(?) i Edinburgh?
test
Tak(k)
Sexe sexe
Brev bok
De fleste norske sosiale medier består av narsissistiske idioter hvis meninger og brev kun er et forsok på å fiske liker fra andre likesinnede.
Jeg var bannlyst fra å breve i dag morges fordi noen hadde utnytta telenor ip rangen i stavanger
>snikislamofobiseringen
Koko-venstre...
*trilles sakte mot deg*
dere er bare sjalu på eivind dere
åh gud åh nei nei NEI NEI HAHAHAHA
Nei, er sjalu på Lan jeg. Eivind er egentlig nokså kjekk, og han tisser i buksa :3
*starter dieselbilen så den kan stå på tomgang for å skape litt ekstra svevestov*
Jeg er ikke sjalu på Eivind, jeg er bare jævlig lei av alt tullet de der gjor som gjor det så jævlig mye vanskeligere for folk som faktisk MÅ kjore bil i Oslo.
Lurer på hvordan Lan og Eivind sitt barn kommer til å se ut.
*drifter utenfor MDGs hovedkontor med en blodtrimma hummer med ekstra potte*
Gutta
Er litt syk, så jeg hoster opp en del slim for tiden
Fant litt blod i en bit nå
Tanker?
veldig stygg, de har elendige gener begge to
t. homsete sorlenning
t. hæstkuk
Husk å resirkulere og bruke handlenett av bomull! Det redder klimaet
Uff.... skal være på jobb 7 timer i dag og så skal jeg på julebord rett etterpå. Har lyst til at denne dagen skal ende så fort som mulig.
Bedre losning, fjern potten.
Hvordan er gigantmais?
Nyt det du har, helvetes normiss!
Nei nå må du gi deg!
Det finnes ingenting med islam man har god grunn til å frykte. Du tenker kanskje på terrorisme, sharia, voldtekt, gammeldagse syn på religion, brutale dödsstraffer for småtteri, tilbedelse av en erobrer, og at de har en stor kultur om å ikke være kritisk til sine autoriteter. Men da skal jeg si deg det, at alle disse tingene er bare ting folk tror er islam, og ikke virkelige deler av det.
Så der fikk du! Satt deg nok skikkelig på plass nå, gjorde jeg ikke det?
Klimaet vårt er fortapt når dritthull som India omegn tillates å vedvare.
Hva har homofili eller sörlandet med blod i spytt å gjöre?
>hvad venter du på user? den sutter ikke sig selv
>Setter traktorn med hengern (lekk) full av ensilasje utaforr MDGs hovedkontor på tomgang
>Enda en traktor, denne med frieksos og knottgenerator fyrt med koks ankommer, med hengern full av torskehoder fra årets vinterfiske
>Fire utgamle Transportere kommer med trelast og polakker, med luften svart av royk fra smuglersigaretter
>Fyrer opp motorsagene og sager opp treverk til hjellmateriale
>Begynner å bygge hjeller til å henge guanoen på
>Eivind Trædal kommer lopende ut, autistisk skrikende i protest
>Roper krenket på vekselvis polsk og arabisk til svar og forstsetter å henge
>Han tor ikke gjore noe, plassen vi arbeider på blir erklært som en uavhengig fristat i Kalifatet Oslomabad med meg som prins og Przemyslaw som sultan
>En attenhjuling ankommer med to dodstrotte gulinger som sjåforer
>Med stål som har kjort fra Hebei Iron and Steel i Shijiazhuang begynner vi å sveise sammen en ensilasjetank
>Setter maursyre på ensilasjen og koker dyrefôr på det
>Pumper det inn i samtlige papirkurver i kontoret og sier at Grieg Seafood kommer og henter det
>Et par uker senere ankommer en forfyllet lappjævel fra Grieg Alta i en Tåyåta Korålla på sammenbruddets rand
>Går inn på kontoret til Lan og snyter seg i gardinene
>"Æ sku hente nåkka fôr, ja og så sa dæm at ho kinabærta som va på tjukka sku gje mæ ei flaske Bache for bryet"
observerte en date i går på egon
>hun normalt kledd
>han ifort dressjakke, hvit t skjorte og blå jeans
Er det sånn julebord hvor gamlinger skal fortelle kringlete skrytehistorier og svinete vitser du ikke har hort en ti-tyve ganger for, kvinnfolkene sitter og skjemmes, ungdommene drikker seg dritings i en helvetes fart for det er slutt på åpen bar, pinnekjottet elver av fett og lutefisken har jiggle physics?
Javel? Ser ikke helt hva som er galt. En dressjakke over en t-skjorte er da ikke noe særlig pynting
kvalitetsbrev, fortsett sånn
>>han ifort dressjakke, hvit t skjorte og blå jeans
Douchebagdrakten par excellence. Å blande formelt og uformelt antrekk er lavpannet.
dette, er bare kron idioter som tar på seg blazer og jeans sammen
er han karen som har denne fyren her som sjef i tråden?
var noe med at det var snakk om homser på jobben, og da sa sjefen at det ikke gjorde noe fordi alle de ansatte satt på ræva uansett så da ble de ikke pult av homsa? var en hedmarking som brevet noe om dette
*starter opp stovsugeren*
observerte en date i går
>hun normal norsk jente
>han neger, kol svart.
Takke, ikke klandre!
Observerte en date i går
>Hun, normal svensk kvinne
>Han, normal norsk alfahann
>Han, normal svensk ektemann gråtende på gjesterommet
>venstre side av ansiktet er litterært modellnivå
>hoyre side av ansiktet er totalt smeltet
Hvemfor er dette egentlig lov?
Observerte en date i Tromso i går
>Hun normal norsk student jente
>Han kraftig Mohammed Tordenkuk svart gutt
>Han overvektig norsk mann som har hatt en greie for romvenninen siden august sitte på sitt rom og runke til lyden av Anniken som blir sortet
så en hvit norsk mann gå ut fra hybelen til hun kurdiske jenta i kollektivet i dag tidlig... melket?
Kurdere er hvite, så nei.
Kurdistan er hvitt, og kurdiske jenter er sotnoser
Hva mener dere, så dere ikke han kurdernegeren som dreit ned tråden her i våres? Jævla sotror var han, og han en flyktning som barn.
>forelesning om Darwin
>sosialdarwinisme nevnes
>resten av forelesningen blir nærmest en debatt om hvorvidt rasebegrepet eksisterer
kun i usa hvor folk fra midtosten og nord afrika blir omtalt som hvite. fåvæ ser ikke folk fra spania og italia direkte hvite ut heller
Kurdere er faktisk ariske.
De kan være mye rart, men kom nå ikke her i Norge og påstå at de er hvite.
Sant nok, de er faktisk mer ariske enn de fleste hvite.
Sykt å tenke på at et sted mellom 50 millioner-90 millioner dode under Mao sin kulturrevolusjon, og fortsatt er 6 millioner drepte joder sett på som en verre humanitærkrise ifolge media og skoleverket
ikke ekte kommunisme :^)
alle vet at kinesere ikke telles som mennesker og at jödene er Guds utvalgte folk
200 millioner mennesker blir drept av kapitalisme vært tiår
Dette
alt er bare et svart hull ingenting betyr noe alt er meningslost og fullt av smerte
>ingenting betyr noe
gi meg alt du eier og har
Basert
hvem aksjer skal jeg gire på?
>hvilke aksjer skal jeg gire på?
FBDFD
Kapitalisme er den beste populasjonskontrollen vi har.
kapitalisme begrenser antall svartinger på jorda
forskjellen på kommunisme og kapitalisme er at under kommunisme er det produktive mennesker som blir drept, mens under kapitalisme er det uproduktive mennesker som dör fordi de ikke klarer å leve
Alt dette, og ennå får """mennesker""" som indere, kinesere, afrikanegere, Eivind Trædal og Lan lov til å ikke bare leve, men overbefolke kloden. Her er det tydelig at begge ideologiene har sviktet.
Pride-parade i Tromso
hva i alle dager er det tromsö har å være stolt over?
litterært hva mente de med dette?
????
Kapitalisme er ikke effektivt nok, de 20 millionene som dor årlig ifolge LesDet er ikke nok til å begrense befolkningsveksten
Men kapitalistene onsker jo befolkningsvekst?
>Folk slutter å formere seg
>De slutter også å do
Kul graf, broder.
Da varre lordan' da
Jaja...
Vet, men det her er LesDet logikk
De har rett i at kapitalisme er degenerert, men av helt feil årsak.
haha!
Hur gick det med rullstolsanon? Har ni fått någon uppdatering?
Noen andre her /håretestortå/?
har du noe slags syndrom? hvorfor er tærne dine så sære, de ser ut som ballonger, de er rare og ekle
Er du blind, dum, eller begge deler?
Ja, det er ganske vanlig hvis du har kroniske hjerte- og lungesykdommer.
Jepp, har hår over alt
jeg fant ut at det er en genfeil
rgd.mcw.edu
Er åsikt om Vidkun Quisling?
Eg må drite
nei den er alltid nybarbert og bleket
kvisling er like fæl som hitler og drupmph
Henger meg nå
Kurderfaen, gå vekk fåvæ
å fy faen jeg trodde jeg hadde fjernet hele gjengen deres allerede
hva mente sverigeanon med dette?
Animegjengen kan aldri utslettes.