Nederdraad

Nederdraad
Sint-Helenauitgave
Welkom: Nederlandstaligen
Niet welkom: anderstaligen en zeurpieten

Attached: IMG-20181114-WA0001.jpg (1200x1600, 163K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/WmC8HvTd6es
tpo.nl/2018/11/14/man-in-belgie-in-coma-geslagen-omdat-hij-dronk-tijdens-ramadan/
youtube.com/user/SAjustusSA/about?disable_polymer=1
twitter.com/NSFWRedditVideo

Hello

>kuisman heeft me verbannen omdat hij dacht dat ik een proxy gebruik
Kanker ik woon hier momenteel

Mooi, vertel.

nederland ist reightig duitsland klei

Waar zijn de Nederlandse vlaggetjes?

Stage via studie.
Heb eergisteren enkele Bhutaanse vrienden gemaakt van rond mijn leeftijd, we gaan zaterdag feesten yoepie

Leugenaar.

Kanker op ik woon momenteel in Babena, in het Noorden van Thimphu. Kleine aardeweg volgen, eerst 5 minuten wandelen van India House en dan nog 10 minuten vanaf Olympic Stadium.

Afbeelding is centrum van de stad, Clock Tower Square.

Attached: IMG_20181109_115901.jpg (1952x2592, 1.01M)

I love Chino chan

Hmmm.. wellicht ziet dat er pauperig genoeg uit.

Incels beginnen zich nu ook in Nederland te bewegen, ik kwam dit youtube kanaaltje tegen gisteren.

youtu.be/WmC8HvTd6es

Hoertjes neuken is legaal hier. Als je je maagdelijkheid zo graag wil verliezen, ga dan gewoon naar de hoeren.

Attached: fb7fbfa.jpg (720x1018, 60K)

Beetje een paupervideo user.

zijn alle plaatsnamen in het engels ofzo?

Bijna alles hier is in het Engels. Ik sprak onlangs met een Brit hier die door de koninklijke familie werd ingehuurd om de correcte kaligrafie van de lokale taal opnieuw aan te leren aan jonge monniken, omdat zij dit niet meer kunnen. De jongere generaties kunnen hun eigen taal enkel nog spreken en volgens zij die de taal in hoger onderwijs studeerden is zelfs dit aan het aftakelen. Wanneer Bhutanezen eender wat van documenten moeten invullen (business, overheid, ziekenhuis, onderwijs, wat dan ook) is dit altijd in het Engels te doen.

Een van de redenen hiervoor is de invloed van India. Zo bijvoorbeeld is het onderwijs volledig in het Engels, Dzongkha (de officiële landstaal) is slechts één vak op school. De media zijn ook grotendeels in het Engels en een stuk in het Hindi.

IK WIL TERUG NOOT WORDEN

Ja hoor. Geef maar weer op. Ga maar weer lekker niets doen. Wil je dat?

dat zou hemels zijn

Attached: 12.jpg (220x329, 21K)

hoi

Goeiemorgen / droeba delek

Dat had je niet moeten enthousiasmeren, sul!

oh jesus

Wat is het superieure ontbijt?

Een uitsmijter of havermout?

Havermout met yoghort op het gebied van gezondheid. Uitsmijter is wel lekkerder.

Ik bak tegenwoordig twee eitjes met kaas op twee broodjes, drie koppen koffie en een banaan. En een vitaminepil met een glas water.

>3 koppen koffie voor ontbijt
Wat de kanker?

Goedemorgen!
´k hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben!

Attached: 5X7B7304.jpg (1920x1080, 918K)

Ziet eruit als een best komfie plek

ik maak een smoothie avocado, bevroren aldi fruit, chia zaden, plain yogurt, melk, spinazi, hele limoen met vel, honing

jarenlang geen ontbijt gehad maar had wat energie nodig om te werken dus doe ik dat nu gewoon

Vitaminepillen zijn miems vnl. gemaakt om geld te maken.

en dan drink ik op mijn werk minstens net zo veel.
tedere zoemertjes weten nog niks over de wereld

oke Thijs-Engelbart Jacob Van Groeneveld

muh vitamine d
muh zonlicht
muh testoseron

>Impliceren dat jij meer koffie drinkt dan ik op werk
Koek, ik ben alleen niet zo kansloos dat ik er gelijk 3 nodig heb als ik net wakker ben.
Voor de rest zuip ik je 3 keer in de rondte qua koffie.
Ga even zitten in je hoekje.

De theemaagd vs de koffiedirk

>hij is onzeker over zijn koffie inname

Attached: 119.jpg (200x211, 6K)

Enige waar ik onzeker over ben in mijn koffie inname, is het aantal dat ik tot me neem.

>thee
>maagd
Ik garandeer dat ik meer meisjes kan paaien met mijn exotische theetjes dan jij met jouw koffie dat ze toch eender waar in starbucks of wat dan ook kunnen krijgen.

lol als je het niet lekker vind drink je toch niet

Waar de kanker heb jij het nou weer over?
Hoe de neuk kom jij tot de conclusie dat ik koffie niet lekker vind?

Godverdomme man.

wow misschien moet je wat minder koffie drinken want je krijgt een paniekaanval hierzo

>die 35 jarige boemer wat op twitch stroomt voor 5 kijkers en anti-feminist videos op jijbuis maakt
Koffie.... nou is het afgelopen

koek

Is de toevoeging van ethanol aan de benzine een goede ontwikkeling?

Ik zal oetz zijn, ik drink veel koffie maar ik selecteer altijd 2 boontjes i.p.v. 3 boontjes op het apparaat. Dus uiteindelijk ben ik vrij goed bezig.

Nee

Ik ben een trieste kankermongool en ik ga zelfmoord plegen.

Attached: 1fe.png (658x662, 59K)

Cappuccino

Attached: cappuccino.png (534x400, 97K)

Waar zit je mee user?

user, je moet gewoon doen waar je in geloofd.

Mijn hele leven is verziekt.

>geloofd

Attached: 1521641186792.png (1416x1600, 606K)

Koek, op jijbuis heb ik maar 1 video staan van mezelf die schrikt van een slechte animatie. De rest van je zin klopt wel, behalve dat ik 33 ben. Op mijn verjaardagsstroom vierde ik dat ik dubbels had.

Attached: 1537253114487.jpg (500x698, 50K)

Of zit er weer een lobby achter die met slimme milieupraatjes de mensen voor de gek houdt?
Is ethanol goedkoper misschien?

Gebaseerde koffie.

Hoelang heb je nog te leven?

Beide een brandstof want het verbrandt in reactie met zuurstof maar ethanol en benzine zijn twee verschillende moleculen dus mengen ga je niet een leuk resultaat krijgen

Meeste mensen die dit hebben sterven na 10 jaar met tijdige behandelingen. Kans is groter bij terugkomst. Maar de meeste mensen die het soort kanker krijgen dat ik heb zijn meestal hele oude mannetjes, dus de data is te weinig voor mijn leeftijd. Maar de dokter zegt dat ik goed reageer op de behandeling.

tl;ng: zelfs de dokter kan het niet voorspellen.

Ben je nog steeds zo ziek dan? Ik dacht dat je het al zo een beetje achter de rug had.

Ik ben maar een zielig klein autistje en ik ga mijn balletjes eraf hakken omdat ik het niet verdien om me voort te planten.

Attached: 1539467597582.png (658x662, 112K)

Beterschap koffie

Attached: victoria-justice-coffee-eye-candy-set-02.jpg (715x375, 49K)

Wie is zieliger het autistje (als het geen rollenspel is) of koffie?

Je kan ook gewoon een condoom gebruiken.

Attached: 5X7Bh7304.jpg (880x586, 109K)

Ja ik las ook al dat door de toegevoegede ethanol vocht kan worden aangetrokken wat vervolgens roest kan veroorzaken en dat ook niet alle rubberen slangen en ringen het even goed verdragen.

M-mag ik..... z-ze opeten?

Gister weer chemotherapie gehad. Zit nu bij mijn moeder thuis om te kijken of ik niet aftakel. Gaat goed, dus binnenkort weer naar huis en weer stromen voor de paar mensen die er om geven.

>impliceren dat ik ooit mijn kleine piemeltje in een vagina stop.

Ik zal ze voor je invriezen. Je zou ze bij de pasta kunnen eten zit ik net te denken, dan heb je spaghetti met balletjes.

(jij)

Veel beterschap koffie, laat je dag niet verpesten door zure gemene autisten!

Dankje
Als het geen rollenspel is dan hij, want ik ben best wel content met mezelf.
Koek, ben 4kant wel gewend ondertussen. Ik houd nog steeds van ze hoor. Van jullie allemaal.

Attached: 1536744400161.jpg (900x600, 79K)

Als de god die over dit heelal heerst een rechtvaardige god was geweest, dan had hij mij kanker gegeven ipv koffie. Maar deze god is wreed en onrechtvaardig.

Attached: pp,550x550.jpg (349x550, 24K)

Als je dit serieus wilt doen dan zou ik graag ergens een afspraak maken. En dan laat ik je eerst bewusteloos gaan en dan snijd ik ze er wel af zou ze het liefst direct daarna nuttigen. In de pan lijkt me het lekkerst maar dan gaat veel van het zaad kapot dus dan maar rauw

Er is geen god.

Ik zou eventueel ook wat zaad in een potje kunnen bewaren, dan kan je die als saus gebruiken.

Ik krijg een heel apart gevoel van binnen

Heb al veel te lang niet meer op de heides van mijn thuisplaats gelopen :(

..je kan ook te ver gaan

er is 100% een god.

vorige week nog een ingreep meegemaakt.

*tipt*
God ontkennen wat een *ademt in* ah Euforisch gevoel

Attached: 64F653B8-775C-4451-AC3A-36FEE1949166.jpg (600x677, 96K)

Als jij mij aankijkt, lieve schat.

tpo.nl/2018/11/14/man-in-belgie-in-coma-geslagen-omdat-hij-dronk-tijdens-ramadan/

ik hoop dat jullie het spoedig leren kaffir

Als je het bestaan van God nog niet hebt ontdekt ben je spiritueel zwak en waarschijnlijk ook nog eens een breinliet

Je moet niet spotten met de ziekte user.

Ik maakte een grap richting heb maar oké. Ik heb God al gerealiseerd als je dat ook hebt wat ik betwijfel vertel dan eens hoe God is qau zijn aard en hoe hij er uit ziet

Wat leren?

Wie heeft hier een milf als moeder?

Mijn moeder is nu gilfleeftijd oetz.

Ik ben panentheïstisch. Ons universum bestaat binnenin God. De wetten der natuur is hoe God werkt en één van de tekenen van Zijn bestaan

Diep en euforisch, hoor.

Hoe weet je dat?

>dgw geen 200 miljoen views met autistisch spoorwegovergangen filmen

youtube.com/user/SAjustusSA/about?disable_polymer=1
Met een gemiddelde advertentie opbrengst heeft deze jongen zo'n €400k hiermee verdient. Het is niet eerlijk (maar goed voor hem)

God is geen 'Heerser' die goede en slechte dingen doet (oud testament). God werkt altijd binnen de wetten der natuur, die Hem belichamen. Lees Spinoza

Dat denken de bacteriën op mijn tanden ook.

Even mijn tanden poetsen.

Volgens mij krijg je 1 a 2 euro per 1000 views.

ik moet poepen en ben de drol aan het inhouden maar hij zit toch zo met het topje al voorbij mijn anus maar raakt mijn onderbroek nog niet.

Dus je weet het omdat Spinoza het zegt?

Ja dan is het dus 400k met 2 euro.
Maar het kanaal bestaat al langer dus in het begin kreeg hij waarschijnlijk wel meer dan €2.

Ik kan mijn gevoelens over God heel goed vinden in die van hem. Ik ben het ook niet altijd met hem eens, hoor.
Volgens mij heb ik zo iemand wel eens gezien. Die gaat dan in de berm staan met een driepoot.

Waarom kunnen mensen die geloven hun hersenspinsels niet voor zichzelf houden?

We kunnen een tegenhanger van zijn kanaal maken.

Alle upskirts van Nederland.

gepoept