/norgetråden/:

Norgesveldet-utgaven
Forrige:

Attached: Tu6nBjO_d.jpg (640x518, 54K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s08xVTMPdBto
nrk.no/sport/sjakk/
twitter.com/SFWRedditGifs

dfn ingen håndballjv

vocaroo.com/i/s08xVTMPdBto

Island, Gronland, Newfoundland og Dronning Mauds land er rettmessig norsk leire

spor meg hva som helst om norront

top 5 for åge

Attached: 21012016-hareide-scanpix-610x475.jpg (610x475, 60K)

Hva mente Kojima med dette?

Attached: Screenshot_20181112-144835~2.jpg (1080x1781, 251K)

har det bare så fælt gutta
gråter på studiet

eg må drite

hvis du bor i tromso og studerer ved uit kan jeg alltids gi deg en klem

Jeg vet jeg har spurt fǿr men: Kan noen VÆR SÅ SNILL å breve dette bildet i hǿyere opplǿsning?

Drikker en redbull jeg da

Attached: 1541993623623.png (536x982, 329K)

Attached: CEFOz6sWEAA0jjN.jpg (2048x1658, 592K)

Er du på fǿrste semesteret? Kan relatere, i mitt tilfelle ble det bedre etterhvert da. Bare gråt det ut, er ikke sunt å holde det inne.

se du var for sen

Attached: 1452983044175.jpg (243x250, 20K)

bare gråter
tenker på stakkars lille meg
en sart sommerfugl blant normissland
gråter og gråter ovar ingen jv

Du må utfordre deg selv, gå på fester, heng med normissene, snakk med jenter. Ikke gjǿr samme tabben som meg og klar å studere i årevis uten å få deg jv, for det blir faen ikke enklere når du er ferdig.

nei må bare gråte
er så hardt å være meg
gråter nå

så britene fikk shetland og orknoyene fordi danske kongen hadde pengeproblemer? fyfaen det her er verre enn at danskene ikke ga oss tilbake færoyene i 1905

*gir anonsen et klapp på skulderen*

Så, så...

>Tyskland, Frankrike, Italia, Norge osv. ser jo ut til å ha fungert greit.
Fungerer greit fordi vi gir innvandrerne NAUT-gryn i hue og rævva. Dagen penge tar slutt blir det ikke så pent.
I Italia har det jo funket så bra at de akkurat har valgt inn en statsminister fra kokohöyre fordi ökonomien rakner og de oversvömmes av negere.
Tyskland funker greit fortsatt fordi de er en såpass stor solid ökonomi med masse NAUT-gryn i reserve.
Frankrike er på randen til borgerkrig så der funker det særdeles dårlig.
Norge er litt som Tyskland, det går fint så lenge vi har nok NAUT-gryn til å bestikke negerne med.

Attached: nordisk.jpg (1876x1278, 2.16M)

gjeninnlemelse av norgesveldet når?

Blir styggt for de som bor litt i utkanten i Oslo i de overprisede husene sine.

Nordmenn er blant de mest gjerrige i Europa

Trådens tanker om lederne for studentparlamentet i Tromsö?

Attached: 45737644_1905312946226491_3583224402541543424_n.jpg (960x720, 75K)

problemet var ikke at de ikke hadde varme hender
det var at vi ikke lot være (hjerter) smelte

bryr meg egentlig ikkje

Bare jeg som synes hun foran med tennene var litt sǿt, på en sånn rar måte? Kanskje hun bare minner meg om knuset mitt, men men.

Folk vil bare flytte lenger og lenger bort fra sentrum. Litt som i London hvor bedrifter som kan flytter produksjonen sin bort fra byen fordi det er for dyrt for arbeiderne å bo der.
Det eneste som blir igjen av Oslo er et bilfritt sentrum uten butikker og en masse masse utlendinger som kjemper om de siste NAUT-pengen og noen få sjokkerte turister.
Akkurat som i London kommer hvite til å flykte fra Oslo.

Attached: sverige.jpg (2048x1152, 342K)

lov å være homo men det der blir for mye

Attached: 96b67b8d8ef72c8a95f52ff2acb8476c.jpg (562x507, 37K)

hva er det egentlig et studentparlament gjor? spurte en kompis som var valgt inn en gang og han sa bare at de har en viktig jobb og ville ikke si mer

De jobber vel med å arrangere homoparader og hvordan de kan få mer mangfold til universitetet.

Attached: valgoppgjor-2018-resultat[1].jpg (1191x1684, 719K)

Siden Oslo sentrum blir mer og mer svart vil boligprisene falle, hva hvis en investor gikk inn og gjorde de områdene mer hipt for hvite unge folk?

Jeg mener historisk sett altså, alle disse var jo multikulturelle land i utgangspunktet.

De fordeler pengene fra studieavgiften (de 500-750 kronene du betaler hvert eneste semester) til forskjellige organisasjoner på campus

kalles bolighai det

>tenker på livet som har gått mens jeg bare har stått der, alle sjansene jeg har hatt til å gjǿre noe med situasjonen min som jeg har kastet bort
>nå er det for sent

Der kom tårene ja

Attached: 1480365449734.png (685x590, 42K)

norge har alltid vært multikulturelt ja

>Der kom tårene ja
for en femi soper

>Siden Oslo sentrum blir mer og mer svart vil boligprisene falle
Tviler på at det skjer med det förste. Sentrum er sentrum. Men hele östkanten faller jo verdi jo flere negere som flytter dit.
>hva hvis en investor gikk inn og gjorde de områdene mer hipt for hvite unge folk?
Det er jo det som er blitt gjort med Grünerlökka. Området har blitt veldig gentrifisert de siste årene.
Men hjelper ikke når alle jobbene forsvinner fra byen. Studenter har ikke råd til å bo så dyrt, så prisene vil gå ned.

Faktisk helt sant. Det har i all tid bodd nordmenn, samer, kven, svensker, russere, dansker briter og afrikanere (Porsgrunn hadde en svart postmann på 1600 tallet) i Norge

Ja? Ikke si at du tror på lognen om en forent norsk kultur for det 19. århundre...

Italia har vel aldri vært helt komfortable med å være forent, selv den dag i dag er det jo en hel folkebevegelse for å lǿsrive Veneto fra resten av landet, og nord-sǿr-forholdet har alltid vært drit. Samme med Spania. Frankrike (antar du tenker på Occitania, Breton, osv) vet jeg ikke nok om fåvæ. Uansett er det små kulturelle forskjeller man snakker om her, og fremdeles blir det gnisninger.

Finnes det folk som egentlig vil bo i Oslo (om vi ignorerer faktorer som jobb)?

>Det har i all tid bodd nordmenn, samer, kven, svensker, russere, dansker briter og afrikanere
var ikke det jeg mente, mente at nordmenn som en gruppe alltid har vært multikulturelle, mange som blandet seg med diverse grupper fra portugal, spania, tyrkia. det finnes ingen "norsk" rase eller "nordmenn" som sådan.
husk hvor lang tid det tok for vi ble samlet til et rike, da var det mange små kongeriker her, så Norge har alltid vært multikulturelt

Så sender de noen bombefly mot fattigere land
Fordi de er ikke lydige nok for amerikanerne
Så kaller de det hele for demokrati
Så du kan si vi lever i en spennende tid
Og nå snakker vi om folkemord og okkupasjon
De får testa ut noen bomber de får droppa på noen
Og media får bilder av en råbra krig
Mens alle ser at freden renner over av lik

Attached: last ned.jpg (293x172, 6K)

>der korer en storre sag nu med en dame som har svindlet for 111 millioner af skattekroner, hun er lige blevet hentet hjem fra sydafrika
Slik en kjerring måtte da ha vært en skikkelig kjerring for boeranonsen? Sukkermamma med hauger av gryn, kort vei til Norge, faen bare velstand alt sammen.

>Jeg mener historisk sett altså, alle disse var jo multikulturelle land i utgangspunktet.
Det er forskjell på assimilasjon av små grupper gjennom tusenvis av år og 200 millioner negere på 100 år som er framtidsplanen til EU.

Attached: traaden2033.jpg (480x695, 299K)

Nei, bare soyagutter som vil leve "dynamisk" og drikke mikrobrygg

Klart det alltid vil være gnisninger, men det er jo relativt perifere holdninger. Landene har alle fungert stort sett greit som nasjonalstater og de fleste i disse landene vil nå se på seg som tilhorende til sin overordnede nasjonale kultur.

Finnes det egentlig noe mere defaistisk enn en venstrehannrei som sier at vi må "spre innvandrerne utover" pga de utfordringer storbyene opplever?

For det forste tar man ikke av de innvandrerne som allerede er der og sprer de, men man gjor det med de nye og dessuten er det noe som allerede har skjedd. Selv små tettsteder har de senere år fått opprettet asylmottak og lignende.

Det er folk som er like tilbakestående som de som prater om "manglende integrering".

hei å lå le lålelå

Jaja men da er det greit med niggere og arabere i en massiv skala da fordi at 2 sjomenn som kjopte torrfisk på 1600-tallet fikk seg en norsk kone.

Nei, er arbeidsmarkedet som er grunnen til at folk bosetter seg i Oslo regionen. Og alle universitetene og BI

>2 sjomenn som kjopte torrfisk på 1600-tallet fikk seg en norsk kone.
det var nok langt fler enn det, de ulike stedene i norge kunne ikke vært mer ulike, så da alle små kongeriker ble forent til Norge var vi allerede et multikulturelt land
det var også derfor det var så viktig for nasjonalromantikkerne å danne et "fellesskapsbilde" hvor de benyttet seg bunad og "norsk musikk" som et "krav" for å være norsk

>Finnes det folk som egentlig vil bo i Oslo (om vi ignorerer faktorer som jobb)?
(Ignorerer også studier)

Unge folk fra bygda som vil til storbyen fordi det er så mye kulere der. De blir der i 5-10 år för de flytter tilbake til bygda.

Utlendinger som er vant til å bo i by og vil bo med andre utlendinger.

Folk som er födt der.

Innvandring er nodvendig for videre okonomisk vekst!!!!!!!! Du onsker vel ikke at norsk BNP skal synke?

*Fordamper i ansiktet på deg*

Påvirkning fra resten av Europa er i det store og det hele irrelevant, de fleste nordmenn er mer eller mindre 100% skandinaviske. Men poenget om at nasjonal kultur er et falsum og at de forskjellige historiske folkeslagene og regionene i Norge ikke kunne vært mer forskjellige, det er riktig.

Rasemessig er vi et av de reneste folkeslagene på jordkloden.

Ble kalt rasist i helga av ei jente på fest...
>Sitter og snakker med en svart fyr
>Vi har en god tone, han var faktisk ganske hyggelig og artig
>Spor han hvor familien hans er fra
>Han svarer Somalia med et smil
>Norsk jente horer hva jeg spurte han om og kjefter på meg

>100% skandinaviske
noe sånt eksisterer ikke. vi har alltid vært en stor blandet gruppe her oppe, "skandinavisk" er en konstruksjon for å skape fellesskap og nasjonalisme i en tid hvor det trenges nå gjor vi ikke det mer

Nei, fyfaen. Tenk å ikke ha MINST 2-3 mål med dyrkebar jord på eiendommen

lol nei, vi er en heftig multikulturell suppe her oppe, med blandinger fra hele resten av verden.

;)

nrk.no/sport/sjakk/

Attached: SjakkVM.jpg (1280x867, 283K)

Er pga. studier og jobb at folk flytter dit. Som han her sier er det også folk fra bygda som vil flytte inn til "storbyen" (som igjen ville ikke vært stor hvis det ikke var for arbeid og studier)

Altså genetisk sett vil de fleste nordmenn kunne knyttes til den skandinaviske halvoy. Helt klart finnes det de som har familie i fra kontinentet men det er en liten gruppe og i svært liten grad. De tidligere eksisterende forskjellene ut i fra stammegrupperinger er av langt storre betydning.

Kom innom iSmokeking i Tromso

De har ikke forstått at flesteparten ikke vil assimileres med nordmenn. De önsker å bo med likesinnede og ha sine egne samfunn innad. Er jo sånn det er i England f.eks i byer med flertall muslimer. Det blir til muslimske enklaver hvor de forsöker å gjenspeile kulturen i landet de kommer fra. Det blir som å være i Pakistan, bare med Engelsk arkitektur.

Danmark skal jo bryte opp ghettoene og tvinge utlendingene ut på bygda. Blir spennende å se hvordan det går.
Selv mener jeg det er det verste man kan gjöre, bedre å samle alle på en plass så man vet hvor man ikke skal dra.

Attached: 299F757000000578-0-image-m-17_1478128305006[1].jpg (634x377, 79K)

Det spiller ingen rolle om politikerne voldtar deg med en rödgrönn eller blå-blå dildo. Du som individ blir voldtatt uansett hva som sitter på Stortinget

>sverige har så mye mangfold du bare kan drömme om
>BNP har stagnert
>alt av offentlige tjenester rakner
vi trenger flere stemmekve... jeg mener varme hender!

Attached: 1534443183250.png (940x940, 43K)

Det er sant det. En av de hardere pillene å svelge er at folk som du og meg aldri kan få seg jv. Til det må det mye gråting til.

Omsider vil det gå over derimot, så bare hold på önsket om å bedre deg selv. La tårene strömme, for de er bevis på at du fortjener bedre. Du var ment for et rolig liv. Nökkelen til det er dog en meget barsk skipsreise over skarpt hav, men i enden venter freden, og reisen er ikke håplös så lenge du holder ved roret og stoler på masta.

fortsett da
hvordan reagerte han svarte?

Negere kan være omgjengelige og hyggelige en og en. Problemet oppstår når de blir en gruppe, da tar negerhjernen over og de blir til ville dyr. Det virker som de da pröver å overgå hverandre i å være neger.

Attached: 1474653508613.png (805x1239, 126K)

Har hatt jv for, så tenker det er nok ikke helt håplost fåvæ

m-meeen skattelette for de riiiikee klimaaa og miljooooo.

Dette, noen ganger virker det som jeg aldri vil få en jv, men jeg har jo hatt en jv.

Eivind er en drittautist som brever her akkurat nå og Lan Marie tar flere meter negerkuk om dagen

Om hvite nordeuropeere begynte å se på seg selv som en egen gruppe på samme måte som joder gjore og på samme måte som negre danner gjenger etc så hadde det vært over og ut for jodekonspirasjonen i alle fall den som går ut på å rasemyrde oss gjennom masseinnvandring og popularisering av raseblanding gjennom film og media.

Hadde også jv en gang. Men hun var ikke noe særlig hyggelig, så jeg har det bedre uten henne.
Jeg vil bare han en hyggelig jv!!!!

Dette. Det blir aldri mindre skatter og avgifter etter en regjering

Etter at hun jenta gikk en annen vei så satt han der bare og lo og sa "norske jenter as" også var vi tilbake til vanlige samtaler

Kjenner den fölelsen

>hun var ikke noe særlig hyggelig

Fortell meg mer

Attached: 1487991461711.png (720x398, 411K)

Har ikke hatt sex på litt over tre (3) år, men det er jo strengt talt 100% min egen feil ettersom jeg har valgt bort å ha et sosialt liv.

tror uironisk at jeg har kontakt med flere ikke hvite personer enn en gjennomsnittlig sosialist

Uironisk dette.
Men vi er blitt så splittet av splitt og hersk at jeg ikke helt ser hvordan det skal gå for seg.
Er vel ikke lenge til vi er like ille som USA hvor folk virkelig hater hverandre over politiske linjer selv om de er av samme opphav.

Attached: hylekor.jpg (1140x485, 76K)

somaliere er enten kompisnivå, eller de mest tilbakestående du vil mote

Det stemmer, det stemmer. Akk, nok en skute er seilt! MEN; HAVET! Tenk på havet! Det står der ennå, for det er EVIG! Bygg deg en ny båt, din helt personlige lille robåt! Ikke mer kreves, så vil det enorme hav bære også deg ut dit du må! Og husk! Havet er ikke mer enn ett! Evig er det i grunnen ikke. Der ute, skjönt langt ute, er de samme skutene å finne. Hvis ro-mann önsker vil han kunne treffe på dem igjen, for ikke et sted foruten havet kan de nå.

Samme her, jobbet på en fabrikk för hvor det var folk fra 30 forskjellige nasjonaliteter. Det som samlet oss mest var vårt kollektive hat til somalierne. De som hatet somalierne mest var de andre negerne.

Attached: 1531459948374.png (478x627, 31K)

Jeg fåvæ. Alt annet er så lite.

polse for mama barbro

Hun levde et dobbeltliv, prata dritt om meg og knulla et dusin menn bak ryggen min, 0/10 ikke verdt penga

Dere hadde kanskje ikke slitt så mye om dere ikke fylte hver bidige dag med negativitet om deres omgivelser og hat for deres medmennesker. Jeg bare sier det.

>Fortell meg mer
Ikke akkurat noen spennende historie: hun var veldig negativ og innesluttet. Gjorde egentlig ikke så mye mer enn å klage på andre i tillegg misslikte hun omtrent alle. Hun var ganske pen, men det ble bare slitsomt å være med henne etter hvert fordi det bare var klaging og jamring (på meg og andre) hele tiden. Kjenner jeg henne rett så sitter hun vel fortsatt og surmuler en eller annen plass. Savner henne ofte av en eller annen grunn, men da bare minner jeg meg selv hvorfor det måtte bli slutt og da går det over.

Attached: 15HHeVc.jpg (1440x2560, 990K)

Vil si jeg har god grunn når dette er normen og ikke unntaket

Knuset som også var en god venninne mitt bestemte seg for å knulle en kompis av meg bak ryggen min. Det var på det punktet at jeg lærte at "frigjorte" norske kvinner er noen jævla horer og at dette med "bros before hoes" overhodet ikke stemmer. De aller aller fleste vil fokke deg i ryggen om de blir gitt muligheten.

Fikk tullejenta i det hele tatt med seg at negern ikke var enig med henne?