Kielletty painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
meatspin.fr
yle.fi
is.fi
is.fi
twitter.com
oispa talvi
Ja hän on se joka puhui nollapostauksista. Tyypillisesti näille tietyille ihmisille säännöt tai järki ei päde kun on kyse itsestään.
Pikkujoulut, namskis. Mitäs nyymien viikonloppu, meneekö ihan kotosalla vai repäsettekö?
Tapan Kaikki
HISOMASOOO
>dont_hisomaso_350€_penalty.jpg
Onko tämä muka ok?
Mun nyymi ei millään meinaa oppia että ripulia ei paranneta piereskelemällä ja taas pitää olla vaippoja vaihtamassa -.-
Miksi ei olisi?
mitä ruokaa teen broilerista?
No ei tietenkään
Ihan helvetin tyhmää se ainakin on.
vittu ihmiset on tyhmiä.
TK2 oletettavasti?
Antaa lippujen liehua, ei tuo ole keneltäkään mitään pois.
Happy independence day!
jahans kiitonsket
Miksi "naisaivon" hokeminen ja tunteilla väitteleminen kulkee mämmissä käsi kädessä?
Voi herttilei, oikeastiko sä triggeröidyit soijamaisuudestasi?
Et voi käyttää samaa syöttiä joka päivä!
Ai meni vähän tunteisiin? :D
Edelleen pojalla on "naisaivo"-termi päässä. Psykoosit vahvenee päivä päivältä. Onko seinät tussilla töhritty naisaivo-sanalla
klikkasin ja sain viiruksen
yle.fi
>Pelastakaa lapset: Lapselle pitää kertoa ajoissa netin "namusedistä"
Haluuko mun söpöt nyyminkäiset karkkia :3
Joku nainen tuijotteli mua jatkuvasti tänään salilla kun yritin keskittyä jalkajumppaani. Varmaan nauroi mun alikehittyneille takareisille. Minkäs vittu minä niille voin kun perselihas ottaa liikkeet itseensä kun on huomattavasti vahvempi ruumiinosa. Tiedän kyllä että mun pitäs tehdä vaikka jotain takareisille menevää pumppausta, mutta se vie vittu aikansa. Minkä takia nämä huorat etes tulee salille vaan nauramaan muille? Vittu naiset on perseestä.
se olin mä joka tuijotti
näkee että on joku normien vapaa päivä kun mämmi on näin täynnä normopaskoja
Herra Kultavuori rahoittaa toisen puolen "hyviksistä" ja Herra Hopealanka taas rahoittaa "pahikset" mutta silti ovat kummatkin kimpassa
Telkkarissa, leffoissa, mediassa, somessa yms. kaikessa pakotetaan tätä ME vs NE hevonpaskaa joka ei pohjaudu todellisuuteen
Näin on tämä maailma rakennettu, sodat, vasemmisto vs. oikeisto, kommunisti vs. fasisti Venäjä vs. EU ihan kaikki vaan täysin turhaa epätodellista teatteria että sadistinen eliitti pääsee kyykyttämään eksyneitä lampaita joilla ei ole ainuttakaan omaa ajatusta päässä.
Älä tuijottele. Tai tuijota vaan mutta anna pillua
ajatusrikollinen tunnistettu. vinkattu eliitille.
syön chiliä
perse pörisee hmmph
Hei nyt mä kekkasin!
Entäs jos on naisaivoinen mies, mutta sit se haluaakin olla nainen?
Viimeksihän me sovittiin että kaikilla transuilla on miesaivot (???), mut entäs jos se onkin jo ennestään naisaivo?
Hanki jo hyvä mies lautasia
>sovittiin että kaikilla transuilla on miesaivot
Ei sovittu. Kysyit onko transut aina miesaivoja, ja vastasin että eivät. Mutta näiden kahden välillä on suuri korrelaatio.
Oodissa liika ihmisiä. Toivottavasti vain alkuhuumaa.
Eiku kyllä sä nimenomaan sanoit että kaikki transut ovat miesaivoja joilla on vialliset miesaivot. Mä kysyin sitä asiaa montakin kertaa, mutta missään välissä ei suostuttu sanomaan, että transuilla olisi naisaivot.
ruukaan tehdä ison satsin kerrallaan. nytkin vielä viisi annosta jäljellä jää kaapissa
siinä muille laiskoille paskoille vinkki terveelliseen ruokavalioon. tehkää koko viikoksi ruoat sunnuntaina niin ei tarvi huolehtia siitä kuin vasta ensi viikon loppuna
Onko sielulla sukupuolta?
ostin viinalla ruokittua kanaa. pitivät kuulemma kanoja kännissä kasvatuksen ajan. katotaan miltä maistuu.
Käyppä arkistosta poimimasta missä sanoin että transulla ei voi olla naisaivot. Kaikilla transuilla on mielisairaat aivot, mutta ennen tätä mielisairautta, voi olla että hänellä on ollut naisaivot.
Kuvan ikivanha meemu liittyy hyvin. Jos et nyt tajua pointtia, niin suosittelen lopettamaan yrittämisen, ei aivokapasiteetti selvästi riitä.
Sukupuoli on spektrumi.
Ei vaan sä se tässä väärässä olet niin saat ite käydä sieltä arkistoista katsomassa.
Eikö naisaivoinen nainen sitten ole periaatteessa jo ihan oikea nainen?
mutta vankina vaan miehen kehossa jostain syystä
Genderi on sosiaalinen spektrumi.
Ei ole.
ekhem
Täällä on paljon äänekkäitä idiootteja.
Ei ole mitään tekemistä sukupuoli-identiteetin kanssa. Ei kukaan ole vankina missään. Lopeta ymmärtämisen yrittäminen. Sulla räjähtää viimeisetkin aivosolut kohta.
Mistä on pienet nyymit tehty?
liput ja sanat ei ole koskaan ketään tappanut että ihan turha ne on kieltää, niiden kielto toisaaltaan on aina tuonut silmittömästi väkivaltaa ja kärsimystä
>naisaivo yrittää ymmärtää naisaivo-termiä
hauskaa seurattavaa
Älä nyt näin pienestä ala tunteisiisi ottamaan kun me yritetään tässä ihan järkevää keskustelua pitää.
Mulla on vaan ollut hankaluuksia ymmärtää tuota naisaivon määritelmää, koska se termi nousee yleensä pinnalle nimenomaan tunnepohjaisessa keskustelussa ja sitä käyttää sellaiset hahmot jotka syyllistyvät itse siihen mistä syyttävät muita.
Taidan ripustaa natsien vastustamiseksi sirppi ja vasara -lipun parvekkeelle. Ehkä kuvan Che Guevarastakin.
transuil on oikeesti muuten aivot jotka osittain vastaa naisten aivoja. useita tutkimuksia on asiasta
Ihan turha noiden kanssa yrittää.
>umadbro
Oho. Projisointia parhaimmillaan.
>tunnepohjainen viesti
joo o, keskustelu loppui sit vissiin tähän
mutta muh juutalaiset ja mielisairaus
is.fi
kontula...
((((((((((((((((((((((tutkimuksia)
Sanompahan vaan, että kyllä tytön kuuluu olla poika jos sillä on pippeli.
Kaikilla ihmisillä on femiininen ja maskuliininen aivopuolisko.
Joo ei.
Hrmph, olisin ostanut MH:W:n mutta tilillä olikin vain 10 euroa.
>–Poliisi otti kaksi 1990-luvun jälkimmäisellä puoliskolla syntynyttä miestä kiinni rikoksesta epäiltyinä.
Siellä jonnet varastanut isukin viinat ja alkanut rellestämään. En näe ongelmaa, pojat on poikia.
Kylläpä.
en lukenu lankaa enkä sitä tule lukemaan mutta sanokaa onko transu hintti taas huomiohuoraamassa niin tiedän suljenko mämmin täksi päiväksi vai en
Jos olis ollu neekereitä niin et varmasti sanois ”pojat on poikia” vitun rasisti paska cis scum
Ei vittu näitä nykypäivän naisia kun eivät osaa edes pullaa leipoa
>Leipomista välttelevä äiti toi lasten myyjäisiin kaupasta ostettua pullaa – ajautui toisen äidin kanssa mehevään riitaan pullapitkosta
is.fi
Ei vaan hommat obsessoi ja huomiohuoraa paskalla väittelyllä ja eeppisellä trollauksella.
Ei kukaan näitä keskusteluita aloita kuin he.
Voin myös varmistaa että ei.
Vaikka kaikilla onkin femiinisiä ja maskuliinisia puolia, niin ne eivät liity aivopuoliskoihin.
Nykyaikaiseen myrkylliseen miestrendiin kuuluu kuitenkin oman femiinisyyden täydellinen kieltäminen ja sen seurauksena ihmettely, että miksi on niin paha olla ja oleskella.
En niin vaan sanoisin että neekerit on neekereitä.
No jos ressukoista puhutaan niin kyllä siinä on miehet ja naiset aika hyvin edustettuina
ei mutta uushomo syöttiamatööri on taas paskomassa lankaa.
toivottavasti teil ei oo neekeriaivoja
alias apina-aivot
joo mutta molemmissa syypäänä on naiset
pakko näin perjantai-illan kunniaksi taas todeta että vittu naiset on niin helvetin TYH MIÄ
perusteltu ja punapilleröity
Mulla on nyymiaivot purkissa piilossa
Mulla on juutalaisen aivot, neekerin penis, ruotsalaisten kasvot ja suomalaisten pigmentti
eikö ressukat juuri kovasti aina osottele syypäitä, aina se on jonkun muun vika ku oma
*sihisee*
Ite oon täysin suomalainen.
Veikkaisin, että yläasteellakin on korkeampi keskustelun taso kuin täällä nyt. Vaikka veikkaan, että monet tänne postaavat ovat juuri sieltä. Tai ainakin sen tasoiselta koulutukselta.
et oo. panin sun äitiäs ja isoäitiäs
t. valkoihoinen somali
Katoin muuten sen uuden Tuntemattoman Sotilaan eilen. Aivan jees, tosin tylsä koska melkein vuorosanoilleen sama kuin kirja, mutta se kai oli tarkoituskin.
joo mutta kyllä vanhemmat ovat vastuussa lapsistaan, kts. neekereiden neekeröinti kun yh-äidit kasvattanut
ootko ketä postaaja? voin kertoa sulle että kuulutko joukkoon
Oon lipastolla atm vitu homo nörtti
*lolisee*
Muistutus vaan että tän uudelleensyntymisen syklin pystyy lopettaa mikäli vain halajat. Turha valittaa kuinka paskaa elämä on jos et edes yritä. Ei mulla muuta.
Anonyymin keskustelun paras piirre on että ihmisten oikea luonne tulee esille. Ei tarvi esittää mitään uber-älykästä menestyjää. Voi kutsua hinttejä hinteiksi, ja neekereitä apinoiksi ilman mitään ongelmaa.
Kaikki ovat lapsia sisimmässä.
t. olen maisteri
mun vanhemat olivat toisilleen sukua
et tajuakkaan miten shokissa olin kun tajusin että vanhemmilla on sama sukunimi
Sanoppa miten. Jos vastaat "itsemurha", niin olet väärässä. Itsemurhan jälkeen seuraava elämäsi on huomattavasti paskempi. Ehkä joku rotta afrikassa.
näin kehä kolmosen ulkopuolella.
Juuh, viimestä viedään.