Skiskyting-utgaven
Forrige:
Skiskyting-utgaven
Forrige:
forst for ufore
dette men uironisk.
du blir sendt på et evig jobbsökerkurs.
>dfn ingen jentevenn som er ufǿr grunnet komplett ryggmargsskade
Kanskje jeg skal hive meg på ufore livet. Hores deilig ut
korleis i helvette moster eg moydommen min? faen..... FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helt greit til å være ufaglært negerarbeid, mye overtid som hjalp på en del. husker faktisk ikke helt belopet. er noen år siden (driver eget firma og tjener dobbelt så mye nå, men er greit i en periode for å få litt arbeidserfaring).
grindr
så du gikk fra kontaktlos vikar, til bedriftseier?
får vell sove litt jeg da
Har du tinder? Kan sikkert hjelpe deg hvis du har
Eg må drite
Hvordan starter man eget firma? Hva driver du med?
Noob.
syke jævel
>en 28 år gammel roastbiff
>to 14 år gamle sǿtnoser
Hmmm
Fy flåbbe!
Dette er mannen til Silje Sandmæl, er han en Tordenkuk?
Brev gravid Sandmæl
>tilbakestående baby
Javlig lei av "personer" som paastaar at a ha seksuelt samleie med jenter mellom alderen 12-15 er pedofili
Kanskje en Tor, men tordenkuk.. vet ikke ass
han ser nesten tilbakestående ut med den skallen, ikke sant?
15 er ikke pedofili, men 12...
Jor vondt gutta
Dere som valgte alternativ 2, hvorfor valgte dere det? Hvor gamle er dere?
t. 27, valgte alternativ 1
eg er 17 eg då
klipp neglene dine fy faen
UNDERALDER OG BANNLYST
MODERATORER!!!!!
hvor gammel er man når det begynner å bli flaut at du ikke har mer enn foreldrene dine? etter fylte 30?
ja fy faen
Takk gutta ser mye bedre ut nå
...
Kukfinger.
21
Jeg ser på bilder av nakenmodeller med hårete fitter, nå har jeg så jævlig ståkuk, er det innafor å ta seg en runk?
hva får deg til å tro at det er innafor å breve sånne ting, ingen her er interessert i å vite om du har ereksjon eller ikke. hold sånne ting for deg selv.
ble med på ikke runk. jeg har ikke runket i 14 dager nå
Fikk 30 dagers bannlysning for å skrive «eg er 17 då». Herregud er folk helt hjerneskada?
>er [moderatorene på 4kanalen] helt hjerneskada?
Trenger du å spǿrre?
Forventer du at gulingmoot tar sarkasmen din?
mindreårige har ingenting å gjore i de voksnes verden med mindre det skal sexes
Basert.
noen bra discords??
pröver å få inn en forlatt katt fra en tidligere leietaker der jeg bor
noen tips? kanskje pröve å myke den opp med litt törket kattemynte i våtfor?
Nei
Legg ut leverpostei med knust glass
Det er alt katter fortjener
tunfisk
Håper du dǿr
Vi kommer alle til å dǿ en dag. Selv tenker jeg at jeg dǿr ca. år 2080.
>tunfisk
leste at katter kan få dårlig fordöyelse av tunfisk på boks
har bestilt kattemynte så blir vel å dope ned jævelen, er visst som en blanding av gress og MDMA for dem
Kattene mine har aldri hatt noe problem med det. Eneste de liker bedre er kokt torsk
kan koke förstepris(?) seifilet til den, eneste det egner seg til er kattemat
Katter skal ha kattemat gutta. Katta til tanta mi dǿde av nyresvikt for et par måneder siden, fordi den fikk torsk og scampi og tunfisk og hva har du. Det er altfor mye salt og drit i det.
I wrote some Norwegian
> Ragnhild: God dag, Olaf, jeg skal til England. Vil du bli med meg?
> Olaf: Ja, selvfolgelig. England har er mange turiststeder.
> Ragnhild: Bra. Vi skal til klosteret på Lindisfarne.
> Olaf: Men klosteret på Lindisfarne – det er ikke for turister.
> Ragnhild: Vi er ikke turister. Vi skal brenne og angripe Lindisfarne.
Du gir da vel ikke katta saltet torsk da din jævla hjerneling. En boks tunfisk, leverpostei eller noe kylling innimellom er heller ikke noe problem for en vanlig huskatt.
Gi den kattemat til vanlig og Torsk/Tunfisk/Leverpostei/Kylling innimellom (Hvis den er gammel burde du være litt ekstra forsiktig med salt mengder)
Men hvis du ikke er en jævla hjerneling så klarer du faktisk å folge med på hva du dytter i katta di (og deg selv)
Tunfisk har for mye kvikksolv i seg for katter, den anonsen har helt rett. Katter skal kun ha kattemat, og helst spesialfor fra veterinær for whiskas og latz har for hoy saltinnhold også. Kan utvikle nyresvikt eller diabetes.
Basert.
>Vil du bli med meg?
This is nitpicking, but "meg" is redundant here, it sounds more natural with just "vil du bli med?". Compare "Do you want to come with me?" to "wanna come?"
>England har er mange turiststeder
"Er" makes no sense in this sentence, it would just be "England har". "Turiststeder" is kind of an awkward word too (but not necessarily wrong), though I can't think of a good Norwegian translation of the English "sights". Maybe another user can help.
Otherwise good. Why are you learning Norwegian?
Oisann, noen er avfyrt!
Pleier å gå etter det Dyrebeskyttelsen i Oslo sier (Og jeg sa heller ikke at tunfisk er bra for katter, men at det ikke er noe galt i å gi en katt litt tunfisk innimellom, noe som det faktisk ikke er)
"Katter skal kun ha kattemat" er jo faktisk ikke sant Å gi en katt stekt kylling (som ikke er saltet) er ikke ett problem, å gi en katt litt tunfisk innimellom er heller ikke ett problem. Å gi en katt kokt torsk (som ikke er saltet) er ikke ett problem (husk å fjerne bein fra fisken for du gir det til katten)
kylling har for mye hormoner i seg fra kraftfor, ville ikke gitt det til en katt. la katten jakte fugl og mus selv, kattematen skal stort sett bare være mineraler og vitaminer som den ikke får i seg andre steder, så kjop en litt dyr kattemat fra veterinær.
Er helt enig i at det er bedre å la katten jakte så mye som mulig selv ja
takk.
I think it's just kind of fun, seems like a comfy country/culture and everyone likes Vikings and Samis
Nobody likes S*mi desu
>everyone likes [...] Samis
They certainly do!
well, everyone in the US likes Samis. They give our Norwegian-American actors that distinctive upward sloping eye shape, it's very exotic
>Norwegian-American
>Sami
They're not Norwegian-American then desu
Bra brev
Heng deg
Installerer Sims 3 gutta! Skal lage en arisk familie med meg og knuset :D
>t. S*me
they will usually list their identities like: "mother was Swedish but born in Norway, father was born in Finland but heritage is half Sami, actor raised in Texas". So they are descended from all Scandinavia but they are also American
Jeg er halvt norsk, halvt samisk. Har du noen problemer med det?
Samis are considered trash here, they are a annoying SJW type of people that demand reparations for everything. Its nothing to be proud of to be Sami.
Ja
t-that's not what I learned in school ....
Kind of like your native americans, they are a blight on our society.
>mother was Swedish but born in Norway, father was born in Finland but heritage is half Sami, actor raised in Texas
So the "Norwegian-American actor" don't have any norwegian family?
This general is not the best place to learn about minorities desu. Few people mind the Samis except literal racists.
And everyone who live in the same area as them
This is not true, most people detest samis they have just been silenced and bullied into not being able to tell how they really feel by the SJW and PC mafia.
I don't think they have ever been to Norway :( but they are still Norwegian-Swedish-Finnish-Swiss-Sami-American
They're not any part norwegian if they don't have norwegian family tho. Someone being born in norway does not make them norwegian
that's just your opinion man
wow she almost managed to pronounce some of those words
Terrible pronounciation.