/norgetråden/:

Mangfold er vår styrke, ingen nasser i våre gater-utgaven
Forrige:

Attached: 1499891951275.jpg (1000x656, 542K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UeuFcj_eDxI
youtube.com/watch?v=g2v0-N55W0U
imdb.com/name/nm3285185/
twitter.com/classiclib3ral
twitter.com/fuchsiablix
twitter.com/sumaya_jirde
twitter.com/kari_kristensen
twitter.com/vestkantraddis
twitter.com/v36ar
twitter.com/eivindtraedal
twitter.com/sgaarder
twitter.com/BEASTIE_JOYCE
twitter.com/ostepop
twitter.com/forsberg
twitter.com/stigfostervold
twitter.com/KSteigen
twitter.com/vhd_feminist
twitter.com/vathne
twitter.com/Klungtveit
twitter.com/andersskyrud
twitter.com/Essensielt_no
twitter.com/MortenElster
twitter.com/AndersTangenes
twitter.com/mohamabd86/
resett.no/2018/11/14/jon-engen-helgheim-frp-gcm-vil-kunne-misbrukes-av-innvandringsliberale-krefter/
twitter.com/NSFWRedditGif

kvalmt fåvæ, hvite gutter i hvite Norge, ikke utlendinger

Attached: 1539026669514.jpg (500x500, 40K)

varifrån kommer den bilden?
frågar åt en vän

what is more feminine a swedish gf or a norwegian gf (male)?

germanske

Attached: 43913983_601578186924694_528556453778684538_n.jpg (1080x1146, 271K)

Bildet kommer fra den norske filmen "Natt til 17"

Attached: last ned.jpg (750x1061, 188K)

youtube.com/watch?v=UeuFcj_eDxI

We are united on our Norwegian national day every 17th may....next day the police is back on the streets asking or harassing black citizens for identification. Very humiliating & disrespectful. We urge people of the work & European Union & other organization to denounce racism & punish officials who abuse power. Africa fed the world . Be a proud benefactor of Africas wealth & share this article.

Attached: black norwegian.png (351x385, 148K)

youtube.com/watch?v=g2v0-N55W0U

Eg må drite

norges beste film siden is slottet

Attached: Samakab Omar og Thea Sofie Loch Næss i Eirik Svenssons NATT TIL 17.jpg (1000x500, 49K)

Attached: 6B044C73-2628-42EC-8E95-43AB20851980.jpg (750x1085, 376K)

Sjakket

Attached: JPEG_20181001_135541.jpg (1600x1200, 422K)

en norsk film laget av en svenske....

Men nå har jo både sushi og Taco kommet til Norge på andre måter enn innvandring.

sup, guys.
teach Norwegian, please.

Attached: AK5xOSVKiI8.jpg (1920x1080, 278K)

problemet var ikke at de var mange, men at VI var så mange.
så mange, som ikke ville hjelpe.

Attached: 1470412650351.jpg (1024x962, 42K)

Oslo er ikke lenger Norge. Snart vil Norge eksistere kun på lansbygda og i noen få enklaver med rike nordmenn som kommer likevel til å fortsette å stotte innvandring.

vennligst bruk den fargekorrigert utgaven neste gang, irriterer meg at fjotolf ikke passer inn på bildet

Attached: header.jpg (997x671, 615K)

innvandring er den nye oljen

>taco
>sushi
>kebab
kebab er den eneste av disse som har direkte kommet gjennom innvandring til norge.

islamisering begynner med kebab

si til @3 at uten så mange utlendinger fra den tredje verden kunne vi sendt folk fra NAV til å vaske rundt omkring. Vi har en del ufaglærte nordmenn på NAV som har godt av å få noe å gjore og at man burde prioritere de fattige vi alt har i landet

Hva med sushi da?

>eirik
>svenske
haha nei du, av og til er nordmenn også hanreier

si at 3 er rasist fordi hun har så lave forventninger til innvandre at de bare kan vaske og kjöre deg rundt.

>vi sendt folk fra NAV til å vaske rundt omkring
det koster mye å utdanne noen til rengjoringsarbeider, NAV kan ikke legge ut slike utgifter for folk

Av og til? Du mener vel ganske ofte..

imdb.com/name/nm3285185/
skrevet av en svenske i hvert fall...
han måtte bare få noen til å produsere hanreifantasien sin

hvor er denne fra?
er den fortsatt aktiv?

hva betyr fjotolf?
olf=ulv, ikke sant?

det er et ordspill på fridtjof nansen

forklare

fjotolf ser ut som adolf
hansen er ment til å stå for hitler

Det er et forsǿk på et slags heiti for Fenrir. Implikasjonen bak navnet er selvfǿlgelig at ABB tror at han en dag slipper lǿs.
Er ikke dette vanlig kunnskap?
Jbs.
t. norrǿntanon

Attached: glad frosk som ikke har store problemer med å takle hverdagen.png (688x578, 32K)

fjot = norrönt, betyr "barn"
olf = mulig dette betyr ulv ja, men på norrönt heter det ulvR og på urgermansk wulfaZ så jeg vet ikke egentlig.

Attached: 1532550096576.png (658x662, 112K)

do norwegian women really love bbc too?

yes

very much

norske kvinner er akkurat som alle andre europeiske horer så ja.

Attached: ribbu.jpg (375x329, 21K)

Attached: file.png (720x960, 1.27M)

............vi er ikke sikre på hvorfor, men, i runeskrift er flere navn på urnordisk med formen -wolafR hjemlet. disse har da hatt a-omlyd *-wulafR > -wolafR > -olfR (> -ólfr, på islandsk og færǿysk, men ikke på svensk eller norsk)... et helt spesifikt eksempel er da "HaþuwolafR" (som burde gitt norrǿnt Hǫðolfr, deretter islandsk Höðólfur).
det er ganske trolig at det betyr 'ulv', altså, at alle kommer fra *wulfaz, men, det er vanskelig å si hvor a-en (som må ha skapt a-omlyden /u/ > /o/) kommer fra, hvorfor den dukker opp i disse navna. kanskje er det metatese, kanskje er det svarabhakti. jeg vet ikke.
det betyr i alle fall ganske sikkert 'ulv'. jamfǿr Torolv...

Kan ikke fatte hvor du får "fjot = barn" fra. elementet går ganske sikkert på gammelt fjǫturr.

jeg er således 99% sikker på at uttrykket er ment som "lenket ulv" = "Fenrir". han sitter og venter på å bli sluppet lǿs, for å ta del i "Ragnarok".

kanskje jeg burde roe ned autismen min forresten.... jaja....

Jeg onsker så inn i hampen at den ulykke som er i ferd med å ramme nasjonen vil ramme disse sojadrikkende, innvandringsforkjempende, nedlatende zoomerne hardest og det med forsterket styrke. Gud hvor jeg hater dem.

Det er sånn nå at om man prover å utrykke bekymring blir harselert med på det groveste og ikke nok med det, man kan bare glemme å forvente at noen skal behandle en med nettikette, men samtidig så skal disse da ha særbehandling, det vil si retten til å begå personangrep, forfolge deg og generelt sett bare oppfore seg som drittsekker.

>bli sluppet lǿs
kanskje rettere sagt "bryte seg lǿs", jeg aner ikke. ABB er etter min mening uironisk "spik spenna gælen i huet", som man sier.

Her er et forslag til Gilbert:
Hva om negere heller slutter å være kriminelle, så slipper de å bli "trakassert" av politiet hele tiden...

Attached: polti.gif (300x300, 177K)

kanskje vi må ulenke ulven

Jeg kan ikke se ut til å innse fakta
Jeg er spent og nervos, og jeg kan ikke slappe av
Jeg kan ikke sove fordi sengen min er i brann
Ikke ror meg Jeg er en ekte aktiv vaier!

Breivik tror vel at han blir i fengsel fram til "krigen mot kulturmarxistene" begynner. Da vil han etter egen mening bli hyllet som en foregangperson og utnevnt til en kommandant. Da begynner i så fall "ragnarok" og han vil være som Fenrir
I bunn og grunn hva sier

PSYKOPATMORDER
HVA ER DET?

NEINEINEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Attached: 1516138732509.jpg (904x583, 325K)

twitter.com/classiclib3ral
twitter.com/fuchsiablix
twitter.com/sumaya_jirde
twitter.com/kari_kristensen
twitter.com/vestkantraddis
twitter.com/v36ar
twitter.com/eivindtraedal
twitter.com/sgaarder
twitter.com/BEASTIE_JOYCE
twitter.com/ostepop
twitter.com/forsberg
twitter.com/stigfostervold
twitter.com/KSteigen
twitter.com/vhd_feminist
twitter.com/vathne
twitter.com/Klungtveit
twitter.com/andersskyrud
twitter.com/Essensielt_no
twitter.com/MortenElster
twitter.com/AndersTangenes
twitter.com/mohamabd86/

har du dokset alle hanreiene i tråden?

du vet at når du brever dette så lagres det i google og om de har google varsler så får de beskjed om at dette breves i tråden, ja?

hfbs jbs

flammene reiser seg

WHAAAT, antonym for dark is light or bright.For white is BlaCk

Alt kommer til å gå bra, ikke hör på skremselspropagandaen i tråden.

Attached: 1504903338765.jpg (480x448, 31K)

da blir vi en del av GCM, og politikerne vet allerede at innvandringshumanitære vil benytte seg av mangelen på konkrete punkt i avtalen for å få inn fler
resett.no/2018/11/14/jon-engen-helgheim-frp-gcm-vil-kunne-misbrukes-av-innvandringsliberale-krefter/

hva er GCM
jbs

bra, flere varme hender.
de tar uansett bare jobbene nordmenn ikke vil ha.
og de skal betale pensjonene våre når vi blir gamle.
dessuten er det vår plikt å hjelpe siden vi er et rikt land.

Global Compact for Migration

Flere små varme hender i vinterland ;_;

Attached: varme hender.webm (202x360, 1.8M)

fy faen jeg hater når noen uironisk bruker noen av disse argumentene

>de tar uansett bare jobbene nordmenn ikke vil ha.
jeg hadde tatt absolutt hva som helst men ingen vil ha meg
de vil ha mehmet, for han blir subsidiert av NAV

1000x dette fåvhæ. Kunne til og med skrelt bananer bare for å få betalt arbeid jeg, men neida. Fattig hvit mann i Norge i dag er faen ikke bare bare.

du får skaffe deg mer kompetanse/utdanning da, eller ordne opp i folelseslivet hvis det er psyken som hindrer deg. Uavhengig av hvor mye NAV suger mangfoldskjottet til Mehmet har du ansvaret for ditt eget liv. Du må slutte å synes hvor urettferdig ting er og ordne opp selv

hehe.
morsomt hvordan pro-innvandring nativitetene hele tiden forandrer seg.
nå for tiden er det vel mest: "det er vår plikt å hjelpe" siden det begynner å bli vanskelig for kokovenstre å forsvare de ökonomiske konsekvensene ikke-vestlig innvandring har hatt.

Attached: 1521201316201.png (390x429, 62K)

Så lenge det fins arbeidsledige i det hele tatt er det helt ulogisk å si at vi behover innvandring.

>ordne opp i folelseslivet hvis det er psyken som hindrer deg
mine mentale lidelser er.... kroniske ...... og til dels fysiske

>så mange sure ansikt
Holder folket på å våkne?

Attached: 12556.png (610x738, 491K)

>nativitetene
hmm... skulle stå " narrativet"

>Så lenge det fins arbeidsledige i det hele tatt er det helt ulogisk å si at vi behover innvandring.
1000x dette

begynner ihverfall å bli en forakt mot politikere som vi ikke har sett på mange tiår.

>83 reaksjoner
det utgjor jo ikke en promille en gang over mennesker i norge, hvordan kan du få det til å bli at folk har begynt å våkne lol

Det er heller ikke et problem å omskolere seg, siden utdanning tross alt har relativt lave kostnader i motsetning til f.eks. USA. Vi kunne til og med gjort det enda billigere om vi ikke hadde brukt så mye penger på innvandring.

Jeg hater politikere som gruppe. Spiller ingen rolle om de kommer fra Frp, SV eller KrF, jeg hater dem alle

Er du mann mellom 18-31 år, som har vært over gjennomsnittet opptatt av å bygge muskler? Og har dette påvirket psyken din negativt? Vi jobber med en sak om ny forskning på dette, og vil gjerne komme i kontakt med noen som vil fortelle sin historie.

Ta kontakt med våre reporter Heidi Venæs på epost: [email protected]

Her har dere som er lǿftehomser muligheten til å vise dere frem og kanskje få en jv gutta

dette også

user....

Attached: 717f0703-72ba-402c-98c5-cec6723abdc1[1].jpg (834x582, 55K)

zydd er vel ikke her lengre, men jeg kan svare for han
>påvirket psyken din negativt
ja, han har fått en greie for damer som ser ut som menn

Hei! Vil bare meddele at vi holder öye med deg, alle terrorister har startet med slikt tankegods

Attached: 1542204252464.jpg (957x745, 117K)

Forestill deg at du ser et hus som brenner. Du loper bort til det, og ser bevegelse i et av vinduene. For å redde menneskene i huset kaster du en stein gjennom vinduet. Ruten knuses, og du roper "hopp ut mann, ser du ikke at det brenner?". Mannen i huset sier "la oss i fred, vi koser oss med å brenne bål i stua!".
Så blir du fremstilt som verre enn ebola, får lovens strengeste straff, og får sitte på enerom i Ila og spille Rayman.

erna solberg er en drittautist som tar flere meter med negerkuk og ignorer hva befolkningen vil
finnmark fylke, ikke troms og finnmark region

håber det er Rayman 1

Attached: Rayman_1_cover.png (279x357, 221K)

Det er flere i tråden som bygger muskler enn bare Zydd. Men Zydd er jo bare homo

ah, det er samen simon som står bak disse brevene. det forklarer en del.

Arbeidsledighet vil alltid finnes fordi det finnes mange som ikke er kompetente nok for arbeid, dette gjelder også ufaglært arbeid som lovsamlere og vaskehjelp. Ellers som jeg sa 5 ganger i forrige tråd forer en del innvandring til okt marginalproduktivitet. Hvis inntekten av å ansette en utenlandsk arbeider er storre enn kostnadene av å ha én ekstra nordmann på NAV vil det være å foretrekke å ansette utlendingen. Er selv tilhenger av Victor Orbans arbeidsledighetspolitikk der han tvinger arbeidsledige i underbetalt arbeid, dessverre er dette litt for brutalt å gjennomfore.

Skjonner den, men sporsmålet er om du i det hele tatt er i stand til å utfore et presentabelt arbeid, det finner du vel ut av selv. Nytter uansett ikke å mene sterkt at du fortjener en drittjobb mer enn Obongo, for det er ingen som skylder deg en jobb. Tror uansett du greier å ordne opp i de mentale lidelsene hvis du faktisk går inn for det. Hvis du kun fokuserer på folelseslivet og prover å få deg et avslappet forhold til problemene burde du greie å få orden på det. Dvs. å ikke bruke tid på ting du ikke kan gjore noe med (for eksempel å få seg en jobb), men kun på problemer du har med deg selv.

>kjopte nettopp solv for 10k
si at jeg gjorde et godt valg gutta...

at jeg gjorde et godt valg gutta...

heng deg selv

jeg gjorde et godt valg gutta...

>si at jeg gjorde et godt valg gutta...
sagt

at jeg gjorde et godt valg gutta...

>Hvis du kun fokuserer på folelseslivet og prover å få deg et avslappet forhold til problemene burde du greie å få orden på det. Dvs. å ikke bruke tid på ting du ikke kan gjore noe med (for eksempel å få seg en jobb), men kun på problemer du har med deg selv.
det du skriver gir mening, har tenkt tanken på at uföretrygd kan gi meg muligheten til å komme i jobb senere i livet, hvis jeg klarer å bruke tiden produktivt på å bygge meg selv opp fysisk og psykisk. så er det bare at NAV tvinger meg ut i arbeidsavklaring/utplassering som gir meg lyst å knerte meg selv, men går det ikke så går det ikke. har et lavnökkel håp om at det skal gå, dog

Tilbake fra UiT-forelesning, hva skal jeg lage til middag når det er ledig på kjǿkkenet?

nei du!

jepp, bunn og grunn det som er tanken. Du kan også prove å ta en positiv spinn på NAV-herket. Bruk det for å bli komfortabel med deg selv og finne ut av ting, er det du trenger nå

Attached: 70efb7c54dda9e14a431b3843debd47e.jpg (564x626, 46K)

Kjedelig tråd.

helt riktig

Så hva skjer egentlig hos deg?