/nederdraad/

Attached: 1544744486475.gif (498x282, 2.45M)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FdVNvyFQpy4
youtube.com/watch?v=HQXofmHvfaQ
youtu.be/LJlxeDe8HqQ
telegraaf.nl/nieuws/2483858/bekijk-hier-beelden-arrestatie-jos-brech
youtube.com/watch?v=NIxrLt34SoU
twitter.com/NSFWRedditVideo

gebaseerde dabpaler

Attached: 1538229695953.jpg (720x707, 84K)

Welkom: Turken, Marokkanen, Surinamers, Antillianen, Indonesiërs, Duitsers, Friezen en Belgen
Niet welkom: t*tt*s

Attached: 1543442686687.jpg (600x600, 33K)

Koffie in 2012

Attached: 220pxSam_Hyde.jpg (220x170, 12K)

Letterlijk yikes/10 paal

Jos Brech en koffie...
ze kunnen er niet mee weg blijven komen

Attached: 1544651516065.png (980x653, 648K)

RAAK

Attached: 1541564575723.jpg (409x549, 54K)

youtube.com/watch?v=FdVNvyFQpy4
youtube.com/watch?v=HQXofmHvfaQ
youtu.be/LJlxeDe8HqQ
RAAK OF MIS
IK GOK DAT ZE ZEKER NOOIT MISSEN HUH
JE HEBT EEN VRIENDJE IK WED DAT HIJ JE NIET EENS ZOENT MWUA
HIJ GAAT EEN ANDERE CHICK ZOEKEN EN GAAT JE NIET MISSEN
HIJ GAAT SKRRT EN RAAKT DE DAB ALS WIZ KHALIFA

Attached: 1544314232509.jpg (530x621, 35K)

wat een schattig jongetje

his russian waffen ss camo painted shitbox was featured on a popular car channel and im still in disbelief about it
40k+ normies who like cars watched him crank his car and sing hail odin sire for like 6 minutes

ik vind het mooi dat er buitenlanders zijn MITS ze zich heel rot voelen over hun situatie en dat ze veel leed toekomt

telegraaf.nl/nieuws/2483858/bekijk-hier-beelden-arrestatie-jos-brech
umm sweetie.. that is jos brech, an innocent man who is getting a showtrial staged by the jews because nikki verstappen staged his own death...

>russian waffen ss

Attached: 02f.jpg (655x527, 34K)

Russian car painted in waffen ss camo
sorry my wording was retarded

Free 6os9rech

Attached: photo210.jpg (600x900, 208K)

sorry maar hier kan ik niets mee. als je wil dat ik doorga dan verwacht ik of BOOS of iets meer creativiteit in je repsons

>creativiteit verwachten van een tokkie met bevoegdheden
ja, ja, ik weet het

Het ging niet om jongetjes verkrachten, maar om de vrienden die we onderweg maakten.

Attached: Brechhhhh.png (768x384, 733K)

Jos Brech laat in een filmpje zijn ontevredenheid uit, nadat hij met 100% precisie uitlegt waarom hij uit noodweer Nikki Verstappen moest omleggen (Gedateerd uit een filmpje uit 2015, ingekleurd).

Attached: 1498423494943.jpg (629x678, 38K)

Welkom: Victorianon, Umaru, klepel, tettenpaler, animepalers en andere leuke meisjes
Niet welkom: Koffie, Jos Brech, andere mannen met baarden
BAARDEN BUITEN

Attached: twintails destroy.gif (640x360, 1.8M)

KIJK ME AAN, BRECH
waarom kan die maagd haar niet aanstaren
maagd BRECH vs pimp HUSEYIN

>buitenlander kan niks

mooi om te zien

En iranon, k3anon, klepel, dennis, baarnanon, tokkiepaler, en varganon dan?

Het verschil is dat Brech 100% onschuldig is en dat Brech uit noodweer wilde handelen nadat Verstappen hem probeerde te aanranden.

>iranon
BAARD
>k3anon
leuke meisjes
>klepel
al genoemd
>dennis
letterlijk wie
>baarnanon
BAARN
>tokkiepaler
Jos Brech moet weg
>varganon
ook Jos Brech, moet ook weg

Attached: Angry loli C3.png (1920x1080, 2.03M)

Lekker vriezen vandaag he makkers

miembeschouwing
*klap klap*

de jos brech miem krijgt een 11

>volgende miem!

het is geen miem als een onschuldige man vastzit

Attached: 1506214391864.jpg (1200x1018, 192K)

>dvw geen slavisch meisje om je in elkaar te slaan

Attached: 1541953065922.jpg (924x924, 181K)

Jos Brech verdedigd zich op deze beelden duidelijk tegen Nikki, waarom komt de rechtstaat dit niet onder ogen?

Attached: aec8f3f3a417ea0b34e9dc3c7e32e9b4.jpg (600x400, 137K)

emilyflikker, stan, rova, bourgondier, rodevans, arab, marginaalst, 77iq serenaflikker, ponyflikker, noord-brabant flikker, gaart, antwerpflikker, amsterdam flikker, braziliaanse kat-paler flikker, allebei de jesse’s, cringegalore gast, dildoflikker/anorexia/168, mensen die ontdozingen houden, die gast uit zuid-afrika, robin vos, andere hamsterpalers, sjinese tekenfilm palers, RANDSTAD paler, die ene gast met velzen met de z als achter naam, anoniempje uit baarn, musicalflikker (letterlijk), user die niet durft te bellen, vluchtelingen, caraflikker en die homo die altijd draden maakt als ik ze wil maken, awoe paler, sinterklaas, engelse miemstudie student, dronken belg die zijn naam niet wil vertellen, bangalijst anoniempje, draadmaakslet, zoetermeer en katwijk anoniempjes, boze belg die naaktfoto’s maakt met zijn hand in zijn reet, takbir, nachtdienst user (met de europese vlag), die ene user die een vrouwenstem na doet en dan masturbeert op zijn eigen stem, bangalijstanon, PK, vriendje/ottertje/vosje van rova, sinterklaas naamflikker, K naamflikker, zal ik een iphone kopen user, user uit polen, anoniempjes die er nu 5x in staan, anoniempjes die in polen en togo zijn, nachtfabriek user, postkaartanon / user in peru, anoniempje met een schattig lammetje in zijn vlag, den bosch anoniempje en jarige job paler editie

Attached: 1489963121521.jpg (422x750, 53K)

ZUID

Attached: 1483031821377.jpg (1530x861, 126K)

(niet welkom: neuk mijn schijt omhoog vlaggen (volendam)

niet welkom:
moffen, geel tanden, (dikke) amerikanen, krulbroodjes, walen, zuid-amerikanen, nederdradadaadad :D paler, aziatische landen, russen, japanners, toeristen, vluchtelingen haters, limburgers, oost-europeanen, scandinavische hoorndragers, emily haters, Ausländers, 5PAN1E, Friezen, mensen met bomen in hun vlag, ananas vlaggen, kikkerpalers, NSB’ers, friet aanhangers, VVD’ers, hoekmeesters, normaaltjes, vrouwen (behalve als je mijn vd wil zijn), “””meisjes””””” met vrouwlijke piemels, musical liefhebbers, roodhetters, mensen met de engelsche ziekte, pokemon, tokkies, mensen die niet van frikandellen houden, neuk mijn schijt omhoog vlaggen (den bosch, volendam en noord-holland), toeristen, landen met fjoren, andere hoorndragers en anoniempjes zonder de nederlandse of belgische vlag

Attached: 1543028953033.gif (178x188, 145K)

uwu

ja het is hier ook 2013

ik WIL TERUG

Attached: tijd.jpg (545x362, 27K)

ik wil terug naar een verleden dat nooit werkelijk heeft bestaan

Attached: 1544019584891.jpg (657x527, 35K)

Zo'n lijst en ik sta er niet in...

Attached: 006.png (171x171, 20K)

ik kwam hier in 2016 pas tegelijk met koffie ongeveer en die oudflikkers kwamen toen volgens mij al niet meer maar baarn is wel terug tegenwoordig

Iranon?

arabier heb je toch wel meegemaakt? (niet de neppe versie die zijn struikel had gekaapt)
baarn is volgens mij niet eens zo'n oudflikker oetz, ik was eerder dan baarn als het goed is, de echte oudflikkers zoals rova komen hier niet meer oetz

Nee arabier ook niet, dennis ook niet, baarn ook niet maar ik wist wel dat er over hem gesproken werd, ik herken een hoop van die namen die voorbij komen zoals bijvoorbeeld 77 etc.. En in de afgelopen dagen zag ik opeens een baarns vlaggetje zo van "tijd niet geweest" en zodoende wist ik wie het was, dus dat moet echt een pauze van jaren geweest zijn want ik las dat toevallig.
Was er niet iemand die onironisch zelfmoord wilde plegen en op een dag verdween? En die twink homo heb ik wel meegemaakt voordat iemand hem overtuigde om nooit meer te twinkpalen.

Verwar je twinkhomo niet met dennis / dildoanon? Iemand had 'm gedokst omdat hij steeds schermschotpalen maakte van een soort variant van Grindr/Tinder en iemand maakte een account met een gps spoofer en bleef swipen totdat hij bij dennis kwam en toen stopte hij met palen

>77iq
gigantische onironische autist die vrouwen sloeg en had echte autisme en leefde van wajong, nam overal zijn serena (met lang haar) pop mee. (plaatje gerelateerd)

>arabier
arabier was een slimme gast die iets met wiskunde studeerde volgens mij, was wel echt een slimme gast en zijn specialiteit was mensen irriteren, soort kara boga paler voordat Jow Forums aan rasazen of kara boga deed o.i.d. en maakte grappen over de opleiding van oxfordanon (paalt hier soms nog steeds onder de belgische vlag)
>baarn
is homo (had je misschien zelf ook wel opgemerkt), was gedokst en runt kennelijk een gigantische nederhomo discord ofzo

Attached: 77iq14.png (919x349, 62K)

Ik vind de huidige nederdraad leuker, koffie, k3anon, victorianon, etc, zijn vriendelijker dan wat we vroeger hadden en de mensen zijn minder gebroken en gefrustreerd.

Ze moeten allemaal uiteindelijk onderduiken. Zelfs de zijbuiskanker is weg gepest.

Ik bedoel met die twinkpaler iemand die elke draad volscheet met gejank over twinks, vergelijkbaar met leo de zelfmoordmiemer. En die was op een dag verdwenen en volgens mij had iemand op diskoord of zo iets hem uitdrukkelijk verzocht niet meer te twinkpalen. Hoe of wat weet ik niet precies. Leo zie ik ook niet meer overigens. Alle nieuwflikkers zijn een beetje kut, volgens mij was het vroeger beter als ik het goed begrijp.

Ik heb Leo grotendeels weggepest door achter elkaar anti-Leo shit te palen tot mensen het overnamen en het bij al zijn palen meteen tot die reacties leide.

>Nieuwflikkers
>Kut

>De gestoorde figuren die we hiervoor hadden waren leuker dan de semi-normaaltjes van nu

>Zelfs de zijbuiskanker is weg gepest.
Nee, ze zijn er nog.
Ik weet iig nog dat nadat Dennis gedokst werd hij nog de draad volscheet met twinks, het kan goed zijn dat het een andere persoon kon zijn, maar hij is in ieder geval na zijn doks nog even lopen palen. Ik ben in ieder geval blij dat het aantal animepalen hier wel echt altijd een beetje mee heeft gevallen, behalve op sommige maanden vroeger, maar als je kijkt naar de staat van andere generalen hebben wij het wel echt heel goed.

Je hebt inderdaad wel gelijk dat iedereen wat vriendelijker is nu, maar vond het vroeger wel leuker oetz

youtube.com/watch?v=NIxrLt34SoU

Attached: barbaar.jpg (1280x720, 236K)

ik vind k3anon wel grappig, hij heeft ook autisme en is daar vrij open over, verder kennen mensen hem deels en zeggen dat hij heeft vastgezeten maar hij reageerd niet op die berichten.

Koffie maakt grappige stromen om soms op te zetten.

Victorianon en iranon waren gewoon te normaal en komen ook niet echt meer.

Ik mis Leo wel maar volgens mij herkende iemand hem van zijn oude school en toen stopte hij met palen.

Voor de rest is iedereen weg.

>De gestoorde figuren die we hiervoor hadden waren leuker dan de semi-normaaltjes van nu
Ja dat lijkt me stukken intressanter om eerlijk te zijn. Gewoon een stel mongolen om mee te lachen lijkt me beter dan de blogpalen van de normaaltjes met hun eerste wereld problemen en die turken die niks beters te doen hebben dan de hele dag klagen over hun minderwaardige bestaan en de schuld op ons af te schuiven.

Het is sowieso aan het uitsterven
waar kunnen we nieuwflikkers vinden die gek genoeg zijn om hier dagelijks terug te komen? Hoe gekker hoe beter. Ik wil dat het zo bont wordt dat ik zelf waanzinnig word.

>Turkpalers

Laatst paalde iedereen zijn huidskleur en toen was het vrij duidelijk dat iedereen wit is hier, en dat de turkpalers helemaal geen turken zijn.

Er zijn twee allochtonen die echt niks anders doen dan de hele dag zeiken op "tatta's". Een turk uit rotterdam en een marokkaan met een micropenis, en ze zijn allebei even psychotisch en verziekt.

mijn biemel is 16cm

da's gemiddeld in belgie

Inderdaad, Victoriaanon komt nog wel, maar Iranon zie ik idd nooit meer.
Een paar oud-oudflikkers zijn er als het goed is nog, Peruanon bijvoorbeeld zag ik laatst nog en ik zelf ben er ook nog (ik was ooit een Jow Forumswijde draadspersoonlijkheid), maar daar doe ik niet meer aan.
Nouja niet echt uitsterven, alle draden halen gerust 310 palen, maar de gekkies missen wel idd wel, ik heb een beetje het gevoel dat we ze ook meer gaan missen, omdat normaaltjes door de 2016 verkiezingen meer hiernaar toe zijn gekomen oetz

Het is vrij duidelijk ironisch, hij bleef palen over tattas maar zijn huid was duidelijk wit.

Vergeet niet dat iedereen op Jow Forums doet alsof omdat het mensen boos maakt.

>hij deed maar alsof hij achterlijk was

jij bent het gewoon he vuile smiecht

vind ik prima

Nee
En ik kan je verzekeren dat er hier niet-blanken komen uit ervaring
afz. gemiet met nederdraders

Attached: 1522517058126.jpg (798x1064, 606K)

Ik ben blij dat het avatarpalen is gestopt om eerlijk te zijn.

Veel huidige palers komen ook niet zo vaak meer, k3 zit op /deutsch/, efteling op /v/, koffie stroomt vooral, en alle homos hebben hun eigen Discord nu.

Gelukkig niet.

Veel?

Do you guys like the Netherlands? Would you recommend moving there?

No and no, fuck off to Germany like everybody else for lower taxes and higher living standards.

Only if you are a person of colour because I like to see them suffer

Heb er ong. 10 gemiet(?), waarvan 3 duidelijk allochtoon zijn oetz. Valt me wel op dat echt veel nederdraders wo studeren. Avatarpalen vind ik zelf ook een beetje irritant als je veel aandacht zoekt, maar ik heb zelf geen problemen met victoria aangezien hij gewoon vriendelijk is oetz
No, go to Germany

Koffie is ook buitenlands, victoria een halfje, en k3 is een zonbruine zuidfransoos.

Ik kan niet eens zien dat Koffie buitenlands is oetz

IK HAAT LEREN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: 1520066293112.png (656x755, 39K)

Kikkerpaler is een türk

IK BEN GEEN TURK

Een Koerd?

Nee, niet eens in de buurt

Suri

Een Marokkaan dan?

Ik ben een bewoner van de planeet Aarde.

türkie

IK BEN NIET EENS BRUIN STOP

turken zijn blank

ga slapen flikker

Attached: 1465572943650.jpg (4678x3119, 3.87M)

pardon?

het is 3 uur

dus

slapen
jij

JIJ

ik ben aan het leren
GA SLAPEN MORGEN MOET JE WEER VROEG OP

als je aan het leren was zat je niet in de draad kk alogtoon

kkhomo er bestaan toch tabs ik kan gewoon zien wanneer er een nieuwe paal is
GA SLAPEN JE STOORT ME

.

KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO KANKERHOMO

Attached: 1514649310793.jpg (336x437, 11K)

ik hoop dat je je wettenbundel vergeet mee te nemen

ik weet wie je bent

idem

ben je naar de vu gegaan of uva

vu lmke
jij? uva zeker

ja
onironisch ik haat hoeveel tattas er op de uva zitten en de rest van mijn klas van vorig jaar is naar de vu gegaan dus nu zit ik vast met kankerveel tattas

Niet hem maar ik zit ook op de VU lmke
Neuken?

uiteindelijk zul je toch vaak te maken krijgen met tatta collega’s

kkr zemmer hahahahah

ja maar ik heb gehoord dat de vu meer allochtonen zitten
das op zich wel chiller dan tattas die onironisch in vol pak naar colleges komen
s c h a t t i g
ik zie een toekomstig stel hier
HIJ DOET RECHTEN EERSTEJAARS

koek ik kom meestal gewoon in nike joggingbroek

neger heb je morgen geen colleges ga pitten flikkertje