/Norgetråden/

folkeutgave

Attached: Soria Moria.jpg (942x674, 214K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=R3DzDH6Q83M
vg.no/nyheter/innenriks/i/On5ggE/advokat-norsk-kvinne-paa-flukt-fra-barnevernet-faar-asyl-i-polen
youtu.be/nqiVvOXotyw
youtube.com/watch?v=lE-_B85xKN8
twitter.com/SFWRedditVideos

rullestoljver

For rullestoljenter

Uteliggerjentevenner

Afrikanskejenter med sjokoladefarget hud

noen andre som får angst av kaffe og energidrikk men dårligere humör uten ?

gleder meg til våren egentlig...................

gleder meg til den dagen jeg ikke våkner opp lenger....

Neste lonning så blir det en fem-seks tusen til i Hydro også skal jeg avvente med å kjope noe mer. (Kanskje jeg lytter til anonsen og kjoper meg litt DNO). hva skal dere kjope av aksjer neste lonning gutta?

same

hvem faen er det du kaller same?

Josef og brodrene hans
Josef var en klok mann. I dromme hadde han fått vite at han i fremtiden ville komme til å herske over brodrene sine. Det tok brodrene ille opp, kanskje fordi de allerede var sjalu på Josef ettersom de visste at Jakob var mer glad i Josef enn i de andre sonnene sine.

Derfor bestemte de seg for å drepe Josef. Det gikk ikke riktig så galt. Josef ble i stedet solgt til Egypt som slave.

Fra fengsel til Faraos slott
I Egypt kom Josef forst i huset til Potifar, en av Faraos menn. Etter en krangel med Potifars kone, der Josef urettmessig ble beskyldt for å legge an på henne, ble han satt i fengsel.

Men Gud var med Josef, så det endte med at han ble Faraos hoyre hånd. Han ble altså rikets hoyeste embetsmann, den fremste mannen i Egypt etter Farao. Det skjedde fordi han hadde en spesiell evne til å tyde drommer.

Josef og drommene
Josef tydet noen av Faraos drommer. Det forte til at Egypt unnslapp en hungersnod som rammet hele denne delen av verden.

Josef og brodrene hans II
Brodrene til Josef kom til Egypt for å kjope korn. De trodde at han var dod og kjente ikke igjen Josef. Etter en del forviklinger ga Josef seg til kjenne for brodrene sine, og han tilga dem. Etter dette flyttet alle brodrene med faren Jakob og resten av slekten til Egypt.

Josef og Egypt
Det var altså på grunn av Josef at israelittene kom til Egypt. Der bodde de i mange generasjoner, helt til Moses forte dem tilbake til Kanaans land. Historien om Josef er bindeleddet mellom 1. og 2. Mosebok.

I 2. Mosebok folger vi Moses og israelittene, eller hebreerne, på deres ferd tilbake fra Egypt til Kanaan. Historien om Josef er ikke nevnt noe annet sted i Bibelen, men den er ikke desto mindre hele utgangspunktet for resten av Bibelens historie.

Deg

Attached: 750px-anders_behring_breivik_swim_school.jpg (750x448, 91K)

Kompis sier han har funnet risikofri investering som garantert gir 40% avkastning..... Skeptisk, særlig med tanke på at moren hans er jode

Var visst noe skytepang i Gateborg, i Frankerland i går.
Ja vel, men sånn kan det vel gå, anntar jeg

Amen

Si at du har satt penger på investeringen, mens i virkeligheten har du satt pengene på Hydro

Melding fra Anniken.... Hun lurer på om vi kan motes i ferien (jeg er fra like utenfor Oslo, hun er fra Oslo)......
Er over henne, men redd for å vekke til live noen gamle folelser hvis jeg moter henne......

Ja. Hold deg unna

finnes ikke noe "risikofri" investering. Kan godt hende det er stor sjanse for å vinne på det, og kanskje han blir rik, men "risikofritt" er det aldri

Höres fantastisk ut. Ta det för det er for sen

Litt av greia for å investere er at man må overfore penga til han...
Tror jeg heller går for Hydro da

Be hun dra til helvete

Stikk det stygge flagget oppi ræva

möt henne over en kopp kaffe og gå en tur langs aker brygge

>garantert gir 40% avkastning
Höres for godt ut til å være sant, ville gjort mye research på forhånd selv först

Jeg er glad i deg user

Hun som knulla neger? Til helvete med hun user. Du finner deg noe mye bedre enn hun. Til og med en kjerring rett fra galehuset er bedre enn en kullbrenner

anniken savner deg på sin måte, hun savner garantert den oppmerksomheten du ga henne. sjansen for å bli hennes guttevenn er veldig minimal

Homse

>Litt av greia for å investere er at man må overfore penga til han...
Hold deg unna. Litt av greia med jǿdene er at de ikke bryr seg om du er kompis eller tilfeldig, bare de klarer å få penger ut av deg.

...

dette. si nei takk så gjenvinner du et snev av selvrespekt i det minste

det er flere jenter der ute, og siden du fant ut at hun som flytta inn på det som var anniken sitt rom idag er lesbisk så er du tydeligvis sosial nok til å snakke med jenter (noe ikke alle oss i tråden er.....)

Vik fra meg, Satan.

PRIS HERREN
R
I
S

H
E
R
R
E
N

Attached: 288386_large.jpg (2048x1368, 312K)

...

Attached: N O R G E sverige.png (1437x908, 99K)

Sant, skal avvise henne. Hun er ikke verdt det, tror jeg fjerner henne på sosial media også slik at hun er borte for alltid

Attached: 1455303231859.jpg (950x1112, 513K)

Hores ut som en genial plan

bytt ut fluene med negere

Attached: 12483897_950284848390002_293834945_n.jpg (720x743, 146K)

jeg er stolt av deg, anonsen :,)

Attached: ^2B10A08CDD0572B46C07DCB510FC94DB231C9567F4D864020C^pimgpsh_fullsize_distr.jpg (800x450, 59K)

>Pride
>Donald Trump President 2016
Trodde homsene var motstander av Trump jeg

Er du amerikansk eller norsk?

Er det hva sier dem på europeiske nyheter?

Amerikansk

husker jeg hörte på P3 en dag litt för bæsjemannen vant valget. de intervjuet en transe som stemte for drumpf fordi han ville ha vekk slemme innvandrere som er en större trussel for transer enn bromf selv.
synes det var artig

Dette er faktisk feil, Donald har ikke noe imot sopere, det er bare noe kokkovenstre påstår for å svartmale ham

99.9999% av alle saker i MSM er anti-trump.
norske "journalister" er så venstrevridde som man kan bli.

får vell sove litt jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

hfbs...

>han glemmer visepresident Mike "gjör om frukt til grönnsaker" Pence

Ikke klag, kunne vært skatteslave om natta. Er lidelse.

Det vet jeg, men jeg også vet hva norske folk faktisk tror

Attached: 6920144282559.jpg (2560x1920, 1.02M)

tror egentlig ikke han har sagt noe om homofile, han fikk jo en del homofile stemmer pga. terrorangrepet på en homsebar i florida

de fleste nordmenn synes trump er idiot, fordi de fleste nordmenn bare ser på MSN og får meningene sine fra dem.
vil tro at 80% er anti-trump.

Attached: 1500326989546.png (746x718, 480K)

En dag blir jeg den rikeste mannen i hele tråden

Ja jeg bare tuller, men jeg har mötet mange norske som var vel ikke like anti-trump som den gale folk som bor her

husk at du må konkurrere mot 30 åringer som bor gratis hjemme hos foreldrene sine samtidig som de setter alle pengene sine i aksjer

Skal du bare ha den i en fane i månedsvis etter at den blir arkivert da eller? Blir ikke rik av å syte om negere mens man poster frosker.

Attached: 1544639354933.png (741x568, 29K)

er vel i hovedsak menn som er pro-trump her. så godt som alle kvinner hater han

Syns jeg husker at jeg så en statestikk hvor Trump vant overveldende blant norsk-amerikanere i nord statene

Har dere sovna?

Jeg har mötet norske kvinner som jeg tror er likegyldige om ham, men jeg vet ikke dine nöyaktige fölelser
Veldig mulig ja

Er på jobb, får ikke lov til å sove.

Attached: 1544641343233.png (495x495, 159K)

skulker jobb i morra så jeg holder meg oppe litt til

Jobb nå? Hva jobber du som?

Nå må du gi deg. Du skal på jobb.

Nattevakt på hotell. Eller slave for late dagvakter som det egentlig er.

vil ikke!

Har dere egentlig tenkt på at dere må gjore all jobben selv hvis dere skal sexe en rullestoljv?

youtube.com/watch?v=R3DzDH6Q83M

Hva må du gjǿre som ikke er gjort?

Vasking, kommunikasjon med gjester, legge inn/ ordne reservasjoner, oppvask. Stort sett pissarbeid men nok til å bli irritert av når det bare ligger igjen hver jævla dag. Rundt 1-1.5 timer ekstra arbeid i lopet av vakta.

Polen er basert
vg.no/nyheter/innenriks/i/On5ggE/advokat-norsk-kvinne-paa-flukt-fra-barnevernet-faar-asyl-i-polen

tror du en rullestoljv som ikke har fölelse i kjönnsorgan ville latt seg "bruke ved behov" ?

jaja, da er nok livet over, har jeg endelig innsett
youtu.be/nqiVvOXotyw

Eg må drite

Ja, men tror ikke de klarer å vaske seg tilstrekkelig så antagelig en del sopp og rusk.

Det kommer an på om hun elsker deg eller ikke.

jeg mener bare, hvilken unnskyldning ville hun gitt for å slippe unna å sexe?
en jv som trenger hjelp, er rullestolbundet OG ikke vil sexe ville jo vært totalt ubrukelig

tenk å dö nå og gå glipp av rasekrige, fy flåbbe så kjedelig

Attached: 1463946288518.jpg (640x630, 71K)

Du lever i en fantasi verden. Det kommer aldri til bli noen rasekrig. Vi hvite kommer til å bli utslettet.

oja, nei fortsetter å eksistere fremdeles på ubestemt tid, men livet mitt er garantert over og uten håp
når rasekrigen så er jeg vel i front som kanonfode, siden jeg er i hv

Det er det som er poenget, en rullestolbundet jv er totalt ubrukelig

Steker meg kotelett

Hvor er alle fullbefarne söte norske jenter?

>vi hvite
>vi

Attached: 1544639245007.png (656x527, 31K)

SLETT dette

Attached: 13923475_10157314912530188_3896468099753205651_o.jpg (2048x1365, 365K)

I Buskerud

Fullbefaren? Slutt med google oversett, amerifeit.

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Og alle som horte det, undret sig over det som blev dem sagt av hyrdene; men Maria gjemte alle disse ord og grundet på dem i sitt hjerte. Og hyrdene vendte tilbake, og priste og lovet Gud for alt det de hadde hort og sett, således som det var blitt sagt dem.

Attached: 45C14958-AB5B-4F25-A8A6-9AEE3B77C27C.jpg (707x1000, 653K)

Jeg bare bruker det for noe kompliserte ord. Hva er korrekt orden?

er ikke alle jenter idag fullbefarne innen de fyller 14 år?

Gud er falsk. Oppfunnet for å nedtrykke og kontrollere mennesker. Enten er du norron ellers er du ikke norsk

1. d4 d5 2. c4 c6 3. Nf3 Nf6 4. Nc3 e6 5. e3 a6 6. b3 Bb4 7. Bd2 Nbd7 8. Bd3 O-O 9. O-O Qe7 10. Bc2 Rd8 11. a3 Bxa3 12. Rxa3 Qxa3 13. c5 b6 14. b4 Ne4 15. Nxe4 dxe4 16. Bxe4 Rb8 17. Bxh7+ Kxh7 18. Ng5+ Kg8 19. Qh5 Nf6 20. Qxf7+ Kh8 21. Qc7 Bd7 22. Nf7+ Kh7 23. Nxd8 Rc8 24. Qxb6 Nd5 25. Qa7 Rxd8 26. e4 Qd3 27. exd5 Qxd2 28. Qc7 Qg5 29. dxc6 Bc8 30. h3 Qd5 31. Rd1 e5 32. Rd3 exd4 33. Qe7 Bf5 34. Rg3 Bg6 35. Qh4+ 1-0

Attached: 20226163_1106947879404830_7769462363765342208_n.jpg (1080x1080, 201K)

rullestolanonsen, du er rimelig sjuk i huet, er du ikke?

youtube.com/watch?v=lE-_B85xKN8