Lemmy ruotsinlaivalla -painos
/mämmi/
>Tuo kirjoitusasu
>"Ei kait"
se ois lauantai
Tiedättekö sen fiiliksin kun antaa mielensäpahoittajalle ympäripyöreitä vastauksia ja ei ollenkaan tarttumapintaa ja se turhautuu ja jatkaa kalastelua, se on kyllä kutkuttavaa jos mikä
onko tuo joku discordhomo vai mist
Puhuuko täällä joku ruotsia? Minun nimeni on Erik. En puhu suomea :( :(
>Turku
*Åbo
>En puhu suomea
No painu vittuun sitten.
Mikäs r/4channelia oispattaa tänään?
En osaa sanoa mistä se tulee ku se on ollu täällä mua pidempää
Taitaa nyymiä nyt vähän turhauttaa.
jag heter erik
sanotko vielä kukas sinä oot
Pitää paikkansa, Haluatko Miljonääriksi Jaajo vaan jaarittelee.
Toi on kyllä aika syvällinen kysymys, en osaa siihen täysin vastata
Du gillar på mycket jätte bra homosexuell sex I Åbo? Jag är Kalle Henrikson och jag gillar inte rasisten Finskarna men gillar på Svenskarna bättre folk.
Vain ja ainoastaan suomessa
oispa loli
Are Ålanders really like that when they interact with you Finns?
oon neitsyt aina vaikka oon omasta mielestä söpö
Onneksi osaat sentään disassosioida itsesi silleen nettikeskustelujen yläpuolelle sen sijaan että jäisit niihin oikeasti kiinni sillä välin kun juksaat itsesi uskomaan että toimitkin jollain lautakulttuurin korkeamalla meta-analyysi tasolla.
Paska maa.
Oispa kahvimaitoa
>Syyttäjän mukaan kiinni jääneellä varkaalla oli perusteltu syy pelätä henkilökohtaisen turvallisuuden olevan vakavassa vaarassa. Lisäksi syyttäjä katsoi kahvilan omistajan aiheuttaneen ampumallaan laukauksella vaaraa kahdelle murtovarkaalle.
>Hänet määrättiin maksamaan myös yhdelle varkaista 1000 euroa kärsimyskorvauksia ja toiselle 700 euroa kärsimyskorvauksia. Vielä lisäksi hänet määrättiin maksamaan puolet jokaisen kolmen varkaan oikeusavustajien palkkioista. Summat olivat noin 700-1000 euroa jokaisen palkkion osalta.
Jos minä joskus itsepuolustukseksi tapan, niin se perkele katoaa viidelle eri suolle paloitettuna ja sulatettuna. Miten vitussa on mahdollista, että tällaisia tuomioita langetetaan Suomessa? Kuka helvetin pelle on vastuussa oikeudessa? Onko sinne haettu jotain humanisti ymmärtäjiä?
ootko töttö?
Onhan se ollu kauan tiedossa että suomessa on laitonta suojella itseään tai omaisuuttaan.
haha aa
>uhrille kovemmat tuomiot kuin rikollisille
Miten vitussa? Jenkeissä ei olis tullu uhrille mitään vaikka olis ampunu roistojonnet kuoliaaks
Aletaan olla melkein yhtä sivistyneitä kuin ameriiikka kohta.
Terveydenhuolto vaatii vielä vähän säätämistä mutta sekin on kohta siellä.
No on, mutta kuitenkin joka kerta kun luen jotain tällaista, niin vituttaa. Menee koko oikeusjärjestelmän ideaa vastaan, kun on tehokkaampaa vaan tappaa ja piilottaa ruumiit.
USA:ssa monessa osavaltiossa saa suoraan tappaa kotiin tunkeutuneen rikollisen. Mieluummin minä tuollaiset lait haluaisin Suomeen, kuin nämä omistajaa rankaisevat, joissa tuomitaan, vaikka ei ketään edes vahingoittanut.
en oo
Jaa no sitten joudut olemaan vielä neitsyt
No en kyllä tosta tiedä, mutta uskon jos näin sanot
bög skit sverige
Käsittääkseni siitäkin voidaan rangaista Suomessa jos joku murtautuu taloosi ja teloo itsensä johonkin siellä. Ainakin joku vastaava oli, kun joku nisti oli mennyt jonnekin rakennustyömaalle varastelemaan ja tippukohan se nyt johonkin siellä pimeydessä tai jotain. Mutta kuitenkin Rakennuttajahan se sitten maksoi siitä.
Eli rikollisuus siis kannattaa?
Joo. Jos rakennus ei ole täysin turvallinen jokaiselle idiootille ja murtautujalle, niin sinä saat tuomion, koska tietenkin pitää rikollisellakin olla oikeus tunkeutua yksityiselle alueelle.
Mitä tää kuvastaa?
juuh, Kannattaa
Ottaahan kaikki nyymit huomioon, että kaikkien alkoholijuomien tulee olla maksettuna ennen kahtakymmentäyhtä
Otahan sinä huomioon että mulla on pikku-jääkaappi jatkuvasti täynnä kaljaa ja viinakaappi pullollaan väkeviä. Älä vittu puhu mulle.
*siivoaa huutavan vainoharhanyymin pois kaupasta*
*tuijottaa nyymin ostoksia*
>ole muutaman tunnin poissa mämmistä
>palaa keskelle autismisotaa
*tuijottaa nyymin... "sitä"*
Juuri sinä olisit voinut estää tämän
>yleiset saunavuorot ja sauna on kaiken aikaa täynnä
miten tyhjennän saunan itselleni?
*on keskellä sotaa*
Se kaikki alkoi vitsailusta...
Tein tämmöisen kesäisen apustajan
Yleisten saunavuorojen (olettaen että lenkkisauna-tyylinen) paras puoli on juuri siinä että voi turista ukkojen kanssa ja vetää ööliä
mene saunaan sisään ja ole oma itsesi
aika paska. ei mitään suomi-tunnelmaa
>Tuomio ei ole lainvoimainen.
????
Eli siitä saa vielä valittaa hovioikeuteen
Ihan söpö
Kiva. Tulee hyvät muistot mieleen.
jaa että siellä vaan leikittiin oikeudenkäyntiä
mukavam loinsta
:3
tein yhden pienen muutoksen jalka pallo joukkueeseeni ja heti rupesin voittamaan pelejä
nyt on tyhmä olo miksi en hokannut tätä pientä taktiikkamuutosta aiemmin
Mietin mihin mämmi oikein kuoli kun ei tullut pitkään aikaan uusia viestejä mutta joku olikin jo tehnyt uuden
Suunnilleen näin. Hovioikeuden päätös on sitten lainvoimainen jos ei tule lupaa valittaa korkeimpaan
köyden päivän jälkeen voitais poistaa moiset turvatyöpaikat joilla ei ole mitään arvoa
oispa tämmönen
oon siirtynyt animesta seiyuujuttuihin. kattelen satunnaisia tapahtumia ja kuuntelen paria radio-ohjelmaa. onko mulla enää mitään toivoa jäljellä?
Tyhmä, hyödytön, autisti?
töpörödött törpördögök! :D
Itekkin luulen joskus näin mutta sitten aina välillä tajuan että mullahan on ihan helvetin mitäänsanomattomat ja rumat kasvot ja mun silmätkin ovat ihan kuolleet. Onneksi ei tarvi poistua kotoa hirveän usein muuta kuin kouluun silloin tällöin
Joo, ideaalityttöystävän kuuluu olla luonteeltaan suht samanlainen kuin itse
Ei, kuuntele toki Shizuka striimiä sen enkelin äänellä.
youtube.com
Aatella kello viis jo yöllä Japanissa ja pelaa striimaa vieläkin. Ehta viikonlopputyttö.
Melko lailla, juuh. Semmonen, jota vois pari kertaa päivässä panna ja muuten, ehkä kuukaudessa tavata, mutta muuten pelailla pelejä.
Ois aika 10 / 10.
SE~ NO
Se on mies äänenmuuntajan kanssa, höhlä.
Nacholautanen tilille vähän tälläsellä soijapoikatwistillä :D soijarouhetta jossa helvetisti tacomaustetta sekaan antamaan vähä ruokasuutta
tämä, mutta miehet on parempia naisia joten siinä ei ole mitään uutta
>ei ole mitään uutta
Eikä kyllä haittaakaan. Hyvä vaan, että löytyy yksilöitä, joilla on halua myydä unelmia.
Ja?
youtu.be
>:D
:DD
Millaista on elämä virtahepona?
>pelaa 99% miesten pelejä
>puhuu kuin mies
>ei omista yhtään naisten huonoja puolia
>ei muka mies
Iha jees, päivät pitkät saa köllötellä vedessä ja murskata neggejä eniten kaikista eläimistä tällä pallolla.
Miehet ei laula noin. Japanilaiset naiset eivät ole myöskään niin kuin tyypilliset länsimaiset naiset.
Eihän nuo pelivalinnat mitenkään eroa siitä mitä twitch huorat pelaa, muuta kuin tuo euro truck simulator, se kyl hämmästyttää mua kans.
missä on se nyymi joka haukkuu kaikkia homoiksi kun sitä tarvitaan
>Miehet ei laula noin.
Perustele.
>Japanilaiset naiset eivät ole myöskään niin kuin tyypilliset länsimaiset naiset.
missä on slowpoke kuvani kun sitä tarvitaan
tunnen ransuja niin osaan tunnistaa milloin miehet yrittää puhua kuin naiset. tuo on 100% nainen. oon myös ite äänenmuuntajia käyttäny niin tiedän mitä niillä pystyy tekeen.
>sä voit luottaa muhun, mä olen hullu transu
juuh
>Miehet ei laula noin.
Huhheijaaa
>Japanilaiset naiset eivät ole myöskään niin kuin tyypilliset länsimaiset naiset.
Ei jumalauta
Antaa nyymin uskoa psykooseihinsa. Ei haittaa ketään.
en oo ransu, mutta huijasin morpeissa porukkaa rahan vuoks
youtube.com
kjeh kjäh
No niin, eihän se tosiaan ole multa pois
Oispa pitsaa.
>esittää naista
>"en oo transu"
Määritelmän mukaan olet transu.
sulla taitaa olla määritelmät hieman pielessä
oispa raxin buffet