Snart sesongstart-utgaven
Forrige:
/norgetråden/:
Other urls found in this thread:
youtube.com
strawpoll.me
strawpoll.me
strawpoll.me
twitter.com
min tiss er 150 000 000 nm lang
Hvilket valg ville du tatt?
Sǿte 2d jenter?
NEI
ANIME UT AV TRÅDEN
Storrelsen på tissen er egentlig ikke relevant, ansiktet er viktigst.
Hvordan får jeg meg en slik jv?
Jadda gutta, snart begynner skiskytinga på NRK. Her kommer den kalde fine tida!
frekt fåvæ
Ikke frekt å si at noe som er feil skal ut
Basert og antianimepillet
2018 er snart over, det er herved på tide å kåre årets nykommer ord i tråden. det står i år mellom to hoyst verdige kandidater
jeg har ikke hort lille alyan for. hva er det
for dum, til å skjonne denne grafen
Bedritent brev
åffer det a?
>slutter på 561
>slutter på 563
Anonsene lagde to stråpoller nesten samtidig. Ganske kult egentlig. PS: Sexe burde være årets nyord og anime hǿrer hjemme på /a/.
Fordi det er mange bedre kandidater.
Selvmordsjoiker, flåbbe, bare for å nevne et par gode.
Lille Aylan er dessuten ikke fra i år.
ta det opp med styret
Lurer på hva den imellom er?
du greier ikke nevne mer en de to. dessuten ble ikke lille aylan populært for i år, det ble brevet for men da kun av en (1) autist.
Jeg er Bjarne, spör meg hva som helst
VOKS OPP FOR HELVETES FAEN DERE SLOSER LIVET DERES
Denne her, visstnok:
strawpoll.me
h-hvordan skal jeg vokse opp?
Styret finnes ikke.
zydd er jo styreleder
>sexe er et nytt ord
hvor mye koster sånn gul kabel man plugger inn i pcen fra ruteren?
sexe ble forst brevet i tråden i 2018
Ca. 3,50
Fy flåbbe!
>Du har vel ikke vert ute blant jenter i denne tilstanden?
selvfolgelig ikke... herregud, tror du jeg har en tor tordenkuk personlighet, eller?
Om du hadde vært foran meg hadde jeg rosket ut pc-ledningen og klappa deg i trynet også hadde det blitt i militærdisidplin hver dag, du forstår raen ikke hva du sloser bort
Det nekter jeg å tro.
Kringle.
Tenk å sexe disse to samtidig
Ligger i senga og runker til animejenter.
brev bilde av hår da siden du skryter på deg å være en ekte slask
Brev bilde i baris med armhulen synlig.
gammel er du da? har du slost bort livet ditt?
t. dåkseanon
var vell han luksusfelle fyren som breva det en gang i sommer var det ikke?
>du forstår raen ikke hva du sloser bort
hvordan skal man forstå sånt når ingen har fortalt meg hva jeg slöser bort?
UT AV TRÅDEN OG OPP AV SENGA
hva er vitsen med å slå av pesen? denne livsstilen gjor at jeg kan spare penger. normisslivet er jo den storste megmegen for å lure folk til å slose penger og ikke spare en dritt
Nei. Jeg skal sove snart din dumme neger.
Se: strawpoll.me
Du og alle de andre animehomsene er ikke velkommen her lenger
av og til vurderer jeg å vise kraftnivået mitt
De var aldri velkomne.
Gutta!!! Ler ut hoyt! Hahaha!!! Brev morsomme bilder, gutta!
retardert nivå - bruke penger
hanrei nivå - spare penger
konge nivå - investere penger
Kjære sinte, redde, desillusjonerte norgetråden. Kan jeg få slippe animebilder, nå som det er host? Kan du ta en pause? Gjerne til over jul, hvis du ikke foler at jeg ber om for mye?
Jeg forstår godt at du er skremt. Skremt over hva prumpebrevingen vil bringe. Skremt over våre breveres milelange avstand til din virkelighet. Skremt av alle megmegene med et annet språk og en kultur vi ikke forstår. Jeg er redd selv, jeg. Mest redd er jeg for at vi skal miste vår prumpebreving. Vår bigmac. Vår rullestoljv som er en bærende del av vår kultur. Jeg er også redd for våre doxxere. Redd for at deres fokus forblir på doxxing ved neste originale bidrag og ikke på hvordan vi mennesker kan bidra med de brev vi alle er så avhengig av for å leve.
Jeg forstår redselen og frustrasjonen din. Jeg forstår også hvor bra det kan være å ha noe eller noen konkrete å rette hatet og frustrasjonen mot. Animebilder er som et dop. Jo da, jeg vet. Man må oke dosene hele tiden. Men ikke nå. Ta en pause og kjenn på det. Kanskje oppdager vi hvor mektig animebreving er? Hvordan det tærer hull i sjelen.
Kanskje oppdager vi at rullestoljv og prumpebreving rett og slett foles godt? La oss ha hostfred. Kunne lese brevene og se at der onsker vi hverandre god prump. La oss prove det i noen få dager, uker... eller kanskje alltid? Ikke la animen og konefuene odelegge vår Norgetråd. Hvem vet? Kanskje får vi den beste brevingen vi noen gang har fått? Fåvæ.
fy faen jeg er så sliten, men vil ikke gå å legge meg fordi jeg har ikke lyst å mote morgendagen
har satt 200k i fond og aksjer så langt
Nam nam
er dette en kronikk skrevet av en jente i en norsk avis?
Ikke gjor samme tabbe som meg... Viste det på fest, nå vil ingen snakke med meg lenger
dumme zprengere
animebrevere vil alltid være velkommen i tråden
hva sa du helt konkret? bare ga du faen eller var det politisk diskusjoin
HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG HENG DEG
Husker ikke helt, var full.... Har fått hore at det var noe om Holocaust
selvfolgelig husker du, ps hva slags fest er du på når dere snakker om holocaust
er mange uit studenter her, vil ikke vite hva slags fester de har i tromso
Ingen bryr seg, du brever på en animenettside og tråden er nesten dod nå som folk forlater den. Uten anime så er det ingen norgetråd.
Sug negerkolle, du kan få slippe sjakkbreving, men animebreving er her for å bli.
Er du homo?
UT!!! Vi klarer å ha en tråd uten animedritt, se bare på forrige tråd.
baserte animebrevere
Dokuro Chan er den eneste animeen jeg klarer å se på fåvæ og det er fordi den parodierer alt som er galt med anime på den mest retarderte måten mulig. Anime som prover å være anime på seriost vis er bedretent
>Liker ikke anime.
>Brever på animenettside.
du mener den tråden hvor dere snakket om kuk i nesten en time
Hvis jeg noen gang treffer en animebrever IDVL skal jeg kvele ham med mine egne hender, fåvæ.
DET ER OK Å LIKE KUK, DIN JÆVLA HOMSE.
Vennlig påminner om at det var flere skyttere på Utoya og at alle som hadde noen politisk eller kulturell tyngde "tilfeldigvis" kom seg vekk derfra eller overlevde.
Jeg hadde lett banket deg opp
tror ikkje på deg desu
Har vi i det hele tatt noe bevis på at noen ble drept der? Det kan hende at de som ble "drept" egentlig bare har fått en ny personalia av staten.
tenk å være villig til å havne i kasjotten fordi han er sur fordi noen brevet anime på et anime nettsted
Noen flere som snakker om dette, annet enn det korte intervjuet på youtube med en som var der?
Tja, man har jo begravelsene etc. Kan godt være noen falske offer slengt oppe i listen for alt jeg vet.
Konspirasjonsnivå: amatǿr
konspirasjonsnivå: infrarǿdtpillet
Jeg har kjent på arrene til en jente som ble skutt på Utǿye.
Tok du henne på tissen?
Jepp flere. Har samlet noen videoklipp.
kjæresten til hun forfatteren maria michelet kom unna f.eks
sminke
>Utǿye
Hjelp, jeg er tilbakestående
Nei, men ut fra signalene jeg tolket alt for sent kunne jeg lett ha gjort det.
Ser ingen grunn til det.
Om det var planlagt så er det lettest å drepe dem på skikkelig
brev dem
digg
Har du noe god saus?
>Nei, men ut fra signalene jeg tolket alt for sent kunne jeg lett ha gjort det.
Jaja, vi har vel alle vært der. Jeg gremmer meg fortsatt over at jeg ikke skjǿnte at en jente åpenbart likte meg i 2010 liksom.
Hvor var arrene hennes?
>Hvor var arrene hennes?
Jeg er redd det er mat for doxxeanon.
doxxeanon er ikke i tråden lenger
Orker ikke se gjennom arkivet nå, men det er blant annet et intervju med noen innvandrergutter som sier det, en jente som heter nicoline, en fyr som blogget i ettertid og som endret mening, men selv etter å ha endret mening pga "coaching" fortsatt stiller sporsmål etc, husker ikke navnet hans, men det burde være mulig å soke opp, pluss at det er en rekke avisartikler som også nevner dette, men det ble jo fort begravet for alt var jo ferdig etterforsket allerede neste dag skal vi tro media.
Det er også interessant å bemerke seg at det finnes veldig få videoer der man får hore skyting.
kan ikke ha at folk stiller sporsmål vettu
Hadde det faktisk vært falskt så hadde de lagt til skytelyder. Hvorfor? For å unngå konspirasjonsteorier