Speculaas bij de koffie!-editie
Welkom: Zwarte Piet en Sinterklaas
Niet welkom: De Paashaas
Speculaas bij de koffie!-editie
Welkom: Zwarte Piet en Sinterklaas
Niet welkom: De Paashaas
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
dell.com
tweakers.net
youtu.be
twitter.com
goeiemorgen koffie
*Blokkeert uw padske*
>Minst bekeken sinterklaasintocht ooit met roetveegpieten
Oh nee nee nee
sɹǝƃǝu ʇɐɐɥ ʞi
godverdomme ik kan er maar niet aan uitkomen
1080p 144hz of 1440p 60hz of 1440p 144hz
als 1440p 24 of 27 inch
low end of high end budget gaan
>we zeggen gewoon minst bekeken
>dat zal ze leren onze lui te blokkeren
Hang al die lui op en schiet meteen een paar (((jounalisten))) neer vuile landverraders
alles het beste, geld verdien je toch terug, niet twijfelen gewoon 3000€ investeren
>Neerschieten
We doen gewoon net als tijdens de bezetting, we laten ze allemaal dingen zetten die ze niet zelf geloven, en dan zetten we ze bij hun linkse vriendjes tegen de muur terwijl we zuinig met de kogels zijn want ze zijn ze niet waard.
Denk je?
Of zou ik voorlopig voor een low end gaan en een jaar of 2 eerst mijn backlog van oude spellen uitspelen en dan heel groot gaan wanneer ik genoeg spaargeld heb?
ik vermoed dat je net zoals mij bent (of eender welke 4kanner) en je grootste vrijetijdsbezigheid zich afspeelt achter de computer. Waarom de neuk zou je hierop besparen? Het genot dat je hebt elke keer als je pc lekker snel alles doet
>1440p 144hz
doe die maar
youtube.com
wie van jullie was dit?
maar die monitors hier zijn duur
ik zou eventueel mijn 1080p60hz ips monitor behouden want ik wil er 2 gebruiken
klopt ook
maar ik werk nog maar een maand dus heb nog niet zoveel geld maar wil wel zo snel mogelijk een pc kopen
wat gebruikt gij?
Economisch Marxistisch = cultuur Marxistisch
ik game niet oetz en als ik wil gamen doe ik het op de ps4. Heb een Aspire F15 laptop, i7, 2.7Ghz, 12GB DDR4, 500GB SSD + 1TB
Wat ga je spelen, waar kijk je naar uit, en wat heb je daar voor nodig?
Geef niet uit aan wat je niet nodig hebt, ik zit nu KOTOR te spellen en hierna ga ik Mass Effect 1 spelen, ik heb echt nog geen upgrade nodig voorlopig tenzij Doom Eternal grafisch zwaar is.
Ik heb een 1060 en ik heb nog steeds niet hoeven updaten en dus doe ik dat ook pas als het echt moet.
Ik merk dat ik bij de aller allernieuwste spellen net alles op ultra krijg, dus heel lang gaat het niet meer duren voordat ik niet alles meer kan spelen, maar ik heb nog niet hoger hoeven gaan.
wat is je target voor je games
1080p60fps op ultra?
1440p en 165hz op ultra
hoe overklok ik mijn ssd?
youtube.com
nog nooit zoveel paarden gezien bij de intocht hihihi
heb je voorbeelden van recente spellen waar je dat op gehaald hebt
Niks mis met cara bier
racht mij /nederdraad/
Mankind Divided haalde ik het ongeveer net en had ik de meeste moeite mee, Doom liep echt smooth, Hitman 2 speelde ik vlekkeloos, Dishonered 2, Kingdom Come liep prima, Nier Automata met de mods, Siege, etc.
Ik heb tot nu toe geen hinder ondervonden, maar ik zou een 1060 niet aanraden omdat je het dan aan het einde van de videokaart koopt, een 1080 TI is ondertussen ook al redelijk betaalbaar aan het worden en daar zit ik over een paar maanden op.
recht naar de homodiskoord met jou
wat is je monitor dan?
ik moet van 0 beginnen bouwen dus komt het vrij duur uit als ik ineens alles betaal
>ze hebben geen dubbele 16:10 24" schermen
tweakers.net
Waarom zijn negerinnen zo kkr geil?
niet akkoord
Mogûh!
jij bent ook homo klepel
omdat je racistisch bent
goeie voormiddag
>franse reclame op jijbuis
het is ook nooit goed voor linkiewinkies.
vind je negerinnen geil ben je toch een racist.
Terug naar Roodhet met jou!
stel je taal in.
waarom spelen mensen zo langzaam?
bedankt ALLAH
voor het maken van mij niet nederlands
>erasmus student met niet nederlandse naam is plots nederlands?
meer als een ondermenselijke dorpsbewoner die net naar amsterdam is verhuisd moruQ
gebaseerd
youtu.be
Wakanda was echt alleen was deze blank.
Ik heb echt langer dan een week niet gejost en ik doe er geen eens moeite voor oetz. Ik doe niet eens mee met de hele hype, maar kwam tot het besef dat je eigen hand neuken op zich best raar is.
Tenzij mijn ballen op ontploffen staan zie ik ook geen reden om het te doen.
Ik fantaseer teveel als ik niet jos en dat helpt mijn mentale gezondheid niet, het maakt het heel erg. Jos ik 2 dagen niet, dan begin ik te fantaseren hoe ik die meid op werk aanspreek, we aan de praat beginnen raken, na een maand iets afspreken, uiteindelijk seks hebben en een gelukkige relatie hebben. Met deze gedachten komen doem gedachten mee omdat ik weet dat ik het allemaal zever is.
Als ik jos reset ik al die gedachten en kan ik weer verder voor eventjes. anders ga ik mensen beginnen neerknuppelen in een week of 2.
Het is al laat. Ik ga een dutje doen.
alles wat je ziet in deze wereld is gebaseerd op een gedachte van iemand. Denken is de eerste stap naar succes. Het resetten werkt dus tegenovergesteld
Ik denk dat je gewoon (sociaal) bezig moet zijn, dan denk je ook niet aan dat soort dingen.
Ik ga straks sporten bijvoorbeeld en daarna studeren. Volgende week heb ik een afspraakje. Dan wordt je niet gek omdat je steeds bezig bent met iets oetz.
Whenever theres videos here of foreigners getting drunk and doing stupit shit, getting arrested, it's a always the Dutch. Are all dutch people like this
daar had ik ook over gedacht, ik dacht, ik jos niet, en neem ik het risico, want zonder risico is er niets
maar dan herinner ik me die andere meisje op werk dat lesbisch leek te zijn door haar sociale media te stalken
nee, ik zal blijven jossen en zal de eerste move overlaten aan de vrouw, of toch totdat ik mijn mentale gezondheid eerst in orde kan brengen (want ik heb het gevoel dat ik doe alsof een vriendin alles zou oplossen maar het lijkt me eerder als een loser move die zijn emotionele onrustheid op iemand anders wil dumpen)
klopt niet, ik had geen fantasie gedachten over deze specifieke vrouw collega, we werken in andere secties en zien elkaar maar een keer of 4-5 de dag, maar pas nadat ik een gesprek of 2 met haar heb gehad begonnen deze gedachten
een ik jos gaan al die gedachten weg en worden mijn gedachten klaar, dus heb je risico, maar dan heb je ook nog een nuchtere hoofd, ik denk dat beide hun voordelen hebben
acht weet ik veel, ik zal wel een hoer gaan neuken
Ik heb het juist precies andersom. Zolang ik met vrouwen praat kan ik de controle houden zeg maar.
Dat is niet het geval wanneer ik stop want dan begin ik eenzaam te worden en wil ik jossen.
misschien heb je toch nog gelijk en zou ik meer "voltijds" contact moeten hebben, maar ik heb ook het gevoel dat ik gewoon normale vrienden wil waar ik over dinges kan praten ipv mongolen en hun voetbal, maar die zijn gewoonweg onmogelijk te vinden voor mij precies
ik kan veel aanbieden maar ik weiger mijn introverte stille karakter op te geven dus ben ik me stilaan ook aan het voorbereiden voor een leven van eenzaamheid
Stelling: kanker
Kijk, het probleem is dat je in je hoofd al richting eenzaamheid gaat, en zo zal het ook gebeuren.
Iemand moet een thuisbezorgd voor koffie uitvinden. Zodat ik gewoon een pot koffie kan laten bezorgen. En dan moeten er heel veel opties zijn van bijzondere koffies uit de hele wereld maar ook gewone filterkoffie.
When in Rome, act like the Romans.
maar mijn enige oplossing is het hopen dat een vrouw interesse in mij toont, want als een vrouw in mijn heel stille introverte karakter interesse in toont kan zij zich al voorbereiden op mijn levensstijl, het lijkt me teveel moeite om die extroverte zever te doen, een vrouw haar interesse te krijgen, en dan die zever blijven aanhouden dat je van binnen langzaamaan doodgaat
alles op geluk zetten, liever dood dan sociaal zijn (waar ik toch van binnen dood ga)
ja, misschien is het beter dat ik gewoon volledig 100 procent stil wordt ipv zelf nog heel af en toe te proberen praten
Ahhh, de oerwoud ziekte speelt wederom op
Kijk, je bent goed bezig, ik heb je verhaal een beetje gevolgd, je kan niet verwachten dat je na jaren noot plots het sociale wonderkind zal zijn.
Werk is een heel goede stap want je krijgt terug identiteit, sociale interacties misschien maak je zelfs wel vrienden. Maar het heeft allemaal tijd nodig.
Wat de volgende stap is is er aantrekkelijk uitzien. Je mooi maken, zien dat je wat kilo's verliest, en je nieuwe kleren gaat kopen. Dan krijgt je zelfvertrouwen een immense boost. Je gaat natuurlijk wel is op je bek gaan maar dat hoort erbij, anders zal je het nooit leren omdat je bang bent om op je bek te gaan;
ja ik zal het wel tijd geven, ik ben alles aan het doen wat je zegt
ik vraag me gewoon af waarom introverte meisjes zo zeldzaam zijn, misschien zoek ik niet juist
Kankerlekker, ik wil een negerin helemaal volpompen en dat ze me een witte meester noemt
lol je hebt gelijk
>dvw geen Irene vd
ik heb geen oerwoudziekte ik ben gewoon een gezonde man.
Welke hetero of bi ziet een lekker wijf en zegt: "Ach gatsie die kleur dat kan echt niet hoor."?
Ik, abbonegers zijn totaal niet geiyl
ja maar die zijn ook gewoon kwa form lelijk.
Of ze nou wit zwart geel of groen waren dan was kotst nog aantrekkelijker.
O yes, this video is very related to OP's pic
ik wil een vrouw in elkaar slaan en dan verbaasd zijn over het gemak waarmee mijn alfalichaam pure schade aanricht op haar veel kleinere lichaampje. Gewoon die knietjes in haar gezicht etc.
>Wanneer mijn vriendinnetje frikandelletjes voor me heeft gebakken omdat ik een goeie jongen ben
Ik wil mijn natuurkunde lerares neuken
Hollandali kızlar yüzden atmış söyle işte. Onlara boş ver moruQ
ching chong
>Mijn gezicht wanneer Belgen natuurkunde "fysica" noemen
>Mijn gezicht wanneer Belgen hagelslag "muzienstrontjes" noemen
haten jullie je ouders ook?
is dit normaal?
ik stond net naast mijn moeder en moest me inhouden haar geen elleboog te geven.
Ik wil mijn moeder verkrachten en mijn vader vermoorden.
Ok Sigmund
oetz ik snap mensen die naar hun 18 nog thuiswonen echt niet.
hoe kan je dit jezelf aan doen?
>naar
Geen zin in leningen als student.
Woon zelf sinds m'n 19e op mezelf en beste keuze uit m'n leven oetz
Ik heb geen zin om 800 euro pm te betalen voor 10 m2, plus als ik het wilde moet ik nog 2 jaar wachten
kan geen werk vinden :(
geef mij advies. leg me uit hoe ik werk vind.
Ii droomde vandaag dat er een meid een crush op mij had, maar ik was niet sexueel aangetrokken door haar.
Wat een kanker droom zeg!
Kan iemand het voor mij interpreteren?
*Verteld linkse smoes over de woning markt*
Anders moet ik werken en dingen zelf betalen
>crush
Ik droomde een keer dat ik meisje aan het knuffelen was en vroeg of ik een stapje verder wilde gaan. Ik zei nee, ik werd wakker en dacht: wat de neuk, ben ik zo'n grote loeser dat ik zelfs in mijn dromen niet kan seksen?
geef mij werk!!
Supermarkt
Wat doen jullie wanneer je last hebt van vermoeidheid?
Ik gebruik simulanten...
Ik heb nog laasts mijn bloed laten testen naar meerdere dingen, maar het blijkt dat ik alles ik orde heb.
geef mij beter werk
>In Tilburg heeft de politie zondag tientallen arrestaties verricht rondom rondom de intocht van Sinterklaas in de Brabantse stad. Het gaat om een groep van zo'n vijftig personen die zich keerden tegen de anti-Zwarte Piet-actievoerders. De aanhouding ging niet zonder slag of stoot: er vielen wat klappen tussen de agenten en demonstranten. Ook werd er vuurwerk afgestoken. De mensen die zijn opgepakt, zijn in een touringcar gezet en naar het politiebureau gebracht.
>Actievoerders tegen Zwarte Piet demonstreerden eerder vandaag op een aangewezen plek, het Burgemeester Stekelenburgplein, achter het station.
Wat is er toch mis met tokkies?
En dan durven ze nog met droge ogen te beweren dat die negers fout zitten.
Altijd hetzelfde verhaaltje oetz.
Ook als je de filmpjes terug kijkt
>Ja het is een KINDERFEEST dus je mag niet stil protesteren
>hoor intussen in het filmpje dat ze met de kinderen erbij de protesteerders de kanker schelden en met hun proberen te vechten
chino chan
aanbid mij, slaaf
De bl*nke man is nou eenmaal van nature vals en huigelachtig.
BRABANT
R
A
B
A
N
T
b-bent u een mooie vrouw?