/norgetråden/

Legoanons minneutgave

Forrige tråd:

Attached: legoutgaven.jpg (1024x873, 332K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=L3LaKy1fsw8
youtube.com/watch?v=XA4vo1kef6g
youtube.com/watch?v=pFayPiRppkM
nrk.no/kultur/spotify-oppsummerer-musikkaret_-derfor-stemmer-ikke-topplisten-din-1.14329575
aftenposten.no/video/i/1k4gxW/Kortfilm--Virgins4lyfe-To-bestevenninner-konkurrerer-om-a-miste-jomfrudommen
dagbladet.no/nyheter/30-menn-fikk-25-000-i-sexbot---ikke-send-brev-hjem-til-oss/70553190
youtube.com/watch?v=uGM22vz06u0
twitter.com/NSFWRedditGif

Uironisk gjeninnfǿr jǿdeparagrafen.

Inkluder muslimer.

Nå har jeg vært og driti, glad for å se at noen lagde ny tråd. Bra jobba Anonsen!

Kor. 9:39 :"Hvis en muslim ikke går til krig mot de vantro, vil Allah drepe ham"
Kor. 9:123: Muslimene skal krige mot de vantro som bor omkring dem"

så en doku om aleksander den store gutta
fy faen for en mann

>t. lettpåvirkelige Sverigeanon

Hvorfor er venstresiden så glad i undermennesker? Er det fordi de liker å "redde" halvapene eller hater de bare sin egen kultur?

Hor på dette med headset gutta

youtube.com/watch?v=L3LaKy1fsw8

Selv om jeg hadde vært en avviker så hadde det der gitt meg skrumpkuk.

hör på dette med headset

youtube.com/watch?v=XA4vo1kef6g

Hǿr på dette med headset, Sverigeanon.

youtube.com/watch?v=pFayPiRppkM

>t.jode som tar koranen ut av kontekst.

>t. kuk-i-ræva anonsen

Tror jeg skal gi opp på livet å bli ufore
>kan drikke hver dag
>ingen ansvar
>bo hvor jeg vil

norge behöver invandring för att kunna överleva.
norges befolkning blir allt gamlare och gamlare.
vi behöver nya, unga tjurar från mellanöstern.

God natt

Natti natt vennen

Fungerte jo så bra for Sverige. Eller hva, Achmed?

om vi inte hade haft innvandring hade vi aldrig fått smaka kebabpizza.
invandrarna bidrar till samhället, ni NEETar gör det inte.

>voldtekt er å hjelpe samfunnet

>Granatangrep er bra for samfunnet
>Trygdemisbrukere er bra for samfunnet
>Import av kriminelle er bra for samfunnet

Jaggu er det bra, Mohammed.

Hvorfor tror nasser at alle innvandrere skal sprenge huset deres? Snakk om å være paranoid.
De vil jo bare komme hit å selge kebab i stedet for å bli drept nede i midtosten

Dod over Amerika! Dod over Israel! Forbann jodene! Seier til Islam!

Basert og Houthi-pillet.

Eg må drite

Hadde de solgt kebab, bidratt til samfunnet og assimilert seg til kulturen vår så hadde det ikke vært et problem. Når en ubehagelig stor andel derimot ikke en gang tar seg tiden til å lære seg språket på en forståelig måte. Så er dette plutselig en parasitt i stedet for et symbiotisk vesen.

Nå skal det sies at kebab er et islamsk våpen, sponset av jodene, som har som eneste formål å gjore vestlige mennesker mindre motstandsdyktige. Der vi for hadde staute unge karer har vi nå en arbeiderpartistemmer med mannepupper. Kebab er kjemisk krigforing.

Dette er visdomsord.

Attached: 1495252754904.jpg (1000x1502, 336K)

våkna 7 og får ikke sove igjen, får vell bare skvette ut av senga og dalte inn i en ny dag da

Attached: 1505318042642.png (821x869, 36K)

Ble vekket av et ukjent nummer, dagen er vel odelagt da..

>Hadde de solgt kebab, bidratt til samfunnet og assimilert seg til kulturen vår så hadde det ikke vært et problem.
moderat/borger nasjonalisme er den verste form for nasjonalisme.
en somalier blir aldri norsk samme hvor lenge familien hans har bodd her.
æsj og fysj!

Attached: 1533544839157.png (384x378, 118K)

Du hadde hatt et poeng hvis du hadde klart å formere deg og befolke landet. Men ved mindre sokkene dine kan bli gravide eller om du klarer å befrukte pleietakeren din via luftsporer så er ikke det sannsynlig.

Fy faen gutta utlendinger er fæle eller hva jeg bare hater dem så mye ass!

Faen til sol da, nå får jeg ikke fokusere på gamingen

konstant befolkningsvekst er ikke naturlig, det er et jödisk triks. at folk får mindre barn er en naturlig korreksjon, men sånn kan vi ikke ha noe av siden ökonomien krever konstant vekst.
trist at du har falt for "nordmenn får for få barn, derfor må vi importere negere"-trikset.

Attached: 1507151592086.jpg (539x521, 37K)

har ikke noe i mot utlendinger, så lenge de holder seg i utlandet!

Attached: 1479594596352.jpg (1456x896, 369K)

Hvem snakker om vekst? En stabil befolkning derimot er jo det som er et minimum for at en nasjon skal klare å bestå. Men det er tydeligvis viktigere for folk å enten jobbe unodvendig mye eller å runke aggressivt mellom ostepop og monster smoothiene sine.

Neida, bare voldtektskulturen deres og den massivt okte kriminaliteten de tilfoyer landet. Liker ikke blitzersosser som deg heller.

>En stabil befolkning
"en stabil befolkning" og en befolkning av negere passer ikke sammen... et ikke-homogent samfunn skaper bare splid og splittelse. norge går fra et höyt tillit samfunn til en delt befolkning bestående av etniske enklaver.
men det er jo greit for deg, så lenge du har billig arbeidskraft.
morsom hersketeknikk du har ved å implisere at jeg er naut som sitter hjemme og spiser ostepop fordi jeg ikke önsker at vår kultur skal byttes ut med multikultur og globalisme.

Attached: 1535424081118.png (656x527, 31K)

Slutt å svar på ting som aldri har blitt sagt din åndsneger. Det eneste jeg har sagt er at etniske nordmenn ikke klarer å beholde befolkningen på et stabilt tall. Hadde vi det så hadde vi ikke trengt å basere oss på innvandring. I prinsippet, så lenge en jodisk ånd av grådighet finnes blant griske selskaper som setter vekst foran nasjon så vil det aldri skje. Det at du tror at det handler om deg er vel helst avslorende om dine selvtanker, var genuint en av grunnene jeg mener ligger til grunn til hvorfor nordmenn ikke formerer seg. Jeg gir egentlig helt og holdent faen i hvordan du bruker livet ditt så lenge du formerer deg så nasjonen overlever.

kjeder meg

>Det eneste jeg har sagt er at etniske nordmenn ikke klarer å beholde befolkningen på et stabilt tal
den etnisk norske befolkningen har vært ganske stabil helt siden 70-tallet. at vi blir færre er en naturlig korreksjon etter den store babyboomen etter krigen.
>Det at du tror at det handler om deg
måten du skriver det på kan tolkes til at det er et angrep på min person ja. med en gang jeg påpeker hersketeknikkene dine snur du 360 grader.
Om norge trenger innvandrere finnes det tusenvis av europeere å velge i. Vi trenger ikke ikke-vestlige innvandre til noe som helst!

Attached: 1494518847080.png (732x633, 241K)

nrk.no/kultur/spotify-oppsummerer-musikkaret_-derfor-stemmer-ikke-topplisten-din-1.14329575
Ja gutter, dere har vel minst én av landets fem mest populære artister eller sanger på Flekkifisér-lista deres?

hörer bare på varg

Horer ikke på norsk musikk.

Hǿrer ikke på musikk.

Attached: large[1].png (1890x1417, 91K)

>Årets skolebidragsindikator viser store sprik mellom landets fylker og hver enkelt skole. Oslo sikrer seg jumboplassen, mens Hedmark topper målingene.
>Hedmark topper målingene
Oschlohomser blåst til helvete ut!

Attached: 67484890[1].jpg (1200x630, 208K)

Litt rart at Kaptein Falk like gjerne kunne vært en super knuse brodre original karakter med så få spill han faktisk har vært i, er vel ingen som egentlig vet hvem han er.

får vell bynne på lunsjen

menne...
troner ikke alltid oschlo höyest på nasjonale pröver?

Attached: hm.jpg (544x549, 39K)

aftenposten.no/video/i/1k4gxW/Kortfilm--Virgins4lyfe-To-bestevenninner-konkurrerer-om-a-miste-jomfrudommen

Denne "kortfilmen" fikk meg virkelig til å tenke.
Veldig positiv til at skattepengene mine går til raseblandepropaganda for tenåringer.

>Den siste feriedagen går ikke helt som de to bestevenninnene har tenkt.
>Foreldrene tror de to jentene er på tivoli. I virkeligheten er de klare for en kveld på byen. Der moter de to lokale gutter, Samuel og Rashid, som tar dem med på bar. Idet Astrid og Samuel får god kontakt og Astrid ser ut til å komme Issi i forkjopet, settes vennskapet på prove.
>Hvor langt er Issi villig til å gå for å miste jomfrudommen for Astrid?

Attached: Capture.png (975x666, 637K)

Lǿnsj!

Attached: 1497776543903.png (485x428, 49K)

Hygger i med chips? Hvad er den bedste chipsen man får kobt i Norge? Er det virkelig sandt at I kalder det potetguld?

Lonsj da gutta

Attached: 15445243340363196990407544323302.jpg (2448x3264, 1.52M)

Eurospar ja. Har handlet der noen ganger etter turer på postkontoret.

I år gir jeg alle i familien Eivind Trædal sin nye bok under juletreet. Jeg mener dette er viktig lesing alle bor få med seg. Lop og kjop!

Det er 28 Eurospar i Norge, så da skulle vi vel klare å finne ut hvor dere er.

Synes du bör gi en bok på deling jeg, også donere resten av penga til en klimaaksjon.
Husk at produksjonen av en bok bidrar til klimaavtrykk

Bare se på baguetten din tomsing.

Attached: 1791-92-the-straw-manikin-la-marioneta-by-francisco-goya.jpg (736x1281, 132K)

unnskyll meg men nå smeller det faktisk

Attached: 1541514503356.png (850x680, 267K)

Allahu Akbar

hæ?
kan du ikke gjore det når du er ufor?
er det ikke akkurat det som er ufor?

Attached: 1544116202985.png (645x773, 21K)

du leste meldingen hans feil fordi han ikke kan og/å.
meldingen hans skal være
>tror jeg skal gi opp på livet og bli ufore
>heng, ham ikke vent til jeg kommer

hva er det med NORGEStråden du ikke forstår?

er på lunsj fra jobben nå gutta. dette går faktisk helt fint dette her. jeg kommer til å möte opp etter lunsj.

du kommer vel til å sette deg på du og gråte igjen sikkert.

negermenn er bæsjemenn

>sette deg på du
dra hjem til afrika ahmed

nei jeg vil du ska jobbe for mine nautgryn

Voldtektskultur eksisterer ikke.

Herlig! Du får ha lykke til videre

voldtektsmenn er bæsjemanner

>husker plutselig lille aylan igjen

Der kom tårene ja

er aylar dod?

Enda en grunn til å bli utfore

>utfore
tror du kvalifiserer, ja

>horer hoylytt diskusjon fra kjokkenet
>går inn fordi jeg har noen pizzastykker i kjoleskapet
>lisa (ei jente i kollektivet) klager på at tor bruker for mye strom til oppvarming av sitt rom
>strom er inkludert i leia, og sito har aldri brydd seg
>hun sier noe om klima osv.
>jeg varmer opp pizzastykket
sitter her nå og slafser pizza, og lurer på hvordan lisa hadde reagert hvis hun visste at jeg utvinner krypto på sito hybelen

>hun sier noe om klima osv.
Hvorfor er kvinnfolk så sprengt i hodet? Jeg hadde varmet ekstra med vinduet åpent bare for å irritere henne. Spesielt med gratis strom

Folk som har falt for klimahysteriet, de er de verste menneskene i verden akkurat nå.

Hvordan vet hun at han bruker for mye strom? Driver de å sexer hverandre?

dagbladet.no/nyheter/30-menn-fikk-25-000-i-sexbot---ikke-send-brev-hjem-til-oss/70553190

>kjope seg
Fortjener boten

selger bare sex, jeg
kjope sex er for samfunnstapere

Ikke når Oslo har 30% innvandrere.

>lisa (ei jente i kollektivet) klager på at tor bruker for mye strom til oppvarming av sitt rom
som ikke ikke jenter fryser hele jævla tiden og at de ikke bruker mye mer ström til oppvarming...
har bodd med jenter i kollektiv og det K O K T E!

Attached: eivind_koker.jpg (727x547, 58K)

hvordan er det å bo i det smarteste fylket, vingeranon?

Attached: 1525674619292.jpg (410x368, 26K)

;_;

Attached: lille_apu.jpg (1132x448, 286K)

det DER var faktisk trist
stakkars lille apu
få denne karen inn i landet, pliiis

Folte meg mer trist av å se Apu ligge der enn lille Aylan

Kjedelig, tror nok Vinger drar ned snittet noen hakk fåvæ..

Du begår den kritiske feilen at du antar vi tar i mot kun for befolkningens skyld, når vi i storst grad gjor det fordi vi er gode medmennesker.

Attached: 1530139354111.png (250x350, 38K)

Hvis hjemstedet ditt ikke nevnes i denne sangen bor du i et bæsjehull.

youtube.com/watch?v=uGM22vz06u0

>tromso
minus 2 grader
unnskyld meg men litterært hvem er vitsen med å ha på ovnen med mindre du bor i en kjeller? Tror grunnen til at hun klager er fordi kvinner instinktivt hater svake menn som ikke tåler litt vær.

Mest sannsynlig FORDI Oslo har innvandrere.

Hun klager fordi hun er kvinne. Det er det eneste de gjor, kvinner vil klage over de minste ting.

noen som vil være med å skyte ulv?

Gutta, hvordan får vi gamle sprengere til å bidra i klimakampen?