/danmarktråden/

Sode piger udgaven

Attached: 1498352869489.jpg (462x386, 89K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=d6r6waN8rFg
kotaku.com/top-riot-executive-suspended-without-pay-following-inve-1831084598
politiken.dk/indland/art6920897/CPR-numre-på-over-1.000-studerende-har-ligget-online-i-årevis
twitter.com/NSFWRedditVideo

denne tråd var forst
godmorgen

Godmorgen
Står i dag i hyggens tegn for dig?

nogen der vil have en faxe kondi booster fra Circle K?

Attached: Screenshot_20181214-003744.png (1080x1920, 299K)

Jah, både og. Hvad med dig?

Skal til lægen halv tolv, men ellers har jeg fri i dag så planen er at se en eller anden film og bare hygge igennem

Det lyder sorme både dejligt og hyggeligt. Håber det går godt hos lægen.

Jeg får svar på min lungefunktionsundersogelse, men jeg er ret sikker på, at jeg kom til at puste forkert så vil sporge om jeg gjorde det for hvis jeg gjorde så kan den jo ikke rigtig bruges til så meget udover, måske, at give mig adgang til astmamedicin som er ret sjovt at være hoj på

Det er vigtigere at du får taget en ny prove, user! Sæt nu at du fejler noget. Har ikke provet at være hoj på astmamedicin, dog. Jeg holder mig til det gronne.

Vil skam også helst have en ordentlig undersogelse for stoffer er ikke lige mig. Man skal dog til sådan en lungefunktionsundersogelse pumpes fuld af astmamedicin for at se om det hjælper én så det er derfor jeg ved hvordan det foles

Kunne være jeg skulle tage til sådan en undersogelse så! Spog til side - hvad har lægen da mistanke om?

De mistænker vidst nok ikke noget bestemt. Jeg har bare haft en mystisk hoste i halvanden måned og vil gerne finde ud af hvad det er
Kan være, at jeg bare skal stikke en finger i halsen og se om der sidder noget fast

Ah, ok. Håber at de finder ud af det var noget harmlost så. For det ville da også være træls ikke at finde ud af hvad det er.

Er mere trælst hvis jeg ikke kommer af med det
Skal dog noget af et julemirakel til hvis det skal væk inden mandag hvilket ville være rimelig dejligt siden jeg så ikke skal bruge kræfter på at holde hosten inde under forestillingen. Kan godt gore det, men jeg ender med at trække vejret på en lidt mærkelig måde i sidste tredjedel af stykket så

jeg har kobt en 1-dags billet til copenhell, sammen med et par venner
det skal nok blive godt

Attached: 1529524397296.jpg (354x286, 15K)

>venner
hvad er det?

nogle mennesker jeg var tvunget til at være sammen med i gymnasiet som endte med at være mennesker jeg snakker med i ny og næ og ser i ny og næ

jeg er virkelig dårlig til dansk
kan squ ikke det der med at skrive en historie og sætte punktum og komma

What the danes are?

Attached: A8937874-FD1E-4332-91D5-0A5BE33DBB74.jpg (364x589, 92K)

commies?

No, I doubt it. Honestly Danes don’t seem to be exceptionally smart, I would even go so far to say they are dummies

Attached: 51584D7E-46D3-42B7-BFB9-6CC51A88F969.jpg (225x350, 51K)

wow
rude

hvorfor snakker ikke folk i danmarktråden om stor sort kuk som i sverige og norgetråden?

det ved jeg ikke. herinder hygger vi bare.

hej så er jeg oppe

fra kobenhavn til århus og hjem igen for lidt over 200 kroner

hvad har du lavet i århus og hvad laver du i kobenhavn

jeg skal til nytårsfest

nej

I want to hug the Danes.

Attached: 1491844148885.png (198x291, 115K)

jeg vil dræbe w**Bs

Attached: 1388153450661.jpg (251x251, 15K)

Thanks!

Hello friend

Attached: e7x1uhghb2oy.png (1270x1000, 1.45M)

youtube.com/watch?v=d6r6waN8rFg
holder vi /drengejul/ herinde?

Fordi vi ikke er Jow Forums-lite ligesom alle de andre tråde.

Stik ojnene ud på dig selv Dampus, du kan altid pakke dine ting og tage hjem til Reddit/facepuke

>fortæl w**Bs at jeg vil banke dem
>de pisser stadigvæk i deres trusser når jeg poster i dktråden på trods af at jeg er en internetforbindelse væk

Attached: based and redpilled.png (249x249, 73K)

dette er en hyggezone

vil I godt begge to tale ordentligt?

Attached: 1531604415410.png (229x231, 67K)

Jeg er bag 7 proxies.

Have you ever eaten so much you had to lie down?

Tror alle vi kan blive enige om at pic related er GOAT. R-right?

Attached: VERMUND.jpg (1829x1360, 440K)

>baseret indvandringspolitik
>totalt latterlig politik på de fleste andre områder især okonomisk er helt i hegnet
>skubber den politisk diskurs endnu mere mod hojre
>DF er ikke længere det værste parti
>tvinger DF til at tænke mere til hojre

hun er inddirekte baseret fordi hun skubber en masse ting til hojre, men hun er ikke stemmeværdig

jeg gider ikke snakke politik

Piss off, Mutt.

Så er vejen til doren her >>>/out

tåkrummende anti-hyggere har ikke noget at skulle have sagt herinde

jeg kan hverken lide indvandring eller liberal okonomisk politik

Da war en fisk in perculåtoren

Attached: pete.jpg (500x500, 44K)

Vad har laura palmer med danmark att göra???

hvad havde negere med sverige at gore?

haha jag blev BTFO.. episk style!

OK dette er episk

Attached: 1537215816798.png (758x773, 23K)

no

har lige taget 20 armbojninger.
det var nemt.
det vil vist ikke til at tage lang tid at kunne ramme 40 igen, hvis jeg gider

>perculåtoren
?????????????????

politik er stadig ikke et samtaleemne i tråden her.
hvorfor skal man næsten dagligt påminde zoomere om dette?

er der virkelig ikke nogen der skal forbi en circle K?
har en faxe kondi booster som jeg
ikke får indlost

nej jeg skal kun ud med skraldet

epig

zoomere har desværre bare ikke fundet sig til rette med deres person endnu og er derfor ikke blevet ét med hyggen
det er noget andet for et par gamle boomere som os

Attached: 1345011418782.jpg (600x600, 83K)

forkert kagami

Attached: boomkagami.jpg (600x600, 56K)

haha jeg er også en episk negerhader ;) hader du også j'der???

>kobte marabou, vingummi bamser og saltede mandler i går, efter at have afholdt mig selv fra at kobe noget som helst slik i flere dage
>spiste mandlerne i går men har stadigvæk ikke rort det andet
vægttab er fantastisk, for et halvt år siden ville jeg aldrig kunne have gjort det her

godt gået, user
jeg håber en skonne dag ikke at være et dovent svin

helt seriost, kob en elektronisk vægt
sådan en der putter din vægt ind i et plot så du kan se din udvikling

du kan kun tabe vægt hvis du ved hvor meget du vejer og taber/tager på fra dag til dag
jeg provede i over et halvt årti at tabe vægt og det virkede ikke for jeg provede sådan noget

problemet er at jeg er for doven til at tabe mig, ikke at jeg ikke kan
jeg elsker simpelthen slik og ulækkert mad for meget og afskyr motion og grontsager

sådan havde jeg det også, indtil jeg trådte op på vægten
nu kan jeg ikke engang spise alt for meget usund mad uden at få det dårligt
aldrig mere burger king

er udemærket klar over min vægt, jeg synes bare at fordelen ved at tabe mig er ligeså stor som fordelen ved at spise dejlige ting - ulogisk som jeg er
jeg kan godt lide burger king, men foretrækker mcd
kfc er dog det bedste, men uden for rækkevidde... det er måske heldigt nok

Lad mig gætte... hmm... offentligt ansat?

Attached: 1505577647781.png (1050x1082, 57K)

hader kfc
det er dyrt og deres kylling smager ikke anderledes
det mest mystiske jeg har provet var da jeg kobte en "crushee", som jeg troede var softice med chokolade stykker i, men som var slush ice med chokoladestykker i

Stemmer gerne NB hvis de kan lade være med at lefle for Putin. DF huser landsforrædere og jeg forstår ikke hvorfor

>crushee
det lyder lidt ulækkert
jeg synes dog deres krydderiblanding som de inkluderer i paneringen smager dejligt

jeg elsker slik og lækkert usundt mad men jeg er også ret glad for grontsager.
men jeg hader motion.

kotaku.com/top-riot-executive-suspended-without-pay-following-inve-1831084598

>du vil aldrig prutte en medarbejder i ansigtet

spurgt

baseret

det er godt nok en zoomer ting at skrive

er det forkert at mene at der findes en bestemt gruppe mennesker i vores samfund som er under alle andre?
denne gruppe er ikke bestemt af indkom, kon, race, religion eller ortodoks politisk gruppering (selvom de er mere forekommende i nogle grupper end andre) og lyver konstant for at udnytte folk og når deres mål

jeg indså dette da jeg lavede min egen research og fandt ud af at mange af de ting som de siger simpelthen er logn
de fejlfortolker ofte undersogelser og præsentere deres egne, fuldkommen opfundne påstande som fakta

jeg må indromme at jeg ikke selv kan lide dem, men jeg mener ikke at de bor stå for had eller fratages deres rettigheder, kun at de ikke bor anses for at være på samme niveau som andre folk
med det mener jeg at man altid skal huske på at de til enhver tid vil prove at snyde og udnytte dig og man derfor altid skal huske på det når man interagerer med dem
er det forkert?

som sagt mener jeg ikke at dette er hadsk, det er bare reelle forholdsregler, som alle bor gore nytte af
tværtimod mener jeg at det er hadsk overfor din familie og venner ikke at se på disse folk på denne måde da det betyder at du ligestiller dine forældre med disse lyvende personer

baseret hadsanon

sandnegere?

hvordan definere du gruppen hvis ikke ud fra kob, race, religion eller politisk orientering?
vil sige det kommer an på grupperingen
det er nok ikke forkert at sige at lognere genrelt lyver mere end andre, f.eks.

politiken.dk/indland/art6920897/CPR-numre-på-over-1.000-studerende-har-ligget-online-i-årevis
>RUC

>når de ukristne hedninge forsoger at krydse grænsen

Attached: Asbj%25c3%25b8rn%2briis.jpg (1386x1156, 738K)

>hvordan definere du gruppen hvis ikke ud fra kob, race, religion eller politisk orientering?
>vil sige det kommer an på grupperingen
man kan ikke altid vide om en person falder ind i denne gruppe, men oftest kan man
de lader som om at de har mange meninger, men de har egentligt kun et enkelt område, og hele deres verden drejer rundt om deres mening på dette enkelte punkt

man kan identificere dem på om de fortæller de samme logne, hvilket betyder at de ofte fejlfortolker det samme data, på trods af at de ofte har stor viden om det de siger

når jeg siger at deres verden drejer om dette ene punkt betyder det at meget af alt andet de "mener" er baseret på at fejlfortolke fakta så det kan stotte deres mening om det ene punkt de faktisk mener, altså, de har ikke en egentlig mening om dette, de finder bare konstant måder at finde stotte til deres ene mening

jeg håber du forstår hvad jeg mener

>ja goy, kristendom er dansk

Attached: yhwh is bullied.jpg (1200x1800, 1.38M)

altså, du snakker om konspirationsteoretikere, eller hvad?

Ateisme er dansk.

så er jeg ved pc'en, jeg lod sgu tråden do i går omkring kl 01:00, det må i undskylde

kiggede efter den inden jeg gik i seng ved 03:30 tiden for at give et skub men der var ingen

jeg vil ikke sige hvem der er jeg snakker om, men nej
det er ikke konspirationsteoretikere

>tog til lægen om lungefunktionsundersogelsen
>havde faktisk pustet rigtigt og gjorde det endda i længere tid end gennemsnittet
>under indflydelse af astmamedicinen var det dog endnu bedre
>fik noget astmamedicin bare for at prove at se om det hjælper
>kobte noget frokost og tog hen på teaterskolen bare for at se hvordan teknikernes arbejde gik og snakke lidt med instruktoren om planen for slutspurten
>teknikerne ville lige dobbelttjekke om lyden og lyset sad ordentligt hele stykket igennem
>fire timer senere blev vi alle enige om, at det hele sidder kanongodt
>kobte lidt julegaver til hele holdet for at kunne overraske med hygge på præmieredagen
Rimelig god fridag hvis jeg selv skal sige det

Attached: 1528899475662.gif (523x438, 84K)

hvorfor vil du ikke sige det?

Lyder godt, user, men er din hoste blevet bedre?

Har ikke provet medicinen endnu siden jeg fik en inhalator til at tage om morgenen og om aftenen og så en til at tage "efter behov" som så virker i en eller to timer
Vil helt klart afprove #2 inden forste gennemspilning i morgen og så se hvad der sker

hvordan blev andre mennesker glade for livet

>find ud af hvad du godt kan lide at lave
>få dit liv til at handle om det