Attached: 1541034264393.gif (498x282, 2.45M)
/nederdraad/
Cameron Adams
Adrian Cruz
Dit lyk of hy 'n vinnige aanval het
Easton Lopez
*komt klaar met dildo in anus en kreunt als een meisje*
Ryder Garcia
bedoel je te zeggen dat je taal lijkt op nederlands geschreven door een dyslect met een spastische aanval?
Easton Reyes
eens
Ryan Bailey
Waarom hebben pedo's geen voorhuid?
Joshua Campbell
omdat het allemaal joden zijn.
Dylan Cooper
Dit impliseer dat alle Nederlandse tale nie soos vullis klink nie
Isaac Russell
*moslims
Hunter Scott
Henry Sanchez
Ik vind het echt bijzonder. Het paasfeest met die haas is ook te herleiden naar het Heidendom zonder dat ik besefte. Mooi man
Hunter Rivera
ja kan ook
Samuel Wood
praat nederlands met me
Juan Ward
Vrouwenbesnijdenis is goed
Oliver Johnson
Randstad aub
Samuel Evans
maar ek is?
Juan Howard
Jason Campbell
>dvw geen vdje die op me cocky wilt rije
Alexander Fisher
Jason Jenkins
Austin Robinson
Leo Wilson
Hebben jullie wel innerlijke monologen met jezelf?
Jordan Garcia
carrière advies nodig.
Ik moet op een sollicitatiegesprek iets wat ik heb geprogrammeerd laten zien met een korte presentatie. Verder staat alles vrij.
Wat zou een goed project zijn om de show mee te stelen?
Ik zelf dacht aan een applicatie waarmee ik snel facturen kan maken of dat ik met een botnet en ddos-aanval even hun website plat leg.
Mason Bell
Hudson Brown
Ja. Vooral als het slecht gaat.
Luke Nguyen
he hallo stop hier eens mee
Nicholas Brown
Michael James
*KA-LETS*
ik wel dat ze terug zegt:
"pappie nee!! auwwww!!!"
Nolan Lopez
wieben niet toegestaan!
Asher Diaz
omdat je het zo lief vraagt
Blake Adams
constant eigenlijk, gedachtes overwegen of herinneringen ophalen
Thomas Lee
ik kies 4
Kayden Cooper
ik heb geen vrienden dus ik praat de hele dag tegen mijzelf.
soms dan ga ik het echt geloven of is het moeilijk het verschil tussen mijn fantasiewereld en de echte wereld nog moeilijk te onderscheiden.
Levi Gray
Wat voor bedrijf is het? Is het een groot bedrijf?
>of dat ik met een botnet en ddos-aanval even hun website plat leg.internet Nooit je internet Fu krachten laten zien.
Tyler Cox
gebaseer en rooipil
Matthew Perez
Ja, daar is verder ook niks mis mee.
Het helpt vaak om dingen beter te begrijpen of om je inzicht te verbeteren.
Tyler Brooks
Ik denk in abstracte patronen, maar mijn IQ is ook 160.
Nolan Rodriguez
Het is voor een bedrijf dat hoogopgeleiden opleidt naar de IT.
de plek is bij een Nederlandse bank. Het uiteindelijk werk daar divers.
maar dat hoeft dus niet per se met het programma te maken te hebben (maar het zou natuurlijk wel leuk zijn)
Een ddos aanval is wel super hoekig, maar dan kan ik mijzelf wel verkopen als le hoekige internethacker en het zou tenminste wel een memorabele indruk achterlaten.
Jace Jackson
Hardop?
Ik leef ook vaker in mijn fantasie wereld en voer ik gesprekken in mijn hoofd met mensen die ik ken. Ik ben dit jaar maar 18x naar buiten geweest en heb dus bijna geen menselijk contact. Maar deze maandag ga ik stoppen met denken
Jonathan Moore
als ik alleen ben, dan wordt het wel een heel toneelspel.
Dan doe ik ook de bewegingen etc. Dan sta ik bv achter het spreekgestoelte bij de Tweede Kamer en roep ik heel hard Voorzitter! De heer Pechthold presenteert zich wel als morele autoriteit, maar volgens mij moet hij zich gezien recente gebeurtenissen maar eerst naar zichzelf kijken! of dat soort dingen. Soms tot echt schreeuwen, rennen, slaan, vechten aan toe.
Mijn moeder kwam een keer binnen en vroeg waarom ik aan het schreeuwen was.
Als ik alleen ben, dan voltrekt het zich meer in mijn hoofd. Dan houd ik vooral innerlijke monologen en beeld mij de reactie van de gesprekspartner in.
Hunter Myers
YE MATSKO 0fux UP IN THIS BITCH HOOR JE DAT ALTIJD READY GANG WE NEMEN OVER REAL RECOGNIZE REAL TESTOSTERON IS HOOOOOG YE BUDDY BOY WE DOEN DIT
Noem een betere youtuber dan mr 0fux Pro tip ; kun je niet
Aiden Howard
Een ddos aanval stelt niets voor. Daarmee ga je niemand overtuigen dat je goed kan programmeren.
Maak iets zwaar wiskundigs. Bijvoorbeeld een algorithme dat vierkanten kan maken die volledig bestaan uit kleinere vierkanten.
Michael Parker
Enzo
Tyler Cruz
Banken zitten op de voorste rij om om ddos en hekkers te ontvangen. Niet doen, er zitten nerds in de kelder die je afbranden als de amateur die je bent.
Doe iets met gebruiksvriendelijkheid. Verbeter of voeg iets toe wat ze doen. Doe een suggestie en ze zijn met je.
Alexander Foster
Ja hetzelfde ik zit vaker bij rtl late night bijvoorbeeld, en meestal loop ik gewoon op en neer terwijl ik fantaseer af en toe doe ik de bewegingen als ik iets uitleg of een gevecht. Maar vanaf maandag ga ik hiermee stoppen
Xavier Sullivan
Enzoki! Kom siena
Cameron Bell
w-wat ga je doen maandag
Cameron Smith
Wilt er iemand Mario Kart, StarDew Valley of Fast RMX met me spelen?
SW-6657-9944-7285
John Sanchez
Dit is te vaag. Ik moet iets concreets laten zien. Ik kijk morgen nog wel een keer na de vacature en probeer iets te bedenken.
Anders dacht ik zelf aan: een programma dat mijn gegevens opneemt en dat exporteert maar een .txt bestand op het bureaublad. Zodat ik bv snel facturen kan maken.
Oliver Fisher
>Het is controversieel om te zeggen dat homosexualiteit een geboorte defect is en dat transgender een mentale stoornis hebben
>Mijn boemer moeder die vroeger nog anti neger was krijg van deze opmerking gewoon fysieke reactie
Wat is er met de wereld gebeurd in de laatste jaren?
Levi Reyes
:( waarom zou je?
Fantaseren en spelen is leuk.
Kevin Miller
Militante holebis, gewoon negeren zoals de rest van de gemeenschap.
Jason Sullivan
>Dvw geen dionne staxx vd
Joshua Jenkins
>Zeg dat homoseksualiteit een keuze is
Iedereen boos
>Zeg dat het een geboorteafwijking is
Iedereen boos
Ja wa ist nu?
Brody Sullivan
leuk plaatje haha
Easton Ramirez
WILLEM NEE
Aaron Torres
Volgens mensen is het iets normaals terwijl als dit vroeger voor zou komen in de natuur dat ze niet zouden voortplanten. Het is dus een defect of je zou wel zelfs een ERROR kunnen zeggen.
Maar dat is controversieel.
Henry Richardson
Ah je moet iets laten zien.
Exporteer het dan naar een database bestand in plaats van een txt.
Landon Bailey
Hmm, oke.
En dat ik het dan later weer kan opvragen?
Cooper Ross
Het is een genetische afwijking, daarom moet het dus niet verboden worden. Want als het verboden is dan gaan ze zich 'gewoon' voortplanten. Je lost het probleem niet op, je onderdrukt een opstand die voorkomen had kunnen worden.
Evan Morales
Jos Brech in Japan gespot met mogelijke medeplichtige!?
Ryder Sullivan
Wat wel belangrijk is is dat ze niet recht moeten hebben op trouwen en adoptatie. Voor de rest moeten we ze maar tolereren.
Jayden Rodriguez
>stel medicatie voor
Iedereen boos
gevoelige kuthomo's
Jaxson Davis
pappa ik ben trans
Jaxson Jackson
Dat weten we niet, er is géén enkel patroon wat mensen homoseksueel maakt bekend en dit zoeken we ook allang niet meer omdat het veels te complex is om tot zo iets simpels te verwerken.
De meest populaire theorie is dan ook de theorie van epigenisch homoseksualiteit, oftewel genetisch, maar niet zoals mensen denken.
De genen werken op het menselijk DNA met 'genetic markers', deze bepalen hoe een bepaald gen zich uit als een soort schakelaar, in homoseksuelen is deze verandert zonder dat het gender van de persoon zelf verandert.
Ryan Edwards
zoemer
Nicholas Cruz
hoe stem je tijdens homoseks het klaarkomen af?
Matthew Russell
Zou een goede vader nooit overkomen.
Ryan Nelson
>.txt
Doe dan .xml, is tenminste bruikbaar.
Je kan dan zelfs iets maken (bijv. webpagina) die de bestanden kan uitlezen en op een mooie en/of meerdere manieren kan weergeven.
Benjamin Carter
>kom online of gezichtboek na 3 jaar
>iemand begint met te praten, ik heb letterlijk 0 idee wie hij is of was of waar ik hem van ken, herken zelfs zijn foto niet, zijn naam niet
jaren wiet misbruik was een vergissing
Andrew Baker
IK GA KOEMEN
BEYONCÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ
Jose Brown
Het recht op natuurlijke voortplanting moet ontnomen worden. Je verspreid je genen niet als je een kind adopteert.
Kayden Ross
Dit bewijst alleen maar dat Jos Brech de moord NIET te kunnen hebben gepleegd
Juan Martin
Ja en hun ook. Je kan het user.
Elijah Lewis
Hmm oke bedankt. Hier heb ik iets aan. Ga het morgen bedenken en sturen
William Taylor
Zo vandaag maar beginnen, je bent er niet zo mee klaar
Logan Richardson
Je beïnvloed wel een kind met slechte opvoeding.
Dylan Price
Heb tot dinsdag
Ga er morgen zon en maandag de hele dag voor zitten. Dan moet ik toch wel zoiets kunnen produceren.
Hudson Rodriguez
ik zou met mijn pik voor straf de homo uit klepel neuken
Cooper Hill
Shit je hebt gelijk! DIE MAN MOET NU VRIJGESPROKEN WORDEN
Bentley Jenkins
>Wees Jos Brech
>Vernoemd naar Josje van K3
>Ga met een jongen waar het minder mee gaat het bos in om met hem te praten
>Je kijkt even niet omdat je moet huilen om alle Syrische vluchtelingen
>Nikki pleegd zelfmoord
>Ren naar hem toe om hem te redden
>Struikel
>Je zaadbankdonatie valt uit je zak recht op zijn hoofd
>Nu kun je alle lesbische vrouwen zonder kinderen niet gelukkig maken
>Ren weg naar Spanje om daar in de bossen te leven en te werken aan je witte mannen privilege en te leren over vrouwenonderdrukking
>Help vluchtelingen Spanje in
>Fascistische agenten pakken je op en straffen je omdat je vluchtelingen helpt
>Het is allemaal de schuld van Trump
Adam Howard
homo
Anthony Anderson
Josiah Campbell
neder
laag
Christian Flores
Een opvoeding is alleen slecht als je sociale normen niet leert of/en je het kind mishandeld
Andrew Wright
Is er ook een verklaring voor het fenomeen dat het iemand niet zozeer uitmaakt of hij seks heeft met een man of een vrouw?
Camden Parker
een gat is een gat
Carter Hernandez
Liam Edwards
touché
Nicholas Taylor
paalde die bass spelende verliezer hier
John Flores
>boemers praten over memes nu
wdn
Kevin Richardson
Broek na beneden
Je krijgt de riem tot je hetero leert zijn
Oliver Brown
Klopt
Ik ben bi en biseksualiteit is nog meer verwarrend dan homoseksualiteit, want bij biseksualiteit kun je ook nog eens voorkeur hebben voor mannen, voor vrouwen, of helemaal geen voorkeur.
Biseksuelen zijn waarschijnlijk aan hetzelfde blootgesteld als homoseksuelen alleen niet op hetzelfde niveau.
Christopher Long
>géén enkel patroon wat mensen homoseksueel maakt bekend
Het schijt zo te zijn dat homo's vaker een homo broertje of zusje hebben dan niet homo's.Ook als ze gescheiden zijn opgevoed. Daaruit valt te concluderen dat het met de genen heeft te maken.
>epigenisch homoseksualiteit
Dat lijkt voor een deel ook vrij logisch.
Homofilie komt pas tot uitdrukking bij de puberteit. Net zoals dat je kinderen hebt die blond geboren worden maar in de loop der jaren donkerder haar krijgen.
Homoseksualiteit is verder gewoon een keuze, net als alle andere vormen van seksualiteit.
Maar je 'filie', je aantrekking, is geen keuze. Dat is een afwijking als je je daarmee niet kan voortplanten.
Hunter Gray
Ja
Asher Martinez
weet je wat kanker raar is?
Ik verdien een vd maar heb er geen
Anthony Russell
dvw
Charles King
Ik ben getrouwd en heb kinderen. Ben jaloers op jullie vrijheid.
Adam Gray
Ik woon samen en soms mis ik ook de vrijheid.
Hudson Hill
wat de neuk gast wat doe je hier als je ouder bent dan 25