/NEDERDRAAD/

geen nieuwe aflevering vandaag editie

Welkom: geen vd palers
Niet welkom: politiek palers

Attached: kies_je_kech.jpg (1680x1050, 738K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KCw5yL9cOpc
npostart.nl/live/npo-3zapp
youtube.com/watch?v=pj2Q4shB5R4
twitter.com/NSFWRedditGif

Per ongeluk in mijn ballen geknepen

VMA

Lara is lelijk en Roos is schattig.

Wat zou je doen met een biljoen?
Als ik 1 biljoen heb zou ik.
>het geheim houden en een groot huis kopen maar altijd in huurwoningen wonen dure merkleding maar zeggen dat het nep is
>elke dag drugs gedreven seks orgies met goedkopen hoeren
>een persoonlijke trainer en iemand die een perfect diet voor me maakt
>elke dag les krijgen van een professionele vechter en dan blote knokkel gevechten organiseren met ik tegen amateurs
>de hele wereld rondreizen
>elke dag lichaam tot lichaam massages, sauna, ijsbaden etc
Originele paal

1 biljoen is 1 miljard toch?

800 miljoen investeren en 200 miljoen zelf gebruiken om een huis in Aerdenhout te kopen en een leuke auto te kopen die niet al te duur is (alfa 4c of Lexus Lc500h).
Voor de rest gewoon normaal leventje leiden maar wel vaak leuke vakanties doen

dat kan ook wel met 10 miljoen

youtube.com/watch?v=KCw5yL9cOpc
zouden jullie?

Hou je bek, Lara is een godin

Nee spuuglelijk wijf

>1 biljoen is 1 miljard toch?
alleen als je een amerikaan bent

waarom zou je nog investeren als je meer hebt dan je kan uitgeven?

Attached: godin.png (144x159, 41K)

ik mag je plan wel, ik zou alleen zorgen dat ik het geld zo investeer dat ik maandelijks genoeg krijg om die levensstijl te onderhouden, zonder dat het geld opgaat. 50 appartementen kopen ofzo

Achterlaten voor m'n familie en een familiefonds opbouwen.
1 miljard is ook prima

Name plz

>Vrijstaand huis kopen
>Schijtpalen
>CD verzameling uitbreiden
>Kat kopen
>nieuwe kleren kopen maar geen duur merk, neuk dat
>treinreis maken door Europa

>haha kijk deze foto die ik heb genomen terwijl ze een grappig gezicht trekt

Waardeloos plan bilal. Wat voor huis moet er 200 miljoen kosten ga je hier met je 50 neven en hun gezinnen wonen ofzo? 1 miljard Maakt zich ook nog druk voor meer geld en wil niet te dure auto kopen gierige kanker tatta

>CD
Liever platen

Attached: IMG_20181110_160407_969.jpg (1199x1080, 72K)

Dat is gewoon haar natuurlijke kop.

Deze fantasie had ik ook, maar toen ik 2.5 miljoen had ben ik heel autistisch binnen blijven zitten. Al die dingen kosten zoveel moeite.

JAAAAAA LPs

CDs verzamelen is goedkoper dan ooit, betere geluidskwaliteit, en meer capaciteit

Neger ik mag toch ook nog gewoon geld sparen en op een normale rekening hebben.

Ik wil voor m'n familie huizen kopen dan en m'n vd haar familie. of iig de hypotheek afbetalen voor ze. Ik wil gewoon land kopen en m'n eigen huis bouwen. Wat ik overhoud na de huizen, auto's en de vakanties zet ik de helft van opzij en de andere helft gebruiken om een bedrijf te beginnen en m'n broertje z'n studie te betalen

Betere geluidskwaliteit is subjectief maar een op klinkt veel realistischer voor m'n gevoel. Al heb ik wel echt een kankergeile stereo receiver en een CD speler van Nakamichi die nu beide gaan voor 600€+

>Wanneer je realiseert dat het doel van de parlementaire democratie was dat verschillende bevolkingsgroepen vertegendwoordigd zouden worden in Den Haag
>Nu is het mijn partij weet het beter dan die van jou en we 'vertegenwoordigen' iedereen en je bent een idioot als je anders denkt
>Partijen die nogsteeds proberen een bepaalde groep te vertegenwoordigen zijn populisten

Het Amerikaanse systeem is beter.

Ik wil eigenlijk alleen platen als de hoes Kino is.

t.okkie

>weer een stijve
het stopt ook niet he

Het Amerikaanse systeem is kanker.

Beter dan dat wij hebben.

Wat?

>2 partijen
>Kiesdistricten
Het enige goeie is dat je een kiescollege hebt die voor je stemmen zodat alle achterlijke debielen die een 3e partij willen stemmen hun mond wordt gesnoerd.

Kun je niet rekenen? Gemiddeld kost een huis 300.000€ met 1 miljard kun je 20 families voorzien
Nee
1 miljard zal hiermee niet gauw opraken tenzij je hele dure boten en vastgoed wil.
Omdat je waarschijnlijk antisociaal bent je had gewoon drugs moeten doen wat je sociaal maakt contacten leggen en rustig wennen

>2 partijen
Dit is niet waar. Er zijn gewoon 2 grote partijen. Dat het een tweepartij democratie is is gewoon een fabel.

>Kiesdistricten
Dit ben ik wel met je eens.

ik verdien ze alletwee

>kies voor bedrijfsleven partij 1 of bedrijfsleven partij 2

Je kan ook gewoon op de miem partijen stemmen die niemand serieus neemt

Kun je net zo goed je stembiljet verbranden

Ik praat niet over de partijen maar over het systeem, wat veel beter is dan het Nederlandse systeem.

Klopt. Er zijn genoeg rijke mensen die als een onafhankelijke kandidaat voor het presidentschap zouden kunnen gaan of hun eigen partij op te richten.

>Dit is wat amerikanen onironisch geloven
En vanwege hun miemstelsel is het de waarheid

Maar dat gaat ook nooit gebeuren. Je weergeeft mij een scenario weer dat letterlijk ihel nooit voorkomt.

Maar om jouw hypocriete vraag te beantwoorden, dan zou ik degene kiezen met wie het iets beter klikt of maak ik een willekeurig keuze. In tegenstelling tot jou heb ik geen tunnelvisie voor blanke mensen.

Wat is er goed aan het Amerikaanse systeem behalve dan dat er maar 538 mensen echt stemrecht hebben?

Ik haat deze miem. Gewoon stemmen waar je in geloofd, niet omdat je tegen een bepaalde kandidaat bent.

Met 2.5 miljoen moet je nooit meer werken user

Geen gezeik over coalities.

>geloofd
zo kun je niet zijn

Dat is het resultaat van dat er maar 2 relevante partijen zijn.

Ja, maar dat is geen reden voor de Amerikanen om het te fixen.

Ze zijn in een systeem belandt waar als je niet voor kandidaat A stemt dat kandidaat B een grotere kans heeft om te winnen, het is zelfs bijna 2 keer stemmen want je steelt een stem van kandidaat B en geeft er 1 aan A.
Maar wat nou als mensen stoppen met te stemmen om iemand tegen te houden en daadwerkelijk stemmen waar ze in geloven?
>Dan verliezen ze minimaal 1 verkiezing
Dat is the dilemma. Een verkiezing opgeven voor betere toekomstige verkiezingen zodat meerdere partijen relevantie weten vinden of doorgaan met de twee huidige partijen.

Weet ik, maar ik wou nog meer. Nu is het naar de kloten

wanneer gaat het parlement zichzelf afschaffen?

Verbranden en de economie naar de kanker brengen

We hebben onironisch een zeteldrempel nodig. We hebben teveel partijen en je kunt geen coalitie vormen behalve door een mengelmoes van minstens 3 partijen.

Denk heeft geen bestaansrecht.
PVV heeft geen bestaansrecht meer sinds de FvD bestaat.
D66 en Groenlinks zijn dezelfde partij.
PVDA en SP zijn dezelfde partij
Christenunie heeft al helemaal geen bestaansrecht
Partij voor de dieren is een miem partij.

Wat? Hoe?

wat was haar insta ookalweer

who dis

Attached: 1540515276596.jpg (400x400, 16K)

First dates
In 3 hours there's another episode on npostart.nl/live/npo-3zapp

Eerste voorbij het paaltje is kanker. Vooral in miemderland omdat hier zo veel partijen zijn en we geen kiesdistricten hebben.

more like fat slags

Breng die Italiaan nou niet op ideeën. We hebben al genoeg vrouwen stelers hier

Then why were you so curious about fat slags

het is zaterdag dombo

It's different if they're a presenter in their own right but if they just got picked for an inane game show into the trash they go.

Zetel drempel komt misschien pas als het de volgende keer weer zo ruk gaat.

Nog minder dan 1mil over nu. Het lukt mij niet meer. Iedere keer als ik wat verdien ben ik het een paar dagen later weer kwijt.

VVD zal nooit voor een zetel drempel zijn.

CDA ook niet.

>denk geen bestaansrecht
uuh peilingen zeggen dat ze op 7 zetels staan en tegen 2030 kunnen ze makkelijk 20-30 zetels krijgen

ik zou niet weten hoe ik 900000€ in mijn leven bij elkaar moet krijgen. Proficiat

Maar er is al een kiesdrempel

master finance

per jaar

Koop wat kontmuntjes

Dat moeten we voorkomen oetz. Hun zijn de sharia partij.
>inb4 tokkie

Attached: dankujezusx2.jpg (377x181, 9K)

Niks mis met de sharia, behalve godsdienstvrijheid dan

>ik ben anti-neger

Attached: download (1).jpg (244x206, 6K)

Gun mij er een paar zodat ik kan starten 1Ge1eUYKaD8fewJ749LYPgUFbkdBUhGuTH Met 2,50 voor een brazzers account zal ik al zeer dankbaar voor zijn

Sharia is kankergebaseerd en als het moslims was dan waren jullie het nu aan het miemen.

>ikdv

Attached: 9E6A5C7C-CAD7-4098-AB20-87DB5808807F.jpg (600x677, 96K)

BRAPTASTISCH

Attached: 8fdf634c499dde1e69207cf57687267512c6eb14.jpg (900x1600, 144K)

Volkskrant is hilarisch

>onironisch de dagelijkse dode boom jood lezen

Attached: gaterug.jpg (1200x800, 397K)

Dit plaatje karakteriseert 1 van mijn vrienden zo ontzettend goed dat het gewoon eng is. Kan goed met hem omgaan maar hij is echt een wandelend stereotiep

jeetje een vlampijp is wel een beetje TE pittig

Wat ben je toch een uniek sneeuwvlokje

Met de vlam in de pijp scheur ik door de brennerpas

>Walen

Attached: 1541865346959.png (1024x655, 293K)

Oké dan

>kijk youtube
>franse reclame

Attached: war_ss_viens_a_nous_linen_SD13438_B.jpg (581x769, 73K)

>vlaamen

youtube.com/watch?v=pj2Q4shB5R4

De figuur van de Happy Merchant – en soms de Unhappy Merchant – wordt het meest gebruikt in antisemitische memes. De cartoon van de ‘sluwe Jood’ met overdreven kenmerken (grote neus, scherpe tanden, gebogen rug) werd in de jaren negentig getekend door A. Wyatt Mann, vermoedelijk een pseudoniem van de Amerikaan Nick Bougas, die meerdere rechts-extremistische tekeningen maakte. De Happy Merchant duikt in allerlei hoedanigheden op – in memes over immigratie, diversiteit, feminisme – om te illustreren dat er sprake is van een Joodse samenzwering. Soms wordt alleen het handenwrijven uitvergroot.

Attached: A3A68E55-B5F4-43C0-99A9-2FF4817E7D82.jpg (763x858, 123K)

Wat te doen vanavond maatjes?

Wij domineren jullie kinderprogrammas

>sporters die een chool maakten

Attached: 4235345345.jpg (248x203, 9K)

Arnhem nieuwemarkt hoeren pesten bij de tippelzone

Ben ik blij om oetz ben opgegroeid met studio 100 en ketnet. kon die ADHDhasta la pasta villa achterwerk troep nooit uitstaan

boek lezen

nogal ver oetz

ik rij, ik kom je binnen een uurtje halen

JAAAAAAAAAAAA SINT MAARTEN