Bijna 7 uur!-editie
Welkom: mensen die al gegeten hebben
Niet welkom: mensen die nog moeten eten
Bijna 7 uur!-editie
Welkom: mensen die al gegeten hebben
Niet welkom: mensen die nog moeten eten
Other urls found in this thread:
youtu.be
twitch.tv
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
twitter.com
kan iemand mij roodpillen over de opleiding fiscaal recht?
moet ik daadwerkelijk goed zijn in economie en rekenen enzo
alsook
>Attention: All work safe boards are soon going to be on the 4channel.org domain.
For now, all boards are accessible through either domain.
Make sure to update your script blockers and whitelist the new domain.
???
Bachelor of master
bachelor
Meer avondeten maken!
Ik had net roerei met bonensaus. Heerlijke kots.
youtu.be
RAAK OF MIS
IK GOK DAT ZE ZEKER NOOIT MISSEN HUH
JE HEBT EEN VRIENDJE IK WED DAT HIJ JE NIET EENS ZOENT MWUA
HIJ GAAT EEN ANDERE CHICK ZOEKEN EN GAAT JE NIET MISSEN
HIJ GAAT SKRRT EN RAAKT DE DAB ALS WIZ KHALIFA
Niet om lullig te doen maar staal buigt als het warm wordt en dus de structuur van het gebouw verzwakt.
dit gebeurde op genoeg plekken waar door de vloeren het begaven en op elkaar stapelde.
dit vergrootte de onbalans van het gebouw en vervolgens stort het in.
Kijk dan wat er staat bij de toelatingseisen homo
de voel wanneer geen vd
ik weet gewoon dat er soort van rekenen te pas komt, maar dat is mijn vraag ook niet
de vraag is of ik GOED moet zijn in economie en rekenen
jaloers op je vlaggetje
Het heeft weinig met economie en rekenen te maken. Je krijgt geen hogere wiskunde of iets dergelijks
bedankt
fiscalisten verdienen kennelijk echt tan2 veel
>weekend
>sta al 2 uur naar mijn scherm te staren zonder iets te doen
kanker
Voor de mensen die zich vervelen.
Je hoeft absoluut niet te kunnen rekenen enzo. Een beetje kennis van economie helpt voor sommige vakken maar het is echt geen vereiste. Eerste twee jaar zijn bijna gelijk aan rechtsgeleerdheid. Scheelt 1 vak ofzo.
Het is gewoon echt niet leuk. Je hebt superweinig contactuur en je moet bijna alles zelf uitzoeken. Wat mij erg opvalt is dat de meeste fiscalisten allemaal beginnen als kleine geldwolfjes maar na twee jaar zit iedereen op de rand van een burnout en zijn ze de nederigste studenten op de faculteit. Het is erg lastig en een aantal vakken wordt gewoon slecht gedoceerd. Zeker van de vakken die je met rechtsgeleerdheid deelt.
Je vooruitzichten zijn goed als je binnen 6 jaar je master hebt maar voor de rest ziet het er niet rooskleurig uit. VMA hoor, maar mijn algemene tip zou zijn om te doen waar je goed in bent. Zodra je de 25 bent gepasseerd interesseert het geld je toch niet meer. Om dan overspannen, depressief en ongelukkig te eindigen omdat je graag veel wilde verdienen is het echt niet waard. Volg je hart
Help, ons glijmiddel is op en de winkels zijn hier al dicht om 18:00.
Kan ik gewoon WD-40 gebruiken?
Welke AH gaat er nou om 18:00 dicht lmke
ik kom je halen we gaan chickies scoren
enkel het gedeelte rond de inslag zou verzwakken, met de rest van het gebouw was niks aan de hand en toch zakt het compleet in elkaar in zo'n 10 seconden (praktisch vrije val) alsof het niks onder zich heeft
als het vloer per vloer ging zou dat de instorting afremmen in plaats van versnellen en zou bovendien de centrale structuur blijven staan waar de vloeren rondom waren aangebracht (zelfs in de officiele verklaring van de "pancake theory" hebben ze een animatie waarbij de centrale structuur gewoon overeind blijft)
Niet hem maar ik overweeg om de eenjarige master te doen oetz
Zo zorgelijk, dit is nog maar een proefje van wat er staat aan te komen voor veel meer regio's in 10 jaar.
>voor de rest ziet het er niet rooskleurig uit
Hoezo niet? Ik dacht dat van alle rechtsgebieden het fiscaal recht het beste rechtsgebied was qua loon en werk.
Ik studeer nu rechtsgeleerdheid en het feit dat ik weinig contacturen hebt doet me niet zo veel en ben ik ben er inmiddels al aan gewend. Ik vind de opleiding zelf erg leuk, alleen ik ben gewoon een beetje benieuwd naar het fiscaal recht, maar ik moet wel eerlijk toegeven dat ik nooit goed ben geweest in economie op de middelbare, ik was wel best redelijk in wiskunde A oetz
Kunnen we niet gewoon dat sinterkanker volledig opzeggen zodat iedereen zijn kanker bek kan houden over dit gezeik?
Ja maar de tokkies en de gemeentes laten mensen niet in rust protesteren.
hjb
Dit maar onironisch
>beste rechtsgebied was qua loon en werk
Als je qua beste bedoeld dat het startsalaris ietsie pietsie hoger ligt dan wel. Het werk is gewoon ontzettend kut. Hele dag naar excel bestandjes kijken, obscure wetten, schijtjurisprudentie etc. Als het je passie is om dag en nacht op een kantoor te doorbrengen moet je het zeker doen
Aan de ene kant ben ik het met je eens. Ik ben het gezeik ook helemaal zat. Aan de andere kant is het een luidkeelse minderheid die de meerderheid haar wil oplegt. Daar voel ik mij niet prettig bij
Wat mij betreft is het vanaf nu gewoon roetveegpiet dan is het afgelopen met het gezeik
Kanker ik wil dat wijf neuken met die krullen van kassa
>enkel het gedeelte rond de inslag zou verzwakken
Zucht, vertel mij eens hoe de vloer gezekerd was.
Krullen zijn wel leuk oetz.
Fiscaal recht is geen moeilijke rekenen en economie ook niet echt. Er is een enorm verschil tussen economie en bedrijfskunde he.
Fiscaal recht is trouwens echt heel saai
Maar oetz is dat niet hetzelfde voor alle togabanen behalve als je officier of rechter ofzo bent
Kantoorslaafje op de zuidas lijkt me niet zo erg
*dabt op je kale kankermoeder, neukt haar on haar kont en begraaft haar levend onder de grond*
tussen de inner en de outer core
hoe kies je een studie als niets je interesseert
ook
hoe weet je of je depressief bent
Gebaseerd
wat haalt protesteren tegen hoge brandstofprijzen uit? Hoe hoog liggen de winstmarges dan?
Vrij laag, het zijn voornamelijk accijns.
Kies een studie die je tenminste wel een beetje bezig houdt en goede toekomstperspectieven heeft (iets kwantitatiefs) als het je toch niks uit maakt.
75% van de prijs van benzine hier is belasting en accijnzen
wauw je kan niet eens nederlands wanneer je erover praat.
niet zoveel jijbuis filmpjes kijken.
youtube.com
Als je ver boven het uiterste moment komt dan knapt een balkje gewoon als een twijgje. De reden waarom het bij ander inzakkingen niet gebeurd is omdat in veel andere situaties de krachten niet zo enorm zijn dat de balk een vloeimomentfase kan doorlopen. Daar zijn ze dan ook voor gemaakt.
Krijg kanker en sterf
Ik heb hoofdpijn en het wil maar niet verdwijnen, ik heb ondertussen al 6 paracetamol tabletten op
Slapen helpt
water drinken, en veel
doe waar je goed in bent. Werk is niet leuk. Zo simpel is het. Kies iets waarin je kan uitblinken en het geld komt vanzelf.
Klinkt dat leuk? 50-60 uur per week schijtwerk doen onder TL licht en in de airco-lucht? Succes he
heet hoeft niet eens te knappen.
de vloeren waren niet gezekerd.
de vloeren lagen feitelijk gewoon op een randje en toen het staal verhit werd en dus zwakker werd gleden ze gewoon van het randje af waardoor het volle gewicht van die vloer nu op de volgende vloer rust en dit gaat goed totdat een domino effect ontstaat en de vloeren op elkaar beginnen te vallen.
een beetje zoals dit youtube.com
ze vallen
Schade aan de bovenkant vermindert de draagkacht niet tot het punt dat hele gebouw in vrije val loodrecht in elkaaar stort. WTC 7 werd door niets geraakt en storte ook als een kaartenhuis in elkaar. Hoe kan dat dan? Slimmerik
Oké; dat kan dan het begin zijn maar niet het hele gebouw werd verhit. Ik denk dat mijn stelling daar wat te pas komt.
dat filmpje ken ik en verklaart niet hoe het volledig kon instorten, daarbij is er wel vloeibaar staal aangetroffen in het puin
de vloeren zaten met bouten vast aan gelaste plaatjes die 1 geheel waren met de buitenstructuur
maar dan zou de centrale kern dus alsnog blijven staan, net als in de officiele pannenkoekverklaring die later weer is herzien
wtc 7 werd wel degelijk geraakt en stond al een aantal uur in de fik voordat het instorte.
youtube.com
Kies iets waar toch een beetje goed in bent en niet in een extreem eentonige job eindigt.
Bijna alle jobs worden na tijd saai maar iets doen wat je niet niet graag doet zuigt alle lust uit je lijf waardoor je buiten je job als een zombie rondloopt.
vloeibaarstaal durrr
je hoeft niet het staal te smelten om de structurele integriteit te ondermijnen kanker sukkel.
*neukt jullie allemaal de vader*
JULLIE ANTI PIETEN MOETEN JE SCHAMEN
Kanker nou eens op
Alle witte mensen zijn rascistisch
slechts een klein deel stond in brand en een deel was ook al geblust, en zelfs jouw filmpje zegt dat de uiteindelijke instorting onverklaarbaar is: youtu.be
ik zeg toch ook dat het verzwakt zou zijn rond de inslag, dat is een vloer of 5 van de 100 in totaal en zou niet kunnen leiden tot een volledige instorting in praktisch vrije val
en dat er bij het opruimen veel vloeibaar staal is aangetroffen roept gewoon veel vragen op die nergens officieel worden beantwoord
Blanke*
Oef, ze mogen best protesteren maar dat gaat wel een beetje ver.
Nouja niet zo extreem maar gewoon op kantoor werken en soms bij de rechtbank zijn lijkt me niet erg hoor
Alles is gewoon kut.
Je komt toch wel onder die verdomde TL-buizen terecht, dus doe gewoon wat je interesseert.
Ik Alfred Judocus Kwak in je bakkes
net wakker intocht gemist
roodpil me met de beste zijn de sossen goed geneukt door onze proudboys?
geef me de beste fimpekes aub
dank
Heeft iemand een pietenapu?
Wel een paar schattige linkiewinkies.
>Moesten vluchten op meerdere locaties
Haha
>Zette een brug af maar werden tegengehouden
Hahaha
>Werden ingesloten en niemand kon ze zien protesteren
Hahahaha
>Werden uitgescholden en de politie deed niks
HAHAHA
>Werden met eieren bekogelt
HAHAHAHAHAHAHA
>Werden met stenen bekogelt en je zag allemaal huilende bloedende negers
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA
>Moesten vluchten
HAAHAAHAA
>Moesten op meerdere locaties hun protesten stopzetten door het gevaar
HAAHAAHAAHAAHAA
>Op twitter roepen ze dat wit nationalisme gewonnen heeft
HAHAHAHHA OH NEE NEE NEE NEE NEE
NEUK MIJN SHIT OP FAMILIE
>bij het opruimen vloeibaar staal
opruimen
vloeibaar staal
jij wel
>Die kankerharde pownews video waarin ze KOZP uitlachen
youtube.com
>'zwarte piet' is gewoon wit
>1952
m-m-maar onze tradities
wat een stel egoistische kanker stumpers zijn het ook.
je bent een debiel dat is het antwoord.
Dus? Zwarte piet is wit en zwart geweet, maar vooral zwart zelfs voor en tijdens de tweede wereldoorlog.
Alleen maar witte pieten willen ze, dus je argument is kankerdom en lachwekkend, en ik trek me af op ie tranen.
>zo lenig als zijn zwarte knechten is hij niet meer
m-maar hij is blank want een zwart wit video doet mij denken dat een ietwat lichtere smink niet zwart is maar blank.
je gebruikt dezelfde argumenten die zwarte israelieten gebruiken.
>Sinterklaas neukt lekkere zwarte mannen vrouwen in Spanje het hele jaar
>Domme negers worden boos
Waarom zoveel racisme en homofobie KOZP?
Mensen zeggen dat ze dit hele debat zat zijn, maar ik vind het echt kankerleuk omdat het echt een eindeloze stroom aan popcornvermaak is
dit net als met die antifa / proudboys troep in amerikkka. de jijbuis fimpjes die het oplevert is top vermaak
Niemand geeft een neuk stomme kankertokkies
Jezus wat haat ik janknegers en tokkies allemaal opkankeren
>Zwarte piet is racisme want ik ken iemand en die is op de basisschool een zwarte piet genoemt en die is zwart
En we noemen duitsers Nazis, Fransen noemen we homos, Nederlanders zijn allemaal drugsvretende stoners, en op veel historische gebouwen staan afbeeldingen van zwarte medicijnmannen omdat we dachten dat ze tovenaars waren omdat ze ons zo goed konden helpen, wat is het punt?
Hoezo is een zwart persoon die zwarte piet is genoemt ineens reden om het aan te passen omdat sommige mensen die zich niet normaal kunnen gedragen tegen minderheden?
>vd vraagt me uit naar de film voor 5de date
>geen idee wat te doen tijdens een film
Praat ik met haar tijdens de film, of zit je gewoon stil te kijken tot de pauze?
Niemand. Geeft. Een. Neuk.
Ga je domme schijt lekker spuien op Twitter of zo
Dat het tokkies aantrekt zeker, maar ik heb zeer diepe respect voor het feit dat Nederlanders eens flink hebben zitten zoeken en hun ballen hebben teruggevonden en hun cultuur beschermen.
Als je daarbij tokkies moet gebruiken voor het zware werk c'est ca, maar ik heb meer respect voor een cultuurwaarderende tokkie dan één of andere randstadlul die niet eens meer Nederlands spreekt.
Het ligt gevoeliger omdat het minderheden zijn in een kwetsbare positie.
Gewoon stil en samen popcorn uit dezelfde bak eten. Af en toe zachtjes fluisteren.
>ik heb respect voor mensen die willens en wetens misdrijven plegen
Je kunt dit niet verzinnen
>Popcorn eten
>mgw te autistisch om niet-Jow Forums eten te eten
bruikbare idioten noemen we dat
Boeie
>Praat ik met haar tijdens de film
Als ik een lelgen koppel hoor praten tijdens een film ga ik gegarandeerd een paar tikken uitdelen
Jos aub
Bedankt voor je mening, internetexpert.
koek. Maar zij is wel Nederlands en ik probeer dan ook zo Nederlands mogelijk te praten