Attached: kung.jpg (1920x1080, 451K)
Sverigetråden - Kungliga upplagan
Juan Robinson
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
m.xhamster.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Landon Bennett
>Kungliga
ett jobb swedditanon
Brayden Sanders
fan vad död tråden är, gick arbetsbögaran o la sig? lmao
Andrew Scott
youtube.com
lmao proxyincelen ägd
Landon King
D-det spökar i min lägenhet! ;_;
Noah Jones
Cringe
Fyfan måste upp klockan 7 för att jobba
Lincoln Harris
>sitta i en rullstol hela livet och stöna är ett bra liv
Juan Jones
BÅH
Jordan Fisher
breva gudomliga konserter
Nathaniel Powell
bättre än att leva som kundsupport i malta och tråna efter systern sin
Cooper Wright
Hur fan bestämmer han vad datorrösten ska säga? Kan den läsa hans tankar?
Gavin Wright
vill inte jobba imorgon favä.
Tyler Hill
bokstavligen bättre än mitt liv då han faktiskt har en ursäkt att sitta i stol med hjul om dagarna och att han får social kontakt serverat på ett silverfat
här sitter jag och stönar och dreglar i ensamhet utan att nån bryr sig
Kayden Bell
Vem har hävdat det? CPt är fullt medvetet och kapabelt att välja själv om han vill leva eller inte
Matthew Walker
tror min katt älskar gräslukten, ska alltid sniffa på mina buds och vara bredvid mig när det röks, f1 gulligt
Matthew King
>CPt är fullt medvetet och kapabelt att välja själv om han vill leva eller inte
Så det finns statlig dödshjälp? VART???!!!
Jace Hughes
>cpskadade är människor också
Dylan Morgan
>och kapabelt att välja själv om han vill leva eller inte
Bentley Long
ni vet väl att cp:n oftast är normala i skallen? de har bara cp-ryck
Jacob Foster
käften cpbarn
Easton Fisher
Jag
Brandon Long
människor som håller cpskadade vid liv tycker att stirra in i väggen är att ha ett bra liv
Brayden Wright
Sos fan vad episk och edgy du är XD
Samuel Sanchez
Brayden Watson
Du
Jeremiah Russell
Marcus...
Colton Hernandez
vem är du att berätta för andra om de lever drägliga liv eller inte? cringe
Luis Morales
skrattade mer än vad jag borde
Nolan Ross
breva fler handikappsvloggar
f1 mysigt
Thomas Gray
kanske men har svårt att tro det är speciellt kul att bara sitta och stirra
James Nguyen
vart är julskinkan era jävla mussar
den som inte brevar julskinka är en musse.
Joshua Nguyen
under 2016 så råkade jag runka live på min stream på twitch
Luke Gutierrez
Men det spelade ingen roll för ingen kolla då du är en patetisk nolla
Samuel Baker
blev du rik?
Leo Powell
din mammas fitta live streamade på twitch horunge
Ethan Butler
James Thomas
DMT eller LSD?
Dominic Anderson
Ska du iväg till plugget såhär sent min älskade?
Isaac Williams
din mammas fitta
Elijah Lewis
Vad har du testat innan? men lsd är bra att börja med
Jose Rogers
alkohol
Caleb Lopez
snälla donera till mig
Anthony King
vänlig påminelse
Nathaniel Wood
Bara testat molly om vi pratar tyngre grejer. Är LSD en bra ingångsdrog för tunga psykedeliska?
Caleb Robinson
fyfan älskar niggerkuk i min röv så mycket~
Jack Sanchez
nattinatti.
Matthew Sullivan
vill ha en cp-vän favä
breva hon där autisten också
Gavin Cooper
Hoppas du får negeraids och dör bögmongo
Ayden Sanchez
Ayden Moore
Tragiskt
Jayden Wilson
Han kan väl röra kinden, ögonen, och så vidare?
Charles Price
fy fan vilket baserat liv. att få allting serverat och sympati på en och samma gång, samt förbli barn livet ut och aldrig tappa livslusten vid 13.
Zachary Roberts
Läser en kvällskurs!
Grayson Lee
Vet inte varför man varenda gång Carro brevas så får jag den där gruppboendelukten i näsan. Kan verkligen känna doften.
Henry Perez
Går inte riktigt att svara på, dessa hallucinogena droger är så olika. Det är lättare att inte snedtrippa på syra än svamp för en nybörjare, men att snedtrippa är inte alls farligt, det är bara tankarna som leker.
Men musiken på syra är nästan lika bra som på molly, men inte riktigt. Köp lite gräs, rulla en fin stor joint och rök den när du tar syra och kolla ut genom fönstret, finns knappt något mysigare.
Nicholas Torres
En kvällskurs 2 på natten? Vill du att jag ska följa dig till busskuren så inget illa sker dig?
Dylan Gonzalez
Hon är ett bra exempel på att lyckliga människor är hjärnkultingar
Joshua Morgan
>dkn min kropp producerar den naturligt
luktar mjukt och varmt på det där cp-sättet du vet
Sebastian Richardson
hahahahaha jag vet exakt vad du menar, fyfan
Leo Lee
baserade cpanon
Xavier Carter
din mammas fitta är en hjärnkulting
Robert Ramirez
baserad zoomercancerbrevare
Mason Smith
Det är vad min jättesnälla internetkompis sa till mig! Det är mycket viktigt att jag studerar sa min kompis! Du kan följa med om du vill, det är okej för mig!
Henry Harris
varför gillar s*ennar islam?
Jacob Garcia
hur fan får hon så många visningar på varje video? finns det något hon inte lyckas med här i livet?
Levi Walker
alla vita pojkar är underlägsna, de förtjänar bara att titta på när riktiga niggertjurar knullar men aldrig få knull själva
Aiden Nelson
varför gillar vakuum luft?
Jayden Rodriguez
din mammas fitta gillar vakuum
Jaxon Long
DMT är mer intensivt men det går över snabbt. LSD kan vara jobbigt om det blir en tung tripp eftersom det kan vara i flera timmar. Skulle rekommendera en mindre dos svamp och en bra sitter. Har du inte en bra sitter så skulle jag rekommendera DMT då man ofta blir så bäng att man inte klarar av att röra sig, så mindre chans att du drar i väg och gör något dumt om du blir dum i huvudet.
Angel Ortiz
nä nu får ni ta å breva fler mongovloggar
Jaxon Morris
youtube.com
DANSA TRÅDEN
Owen Price
Egentligen är det inget att vara rädd över, tycker folk överdriver väldigt mycket när dom snackar om snedtrippar. Jag käkade en massa edibles, toch 2cb och syra, gjorde en fet kombo på detta och trodde jag skulle dö i två timmar, men jag visste ändå att det var i det mentala.
Levi Nguyen
Carter Martinez
>kommentarerna
Kan inte jänkare bara ta livet av sig, absolut ingen gillar dom
James Cook
Juan Bennett
Fan vilken go människa. Vill nästan börja jobba med tards efter att ha sett hennes videos.
Hudson Butler
omg unknownbrevaren kollar också på SBSK :D
Adrian Powell
youtube.com
skulle ni?
Michael Jackson
inte den krypiga snubben tack. vill ha nått egenproducerat.
Carson Davis
första gången jag åt svamp var jag 14år och åt 40 toppisar, det är den enda riktigt psykedeliska upplevelsen jag har haft förutom 1 heroisk dos svamp jag tog sen när jag var 20. sen nu när jag är äldre tycker jag att jag mest får mindfucks och tankeloopar av hallucinogener, visst första gången LSD var rätt ballt men verkligen inte så psykedeliskt utan mer ett spirituellt mindfuck typ.
Brayden Cox
häng dig din smutsiga pundare
Julian Cook
varför?
Matthew Davis
T-tack, är inte riktigt trött än så det blir toppen! Kul att få plugga lite med en total sötnöt som dig
Austin Jackson
>t. Göran, 53, alkoholist
Sebastian Robinson
för du är en smutsig pundare, din smutsiga pundare
Leo Thompson
Snedtrippar är inte så farliga om man vet hur man ska hantera dom. Men folk som ballar ur och får för sig att ringa ambulans eller dra ut och gå för att dom tror att dom ska dö, eller nojjar sig in på panik-attacker, är sånt som händer med förstagångare oftast
Eli Price
Brukar ta drygt 1g svamp nån gång varannan månad för att hamra ut en och annan buckla. Förra hösten tog jag 4g och löstes upp till nån goja och var tvungen att pussla ihop mig själv med pinnar och annat jag kunde hitta på stranden efter att ha försökt vända blicken inåt för att se mig 'själv'.
Låg egentligen bara och gjorde kullerbyttor i sängen och lyssnade på havsvågor i hörlurarna.
Lucas Walker
Från kommenteraren Hön An:
>Jävla idiot ät mat för fan. Gilla mat jävla handikappade jävel
>Går in på hans profil.
>Möts av detta: youtube.com
Undrar om det är såna här coola snubbar som kommenterar liknande skit i dom här trådarna..
Jason Barnes
>Låg egentligen bara och gjorde kullerbyttor i sängen och lyssnade på havsvågor i hörlurarna.
Va? Jag har tagit doser på heroiska nivåer men aldrig trott att jag var någon annanstans än där jag befann mig. Låter fejk och bögigt
Luis Clark
helt ärligt vafan tror du? det finns störda fanskap här som konstant grovcancerbrevar
tror du dessa """""människor""""" är någorlunda normala i både utseende och beteende?
Leo Hill
Ligg ner och låt dig inte distraheras. Minsta lilla öppnande av ögonen sätter dig tillbaks på ruta ett.
Liam Rodriguez
>rödhårig
>ansiktet fullt med fräknar
>blek som ett lik
Behöver inte ens spela upp videon för att veta varför han inte går till skolan
Adrian Ward
din mammas fitta är fejk
Henry Lewis
Fast man blir ju så jävla irriterad på idioter som inte kan hantera droger och tror det är överdos så fort dom känner att dom inte mår som dom ska.
Samma här favä
Leo Young
ge hit spelet turkjävlar
Robert Stewart
youtube.com
någon som kollar på denna snubbe?
Hunter Thompson
>Fast man blir ju så jävla irriterad på idioter som inte kan hantera droger och tror det är överdos så fort dom känner att dom inte mår som dom ska.
Ja. Speciellt när dom får för sig att det är [DROG]psykoser så fort dom känner lite panik.
Ian Young
Jag har varit fulare än honom i den åldern, nu ser jag faktiskt väldigt bra ut favä. Men gingers brukar aldrig bli bra dock..
Ryan Carter
någon som vet denna "fan, nu har jag fan allt ställt till det och knulat upp mitt psyke för gott. jag skulle aldrig gjort detta" känsla?