/nederdraad/

Attached: 1541034264393.gif (498x282, 2.45M)

Dit lyk of hy 'n vinnige aanval het

*komt klaar met dildo in anus en kreunt als een meisje*

bedoel je te zeggen dat je taal lijkt op nederlands geschreven door een dyslect met een spastische aanval?

eens

Waarom hebben pedo's geen voorhuid?

omdat het allemaal joden zijn.

Dit impliseer dat alle Nederlandse tale nie soos vullis klink nie

*moslims

Attached: 1487080732817.jpg (1898x1080, 978K)

Ik vind het echt bijzonder. Het paasfeest met die haas is ook te herleiden naar het Heidendom zonder dat ik besefte. Mooi man

ja kan ook

praat nederlands met me

Vrouwenbesnijdenis is goed

Randstad aub

maar ek is?

Attached: 0c04f65316d620a7f00daa728aab4f13.jpg (4846x6943, 2.31M)

>dvw geen vdje die op me cocky wilt rije

Attached: ff9ca2a23e01141e969c7caf83d82bdf.jpg (900x1271, 120K)

Attached: da22c53d9fe0f09041383bc8a31376a9.jpg (1400x979, 672K)

Attached: 5b80eed2ed8417e01de89b8162d66b71.jpg (2466x3475, 713K)

Hebben jullie wel innerlijke monologen met jezelf?

carrière advies nodig.

Ik moet op een sollicitatiegesprek iets wat ik heb geprogrammeerd laten zien met een korte presentatie. Verder staat alles vrij.

Wat zou een goed project zijn om de show mee te stelen?

Ik zelf dacht aan een applicatie waarmee ik snel facturen kan maken of dat ik met een botnet en ddos-aanval even hun website plat leg.

Attached: d36f385ed52210948e812723268143eb.jpg (1100x1641, 929K)

Ja. Vooral als het slecht gaat.

he hallo stop hier eens mee

Attached: 76a88b52a8f5c825c2ade9486127b953.jpg (4290x1530, 1.66M)

*KA-LETS*

ik wel dat ze terug zegt:
"pappie nee!! auwwww!!!"

wieben niet toegestaan!

omdat je het zo lief vraagt

constant eigenlijk, gedachtes overwegen of herinneringen ophalen

ik kies 4

ik heb geen vrienden dus ik praat de hele dag tegen mijzelf.

soms dan ga ik het echt geloven of is het moeilijk het verschil tussen mijn fantasiewereld en de echte wereld nog moeilijk te onderscheiden.

Attached: mgw.jpg (1150x1084, 72K)

Wat voor bedrijf is het? Is het een groot bedrijf?
>of dat ik met een botnet en ddos-aanval even hun website plat leg.internet Nooit je internet Fu krachten laten zien.

gebaseer en rooipil

Ja, daar is verder ook niks mis mee.
Het helpt vaak om dingen beter te begrijpen of om je inzicht te verbeteren.

Ik denk in abstracte patronen, maar mijn IQ is ook 160.

Het is voor een bedrijf dat hoogopgeleiden opleidt naar de IT.

de plek is bij een Nederlandse bank. Het uiteindelijk werk daar divers.

maar dat hoeft dus niet per se met het programma te maken te hebben (maar het zou natuurlijk wel leuk zijn)

Een ddos aanval is wel super hoekig, maar dan kan ik mijzelf wel verkopen als le hoekige internethacker en het zou tenminste wel een memorabele indruk achterlaten.

Hardop?
Ik leef ook vaker in mijn fantasie wereld en voer ik gesprekken in mijn hoofd met mensen die ik ken. Ik ben dit jaar maar 18x naar buiten geweest en heb dus bijna geen menselijk contact. Maar deze maandag ga ik stoppen met denken

als ik alleen ben, dan wordt het wel een heel toneelspel.

Dan doe ik ook de bewegingen etc. Dan sta ik bv achter het spreekgestoelte bij de Tweede Kamer en roep ik heel hard Voorzitter! De heer Pechthold presenteert zich wel als morele autoriteit, maar volgens mij moet hij zich gezien recente gebeurtenissen maar eerst naar zichzelf kijken! of dat soort dingen. Soms tot echt schreeuwen, rennen, slaan, vechten aan toe.

Mijn moeder kwam een keer binnen en vroeg waarom ik aan het schreeuwen was.

Als ik alleen ben, dan voltrekt het zich meer in mijn hoofd. Dan houd ik vooral innerlijke monologen en beeld mij de reactie van de gesprekspartner in.

YE MATSKO 0fux UP IN THIS BITCH HOOR JE DAT ALTIJD READY GANG WE NEMEN OVER REAL RECOGNIZE REAL TESTOSTERON IS HOOOOOG YE BUDDY BOY WE DOEN DIT

Noem een betere youtuber dan mr 0fux Pro tip ; kun je niet

Attached: 80B3BD06-1338-43B4-9BD2-870F8A022A0D.jpg (1280x720, 119K)

Een ddos aanval stelt niets voor. Daarmee ga je niemand overtuigen dat je goed kan programmeren.
Maak iets zwaar wiskundigs. Bijvoorbeeld een algorithme dat vierkanten kan maken die volledig bestaan uit kleinere vierkanten.

Enzo

Banken zitten op de voorste rij om om ddos en hekkers te ontvangen. Niet doen, er zitten nerds in de kelder die je afbranden als de amateur die je bent.

Doe iets met gebruiksvriendelijkheid. Verbeter of voeg iets toe wat ze doen. Doe een suggestie en ze zijn met je.

Ja hetzelfde ik zit vaker bij rtl late night bijvoorbeeld, en meestal loop ik gewoon op en neer terwijl ik fantaseer af en toe doe ik de bewegingen als ik iets uitleg of een gevecht. Maar vanaf maandag ga ik hiermee stoppen

Enzoki! Kom siena

w-wat ga je doen maandag

Wilt er iemand Mario Kart, StarDew Valley of Fast RMX met me spelen?
SW-6657-9944-7285

Dit is te vaag. Ik moet iets concreets laten zien. Ik kijk morgen nog wel een keer na de vacature en probeer iets te bedenken.

Anders dacht ik zelf aan: een programma dat mijn gegevens opneemt en dat exporteert maar een .txt bestand op het bureaublad. Zodat ik bv snel facturen kan maken.

>Het is controversieel om te zeggen dat homosexualiteit een geboorte defect is en dat transgender een mentale stoornis hebben
>Mijn boemer moeder die vroeger nog anti neger was krijg van deze opmerking gewoon fysieke reactie

Wat is er met de wereld gebeurd in de laatste jaren?

Attached: 462556242564.jpg (1000x1000, 92K)

:( waarom zou je?
Fantaseren en spelen is leuk.

Militante holebis, gewoon negeren zoals de rest van de gemeenschap.

Attached: 1542677469894.jpg (899x1200, 198K)

>Dvw geen dionne staxx vd

>Zeg dat homoseksualiteit een keuze is
Iedereen boos
>Zeg dat het een geboorteafwijking is
Iedereen boos

Ja wa ist nu?

leuk plaatje haha

Attached: file.png (582x291, 43K)

WILLEM NEE

Volgens mensen is het iets normaals terwijl als dit vroeger voor zou komen in de natuur dat ze niet zouden voortplanten. Het is dus een defect of je zou wel zelfs een ERROR kunnen zeggen.

Maar dat is controversieel.

Ah je moet iets laten zien.
Exporteer het dan naar een database bestand in plaats van een txt.

Hmm, oke.
En dat ik het dan later weer kan opvragen?

Het is een genetische afwijking, daarom moet het dus niet verboden worden. Want als het verboden is dan gaan ze zich 'gewoon' voortplanten. Je lost het probleem niet op, je onderdrukt een opstand die voorkomen had kunnen worden.

Jos Brech in Japan gespot met mogelijke medeplichtige!?

Attached: incriminating.jpg (640x360, 162K)

Wat wel belangrijk is is dat ze niet recht moeten hebben op trouwen en adoptatie. Voor de rest moeten we ze maar tolereren.

>stel medicatie voor
Iedereen boos

gevoelige kuthomo's

pappa ik ben trans

Dat weten we niet, er is géén enkel patroon wat mensen homoseksueel maakt bekend en dit zoeken we ook allang niet meer omdat het veels te complex is om tot zo iets simpels te verwerken.

De meest populaire theorie is dan ook de theorie van epigenisch homoseksualiteit, oftewel genetisch, maar niet zoals mensen denken.
De genen werken op het menselijk DNA met 'genetic markers', deze bepalen hoe een bepaald gen zich uit als een soort schakelaar, in homoseksuelen is deze verandert zonder dat het gender van de persoon zelf verandert.

Attached: htmaen87q1511.jpg (724x1090, 154K)

zoemer

hoe stem je tijdens homoseks het klaarkomen af?

Zou een goede vader nooit overkomen.

>.txt
Doe dan .xml, is tenminste bruikbaar.
Je kan dan zelfs iets maken (bijv. webpagina) die de bestanden kan uitlezen en op een mooie en/of meerdere manieren kan weergeven.

>kom online of gezichtboek na 3 jaar
>iemand begint met te praten, ik heb letterlijk 0 idee wie hij is of was of waar ik hem van ken, herken zelfs zijn foto niet, zijn naam niet
jaren wiet misbruik was een vergissing

IK GA KOEMEN

BEYONCÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ

Attached: 1542810396432.jpg (640x640, 68K)

Het recht op natuurlijke voortplanting moet ontnomen worden. Je verspreid je genen niet als je een kind adopteert.

Dit bewijst alleen maar dat Jos Brech de moord NIET te kunnen hebben gepleegd

Ja en hun ook. Je kan het user.

Hmm oke bedankt. Hier heb ik iets aan. Ga het morgen bedenken en sturen

Zo vandaag maar beginnen, je bent er niet zo mee klaar

Je beïnvloed wel een kind met slechte opvoeding.

Heb tot dinsdag

Ga er morgen zon en maandag de hele dag voor zitten. Dan moet ik toch wel zoiets kunnen produceren.

ik zou met mijn pik voor straf de homo uit klepel neuken

Shit je hebt gelijk! DIE MAN MOET NU VRIJGESPROKEN WORDEN

>Wees Jos Brech
>Vernoemd naar Josje van K3
>Ga met een jongen waar het minder mee gaat het bos in om met hem te praten
>Je kijkt even niet omdat je moet huilen om alle Syrische vluchtelingen
>Nikki pleegd zelfmoord
>Ren naar hem toe om hem te redden
>Struikel
>Je zaadbankdonatie valt uit je zak recht op zijn hoofd
>Nu kun je alle lesbische vrouwen zonder kinderen niet gelukkig maken
>Ren weg naar Spanje om daar in de bossen te leven en te werken aan je witte mannen privilege en te leren over vrouwenonderdrukking
>Help vluchtelingen Spanje in
>Fascistische agenten pakken je op en straffen je omdat je vluchtelingen helpt
>Het is allemaal de schuld van Trump

Attached: Josje.jpg (694x1107, 185K)

homo

Attached: 15176987.jpg (300x300, 20K)

neder
laag

Een opvoeding is alleen slecht als je sociale normen niet leert of/en je het kind mishandeld

Is er ook een verklaring voor het fenomeen dat het iemand niet zozeer uitmaakt of hij seks heeft met een man of een vrouw?

een gat is een gat

Attached: bjh.jpg (1080x1753, 119K)

touché

paalde die bass spelende verliezer hier

>boemers praten over memes nu
wdn

Broek na beneden
Je krijgt de riem tot je hetero leert zijn

Klopt
Ik ben bi en biseksualiteit is nog meer verwarrend dan homoseksualiteit, want bij biseksualiteit kun je ook nog eens voorkeur hebben voor mannen, voor vrouwen, of helemaal geen voorkeur.

Biseksuelen zijn waarschijnlijk aan hetzelfde blootgesteld als homoseksuelen alleen niet op hetzelfde niveau.

Attached: 141145.jpg (1021x1024, 140K)

>géén enkel patroon wat mensen homoseksueel maakt bekend
Het schijt zo te zijn dat homo's vaker een homo broertje of zusje hebben dan niet homo's.Ook als ze gescheiden zijn opgevoed. Daaruit valt te concluderen dat het met de genen heeft te maken.

>epigenisch homoseksualiteit
Dat lijkt voor een deel ook vrij logisch.
Homofilie komt pas tot uitdrukking bij de puberteit. Net zoals dat je kinderen hebt die blond geboren worden maar in de loop der jaren donkerder haar krijgen.

Homoseksualiteit is verder gewoon een keuze, net als alle andere vormen van seksualiteit.
Maar je 'filie', je aantrekking, is geen keuze. Dat is een afwijking als je je daarmee niet kan voortplanten.

Ja

weet je wat kanker raar is?
Ik verdien een vd maar heb er geen

dvw

Ik ben getrouwd en heb kinderen. Ben jaloers op jullie vrijheid.

Ik woon samen en soms mis ik ook de vrijheid.

Attached: 77777.jpg (1278x1288, 202K)

wat de neuk gast wat doe je hier als je ouder bent dan 25