Glede-utgaven
Forrige (med ekstra tripletter):
Glede-utgaven
Forrige (med ekstra tripletter):
alkohol
bassasert
youtube.com
Nå ringer vi julen inn gutta, kom igjen nå!
Basert og alkoholistpillet
Hva drikker du?
Men hun smiler jo ikke på bildet.
Kom imens jeg sov i natt.... Varg, har jeg feilet ikke-runk november?
Tenkte jeg skulle ned på butikken for å kjǿpe litt tonicvann og litt ǿl
kvafan
Det teller ikke, for det var ufrivillig.
Du ble voldtatt av drommene dine, mann.
Hǿres bra ut. Jeg drikker Bright Brew™ - Ett öl med 50% färre kolhydrater©, kjǿpt i Sverige. Smaker ganske godt egentlig.
Det å komme i sǿvne er en av de deiligste fǿlelsene som er fåvæ
har aldri opplevd dette fåvhæ
nå blire middag og dusj etterpå.
klar til å geime CS med gutta i kveld.
Burde varmet opp fǿrst, men må på butikken også lage mat fǿrst
jaja
trenger ikke varme opp jeg, jeg tar AWPen.
>jeg tar AWPen.
Dette er det verste du har sagt fåvæ
Jeg tar AWP, bare nevner det
Innafor å tro at Loke var en edderkopp?
>har lyst på spaghetti
>vet jeg ikke burde siden jeg blir alltid dårlig i magen og slov når jeg eter mye karbohydrater
VRÆÆLL
DROP MI AVP
BLYAT ))
Ensom lordag
Meget bra brev
ensom hver dag
Påminner om at enden er nær
>kjöper bare örkenörn
>ingen rustning
>ingen uskadeliggjöringssett om jeg er motterrorist
>topper resultattavlen
>har $16,000
>fremdeles samme kjöpevaner
>laget mitt skyter meg fordi jeg ikke gir dem det de ber om
cs er artig
slutt å spill videospill, drittlei at dere oppforer dere som barn
>örkenörn
Tror du mener Dessertögle.
jeg er veldig åpen for alternative måter å bruke tiden min på.
legger ekstra tung vekt på "veldig"
nei
vat ze fak, fak u pourpel vy u no dropink
GIF ME AVP FAKINK IDJÅÅÅT
>nei
Jo
Er det sjakk i dag
nei men jeg må bare si at teamet ditt gjor helt rett å drepe deg når du ikke dropper våpen. det er jo et lagspill. hvis du er med på cs med oss gutta i kveld kommer jeg til å skyte deg hvis du ikke gir meg noe når du har penger.
jaja, bare noe jeg folte jeg må si.
Nei.
hvis jeg klarer meg bra med bare örkenörn så må vel du klare deg fint med bare örkenörn også? :)
>åpner opp en flaske sprit
jaja...
fy faen, ekte drittsekk mentalitet. du er som en priest som ikke healer
Anbefaler deg å spille skjelv i stedet for motangrep fåvæ
>soker på raske enkle middager
>får ikke opp noe med mindre enn 10 ingredienser
Hva faen skal man spise?
Grandis
Pleier bare spise kjott eller fisk til middag jeg.
Indrefilet av svin fåvæ
kokt ris med majones
Vil nå egentlig ikke dö jeg da, men er ikke glad nok i meg selv til å pröve skikkelig heller. Jeg er nå hovedsakelig sint/trist over at biologiens lover ikke tillater at jeg skal være i godt humör i min nåværende situasjon. Skulle vært no om det var greit at ting var litt enklere...
Hǿr her, norrǿntanon. Hvorfor gjǿr du dette? Kunne forstått det om du faktisk var en lingvist, men du er jo ikke det. Vi har alle interesser, men du bruker så mye av tiden din på dette at det blir sært. Kanskje du må få deg en jobb snart, og komme deg ut av nauttilværelsen? Så kan du bruke den lille delen av fritiden du får igjen på dette sånn som normale folk gjǿr.
Klem*
Hva er din nåværende situasjon?
men men...
du fortjener det nok
Slutt å bruke tiden din på et hulemaling forum for autister, pappa.
hadde norrontanon brukt halvparten av tiden som han har brukt på språk til å investeringer på borsen hadde han vært den rikeste aksjeanonen i tråden, bare nevner det
Faktisk litterært meg. Jeg har endelig funnet ut at jeg er en generelt sett ganske utrivelig, egoistisk person som lyver alt for mye, prover å rette litt på det siden da blir jeg kanskje litt mer glad i meg selv?
fåvæ
Bare vent til du finner ut at sånn er generelt sett de fleste andre også
Det visste jeg allerede, men jeg var blind for at jeg var det selv. Dessuten ser jeg ikke hvorfor dette liksom skal rettferdiggjore at man skal fremmedgjore andre og bidra til mistrivsel. Tenker jeg skal prove å være mer som Jesus jeg da.
Hva er det mest risikofylte livet man kan leve? For oss som onsker å do tidlig men for feige til å henge seg
Jo mer man lager, jo mer blir man hengt opp i ingrediensene.
Det er bare folk som har laget en del som tar seg tid til å lage nettsider for ingredienser.
Ergo det du ser.
Trikset er å ignorere alle urtene og krydderiet de ber om så skal du se alt blir mer forståelig. Kjött (ja; det inkluderer fisk, gir ikke mening å skille dem fåvæ) av noe slag, grönnsaker som lök, tomat og gulrot, og olje/smör er i grunnen alt du trenger.
>ikke noe karbo
er han /vår neger/?
>gronnsaker har ikke karbo
Karbo er faktisk helt unödvendig.
eg hater utlendinger og nrk.
Er kjaereste hans en norsk kvinne? Hörer ut som en for meg
Men jeg finner jo aldri ut av det siden jeg ikke kan lese tanker.
basert
>liker ikke nyheter gjennomsyret i sosialisme
uforståelig
Gi meg ett bevis på at nrk har agenda.
Noen andre her som bare holder seg i live for å se hvor jævlig det kan bli?
Innafor å onanere til Edvard Munchs maleri "Pubertet"?
bli med i IS
Evt dra til ukraina. Er jo nærmere og mer praktisk.
Har dere demonstrert for retten til abort idag?
>bare bli brent levende i et bur lram
Når du leser NRKartikler om politikk bor du se etter hvilke adjektiver de bruker og hvordan de brukes. Slik skaper de negative assosiasjoner til personer de ikke liker. Ellers kan man se på hva de forteller. Informasjonen de kommer med er ofte ganske ensidig. Valget i Brasil er et godt eksempel der det sto mellom en hoyre-reaksjonær og en kommunist. NRK brukte mye tid på å fortelle om Bolsonaro, og nesten alt de skrev om han var negativt. Den kommunistiske motkandidaten derimot ble nesten ikke nevnt, og de gangene han ble nevnt var han satt opp mot denne "fælingen" Bolsonaro.
Nei, gjör det ovenfor noen skikkelige daier i stedet.
Norske mann i hus og hytte...
gjelder ikke dette godt som alle norske aviser da?
det kan man si. Har selv ikke noe problem med hvordan en selvstendig avis vrir nyhetene, så lenge de ikke lyver, de står fritt til å skrive hva de vil. Er noe annet når det kommer til allmennkringkasteren NRK som nesten utelukkende er finansiert med skattebetalernes penger. Da bor man kreve at nyhetene deres skal være noytrale for å gjenspeile meningsmangfoldet blant nordmenn som er tvunget til å finansiere dem og samtidig respektere de ulike meningene til borgerne
*vipper ut kukken og slenger den på bordet med et hoyt dask*
Ja er det her i tråden det er fest i kveld? Ja, jeg bare spor!?
fy FAEN! NÅR SKAL NRK SLUTTE Å SLÖSE PENGENE VÅRE PÅ Å DRÖVTYGGE SAKEN OM DEN JÆVLA FREGATTEN?? DEN SANK! SJÖFORSVARET INSITERER DET IKKE VAR DERES FEIL!
VI SKÖNNER DET FOR FAEN!!
Gutta, er det veldig kjedelig å kjope masseproduserte mobelvarehusbilder til å henge på veggene, eller er det greit å bruke det som noe billig pynt inntil man etterhvert får kurert seg en skikkelig kunstsamling?
Ikke gjor det, de bildene du henger opp skal virkelig ha betydning for deg.
her også
alle faggotsene her snakker om ol og videospill
er alle her inne bare 14 og et halvt?
Nja, holder meg egentlig bare i live fordi jeg vil se Avengers 4 på kino. Jeg vet at livet bare går nedover herfra, og det er ganske jævlig allerede.
>heter Juan (etter Sankt Johann)
>spiser kjott
ser egentlig ikke problemet her
Du kan jo pröve fjesboka vis du vil diskutere normisslivet i stedet.
>holder meg egentlig bare i live fordi jeg vil se Avengers 4
Dette er det tristeste jeg noensinne har lest
>vipper
Sant spor på moderne diktekunst, faktisk helt basert!
Nå er jeg det tristeste mennesket i tråden og muligens også i Norge også da, så det er vel egentlig bare på sin plass
Men hva skal jeg da henge på veggene mine? Har et reinsdyrskinn og et bilde malt av en ganske vellykket kunster jeg er i familie med som jeg tenker å henge opp, men hva gjor jeg med resterende veggplass? Ser litt trist ut om det skal være tomt i mange år mens jeg sakte bygger opp en skikkelig kunstsamling.
herregud for et ego
>faggotsene
hvem i helvete bryr seg
dette demonstrerer de mot
men å åpne et svart avgrunn i bakken som bare blir storre og storre til det sluker landet ned i et reint fittehelvete er bare pyssjj
lurer på hvordan det går med fylleanon hvorenn han nå er den dag i dag..
du bryr deg
Knekker opp min fǿrste Isbjǿrn for i kveld
Skål da gutta
det var litt i overkant tidlig