Sverigetråden - Måndagsupplagan

Attached: Martina 1.jpg (1080x1080, 247K)

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1542862535178.webm
i.4cdn.org/wsg/1542259590546.webm
sverigesradio.se/avsnitt/1194354
youtube.com/watch?v=jdCB9yE9Hcc
twitter.com/AnonBabble

Ge mig din Germanska Säd

Attached: marie-cachet_a301920_1.jpg (477x478, 137K)

daily reminder that marie has dyed eyebrows and hair

Attached: bottle blonde.png (1315x635, 1.16M)

>Jag klarade engelska tentan!
Grattis

>medarbetare hade också Engelska tenta idag
hmmmm

>han knullar inte män
haha bög

xD

jesus christ

Even hotter

Attached: 31553306131_fcf862e8d6_k.jpg (1532x2048, 597K)

sluta breva fula kvinnor ditt psykfall

Vad ska ni göra på nyår? Själv så kommer jag breva i tråden, med en massa vin och röka

God morgon, tråden

Attached: 1538900626689.png (713x809, 81K)

kommer knula skjukt med kavaj b-rudar

blir nog tråd1 med. Inget röka men alkohol blir det

kändes mest som ett dåligt pulverrus
värt det var det i alla fall inte

Samma fast vodka och inge röka.

Attached: 1539031397586.jpg (837x736, 34K)

i.4cdn.org/wsg/1542862535178.webm

Attached: time moves forward and nothing changes.jpg (550x366, 60K)

Pallar inte aktivera mig själv i år. Tror jag stannar hemma med.

Tragiskt när ens barndom definieras av kommersiella produkter.

gd mrgn

Attached: 1542958831747.png (747x686, 44K)

>dkn är en svensk zoomer så reagerar inte på detta

Vems kuk måste man suga för att få vara med i sötbrevar-avsladden?

Varför var Splinter Cell med där men inte Metal Gear Solid 2?

Attached: 1538748669419.png (1024x769, 656K)

Okej tack då vet jag. Skiter i att beställa.

den här brevaren är samma psykfall som skallindexbögen, notera hur han brevar första brevet i varenda tråd som görs samt att han brevar 24/7

Köpte precis ett år till av kanalpass

flampnallens

Det enda som ska suga bajsnallens äckliga kuk är en industridammsugare

>Tragiskt när ens barndom definieras av kommersiella produkter.

Attached: portrait-of-male-in-fedora-stock-image_csp4924266.jpg (332x470, 25K)

Varför föds vissa med stora kukar och vissa får små? Varför? Varför måste jag må dåligt för mina gener gav mig en jävla mikrokuk?

i.4cdn.org/wsg/1542259590546.webm

Attached: Apu sad.png (656x755, 42K)

>woah var inte allt bättre när det var game boy och tjock tv?? xD

Attached: soyack.png (644x800, 15K)

Attached: 1528488344736.jpg (645x773, 73K)

hade inte haft något emot att vara odödlig favä

>men user döden ger livet mening
struntsnack

Huvudsaken är att den fungerar som den ska.

Hade krävts ganska rejäla nackdelar för att jag skulle tacka nej till odödlighet favä

Man behöver inte vara odödlig men att leva i 500-1000 år hade inte varit fel. Eller kanske hade det varit ännu svårare att acceptera döden med en sån lång tid på jorden.

Drömde att jag och två gamla kompisar från grundskolan skulle åka färja utomlands. Jag kom 5 minuter för sent och fick se färjan åka iväg utan mig. Hela drömmen visste jag att jag skulle vara sen, så stressade hela vägen dit, insåg at det egentligen var kört men ändå så försökte jag.

Attached: 1539195056900.png (680x418, 516K)

En Kafkasque dröm om jag så må säga!

Jag

Attached: 1540464619845.jpg (806x1200, 177K)

Sträckte en nackmuskel nyss och det gör ont

Attached: 144786228452.jpg (896x792, 401K)

hittepå, det där är ju jag på fotografiet

Mitt jobb ivl - själlöst
Mitt jobb när jag drömmer - själ

mitt jobb känns så mycket mer mysigt i mina drömmar.

sverigesradio.se/avsnitt/1194354
ÅH NEJ NEJ NEJ

blir Jow Forums-jontar aldrig trötta på att leta runt efter saker som gör dem arga? känns som det vore bättre att göra något rolig som gör en glad istället

Attached: 1532770479249.jpg (640x800, 67K)

Fattar inte varför det är kanalen som måste bli triggade av sånt här? Det här är ju siktat på nbögar som inte fattar att kvinnor inte är deras att äckla sig över. Inte fan är folk på kanalen typerna som är krypiga mot kvinnor ivl, om nått så vågar vi väl knappt se dem i ögonen. Så varför bli avtryckt?

Detta

>Sommaren 2016 var anmälda våldtäkter och sexuella trakasserier i samband med musikfestivaler en följetong i nyhetsmedia. Det fick Anders Finnberg att tänka till; om tio år skulle hans dotter vara gammal nog att gå på de festivalerna.

>Eftersom jag relaterade direkt till min dotter blev jag rädd att det här kommer att hända henne. Det är väl den klassiska feministpappan, som blir feminist när han får en dotter.

Kan inte Anders förklara för mig exakt hur han ska hindra sexuella trakasserier genom att prata genus med sin dotter?

Attached: feministswe.jpg (800x1357, 312K)

>blir Jow Forums-jontar aldrig trötta på att leta runt efter saker som gör dem arga? känns som det vore bättre att göra något rolig som gör en glad istället

För att det visar just hur jävla bortblåst den svenska vänstern är.

>Om jag blir feminist och låter min fru knulla andra, ja då kommer importnegrerna via MPs politik inte att våldta min dotter
Det är på gränsen till psykos i hur jävla snedvriden det är.

>Fattar inte varför det är kanalen som måste bli triggade av sånt här? Det här är ju siktat på nbögar som inte fattar att kvinnor inte är deras att äckla sig över. Inte fan är folk på kanalen typerna som är krypiga mot kvinnor ivl, om nått så vågar vi väl knappt se dem i ögonen. Så varför bli avtryckt?

Attached: sojaböga.jpg (1200x675, 218K)

>Man behöver inte vara odödlig men att leva i 500-1000 år hade inte varit fel
>"I plan to live forever, of course, but barring that I'd settle for a couple thousand years. Even five hundred would be pretty nice."
-- CEO Nwabudike Morgan, MorganLink 3DVision Interview

youtube.com/watch?v=jdCB9yE9Hcc

Attached: CEO Nwabudike Morgan.png (300x358, 159K)

Mäns "mellangård" är sexigare än kvinnors. Är det bara jag som tycker det ser sjukt sexigt ut på en man? Den där bulan mellan pungen och anuset ser så jävla het ut. På kvinnor är det bara ett hål som sträcker sig mot anuset, inte alls samma sak.

begå självmord

KAN NÅGON I SLÄKTEN ELLER FAMILJEN BEGÅ SJÄLVMORD SÅ JAG KAN GÖRA DET? PALLAR INTE MED ATT LEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

t. helt fucking misslyckad

Attached: 1441430474384.png (392x382, 107K)

Tur ändå att han fick en dotter och inte en sån. Nu har vi bara en till hora i mängden istället för en psyksjuk transa som kommer hit och brevar anime dag efter dag.

>sån
son
Min hjärna är potatis idag

Vad du behöver är någon som lägger på lite voltaren och ger dina ömma delar lite knådning så mår du nog bättre.
Tror nog dina problem inte är av större art än att du kan fixa dem. Döden å andta sidan är generellt bortom all lösning.

Attached: Xa swampgirl.jpg (751x1063, 76K)

Ta en minut i taget när det känns som jobbigast. Kram.

Ensnopp borde hålla sig rakad, favä. Han ser bättre ut.

>Studerar inte längre för att bli mattelärare utan är nu fulltidsströmmrae
oooffff

>rätt nära med en kusin
>tar typ 30 min dit med cykel
>åker dit en dag
>kommer dit och han frågar omedelbart "kan du lvla min wowgubbe?"
>säger okej för att jag gillar att spela wow
>sätter mig och han går ut och leker med sina vänner
>spelar en timme och cyklar hem
>bryter kontakten med honom

Attached: sick apu.png (657x527, 29K)

WoW förvandlar folk till psykopater.

din hjärna är alltid potatis dampus

Attached: 80946058.jpg (407x405, 28K)

lel

Vad ska ni ha till lunch?

Attached: 1541485145153.jpg (723x1023, 136K)

anime är inte tillåtet

Söt :3

>Vad ska ni göra på nyår?
Ska jobba över hela jul och nyår. Blir dubbla skift och rejält med OB + annat.

>dkn kusiner, gamla skolkamrater och halvsyskon håller på att skaffa barn och gifta sig och skit
>26 årig NEET
asså lol grabbar XD

Attached: 1464361769001.jpg (700x700, 43K)

Hade nog aldrig klarat av att vara lärare, visst, idealeleverna skulle väl vara en sak men stökiga och våldsamma elever känns som ju som en konkret risk som hade gjort jobbet ganska surt.

Attached: Hellion-chan despair.png (780x1040, 689K)

>dkn har inga kusiner
>dkn har inga gamla skolkamrater
>dkn har inga syskon/halvsyskon

Helt ensan favä och 29.

Attached: 153473844.jpg (880x640, 58K)

ta hand om dig

k-knåda mig Amalia....

d1a. Nu har jag varken facebook eller kontakt med folk, men jag vet att minst 2st gamla kompisar är nu gifta och äger till och med hus. Min kusin som är yngre än mig har skaffat barn och köper snart hus. Min lillasyster som är 7 år yngre än mig flyttar hemifrån i Januari med sin pv.

Själv är man kysslös oskuld neet som är 26.

Sossarna har också förstört läraryrket genom att beröva den status och auktoritet. I lärarutbildningar får man lära sig att hantera känslor med undertoner på kommunisthjärntvätt. Känner flera som ville bli lärare men inte pallade den barnsliga och vänstervridna utbildningen som var mer hjärntvätt än nåt annat.

För att folk ska vilja bli lärare krävs 1, det kommer med status 2, det ska vara en bra och lugn arbetsplats och 3, man ska kunna vara en auktoritetsfigur över ungdomar.

Det är så enkelt men ändå inte.

Ris och fläskfilésgryta

man får inte slå barn längre så barn är inte rädda för vuxna. om man inte får örfila ungen hemma, varför skulle lärarna få röra sina elever?

de som faktiskt är stökiga i skolan idag är de som blir daskade hemma, de vet att de inte behöver lyssna på vuxna/människor som aldrig skulle skada dem fysiskt.

Det är inget du inte kan ändra på och faktiskt göra avståndet mellan vad du är och vad du vill vara mycket kortare.
Tveksamt om socialdemokraterna är de som bär den eviga skulden i detta, åtminstone ensamma. Hur som helst tror jag inte att läraryrket hade varit för mig.

Attached: silveyn ladybug5.png (900x1400, 1.1M)

Gryta med älg, lök, potatis, morötter, lite vin och annat. 40 minuter tills det är klart.

*bajjar*
*Splatt* *kladd*

Attached: 1542834769216.png (398x397, 152K)

>de som faktiskt är stökiga i skolan idag är de som blir daskade hemma

Tvärtom, det är dagens super-bortskämda ungjävlar som går amok i dagens klasser.
Jobbar som vaktmästare på skola.

lol du vet inte ett skit

Är du den krypiga vaktmästaren alla barnen är rädda för?

user du får inte bajsar i mitt hushåll. här är vi anständiga, bara bögarna bajsar i den rumphålet brunt och äckligt.

Attached: 1536396442826.jpg (400x400, 24K)

Min fakking hals är infekterad mann1

Attached: 1542217765201.gif (493x357, 266K)

Okej, men du får vara beredd på att jag kommer gå ungefär så här långt in så bit hårt i kudden för glidmedel är det inte på tal om.

Attached: 1385826823099.gif (500x281, 885K)

Man kan sätta dit ungdomar på andra sätt. Bara gäller att vara kreativ.

Jag blev själv daskad hemma men hade inga problem att sköta mig i skolan. Vet att det är många andra generationens invandrare som inte blir disciplinerade som tidigare generation. Och utöver det blir de också bortskämda.

Vet mer än dig din jävla mupp.
Hoppas fanskapen är rädda, dom är inte rädda för någon annan i alla fall. Så vidrigt bortskämda som dom är.

Har haft konstig smärta i halsen denna vecka, inte halsont som en förkylning, utan precis som att jag har ett sår i halsen eller nått.

>Okej, men du får vara beredd på att jag kommer gå ungefär så här långt in så bit hårt i kudden för glidmedel är det inte på tal om.

Attached: tranny1.jpg (1600x900, 247K)

>anons hobbypsykologi som han utvecklat i pojkrummet som går tvärt emot all forskning är den sanna läran
jaha bara att bälta av och slå sönder barnen då

du på bilden mupp

Attached: vaktmästare.jpg (408x306, 66K)

100% detta

o-oj, det var nog lite mer än jag tänkt mig....

vad är verkligheten ?

Attached: va.jpg (313x262, 31K)

Skämt åsido så hade du kunnat få en liten knådning, men jag har ju inget direkt kunnande inom det.

Attached: 1333626453219.gif (340x400, 845K)

Vet ni om en sak?
Tråden skulle vara enormt mycket bättre om alla här fått ett rejält kok stryk med frukosten varje dag när ni växte upp.

Tror inte det där är svart eller vitt. Och "forskning" inom psykologi är endast observationstudier som är utsatta för stor bias. Barn behöver kunna särskilja rätt från fel. Och de bör bli belönade/straffade efter denna princip. När du tar bort detta så förlorar de all incentiv att spela efter reglerna.

UTHÅLLIGHETSSPRINT

Knåda ut mitt bajs :3