Sverigetråden - Kungliga upplagan

Attached: kung.jpg (1920x1080, 451K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=1kmW_QuQ7gQ&feature=youtu.be&t=51
youtube.com/watch?v=CZ_VFJn2kJM
youtube.com/watch?v=44bet6Qq_1k
m.xhamster.com/videos/pov-dick-spanking-british-babes-in-trio-5989972
youtube.com/watch?v=0K83KFuEX_8
youtube.com/watch?v=i0Q-FYowloQ
youtube.com/watch?v=nNNooNTufJY
youtube.com/watch?v=gh8DgBuFpN0&t
youtube.com/watch?v=e0kFoKm9sJI
youtube.com/watch?v=rCy7Wk3P3Ec
youtube.com/watch?v=MeSiaQwXJWE
twitter.com/SFWRedditVideos

>Kungliga
ett jobb swedditanon

fan vad död tråden är, gick arbetsbögaran o la sig? lmao

youtube.com/watch?v=1kmW_QuQ7gQ&feature=youtu.be&t=51

lmao proxyincelen ägd

D-det spökar i min lägenhet! ;_;

Cringe
Fyfan måste upp klockan 7 för att jobba

>sitta i en rullstol hela livet och stöna är ett bra liv

Attached: 1515985644422.jpg (387x437, 40K)

BÅH

breva gudomliga konserter

youtube.com/watch?v=CZ_VFJn2kJM

bättre än att leva som kundsupport i malta och tråna efter systern sin

Hur fan bestämmer han vad datorrösten ska säga? Kan den läsa hans tankar?

vill inte jobba imorgon favä.

Attached: 1540704934403.jpg (450x425, 61K)

bokstavligen bättre än mitt liv då han faktiskt har en ursäkt att sitta i stol med hjul om dagarna och att han får social kontakt serverat på ett silverfat

här sitter jag och stönar och dreglar i ensamhet utan att nån bryr sig

Vem har hävdat det? CPt är fullt medvetet och kapabelt att välja själv om han vill leva eller inte

tror min katt älskar gräslukten, ska alltid sniffa på mina buds och vara bredvid mig när det röks, f1 gulligt

>CPt är fullt medvetet och kapabelt att välja själv om han vill leva eller inte
Så det finns statlig dödshjälp? VART???!!!

>cpskadade är människor också

Attached: 1509179911180.jpg (403x448, 24K)

>och kapabelt att välja själv om han vill leva eller inte

Attached: 1525901615994.png (800x729, 48K)

ni vet väl att cp:n oftast är normala i skallen? de har bara cp-ryck

käften cpbarn

Jag

Attached: IMG_20181130_044421.jpg (850x1200, 86K)

människor som håller cpskadade vid liv tycker att stirra in i väggen är att ha ett bra liv

Sos fan vad episk och edgy du är XD

Attached: 1524797356313.png (932x944, 241K)

Du

Attached: 1528420256054.jpg (500x599, 48K)

Marcus...

vem är du att berätta för andra om de lever drägliga liv eller inte? cringe

skrattade mer än vad jag borde

breva fler handikappsvloggar
f1 mysigt

kanske men har svårt att tro det är speciellt kul att bara sitta och stirra

vart är julskinkan era jävla mussar

den som inte brevar julskinka är en musse.

under 2016 så råkade jag runka live på min stream på twitch

Men det spelade ingen roll för ingen kolla då du är en patetisk nolla

blev du rik?

din mammas fitta live streamade på twitch horunge

youtube.com/watch?v=44bet6Qq_1k

DMT eller LSD?

Ska du iväg till plugget såhär sent min älskade?

din mammas fitta

m.xhamster.com/videos/pov-dick-spanking-british-babes-in-trio-5989972

Attached: giphy-3.gif (500x207, 999K)

Vad har du testat innan? men lsd är bra att börja med

alkohol

snälla donera till mig

vänlig påminelse

Bara testat molly om vi pratar tyngre grejer. Är LSD en bra ingångsdrog för tunga psykedeliska?

fyfan älskar niggerkuk i min röv så mycket~

Attached: 1530225003633.png (1100x1553, 1012K)

nattinatti.

Attached: 1542584825184.jpg (1108x1478, 320K)

vill ha en cp-vän favä

breva hon där autisten också

Hoppas du får negeraids och dör bögmongo

Attached: 393017f234a1d7237ada5f204f9db35e6378601497b024af5cf249ba47e633d5.png (736x951, 395K)

youtube.com/watch?v=i0Q-FYowloQ

Attached: 2018-11-08_22-20-07.jpg (348x424, 57K)

Tragiskt

Han kan väl röra kinden, ögonen, och så vidare?

fy fan vilket baserat liv. att få allting serverat och sympati på en och samma gång, samt förbli barn livet ut och aldrig tappa livslusten vid 13.

Läser en kvällskurs!

Vet inte varför man varenda gång Carro brevas så får jag den där gruppboendelukten i näsan. Kan verkligen känna doften.

Går inte riktigt att svara på, dessa hallucinogena droger är så olika. Det är lättare att inte snedtrippa på syra än svamp för en nybörjare, men att snedtrippa är inte alls farligt, det är bara tankarna som leker.

Men musiken på syra är nästan lika bra som på molly, men inte riktigt. Köp lite gräs, rulla en fin stor joint och rök den när du tar syra och kolla ut genom fönstret, finns knappt något mysigare.

En kvällskurs 2 på natten? Vill du att jag ska följa dig till busskuren så inget illa sker dig?

Hon är ett bra exempel på att lyckliga människor är hjärnkultingar

>dkn min kropp producerar den naturligt
luktar mjukt och varmt på det där cp-sättet du vet

hahahahaha jag vet exakt vad du menar, fyfan

baserade cpanon

din mammas fitta är en hjärnkulting

baserad zoomercancerbrevare

Det är vad min jättesnälla internetkompis sa till mig! Det är mycket viktigt att jag studerar sa min kompis! Du kan följa med om du vill, det är okej för mig!

varför gillar s*ennar islam?

hur fan får hon så många visningar på varje video? finns det något hon inte lyckas med här i livet?

alla vita pojkar är underlägsna, de förtjänar bara att titta på när riktiga niggertjurar knullar men aldrig få knull själva

Attached: 1536077749755.png (800x600, 324K)

varför gillar vakuum luft?

din mammas fitta gillar vakuum

DMT är mer intensivt men det går över snabbt. LSD kan vara jobbigt om det blir en tung tripp eftersom det kan vara i flera timmar. Skulle rekommendera en mindre dos svamp och en bra sitter. Har du inte en bra sitter så skulle jag rekommendera DMT då man ofta blir så bäng att man inte klarar av att röra sig, så mindre chans att du drar i väg och gör något dumt om du blir dum i huvudet.

nä nu får ni ta å breva fler mongovloggar

DANSA TRÅDEN

Egentligen är det inget att vara rädd över, tycker folk överdriver väldigt mycket när dom snackar om snedtrippar. Jag käkade en massa edibles, toch 2cb och syra, gjorde en fet kombo på detta och trodde jag skulle dö i två timmar, men jag visste ändå att det var i det mentala.

youtube.com/watch?v=nNNooNTufJY

>kommentarerna
Kan inte jänkare bara ta livet av sig, absolut ingen gillar dom

youtube.com/watch?v=gh8DgBuFpN0&t

Fan vilken go människa. Vill nästan börja jobba med tards efter att ha sett hennes videos.

omg unknownbrevaren kollar också på SBSK :D

youtube.com/watch?v=e0kFoKm9sJI

skulle ni?

inte den krypiga snubben tack. vill ha nått egenproducerat.

Attached: 1543219720794.png (1920x1080, 2.69M)

första gången jag åt svamp var jag 14år och åt 40 toppisar, det är den enda riktigt psykedeliska upplevelsen jag har haft förutom 1 heroisk dos svamp jag tog sen när jag var 20. sen nu när jag är äldre tycker jag att jag mest får mindfucks och tankeloopar av hallucinogener, visst första gången LSD var rätt ballt men verkligen inte så psykedeliskt utan mer ett spirituellt mindfuck typ.

häng dig din smutsiga pundare

varför?

T-tack, är inte riktigt trött än så det blir toppen! Kul att få plugga lite med en total sötnöt som dig

>t. Göran, 53, alkoholist

för du är en smutsig pundare, din smutsiga pundare

Snedtrippar är inte så farliga om man vet hur man ska hantera dom. Men folk som ballar ur och får för sig att ringa ambulans eller dra ut och gå för att dom tror att dom ska dö, eller nojjar sig in på panik-attacker, är sånt som händer med förstagångare oftast

Brukar ta drygt 1g svamp nån gång varannan månad för att hamra ut en och annan buckla. Förra hösten tog jag 4g och löstes upp till nån goja och var tvungen att pussla ihop mig själv med pinnar och annat jag kunde hitta på stranden efter att ha försökt vända blicken inåt för att se mig 'själv'.

Låg egentligen bara och gjorde kullerbyttor i sängen och lyssnade på havsvågor i hörlurarna.

Attached: IMG_0583.jpg (1306x980, 403K)

Från kommenteraren Hön An:
>Jävla idiot ät mat för fan. Gilla mat jävla handikappade jävel

>Går in på hans profil.
>Möts av detta: youtube.com/watch?v=rCy7Wk3P3Ec
Undrar om det är såna här coola snubbar som kommenterar liknande skit i dom här trådarna..

>Låg egentligen bara och gjorde kullerbyttor i sängen och lyssnade på havsvågor i hörlurarna.
Va? Jag har tagit doser på heroiska nivåer men aldrig trott att jag var någon annanstans än där jag befann mig. Låter fejk och bögigt

helt ärligt vafan tror du? det finns störda fanskap här som konstant grovcancerbrevar

tror du dessa """""människor""""" är någorlunda normala i både utseende och beteende?

Ligg ner och låt dig inte distraheras. Minsta lilla öppnande av ögonen sätter dig tillbaks på ruta ett.

>rödhårig
>ansiktet fullt med fräknar
>blek som ett lik
Behöver inte ens spela upp videon för att veta varför han inte går till skolan

din mammas fitta är fejk

Fast man blir ju så jävla irriterad på idioter som inte kan hantera droger och tror det är överdos så fort dom känner att dom inte mår som dom ska.
Samma här favä

ge hit spelet turkjävlar

Attached: bl.jpg (1920x414, 118K)

youtube.com/watch?v=MeSiaQwXJWE
någon som kollar på denna snubbe?

>Fast man blir ju så jävla irriterad på idioter som inte kan hantera droger och tror det är överdos så fort dom känner att dom inte mår som dom ska.
Ja. Speciellt när dom får för sig att det är [DROG]psykoser så fort dom känner lite panik.

Jag har varit fulare än honom i den åldern, nu ser jag faktiskt väldigt bra ut favä. Men gingers brukar aldrig bli bra dock..

någon som vet denna "fan, nu har jag fan allt ställt till det och knulat upp mitt psyke för gott. jag skulle aldrig gjort detta" känsla?