/norgetråden/

Vinke utgaven.

Forrige

Attached: index.png (598x465, 382K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=G5RaVGaa7xE
youtube.com/watch?v=jn944Ojx5lM
vocaroo.com/i/s0hPsY3v35le
vg.no/forbruker/livsstil/i/9mdVEp/sexologens-raad-de-beste-orgasme-triksene
web.archive.org/web/20160314092416/http://ingridberg.com/filer/g_gate_ny.pdf
twitter.com/SFWRedditGifs

kvifor er det så mykje kullsyre i farris? foles som kjeften skal eksplodere

Attached: 1525689566933.jpg (802x885, 28K)

det er jo herlig

n-noen som har peiling på safer?

>vann med kullsyre
fy flåbbe noe så ekkelt

vennligst utdyp

Attached: 1415938363136.jpg (225x225, 22K)

du trenge sånns stetoskop som legen har, og rosa handsker

Attached: egon.jpg (1280x720, 96K)

Ja.

Hvorfor ble han så sur?

God aften, tråden! Nå er det helg, så da smeller vi til med en salme. Likevel er der noen daier, så er der noe for alle.
O Herre! la ditt rike
på jorden her nedstige
med kraft og nådens Ånd
og lose syndens bånd.
På det man kan fornemme
at Gud hos folket bor,
og at du Gud har hjemme
hos dem som på deg tror.

Hvor Herrens duk utbredes,
hvor kalk og disk tilredes,
hvor ånd og vand og blod
står prent i hjerterot.
Hvor håp og tro tillike
har bluss oglamper tent,
der er Guds nådes rike
på jorden til oss sendt.

La dine får seg glede!
og prestene beklede
med Arons hellighet!
Forfrem og Ordets sæd
så det til verdens ende
må vekst og fremgang få,
så hver sin Gud kan kjenne,
de store med de små!

Men liksom du bevarte
til dine gjester sparte
den beste vin til sist
o sote Jesus Krist!
Så tror vi og du flytter
oss en gang inn til deg,
hvor vi for jordens hytter
får ærens himmelrik.

Attached: 282D5A7F-D6E9-4EB4-B462-51570E304593.jpg (2262x3590, 922K)

Skarru kjope eller åpne?
Om du skal åpne, er det din eller noen andres?
Må nesten vite litt mer.

skal åpne.
når jeg skrur inn koden (hjulmekanisme) kommer det lyder og litt av hvert, men doren går ikke opp. har en sånn sylindergreie som popper ut når jeg skrur inn koden. vet ikke hva jeg skal gjore med den da

norsk help pls?

youtube.com/watch?v=G5RaVGaa7xE

> Det er Håkon Håkonsson, som er det _____ arving til Norges trone.
> Hvis kongens sonn dor, blir vi en _______ under Danmark.
> Paven vil _______ over oss.

kjent livestrommer på rykk tv / knut

og han er JÆVLIG basert

twitch
.tv/knut/clip/BraveCharmingPigPMSTwin

rettmessig
lydrike
regjere

mente å svare på

fyrer opp en kompetetiv match eg då
trigge kidsa med ssgen min ;-)

Attached: sips.png (577x387, 62K)

Har du koden?
Om ikke, vet du hvor den er kjopt?
Om ikke det, har du slegge og kubein?
Er skapet boltet fast i veggen?

Hva tenker tråden om Timotas Basseng?

youtube.com/watch?v=jn944Ojx5lM

spilte nettopp med 4 sutrende tysker, en faceit-kamp
er det liksom tatt for gitt at man skal lære seg tysk?
de provde å kalle meg hanrei også og snakket om SSK så jeg dro opp alt det jeg lest på Jow Forums om tyskland og sa det på tysk til den cuckgjengen
haha fy faen...

tyskere på nett har alltid vært jævlig å ha noe å gjore med. er jo tross alt et folkeslag som gjennom hele sitt liv har alt av underholdning oversatt til sitt eget språk

Attached: rms360x280.png (360x240, 109K)

ssg er basert som faen

>er spricht nicht Deutsch

Attached: 16090936385_759cc6dcda_b.jpg (597x800, 102K)

ist das eigentlich genehmt von gegeben dass man deutsch lernen sollte? eine sprache die nur von 6 millionen junge menschen gesprochen werden die von seinen eigenen Untergang unterstützen

Best city in norway to find qt coalburner like this? Asking for a friend.

Attached: 1539522850035.jpg (929x544, 131K)

Oslomabad, the slags there start gushing at the mere thought of anything with a pulse even remotely dark, leave alone a melanin-enriched magnificent mahogany man such as your friend.

hva har dette med nårge å gjöre?

de sier hei

har koden, og den er riktig, og jeg klarer å slå den korrekt inn. det er ikke boltet fast nei

*Fordamper deg i ansiktet mens du sover*

vocaroo.com/i/s0hPsY3v35le

hei?

Attached: si hei søt gutt.png (700x738, 214K)

får vell si hei

Attached: 1527317493174.jpg (1920x1080, 821K)

hei på deg .....

jeg har lyst til å sexe kusina mi

Var det noen her som ville lese noen VG+ artikler?

Attached: pelssopere.png (782x584, 282K)

Hvor gamle er dere, og er hun fin?

Jeg 24, hun 20. Ja :3

vg.no/forbruker/livsstil/i/9mdVEp/sexologens-raad-de-beste-orgasme-triksene
ja jeg trenger de beste orgasmetriksene

>man forste setning

Attached: outa-here-240[1].gif (240x180, 911K)

Jeg ville aldri ha sexet kusina mi, hun ser anime hele dagen og eier ikke skam når det kommer til utslipp av tarmgass.

Attached: orgasmevg.png (2586x558, 204K)

>klitoris
Litterært ingenting som gjor en dame torrere enn å pirke borti den der.

Kan du ikke bare ta skjermbilde av hele artikkelen på en gang? Det der ser jo helt jævlig ut

må dere bruke glidemiddel da eller?
t. homofil

artikkelen er ganske lang, så blir en del å gjore. Uansett, vær takknemlig for hva dere har, er teksten som er av betydning

Det finnes utvidelser til nettleseren som lar deg gjǿre det

Nei, poenget er at litterært noe av det verste kvinner vet er sojagutter som prover å behage dem. Paradoksalt nok er noe av det verste du kan gjore for å få ei dame til og komme, å prove på nettopp det.

En ting jeg liker å gjore på lordagskvelder er å klemme ut kviser på pungen. Elsker når det tyter hvit puss ut og jeg putter det på tungen min.

>> Det er Håkon Håkonsson, som er det _____ arving til Norges trone.
Det er håkon håkonsson som er deN rettmessigE arvingEN til norges trone
>> Hvis kongens sonn dor, blir vi en _______ under Danmark.
Hvis KONGSSǾNNEN dǿr blir vi ETT lydrike under danmark
>> Paven vil _______ over oss.
Paven vil regjere oss

Hvilke boker burde jeg lese angående de storste partiene i Norge? Hva er den beste boka om AP, Hoyre, FrP, osv? Fyll meg inn gutta.

Du kan jo begynne med gro-gate

får være det samme, er helt lesbart hvis man åpner bildet i en ny fane. Problemet med å skjermdumpe hele artikkelen er at bildefilen som regel blir for stor til å kunne lastes opp på firekanalen.

glad jeg ikke skal bruke 60 år av livet mitt på å tilfredsstille en kvinne

Nevn èn ting jeg ikke visste

Attached: 1-finger.jpg (283x424, 82K)

>Kviser på pungen

Attached: 1391794750123.jpg (317x310, 28K)

morra di er mann

Du visste nok ikke at én skrives én, ikke èn

>Problemet med å skjermdumpe hele artikkelen er at bildefilen som regel blir for stor til å kunne lastes opp på firekanalen.
Det spors jo egentlig litt. Om du bare har med teksten og lagrer det i rette format, skal det vel gå greit. Dog vet jeg ikke om det er noen opplosningsbegrensning på brettene.

Du er transseksuell.

Aldri hort om grogate for nå, hva er greia med den? Når var dette en aktuell sak?

far din selger snǿ

Hvor jævla korrupt AP folka var den gangen vi meldte oss inn i EǾS.
web.archive.org/web/20160314092416/http://ingridberg.com/filer/g_gate_ny.pdf

Sitter på julebord guttææ

Er teoriene osv ordentlige? Eller det bare noe piss? Er påstandene faktisk godt begrunnet eller er det bare noen kjellernerder som drakk litt for mye monster?

Og hvorfor og når ble den sensurert?

Ja alt som står i boken stemmer med virkeligheten.
Nei si det, kanskje noen ikke ville at folk skulle vite om det. Ble vel sensurert da den kom ut i 1996.

>AP
Ikke glem at både FRP og Höyre og stemte for, baserte Senterpartiet var imot EÖS

FRP og Hǿyre er like korrupt de også. Samme gjelder SP.

Fy faen, det der må jeg legge inn på lesefjola. Ikke faen om jeg orker å lese noenogtusen sider på jævla datamaskinen, og om jeg skriver det ut må det jo for faen gå varmgang i perforatoren.

FYSOREN HELE NORGE ER STYRT AV AP JODER OG INGEN HAR FORTALT MED DET FOR NÅ ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Attached: 1498468290867s.jpg (239x249, 9K)

Anbefal meg en lesefjǿl.

en kort bok som gir deg en innforing i norsk politikk

Attached: willoch.jpg (605x1024, 198K)

Har noen av dere mangfold er vår styrke videoen? Den med NPCene og nyhetene osv?

Jeg har en Amazone Tennved Papirhvit. Det er litt kukete å legge in pedeeffer på den, men det går nå. Amazone har jo også et fantastisk svært bibliotek, og om du vil lese klassikere er det ofte veldig billige versjoner tilgjengelig.
Den har slikt e-blekk, så du blir ikke sliten i oynene av å lese på senga, og kan fint lese ute i sterkt sollys.

jaja, tenkte å kjǿpe en sånn derre Kobo eller en sånn LommeBok
men men funker sikkert bra begge deler

Dfn NAV vil at jeg skal flytte til Oslo fordi de har funnet en relevant jobb til meg der..... Jeg vil ikke bli knivstukket

Hvis det er et litt stort innkjop for deg, så tenk gjerne gjennom det. Jeg ble anbefalt å kjope Tennved av noen folk i bokklubben jeg er med i, så jeg gikk bare for en sånn en for ikke å være en trekuk når vi skulle lese en ny bok.Om jeg skulle ha noe å si på den, så ser det ut som baklyset lekker litt ut i kantene, men ellers har jeg ikke noe å krangle på.
X-Ray-funksjonen i noen av bokene er veldig gjev, og ordboksfunksjonen kommer godt med hvis du leser noe på litt gammel engelsk. Jeg leste Master and Commander-bokene og fikk brukt funksjonen godt der, og ellers også i en del boker fra 1800- og tidlig 1900-tall.

Fy faen å flytte folk fra distriktene for å fortsette å sprenge hovedstaden med folk.
Hvilken jobb? Kan du be NAV om stotte til hus og snær?

Jobb innenfor it. Skal snakke med de om bolig på mandag, tror jeg kan få stötte til deler av leia i de förste to-tre månedene

*Gir alle i tråden nattaklem*
Vi breves imorgen :)

Attached: craig_x_tweek__by_thecutestchubbybear-dbs17hs.jpg (774x1032, 71K)

jeg håper jeg ikke våkner i morgen

Du kan helsikre deg mot det ved å tette alt av ventilasjon du har på soverommet og tenne en kullgrill!
Når grillen har sugd til seg alt av luft er det ikke noe igjen til deg, og da slipper jo du å våkne igjen fordi du vil ha dodd på grunn av oksygenmangel i lopet av natten.
Ta gjerne noen sovepiller og en flaske sprit for du legger deg, så slipper du å våkne av at du ikke får puste.

Kanskje litt tilfeldig informasjon, men siden krigen har Arbeiderpartiet sittet i regjeringen sammenlagt i 569 måneder, og det er sammenlagt 284 måneder uten dem.

Jeg bare sier det

Nå legger jeg meg. Forventer at tråden fortsatt er oppe i morgen tidlig

Sverigeanon er halvt svensk halvt norsk. Bosatt i Nord Sverige men er innviklet i det norske nav systemet. Noe som får meg til å tro at han bor såpass nærme grensa at det er en kort kjoretur til en norsk bygd på andre siden. Han har angst, og har resept på benzo. Han har vært på en (1) jobb i år, der varte han en halv dag for han knakk sammen på dassen og begynte å grine for han dro hjem. Han er en av veldig få mennesker under 40 år på disse NAV kursene han er med på. Han er ofte sett med en energidrikk og snus. Han sier ofte at han sykler til butikken eller går, så han kan ikke bo så alt for langt unna et svært svensk harryhandel senter. Hvorfor senter? Fordi han ofte kjoper undergrunn kjottbolle smorbrod, dette er nord sverige, er nok storre sjangse for at alt dette er lokalisert på et slikt senter kontra i et bybilde.

Attached: 1542304871235.png (657x527, 34K)

Vil ensomheten noen gang forsvinne?

anei

mm... hmhmm... muhuhuahHAHAuahUHAHAHAHHHH

Attached: 16b.gif (425x481, 1.51M)

spor sonic

Kommet hjem fra fest
Ble ikke no pulings eller klinings eller noe men bar ei noen meter da så deilig med litt kroppslig kontakt
Hu jeg egentlig var gira på da ga meg en smånegativ observasjon av meg rett for bussen deres gikk så det var jo litt kjipt da
Men vi hadde det ille hyggelig mesteparten av kvelden da

hva sa hun om deg?

At jeg alltid skulle, når konfrontert, forklare hvorfor det faktisk var den andre som tok feil. Hun hadde helt rett, jeg har veldig mye usikkerhet når det kommer til å fremstå som dum eller uvitende

hvordan er det en negativ ting? er du autist? skal du liksom bare sitte der å ta imot dritt som er feil fra en eller annen homse? nei takk fåvæ

Hva er så problemet ditt da? Virker som du har ett problem om å ta "feil" ting selv, og som om du har et maktbehov over andre mennesker, mest sannsynlig fordi du foler deg underdanig og må rettferdiggjore din egen tilværelse

alt det tok du fra ett (1) brev?

Foler du deg truffet?

nei

Er det ikke en negativ ting å mote problemer ikke med forståelse og vilje til å endre egne veier, snarere enn et behov for å fole seg rett i sine veier?

Så mye pigment-tap jeg har fått rundt ballene, da

ja

Hvordan det?

>Funderer på hvilken hore jeg skal kjope meg i morgen
>Ser dette
Fy faen jeg hater transer som har storre kuk enn meg. Dette dreper all lyst jeg til å benytte min stolte 15cm (som er over norsk snitt for dere anglofiserte sauer)

Attached: trans.png (666x407, 20K)

Er ikke det

SLURKER
RIngnes Pilsner
TOBAKKER:
Skruf Smal Frisk Hvit/Lykketreff Ekte Blå
SER:
Kjokkenmareritt sesong 6 episode 2