sluuurp
Sverigetråden - Ratchet och Clank upplagan
jag
haha minns ni?
jag
haha minns ni?
ogiltig tråd
jag fick aldrig svar på detta trots 10 replies
sluta breva bilder på mig
höhö kommer ni ihåg?
Körde a-php förra veckan. Abstinens och komma ner var betydligt värre än metamfetamin dock ruset var inte lika bra tråkigt nog. Skön eufori men jobbig stissighet som fick mig att inte gå längre än tre dagar. Inget jag rekommenderar, men billigt var det
Rachet och Clank är zoomerns version av Rayman, som var dåtida zoomerns version av Earthworm Jim
Earthworm Jim var bäst.
mvh 91:a boomer pro
Lunabelle
vrf brevar du hela tiden bilder på muskulösa karlar med bar överkropp
man skulle kunna tro att du va bög typ
haha minns ni
jag
Förstår att det är jobbigt, men finns ju medicin som dämpar dina hallucinationer.
157 cm är FAN inte kort!!!!
Hur patetiskt är det inte att säga att man ska sluta med tråden för det är slöseri med tid men fortsätter att fortfarande komma hit 1+ år senare
ful
Betygsätta OC
Har någon provat en sån här?
har alltid lättare att komma när jag rider.
Duktig flicka.
alltid
så jävla synd att han inte var seriös med brevet längst ner
idag ska jag påminna dem
>drabbar en enskild individ
sanna nidingsdåd belastar samhället vilket vi alla (i det långa loppet) har nytta av
kan du inte göra en av den här?
liveleak.com
kommer ni ihåg
>dkn hade halsbränna hela natten och vaknade med heemad hals
hej vad betyder favä?
t. nbög som varit i tråden i en vecka
har han dogit
Han blev rätt så ägd.
han jobbar nu
8kr i timmen
asså den enda brevaren på Jow Forums som har varit mer legendarisk än mig än fwg-cucken (nybögar minns inte detta) favä
om ni bara visste hur många jagjag som har kommit från min hjärna
Rayman var bäst
>t. varvade spelet när jag var 7
Skulle aldrig klara av det idag.
NEJ MEN PÅMINN MIG AAAAAAAAAAAAA
>offline i 2 veckor på ånga
japp han fick en hjärtattack
Jag kan inte ladda ner videon och jag kan ju inte sätta paddan på hans ansikte eftersom det ser inte favä
mm aaa
tråden blev bättre när libbe försvann
du har fel ditt dumma frågetecken
Ingen skillnad alls
kan du sluta invadera brit
idag ska jag påminna dem
f
svenska """"""män"""""""
Virus
åh nej nej nej
OwO orioniskt riktigt snygg röv på killen till höger
Sitter finnanon och spammar sin skit i alla generaler eller?
>dkn är north atlantid
>mörkt hår
>gröna ögon
>kommer aldrig passa in i Sverige
känns dåligt
ni rasser ger mig inga (du)
*pussar dig på snoppen*
Jobbar på Espresse House, ställ mig en fråga (bara om ni vill så klart :^))
>killen som svarade 2
var det något riktigt speciellt f1h1 tillfälle eller är du mest ny?
badboll hade varit chad om han hade en större näsa
Vinner han?
kan du ge oss din plats?
tack men ingen puss tack
Det är typ 1% av alla i norden som ser ut så här. Om ens det.
Några sötpajer eller bara sv ho?
hur gammal är du?
vem skulle vara på trådens tusenlapp?
då är du inte atlantoid, då är du beblandad kaukasoid
badboll behöver inte ändra någonting med hans utseende, han var bara autist och därför han var oskuld fram tills 2014
ja för de har kaukasoida gener
>dkn ingen fv
Om man inte minns internet som inte fungerade när morsan pratade i telefonen så är man en zoomer
>så är man en zoomer
du säger det som att det vore något negativt lmao farfar
jag
okej vi är alla överens om att nmr skulle förintas om de försökte fungera som egen gruppering i något "kollaps"scenario i Sverige utan hjälp utifrån eller hur?
Enligt en undersökning från Aftonbladet/Inizio anser 74 procent av 1 000 tillfrågade att politikerna har skött eftervalsprocessen dåligt. 45 procent anser att det skötts ”mycket dåligt”. Av de som anser att det skötts dåligt anser 50 procent att Centerpartiet bär den största skulden för kaoset, och bland männen är siffran 60 procent.
Bland de som anser att politikerna skött sig dåligt är det ingen som anser att Kristdemokraterna, Vänsterpartiet eller Miljöpartiet bär mest skuld och endast 2 procent pekade ut Sverigedemokraterna. 27 procent anser att Moderaterna bär störst skuld och 7 procent anger Socialdemokraterna.
Det är också uppenbart att riksdagskaoset även har polariserat väljarna. Medan S-väljare anser att Moderaterna bär skulden för dramat så anser M- och SD-väljare att Centerpartiet är värst.
NMR skulle svälta utan ett stadigt lager av Findus gulaschsoppa
Hur blev ditt liv så jävla trasigt, Axel?
De fungerar inte ens i planerade demonstrationer där de har skydd från polisen. Alltid någon som babbar ur och börjar skrika och slåss.
MÖH AXEL MÖH GULASCH MÖH JUDAR MÖH AXELLLLLLL MÖH VANLIGT FOLK MÖH CARGO
>Sista patronen har gått åt. Sista hylsan faller till marken. Utanför vrålar de muselmanska horderna efter blod och jord utan rätt. Den slitna fanan vajar majestätiskt i den rök- och dammfyllda vinden över skyttevärnet. Dina kamrater ligger alla döda, den sista sucken lämnade deras lungor för längesen.
>Du tänder din sista hemrullade cigarett och tänker på hon som kom undan, på det fädernesland era barn aldrig kommer att få uppleva och på de satans folkförrädare som förde er alla bakom ljuset och mot avgrunden. En liten tröst är att de var bland de första som dukade under, i alla fall.
>Du apterar din sista sprängladdning, greppar fanan med den hand som fortfarande fungerar, den andra har tre fingrar bortskjutna och du förlorade känseln för flera timmar sedan.
>"Siste svensken tar flaggan med sig."
>Till tonerna av exploderande sprängdeg och avgrundsvrål slungar du dig över värnet och rusar in i de pedofildyrkande avskummen.
>I slutet är allt bara aska, stoft och blod. Ridån går ner. Siste svensken tog flaggan med sig.
>dkn vill röka cigg inne men vill inte fögifta katten
vad var det för fel på neetanons hud?
Vad spelar detta för roll? Svennen glömmer ändå bort detta när han går och röstar. Då ska man "rösta för jämställdhet!" för att ens Facebook flöde uppmuntrar till det.
Annie Lööf och resten av satmarorna är bara symptom på en underliggande sjukdom som svensken inte kan bota sig själv från.
du på bilden, zidden?
Haha aa
Rätt mycket sv ho men ändå helt okej antal sötpajer. Mina kollegor är mycket trevliga. Praktiskt taget inga kvinnor/tjejer under 30 dricker vanlig mjölk, laktosfritt, havre- eller sojamjölk som gäller.
Gammal nog att inte spela Fortnite.
>Av de som anser att det skötts dåligt anser 50 procent att Centerpartiet bär den största skulden för kaoset,
BRÄNN HÄXAN PÅ BÅL
Ugh: Brevet
EXISTENS PÅ BOTTENPLAN
el gato har säkert bättre lungor än dig, rök på
>laktosfritt,
Varför ska man inte ha laktosfritt? Vad är ens fördelen med laktos? Jag kan inte smaka skillnad.
ingen gillar dig
Har slut på gräs
Laktos är naturligt och man visar sin överlägsenhet över bajshudingar med det.
Skillnaden är bara att laktosen (mjölksockret) är borta. Egentligen borde bara asiater och bruna människor dricka laktosfritt, tror inte att 9/10 sve ho är laktosintoleranta.
tråden på bilden
Ugh: Brevet II
>ughbreva
cringe
d1a
>jag konsumerar mjölkprodukter
kanske därför er hy så ut som bild relaterad
tänkande män konsumerar endast vatten och kaffe
What is the opinion on this guy?
I think he has some absolute tunes and thought provocative lyrics. Appreciate all feedback not just swedes many thanks
>Medan S-väljare anser att Moderaterna bär skulden för dramat
lmao hur?
allt grundar sig i att centerpartiet tror att de på 8.6% kan få igenom vad som helst
looks like an incel
Laca...