vinterutgave
forrige:
vinterutgave
forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
nrk.no
nrk.no
vestfoldogtelemark.mdg.no
op.no
kyst.no
twitter.com
Forst for selvmord
det er for sent. Normisene våkner ikke. Vi må dra gutta... langt av sted
Russland eller Asia?
flåbbe fy!
jeg som har brukt masse tid på en ny trådstarter og greier!
Hva er den billigste bilen jeg kan kjope og eie?
Dfn ser ei jente som ville vært en 10/10 sötnos hvis hun hadde hatt en normal hårfarge og droppet ring i nesa....
finner sikkert et vrak på finn til under 15 lapper
gutta, jeg skal runke nå
Beskriv jenta som du skal runke til (eller gutten hvis det er greia de)
Gutta, jeg skal lage lunsj nå
Innafor å ville sexe Busch?
menn er bedre enn kvinner til det meste, som vanlig
Absolutt, husker at det var en svenske på politisk ukorrekt som brevet et bilde av henne da hun var rundt 20 år og flyttet for seg selv
Fyfaen hun var og er söt
>får meg venninne
>hun viser meg alle arrene på armene sine når hun drev med selvskading
Dfn synet av de arrene gjorde meg kåt....
ingen kvinner som dor av selvmord på intelligente måter, slik som feks. eksplosiver og skyting (som ikke er avansert i det hele tatt)
Jeg kjopte en Volvo V40 2004 til 3500. Måtte bare skifte bremseklosser og stramme opp styringen. Hatt den i 2 år, aldri hatt problemer med den
Det er bra for deg fordi norsk kvinner liker å skade seg selv
>Ebba
>Annie
Hva er greia med at Sverige har sötnoser som partiledere i mens vi i Norge har Erna, Siv og Trine.... Det ekke rettferdig
Emilie Enger Mehl får bli leder av Senterpartiet, og Mathilde Tybring-Gjedde leder av Höyre
mathilde er sot, men ville ikke sexet ei jente som hores ut som en unge når hun prater
Eg må drite
Det er et morke der ute i skogen, dere må passe dere for det
Are rumors about the Barnevernet taking away children of political dissidents true ?
Are you afraid of them ?
heliumbaggen vil være mitt valg
Nå må du slutte. Vi trenger sterke menn som ledere. Folelsesladet kvinnfolk horer ikke hjemme i politikken. Kvinnfolk er grunnen til at Vesten er som den er nå.
Have you ever heard of fake news?
>Ebba
>Annie
>söta
Nils sluta
No one here as to worry about children, as 1 out of 4 Norwegian man is childless. Involuntary. The children that are taken away are from eastern european christian families. Because they are being raised as christians.
>Are you afraid of them ?
You don't have to be afraid of Barvernet when you can't get a gf...
Tfw no homelessgirlfriend or wheelchairgirlfriend
>Are rumors about the Barnevernet taking away children of political dissidents true ?
yes
>Are you afraid of them ?
we are incels and will never have children anyway. barnevernet have no power over us!
Since that seems to work with a simple denunciation, what could stop antiracism/homo associations from taking away your children for some twitter/facebook shitposting ?
Jo, iforhold til kvinnelige politiske ledere i Norge
no, its something eastern euro trash has started saying because theyre incapable of raising kids on their own. i recall reading somewhere that the rate of children being taken away from their parents is higher in poland than here, so its definitely bullshit
>relaterad bild
Barnevernet is run by the government. No private funding. Not our fault that foreign trash can't look after their children.
Nothing is really stopping them from doing that, and people that have told their doctors they smoke cannabis or drink alcohol every day also get their children taken away. But it is how it is, people here in Norway love government institutions and feel they can never do anything wrong or that there is corruption here.
Barnevernet never takes children away without a legitimate reason that would be approved in court.
er jordan peterson fortsatt en greie?
Nei. Han har aldri vært en greie
Hvem var han igjen? Allerede glemt.
Egentlig ikke, men det har ikke stoppet folk fra å skrike i sinnet om ingenting som helst.
Amerikaneren på Internett klarer ikke å ignorere flat jord folka heller, selv om de bare er 3 gubber og en gås.
han har bare gått over til normissfæren, og alle som ikke er ultranormiss har allerede hort greia hans 20 ganger
Jordan Peterson er en dögnflue.
Varg er evig.
han er veletablert og er flink til å shille for jodene, han er her for å bli
It's true. I'm an incel and will never get a gf let alone children, but if I by some miracle do, I'm going to move abroad.
Åpner opp en sånn julemarsipan gris og nibbler den i meg som en harekatt
Hamburgere til frokost gutta ;)
Er du feit?
N-nei...
>jente viser litt interesse i meg
>jeg blir forelska
>så finner hun en annen
>jente viser null interesse i meg
>jeg blir forelska
Child services take away far too many kids, because after the child service takes the kids away, it's in the private sectors' hand to give the kids a place to live. For each kid that gets a foster home, the private corporations get over a million norwegian kroner. Several people have been caught either bribing directly, or being related to (ie family with) the one making the decisions to take the kids away.
These are also people who donate a lot of money to the authoritan left, because they make millions and millions off of their "stupidity"
Also it's not discussed since MSM is practically marxist.
youtube.com
ekstremt basert og ródpillet
får vell begynne å skrive biografien min jeg da
SLUTA TALA OM NEGERKUK
Vet jo selvfolgelig det, påpekte heller det at pedofilien ikke er sett på som en negativ ting her (hvis du som mange mener at lolikon går under pedofili).
Hvorfor er jeg heldig? Jeg har ikke tenkt til å kjope sånt og det er uansett ulovlig å importere til Norge.
gott ǿy gǫmlum mǫnnum...
gott ǿy ungum mǫnnum...
ett, ett, negerkuken som ett spett uti Brittas fitta, kom får ni titta.
två, två, negerkuken står på tå uti Brittas fitta, kom får ni titta.
tre, tre, negerkuken står på sne uti Brittas fitta, kom får ni titta.
fyra, fyra, negerkuken slår en lyra uti Brittas fitta, kom får ni titta.
fem, fem, negerkuken hittar hem uti Brittas fitta, kom får ni titta.
sex, sex, negerkuken käkar kex uti Brittas fitta, kom får ni titta.
sju, sju, negerkuken ropar "mu!" uti Brittas fitta, kom får ni titta.
åtta, åtta, negerkuken på en potta uti Britas fitta, kom får ni titta.
kom får ni titta
Sånn passe bra brev
en to tre
til siden
fram og
Foler meg slapp og umotivert til å trene
>jenta ser tilfeldigvis på meg
>jeg blir forelska
>verdensrommet
norge er söt. SÖT!
>ser en jente i et speilbilde gjennom et vindu gjennom min stjernekikkert 500 meter unna bak en gardin
>blir forelsket
tror egentlig ikke dere vet hva det vil si å være forelska og at dere må lære dere folelsene deres å kjenne bedre.
>ser sport på TV
>blir forelsket i en tilfeldig atlet-jente
>ser film
>blir forelsket i den kvinnelige rollefiguren
>drommer
>blir forelsket i tilfeldig jente i drommene mine
>ser en jente på vei til ungdomsskolen gjennom 500mm-objektivet mitt
>blir forelsket
Den er tråden er jo full av nazister og rasister jo!
Nå må dere skjerpe dere!
Flerkulturelt samfunn er tingen!
si hei!
nei! nei! si HA DET!!!!!
SNAKEXS
Hei då!
>blir sugd av en jente
>blir forelsket
På vei ut av butikken i stad stod det en fyr og solgte folk er folk midt i utgangsdora. Jeg sa nei takk som vanlig og gikk forbi han og ut på gata hvor han kom etter meg mens han ropte ting jeg ikke forstod. Han fulgte meg så over gata og tok tak i skulderen min for å mase mer. Har sjelden vært så sint. Det er et busstopp der, og den fyren lagde en scene foran titalls folk på veien fra butikken.
fy faen.
>En jente smiler til deg
>Blir forelska
>deler et langt og frydefult liv med en kvinne, stifter familie, får 20 barnebarn sammen og dor i hverandres armer av naturlige årsaker samtidig og deler evigheten i etterlivet sammen i harmoni
>blir forelsket
>Jeg sa nei takk
Dette var tabben. Du må bare ignorere dem plent, enhver form for kontakt, det være seg oyekontakt, takke nei, til og med kjefting, så kommer de til å folge etter deg og mase til det kjedsommelige. Generaltabben er jo å tro at hvis du gir dem penger så slutter de, men neida, da blir de enda mer aggresive. Du må tenke på dem som dyr (de er forsåvidt dyr), ignorerer du dem, så ignorerer de deg.
>være så feig at man ikke tor si nei
Norske "menn" altså
har det ikke greit, tjente ikke nok til middagen i dag, var en kar som så snill ut og provde overbevise han om å kjope bladet jeg selger, men han ville ikke
i dag blir det ikke middag
Hva er folk er folk, er det det samme som sorgenfri som narkiser selger?
We don't have snow here in the Netherlands.
Slutt å bruk alle pengene på alkohol og dop
We don't really have snow here any more in Norway either.
That's a big relief.
Still tho Norway > Netherlands.
het bevis
nrk.no
Den enorme ettersporselen etter billige elbiler og smarttelefoner har store menneskelige konsekvenser i Kongo, sier fredsprisvinner Denis Mukwege. Han frykter det kan fore til mer konflikt i hjemlandet.
Basert
Nazisme haha så episk :D
Merkelig når jeg tar opp alt slikt med dagens "klimafanatikere" så vil de ikke ha gruver i Norge. Dobbeltmoralen råder hardt altså, de vil ha vår forsteverdens leveforhold. Bare ikke alle de konsekvensene det bringer med seg, nei det sender de til fattige land i afrika og asia.
Everywhere > the lowlifelands
FUCK DUTCHIES
>ikke snakket med ei jente på flere måneder
>begynner å få fölelser for bestekompisen på UiT
Jeg er ikke homo.....
tror jeg var borti en sånn en i gjövik en gang. skjönte ikke hva han sa eller ville så jeg gikk bare videre
tullball, i fjor var det mye snö
>går inn på Instagram
>ser dette
>blir opphisset
Dfn singel så lenge at ryggen til ei jente er nok....
Eksempler
nrk.no
vestfoldogtelemark.mdg.no
op.no
kyst.no
Jeg skjonner ikke helt hvordan de mener at vi skal klare oss. Skal vi leve på luft og ingenting? Bygge alt av fornybare resurser? Biler, maskiner, båter, elektronikk laget av treverk? Men de vil vell også at vi ikke skal kutte treer..
Rygg er germansk
var knapt noe sno ifjor og i år begynte sommeren allerede i april med veldig hoy varme.
norge er nok et av de landene som vil merke klimaendringer mest tror jeg.